Oud 29-06-2004, 23:36
meisje833
meisje833 is offline
Tis elke zomer weer een dilemma wat voor bikini gaan we kopen
in elke bikini ben ik zo plat als een dubbeltje heb tussen de 70a
en 75 a
okeej ik draag push up bh's altijd en die vul ik nog 2 keer met vulling omdat het anders niks lijkt maar dat zit dan nog lekker onder je kleding, maar een bikini kopen is een ramp, ookal zit er vulling in het helpt niet :-(
je hoort vaak van mensen met grote borsten kan geen bikini kopen alles is te klein en pas nooit iets of lijken me borsten groot in ik heb zoiets dan zeur niet jij hebt teminste borsten!!! ik heb niks in me bikini ben net een meisje van 12 hoe durven ze het te zeggen

maar welke bikini zou het beste staan waarin je dan niet plat lijkt??
vind die driehoekjes geweldig maar kan bijna geen enkel bikini aan moet altijd van die suffe kopen en waar de meeste vullig in zit
Advertentie
Oud 29-06-2004, 23:39
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Badpak?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 29-06-2004, 23:43
meisje833
meisje833 is offline
ja maar volgens mij heb je daar helemaal niks in geloof ik en hou niet van badpakken
Oud 29-06-2004, 23:44
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 29-06-2004 @ 23:43 :
ja maar volgens mij heb je daar helemaal niks in geloof ik en hou niet van badpakken
Als je geen of weinig borsten hebt vind ik badpak toch altijd mooier dan bikini. Ik heb altijd het idee dat het bij bikini extra opvalt dat je weinig hout voor de deur hebt...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 29-06-2004, 23:48
Verwijderd
badpak met vormgevormde cups?
Oud 29-06-2004, 23:53
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 29-06-2004 @ 23:36 :
je hoort vaak van mensen met grote borsten kan geen bikini kopen alles is te klein en pas nooit iets of lijken me borsten groot in ik heb zoiets dan zeur niet jij hebt teminste borsten!!! ik heb niks in me bikini ben net een meisje van 12 hoe durven ze het te zeggen
Zeur niet jij hebt tenminste geen last van je rug vanwege je borsten.
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Oud 30-06-2004, 00:09
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Volgens mij verkopen winkels als Livera bikinies met voor gevormde cups. Je kan ze ook bestellen bij postorderbedrijven. Ik zou geen badpak nemen.
Oud 30-06-2004, 00:09
biep
Avatar van biep
biep is offline
je hoeft toch ook niet persé met een DubbelDé over het strand te pronken? je heb tegenwoordig ook halterbikinis met een behoorlijke grote vulling (over de hele omtrek van de borst zeg maar, niet alleen dat stukje onderin), bij Hunkemöller ed. zijn ook best leuk, lijkt het toch weer een (halve) cup groter.

maar jij hebt tenminste het voordeel dat ze niet de hele tijd uit je bikini vallen! als ik ga zwemmen moet ik ze er om de 5 minuten weer inhijsen omdat ze er anders telkens uitfloepen, vooral glijbanen zijn een ramp
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 30-06-2004, 00:31
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
grote of kleine borsten zijn allebij niet fijn in een bikini. mijn zusje heeft niks en vind niks mooi staan. ik heb veel en ik heb er altijd last van. het een is niet erger dan het ander.

ik vind halter bikinis met een klein beetje vulling of versteviging mooi als je kleine borsten hebt.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 30-06-2004, 01:34
Verwijderd
Als ik jou was zou ik WEL voor de bikini gaan, en je dan laten adviseren in een wat betere lingerie/zwembad zaak.

Kies niet voor een badpak, dat je een cup A hebt is iets wat helemaal niet erg is, maar kies je voor een badpak dan krijg je een beetje de kleinekinder look, platte tietjes effect
Oud 30-06-2004, 01:42
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
CESI DO TOHO! schreef op 30-06-2004 @ 01:42 :
xxx
rot op
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 30-06-2004, 08:38
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Weet ik veel, koop gewoon zo'n triangel bikini. Past bijna iedereen plus dat ze mooier staan bij kleine borsten dan bij grote (denk aan tepellapjes..).

