Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2012, 04:44
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
If you'd like to make a DVD of this video, use this download and print cover. Also if you buy labels for DVDs at a store you can use the label art we provide for that. This way you can hold the video in your hand while saying "oh my god. I have this. It's right here and I have it!". And then stare at the floor and sigh and wonder what you'll get to have next.

__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Advertentie
Oud 30-01-2012, 07:07
Verwijderd
Goeeeeeedemorgen!

Er loopt hier sinds een poosje een collega rond met een nieuwe winterjas. Niets aan het handje zou je denken; maar die proleet heeft niet in de gaten dat z'n split nog vast zit. Dat ziet er niet uit

En wat een goede week gaat dit worden met mijn project Focushat op want: zin
Oud 30-01-2012, 07:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Morning! Ik mag straks misschien voor het eerst bloed prikken, spannennnnnnddddd!!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-01-2012, 07:44
Verwijderd
Met 3 broeken en 3 vestjes is het best uit te houden buiten. alleen mijn gezicht is koud.
Oud 30-01-2012, 08:08
Verwijderd
Citaat:
Goeeeeeedemorgen!

Er loopt hier sinds een poosje een collega rond met een nieuwe winterjas. Niets aan het handje zou je denken; maar die proleet heeft niet in de gaten dat z'n split nog vast zit. Dat ziet er niet uit

En wat een goede week gaat dit worden met mijn project Focushat op want: zin
Of hij denkt dat het zo hoort? Theodoor dacht lang geleden dat de vastzittende split zo hoorde 'want anders zouden ze het toch niet zo verkopen'
Oud 30-01-2012, 08:12
Verwijderd
Mijn lippen waren vannacht zo droog dat er een scheurtje in is gekomen. En dat scheurtje is een beetje geïrriteerd dus nu lijkt het net of ik herpes heb
Oud 30-01-2012, 08:41
Verwijderd
Citaat:
Of hij denkt dat het zo hoort? Theodoor dacht lang geleden dat de vastzittende split zo hoorde 'want anders zouden ze het toch niet zo verkopen'
Oud 30-01-2012, 08:50
Verwijderd
Ik heb laatst nog op internet iemand aangetroffen die erover rantte dat ze het zo'n onzin vond dat in haar nieuwe pak helemaal jaszakken waren aangelegd en ze vervolgens waren dichtgenaaid! Maak dan géén jaszakken, vond ze!
Oud 30-01-2012, 08:54
Verwijderd
Vanochtend fietste ik naar het werk, en op het bedrijventerrein waar ik overheen kom stond een vrachtwagen het fietspad en de halve weg te blokkeren, en er was een tegenligger dus die mocht sowieso eerst, maar toen die voorbij was liet de auto die achter mij stond te wachten mij voor gaan dat vond ik wel netjes.
Oud 30-01-2012, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb laatst nog op internet iemand aangetroffen die erover rantte dat ze het zo'n onzin vond dat in haar nieuwe pak helemaal jaszakken waren aangelegd en ze vervolgens waren dichtgenaaid! Maak dan géén jaszakken, vond ze!
Smullen geblazen

Nohh lekker werken met James Blake op de achtergrond <3
Oud 30-01-2012, 09:01
Verwijderd
En ik heb nu een kilometerteller, al is het display niet zo goed en loopt de klok erop te langzaam (per 24 uur gaat hij 5 minuten achterlopen). Maar desondanks heb ik vastgesteld dat mijn route naar het werk waarschijnlijk 13,0 km is (of 13,8, maar dat is een wel erg groot verschil met de door google maps berekende 11,7)) en dat als ik op de rechte stukken 20 km/u fiets, ik daar 51 minuten over doe. Dus er gaan 12 minuten verloren met bochtjes, bruggen en verkeerslichten.
Het is wel jammer dat ik 's ochtends naar het westen fiets en 's avonds naar het oosten, zo zie ik nooit zonsopkomsten of -ondergangen.
Oud 30-01-2012, 09:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Goeeeeeedemorgen!

