Oud 29-10-2003, 19:17
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Iemand deze serie op RTL5 wel eens gezien?

Een 'dramaserie' over het leven in de Amerikaanse gevangenis Oswald State Maximum Prison waar alleen de zwaarste criminelen in hechtenis zitten en waar ze vrolijk doorgaan met moord en doodslag en verkrachtingen.

'Oz' vind ik niet te vergelijken met welke crime-serie dan ook. Of het enigszins waarheidsgetrouw zou kunnen zijn weet ik niet, maar vind het een machtig stukje tv. Soms denk je iets menselijks te kunnen ontdekken in deze beesten maar je wordt altijd wel door het een of ander weer keihard met je neus op de waarheid gedrukt dat het gewoon zwaar geflipte criminelen zijn (en natuurlijk zelfs het personeel is niet altijd te vertrouwen).

Jammer dat ik het niet altijd kan zien omdat die luiken van me dan al dicht zijn ...maar dat even terzijde.

Maar wat vinden jullie, is het een overdreven serie of een waard?
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2003, 19:32
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Nog nooit van gehoord
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 20:10
Myownworstenemy
Avatar van Myownworstenemy
Myownworstenemy is offline
Ik vind het een waard. Is er ook een aflevering dat er iemand niet om zeep wordt geholpen?
__________________
Sing me to sleep, sing me to sleep and then leave me alone, don't try to wake me in the morning, 'cause I will be gone - Morrisey
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 20:55
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Best goed te kijken serie.
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 21:04
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ja best erg leuk, maar ik zie het tegenwoordig nooit meer..

Maar ik vind dat soort programma's erg leuk.. Net zoals Days of Our Lives.. "Ja, eh, zij wil niks met me, nou dan zal ik zorgen dat ze ook niets met iemand anders kan krijgen" en dan vermoord die gast d'r..
Nou heerlijk toch?
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 21:08
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 29-10-2003 @ 13:17:
Maar wat vinden jullie, is het een overdreven serie of een waard?
De eerste paar seizoenen waren geweldig maar nadat een van de belangrijke personages sterft halverwege seizoen 4, wordt de serie steeds minder interessant en best overdreven in bepaalde afleveringen (aging pills?).

Laatse aflevering is immiddels al uitgezonden in de VS, ik vond dat ze veel te veel open lieten en niet alles bevredigend hadden afgerond.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 21:32
EvilEgbert
Avatar van EvilEgbert
EvilEgbert is offline
Citaat:
Anonymous John schreef op 29-10-2003 @ 21:08:
De eerste paar seizoenen waren geweldig maar nadat een van de belangrijke personages sterft halverwege seizoen 4, wordt de serie steeds minder interessant en best overdreven in bepaalde afleveringen (aging pills?).

Laatse aflevering is immiddels al uitgezonden in de VS, ik vond dat ze veel te veel open lieten en niet alles bevredigend hadden afgerond.
Ja, de afleveringen met de aging pills waren wel een jumping the shark moment (www.jumpingtheshark.com). Daarna is het wel wat minder geworden maar ik kijk het nog wel. Het begint trouwens NU.... op dit moment (rtl 5)
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 21:53
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
Goede kwaliteit serie, zulke maak je niet vaak mee.
__________________
We know that the world will hate this..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 00:06
Verwijderd
Ja heel goed, kijk het altijd bijna.
Maar het zijn wel erg vaak herhalingen die je ziet op rtl5. Ik heb ze (die ze vandaag uitzonden) allang gezien, maar ik volg het dan ook al vanaf toen het voor het eerst uitgezonden werd, paar jaar terug ofzo.
Vraag me af wanneer er dan weer eens nieuwe series aangekocht gaan worden.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 16:12
nielsjuh86
Avatar van nielsjuh86
nielsjuh86 is offline
ik vind het zeker wel een goeie serie!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 18:10
Verwijderd
Ik vind 'm ook wel goed. Die narrator neger is echt heel sterk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.