Ik ben ook A, nooit problemen hoor
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 30-06-2004, 08:55
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Tussen A70 en A75 ben je plat?
Grapjas...
Ik heb A70/A75 en ik pas gewoon alle bikini's. Voorgevormd, met beugel, triangel, halter, nog problemen mee.
Kijk maar een rond bij de h&m bijvoorbeeld. Daar hebben ze bikini's voor cup A70 (heb ook 1 voor A65 gezien) -> voorgevormd + beugel.
Waarom zou je vulling nemen?
Maar als je die wil...
Bij de Intersport zag ik een knaloranje, en een knalroze bikini (cup A) met vulling. (dit is zo'n driehoek-geval)
Dus gewoon even snuffelen en je vind ze met gemak.
*en ik heb 4 bikini's allemaal cup A en ze passen perfect. *
Oud 30-06-2004, 08:57
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
omg, stel je niet aan zeg,
als je die dingen groter laat lijken en je krijgt een vriend en die komt erachter zal ie t denk ik niet zo leuk vinden dat t allemaal nep is.
Oud 30-06-2004, 09:04
Verwijderd
idd. zit niet zo te zeiken
beter dat dan van die onwijze meloenen

vreemd hoor, en dan nog zitten veel vrouwen te zeuren dat ze als lust object worden gezien
Oud 30-06-2004, 09:49
Verwijderd
Er zijn ook mannen (en vrouwen ) die vinden kleine borsten aantrekkelijker dan grote..
Oud 30-06-2004, 09:53
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
gewoon goed zoeken en je vindt vast wel iets,laatje gewoon adviseren in een goeie zaak die mensen hebben er verstand van (denk ik )

maar inderdaad te klein is niet handig maar ietsie groter ook niet altijd
ik moet ook altijd halve winkel passen voordat het goed zit en dan zijn ze niet eens ZZZZOOOOO groot
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Oud 30-06-2004, 11:30
Verwijderd
Het kan idd wel dat sommige bikini's te grote cups hebben die gaan 'plooien', en dat staat niet mooi. Maar er zijn genoeg bikini's die dat niet hebben, en die passen dus wel goed en staan wel mooi. Daar zijn ook genoeg triangelbikini's van, en ook hele leuke, of in elk geval, veel verschillende zodat jij er vast ook een leuke bij vind zitten. En nouja, dan zien je borsten er niet groot uit, maar gewoon zoals ze zijn, maar dat boeit toch niet? Als je plat bent en je draagt toch bh's in 75A dan draag je te grote bh's want 75A is niet plat.
Ads door Google
Oud 30-06-2004, 12:04
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
Ik heb ook hele kleine borsten (AA/A oid) en ik draag ene gewone halterbikini... in ieder geval geen vulling ofzo, volgens mij is echt wel te zien dat dat nep is hoor. Je hoeft je heus niet te schamen, bijna niemand vindt zichzelf geweldig sexy in bikini volgens mij
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Oud 30-06-2004, 12:56
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Nogal logisch, dat in geen enkele bikini je borsten groot lijken. Want ze zijn nou eenmaal niet groot!
Maar dat boeit toch niet.. ik zou gewoon een triangle bikini nemen, met een leuk klein broekje en dan krijg je heus wel bekijks hoor
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 30-06-2004, 14:24
.Pure
.Pure is offline
Koop gewoon een voorgevormde bikini bij de h&m, met vulling desnoods en anders gewoon een halter.
Oud 30-06-2004, 14:32
Verwijderd
Ik durf heel goed te zeggen dat ik nooit leuke bikini's vind. Wat biep zegt, mijn borsten vallen er gewoon uit en dergelijke en wat briseďs zegt, pijn in de rug. Ik heb echt eeuwen moeten zoeken naar een bikini die een beetje steun gaf en alles netjes op de plek hield.