Er loopt hier sinds een poosje een collega rond met een nieuwe winterjas. Niets aan het handje zou je denken; maar die proleet heeft niet in de gaten dat z'n split nog vast zit. Dat ziet er niet uit
Wat is een split?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-01-2012, 09:28
Verwijderd
Er ligt hier zo'n lekker lief klein laagje sneeuw en het is zo mooi .

En ik werd gebeld dat ik donderdag kon werken. Om half 7 beginnen, dat wel 5 uur mijn bed uit .
Oud 30-01-2012, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Wat is een split?
Een eiland bij Kroatië!
Ook een turnoefening waarbij één been naar voren en één been naar achteren wordt gestrekt!
Ook een inkeping in een kledingstuk waardoor bewegen makkelijker wordt

Wat langere jassen hebben vaak een split aan de achterkant, maar als ik 'split jas' google krijg ik allemaal plaatjes van jassen die aan de achterkant een split schijnen te hebben maar aan de voorkant gefotografeerd zijn, dus dat is niet echt illustratief.
Oud 30-01-2012, 09:33
Verwijderd
En brownies maken vandaag
Oud 30-01-2012, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Wat is een split?
http://www.mexx.nl/men/jassen/trench...ColourCode=001

Onderste plaatje bekijken; aan de achterzijde zit de split.

Oud 30-01-2012, 09:42
Verwijderd
Mijn lerares XYZ is zo gemeen. Ik wil haar een maand opsluiten in een kamer van drie bij vier met Jordy van Loon. Of haar in een hamster veranderen, of zorgen dat ze alleen nog oranje eten kan eten. Of gewoon met haar van naam ruilen, zodat ik een goede, etnisch-juiste, zuivere naam heb en zij een jodennaam.
Oud 30-01-2012, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Ook een turnoefening waarbij één been naar voren en één been naar achteren wordt gestrekt!
Nee, dat is een spagaat.
Oud 30-01-2012, 09:43
Verwijderd
He Absinthe
Oud 30-01-2012, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is een spagaat.
Ohja, dat is waar. Een split is met de benen helemaal opzij ik haal het altijd door elkaar.
Oud 30-01-2012, 09:45
Verwijderd
Hoi Apate. Ik blijf niet hoor, denk ik. Die bans bevielen me wel.
Oud 30-01-2012, 09:46
Verwijderd
Hoi Absinthe! En doei dan ook gelijk maar weer.
Oud 30-01-2012, 09:47
Verwijderd
Oh tsja, dat kan denk ik ja. Ik verbaas me er altijd over hoeveel ik gedaan krijg ook als ik het forum een middag blokkeer. Bizar en een beetje triest wel
Oud 30-01-2012, 09:49
Verwijderd
Juh, en verder beleef ik er al een hele tijd meer ergernissen dan plezier, dus dan lijkt het me ook wel tijd om te stoppen
Oud 30-01-2012, 09:50
Verwijderd
Ik verbaas me er juist altijd over hoe weinig dat uitmaakt voor mijn productiviteit. Dan ga ik gewoon een hele middag uit het raam kijken en tetris spelen.
Oud 30-01-2012, 09:50
Verwijderd
Oh, ja dan moet je stoppen ja.

Is dat trouwens Carice van Houten op je avatar ? Ze lijkt er een beetje op, maar ik kan het net niet goed genoeg zien
Oud 30-01-2012, 09:50
Verwijderd
(maar ik heb het accountverwijderformulier nog niet ingevuld, dus blijkbaar is er toch nog iets van een drempel )
Oud 30-01-2012, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Oh, ja dan moet je stoppen ja.