En als jij ook goed zoekt, ben ik ervan overtuigd dat ook jij een leuke bikini zult vinden.
Oud 30-06-2004, 15:41
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Roos schreef op 30-06-2004 @ 12:56 :
Nogal logisch, dat in geen enkele bikini je borsten groot lijken. Want ze zijn nou eenmaal niet groot!
Maar dat boeit toch niet.. ik zou gewoon een triangle bikini nemen, met een leuk klein broekje en dan krijg je heus wel bekijks hoor
inderdaad. ik heb een zusje van 15 en zij heeft ook cup A, ze heeft n triangelbikini en ze ziet er supergoed uit op het strand
__________________
look back and laugh
Oud 30-06-2004, 15:42
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
ik heb ook A en draag gewoon een bikini -->triangel, heb er 1 gevonden die past. Volgens mij moet je gewoon ff accepteren dat je (nog) niet veel hebt en gewoon zonder vullig over het strand huppelen. Als het vort allemaal van je cupmaat af moet hangen
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 30-06-2004, 16:01
Channella
Avatar van Channella
Channella is offline
Met voorgevormde cups of van die voorgevormde driehoekjes
__________________
Black Coffee and Soft Skin
Advertentie
Oud 30-06-2004, 16:22
hap
Avatar van hap
hap is offline
mooie driehoekjes. Geloof me, ben er een beetje blijer mee dan nu. Ik heb een ruime cup C (D dus ), en geen enkele bikini past me en zit mooi. Geen enkele!! Altijd is het broekje te groot of het bovenstukje te klein! Ik baal echt... Het is niet voor niets dat alle bikini-modellen geen tot weinig borst hebben... slik.
__________________
een beetje vreemd...
Oud 30-06-2004, 16:23
Verwijderd
op de triangelbikini posters van h&m staan zowat alleen maar vrouwen met cup a of kleiner.
Oud 30-06-2004, 17:02
Verwijderd

Oud 30-06-2004, 17:09
Verwijderd
je bent zoals je bent
Oud 30-06-2004, 17:11
CharismaticBass
Avatar van CharismaticBass
CharismaticBass is offline
oowwwh wat zielig, een cup a



whehehe

Oud 30-06-2004, 18:29
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
gewoon geen bovenstukje is ook een optie, natuurlijk. Maar vorig jaar had ik een 75A/B maatje, en omdat er verder niks was was ik genoodzaakt een opgevulde beugelshitdinges te nemen, zat best goed. Zorg er wel voor dat je dan onder je oksels geen twee extra tieten krijt, alsof je twintig kilo bent aangekomen.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 30-06-2004, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 29-06-2004 @ 23:48 :
badpak met vormgevormde cups?
dat ziet er niet uit als die cups dan niet opgevuld zijn. Dat valt dan nog veel meer op...
Oud 30-06-2004, 18:48
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
'K ken je probleem. Ik heb nu gewoon een triangel. Ga gewoon eens naar een sportwinkel (sports-world ofzo) en kijk of ze daar wat hebben. En anders misshcien een grote kinderbikini..
__________________
*aangenaam......*
Oud 30-06-2004, 19:04
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
ik ken je probleen ook, mja ik heb dan nog kleiner.. mja echt alles vind ik niks, henb nou zo'n soort van bikini met als bovenstuk soort van truitje met spagetty-bandjes, mja dat iets korter, net boven je navel, das opzich nog best grappiig mja ..
__________________
i'm addicted to music
Oud 30-06-2004, 19:23
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Dan kun je net zo goed gewoon een zwembroek kopen
__________________
;-)
Oud 30-06-2004, 19:47
S
Avatar van S
S is offline
Ik zou helemaal geen badkleding dragen.
Ads door Google
Oud 30-06-2004, 21:18
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
hap schreef op 30-06-2004 @ 16:22 :
mooie driehoekjes. Geloof me, ben er een beetje blijer mee dan nu. Ik heb een ruime cup C (D dus ), en geen enkele bikini past me en zit mooi. Geen enkele!! Altijd is het broekje te groot of het bovenstukje te klein! Ik baal echt... Het is niet voor niets dat alle bikini-modellen geen tot weinig borst hebben... slik.
Bij mij is het juist andersom, broekje een maat te groot en bovenstukje te klein Dat is pas erg, het is algemeen bekend dat jongens meisjes met grote borsten en een ongewone kleine kont het liefste hebben.
Oud 30-06-2004, 22:13
nehalennia
Avatar van nehalennia
nehalennia is offline
Citaat:
Lotte schreef op 30-06-2004 @ 21:18 :
Bij mij is het juist andersom, broekje een maat te groot en bovenstukje te klein Dat is pas erg, het is algemeen bekend dat jongens meisjes met grote borsten en een ongewone kleine kont het liefste hebben.
nietes want ik ben ook nie in trek

maar ff ontopic ik vind dat je er gewoon scheit aan moet hebben watvoor cup je hebt en moet dragen wat je leuk vind. niemand is volmaakt tenslotte
Oud 01-07-2004, 04:06
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
! am mE schreef op 30-06-2004 @ 17:02 :
[afbeelding]
OMG, Em, jij trut!
Oud 01-07-2004, 10:08
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Lotte schreef op 30-06-2004 @ 21:18 :
Dat is pas erg, het is algemeen bekend dat jongens meisjes met grote borsten en een ongewone kleine kont het liefste hebben.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Oud 01-07-2004, 10:21
Verwijderd
ik zou gewoon zo'n leuke triangel bikini kopen. Staat veel beter met kleine borsten dan met grote. (ik vind kleine borsten sowieso eigenlijk mooier, dan grote, maar oke)

Ik heb zelf het omgekeerde probleem: een D/E cup met een hele kleine omvang en broekje maat 36.
Probeer dát maar eens te vinden!
Oud 01-07-2004, 10:23
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
Citaat:
Lotte schreef op 30-06-2004 @ 21:18 :
Bij mij is het juist andersom, broekje een maat te groot en bovenstukje te klein Dat is pas erg, het is algemeen bekend dat jongens meisjes met grote borsten en een ongewone kleine kont het liefste hebben.
dus ze hebben jou het liefst?? Waarom is dat dan erg? Ik snap de logica niet...

ontopic: 75a valt best mee qua platheid. Ik neem aan dat je ook vrij slank bent, dus dan past het gewoon bij je figuur. Ik zou gewoon een leuke triangelbikini kopen als ik jou was. Die staan vaak iets mooier bij meiden met kleine(re) borsten.
Oud 01-07-2004, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Briseďs schreef op 29-06-2004 @ 23:53 :
Zeur niet jij hebt tenminste geen last van je rug vanwege je borsten.
Ik wilde het nét zeggen, grote borsten hebben is echt geen pretje hoor!
Oud 01-07-2004, 11:38
hap
Avatar van hap
hap is offline
Citaat:
Lotte schreef op 30-06-2004 @ 21:18 :
Bij mij is het juist andersom, broekje een maat te groot en bovenstukje te klein Dat is pas erg, het is algemeen bekend dat jongens meisjes met grote borsten en een ongewone kleine kont het liefste hebben.
ehm, dat begrijp ik dus niet...
Bedoel je andersom? Dat het broekje te klein is en bovenstukje te groot??
__________________
een beetje vreemd...
Oud 01-07-2004, 11:43
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Ga maar eens bij de H&M kijken
ik heb zelf ook 75A en ik heb er gister nog een hele leuke bikini gekocht
en wat is dat nou voor onzin dat je met A plat bent
Oud 01-07-2004, 12:18
Snuitermans
Snuitermans is offline
Een cup A bikini
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 01-07-2004, 12:34
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
wat voor een bikini je moet kopen bij cup a? een mooie lijkt mij...
__________________
To eu zčn
Oud 01-07-2004, 12:36
CharismaticBass
Avatar van CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 01-07-2004 @ 11:01 :
Ik wilde het nét zeggen, grote borsten hebben is echt geen pretje hoor!
echt wel

mits ze natuurlijk mooi zijn en niet hangen
Oud 01-07-2004, 12:42
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 01-07-2004 @ 12:36 :
echt wel

mits ze natuurlijk mooi zijn en niet hangen
ooh doe maar stoer met je memmen hoor!

ik heb zelf cup 70c en alles staat me geweldig, maar mijn dunne vriendinnetje met aa staat alles nog geweldiger dus ik denk dat je het probleem ergens anders moet zoeken.
Oud 01-07-2004, 12:44
CharismaticBass
Avatar van CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-07-2004 @ 12:42 :
ooh doe maar stoer met je memmen hoor!

ik heb zelf cup 70c en alles staat me geweldig, maar mijn dunne vriendinnetje met aa staat alles nog geweldiger dus ik denk dat je het probleem ergens anders moet zoeken.
omg wij begrijpen elkaar steeds meer volgens mij
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid goede BH voor mijn leeftijd?
Lyouknow
28 07-06-2010 23:21
Seksualiteit ballonborsten
Verwijderd
115 31-05-2002 15:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.