Is dat trouwens Carice van Houten op je avatar ? Ze lijkt er een beetje op, maar ik kan het net niet goed genoeg zien
Nee, het is Tori Amos. Als altijd.
Oud 30-01-2012, 09:51
Verwijderd
Met bans werkt het natuurlijk ook prima
Oud 30-01-2012, 09:51
Verwijderd
Ja, klopt, maar dan moet ik steeds weer een ban aanvragen Of vind je het toevallig leuk om te bannen?
Oud 30-01-2012, 09:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Juh, en verder beleef ik er al een hele tijd meer ergernissen dan plezier, dus dan lijkt het me ook wel tijd om te stoppen
Zonde!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-01-2012, 09:52
Verwijderd
Tuurlijk
Oud 30-01-2012, 09:53
Verwijderd
Ja, ach.
Oud 30-01-2012, 09:54
Verwijderd
Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf wat minderen he.
Oud 30-01-2012, 09:55
Verwijderd
Zo werkt het bij mij dan weer niet helaas
Oud 30-01-2012, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf wat minderen he.
Dat kan ook. Maar gewoon weg is een fijner gevoel.
Oud 30-01-2012, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf wat minderen he.
Vaart minderen spaart kinderen! Then again; lekker jagen, minder blagen </random>
Oud 30-01-2012, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Dat kan ook. Maar gewoon weg is een fijner gevoel.
Ik zou het heel jammer vinden als je wegging.

Aan wat voor dingen erger je je dan? Gewoon het forum in zijn algemeenheid of specifieke dingen waar we nu hier iets aan kunnen doen - dat je het fijn zou vinden als we je elke dag verwelkomen met een glitterplaatje ofzo.

Citaat:
Vaart minderen spaart kinderen! Then again; lekker jagen, minder blagen </random>
Oud 30-01-2012, 10:05
Verwijderd
Erger je je niet aan specifieke mensen ? Dat doe ik soms nog wel eens
Oud 30-01-2012, 10:09
Verwijderd
Persoonlijk vind ik het wat jammer dat als je post het meestal gaat over hoe snel je weer weg wilt omdat jij je vaker wel dan niet ergert aan fuck knows what.
Oud 30-01-2012, 10:09
Verwijderd
Aan mensen ja. Niet per se aan dingen die we even kunnen veranderen

Maar misschien moet ik het maar gewoon zo doen dat ik steeds een ban neem, inderdaad. Heeft Apate haar banplezier en ben ik iedere twee weekjes toch nog even een (half) dagje present
Oud 30-01-2012, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Persoonlijk vind ik het wat jammer dat als je post het meestal gaat over hoe snel je weer weg wilt omdat jij je vaker wel dan niet ergert aan fuck knows what.
Oud 30-01-2012, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Aan mensen ja. Niet per se aan dingen die we even kunnen veranderen

Maar misschien moet ik het maar gewoon zo doen dat ik steeds een ban neem, inderdaad. Heeft Apate haar banplezier en ben ik iedere twee weekjes toch nog even een (half) dagje present
Waren het geen maandbans?
Oud 30-01-2012, 10:12
Verwijderd
Nope, dat is een tijdje geleden veranderd. Dat maakt het meteen ook wel wat makkelijker
Oud 30-01-2012, 10:13
Verwijderd
2-weken-bans inderdaad. maar het klinkt wel minder leuk
Oud 30-01-2012, 10:13
Verwijderd
Overigens loop ik me op dit forum ook weleens te ergeren, maar dat is dan niet zozeer op DK. Het gaat dan vooral om bepaalde topics op onzin. (Niet de hoi-topics trouwens.)
Oud 30-01-2012, 10:14
Verwijderd
Ik erger me eigenlijk vaak aan bepaalde mensen, en heel veel aan mensen die domme vragen stellen die ze ook zelf kunnen opzoeken
Oud 30-01-2012, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Overigens loop ik me op dit forum ook weleens te ergeren, maar dat is dan niet zozeer op DK. Het gaat dan vooral om bepaalde topics op onzin. (Niet de hoi-topics trouwens.)
Dat geldt ook voor mij, denk ik. En ergeren is menselijk, en het is verder geen verwijt naar iemand ofzo, meer een constatering dat ik me afvraag of ik hier nog wel zoveel gelukkiger van word
Oud 30-01-2012, 10:19
Verwijderd
Zo. Even boodschappen doen
Oud 30-01-2012, 10:19
Verwijderd
Ik erger me op DK geloof ik amper tot niet aan specifieke mensen. Of nouja, soms wel aan van die wazige trolls (ik noem iets met een mandarijn), maar geen vaste DK'ers. Op Onzin ook nauwelijks. Eigenlijk denk ik altijd dat mensen mij irritanter vinden dan ik hun. Maar dat denk ik niet echt met een goede reden ofzo.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29.