Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2012, 17:33
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Een tijdje terug had ik het hier met een vriend en vriendin over. Zij hadden geen enkele twijfel dat ze me zouden helpen een lijk te verduisteren mocht het er op aan komen. Ik was zelf zeer verbaasd en zou niet met mezelf kunnen leven als ik aan iets dergelijks zou meewerken.


en jullie?
__________________
Allem voran die Tat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2012, 17:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hangt van het lijk af?
Nee geen idee. Ik kan me niet voorstellen dat zoiets zich zou voordoen, en zo wel, dat het waarschijnlijk niet de bedoeling is geweest. In dat geval zou ik ze wel helpen, maar niet om het lijk weg te werken. Het lijkt me dan verstandiger samen naar de politie te gaan.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 17:45
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Nee.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 17:49
Verwijderd
Natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 18:19
Verwijderd
Mocht zij een lijk willen kwijtmaken, dan ken ik haar wel zo goed dat ik er begrip voor op kan brengen (het is dan niet zomaar gebeurd). Wellicht dat ik d'r kalmeer en opties bekijk maar mocht verbergen eruit komen als beste optie (en dat kan best), dan help ik haar absoluut.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 19:44
Verwijderd
Dat hangt puur af van de situatie
Als een vriend van me een moordenaar, die hem anders dood wilde maken, omlegd, wil ik best helpen het lijk weg te werken. Als het een onschuldig iemand was dan absoluut niet
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 19:45
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Hangt van het lijk en de vriend(in) af. Maar ik ken zeker mensen waarvoor ik dat zou doen. Lijkt me ook wel leuk werk.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Hangt van het lijk en de vriend(in) af. Maar ik ken zeker mensen waarvoor ik dat zou doen. Lijkt me ook wel leuk werk.
Ja, leuk man...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 21:23
Verwijderd
Nee, zou ik niet doen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 21:33
Verwijderd
Nee, dat zou ik niet doen. Ik zou inderdaad niet meer met mezelf kunnen/willen leven als ik aan zoiets had meegewerkt.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 21:53
Verwijderd
Nee, dat zou ik niet doen. Ik zou er niks mee te maken willen hebben. En ik wil sowieso niet in de buurt van lijken zijn. Gatverdamme. Maar ik vind dat gewoon eng, dat ligt aan mij.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 22:03
Verwijderd
Je zou het niet doen omdat je het vies/eng vindt?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Je zou het niet doen omdat je het vies/eng vindt?
Niet alleen daarom. Ook omdat ik daar niet schuldig aan wil zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 22:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee. Wrs zou ik mijn bff aankijken en zeggen 'Wie de fuck ben jij?!' en haar proberen om te praten om naar de politie te stappen en evt. een goed verhaal bedenken (als het een ongeluk was dan), maar ik ga geen lijken wegwerken. Ik voel me al schuldig om kleine dingetjes, laat staan het laten verdwijnen van een persoon. Nee dank je.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 23:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jawel. Ik ga er van uit dat ze niet random mensen lopen dood te maken en dat er een goede reden voor is. Waar heb je anders vrienden voor!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 02:31
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Haha, nee. Als het moeilijk wordt, laat ik mijn vrienden snel vallen.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 07:06
Verwijderd
Ik denk in geen enkel geval. Tenzij ik me ineens in het criminele circuit zou begeven. Maar dat is zeer onwaarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 08:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Op dit moment zou ik absoluut nee zeggen. Wat Trimm ook zegt, ik voel me snel schuldig en kan bovendien maar slecht de regels overtreden (van het soort dat als er ergens een afzetlintje hangt ik er nauwelijks onderdoor durf om m'n fiets te pakken ). Maar ik ben me ervan bewust dat de situatie geheel anders kan zijn als je (huhu, oke ik) er middenin zou zitten. Dus, ik zeg in principe nooit nooit.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-06-2012, 09:51
Verwijderd
Dat ja. Zeg nooit nooit, maar de kans lijkt me vrij klein dat ik mee zou werken.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 13:48
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Hmm, dat ligt aan het lijk en wat er precies gebeurd is. Maar het is absoluut een mogelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 14:39
Verwijderd
Goede beste vrienden zijn de mensen die niet helpen
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Goede beste vrienden zijn de mensen die niet helpen
Het gaat hier ook om een heg knippen
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 15:07
Verwijderd
Heg knippen mogen ze natuurlijk lekker zelf doen
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 19:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hmm, dat ligt aan het lijk en wat er precies gebeurd is. Maar het is absoluut een mogelijkheid.
Dit ja. En in dat geval zal ik aanraden om het lijk lekker in kleine stukjes te hakken (maar dan ook KLEIN) en vervolgens in vuilniszakken in de kliko/ondergrondse te flikkeren. Als de omstandigheden ervoor (de moord) geen verdachte signalen af hebben gegeven op omstanders, is er niemand die daar achter komt. Desnoods geef ik hem/haar het advies om vlezige stukjes nog een tijdje te bewaren in de diepvries, met het opschrift 'kip' of 'rund' erop. Geen 'mens' natuurlijk, dat zou vreemd zijn. Oh, en ik zou de zakken ook heel stevig dichtknopen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 19:45
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Nee, bah.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2012, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Dit ja. En in dat geval zal ik aanraden om het lijk lekker in kleine stukjes te hakken (maar dan ook KLEIN) en vervolgens in vuilniszakken in de kliko/ondergrondse te flikkeren. Als de omstandigheden ervoor (de moord) geen verdachte signalen af hebben gegeven op omstanders, is er niemand die daar achter komt. Desnoods geef ik hem/haar het advies om vlezige stukjes nog een tijdje te bewaren in de diepvries, met het opschrift 'kip' of 'rund' erop. Geen 'mens' natuurlijk, dat zou vreemd zijn. Oh, en ik zou de zakken ook heel stevig dichtknopen.


"noob", zou hij zeggen. De beste manier om van lijken af te komen is natuurlijk gewoon bacon.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Dit ja. En in dat geval zal ik aanraden om het lijk lekker in kleine stukjes te hakken (maar dan ook KLEIN) en vervolgens in vuilniszakken in de kliko/ondergrondse te flikkeren. Als de omstandigheden ervoor (de moord) geen verdachte signalen af hebben gegeven op omstanders, is er niemand die daar achter komt. Desnoods geef ik hem/haar het advies om vlezige stukjes nog een tijdje te bewaren in de diepvries, met het opschrift 'kip' of 'rund' erop. Geen 'mens' natuurlijk, dat zou vreemd zijn. Oh, en ik zou de zakken ook heel stevig dichtknopen.
Ik zou echt geen zin hebben een lijk helemaal in stukken te snijden.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 20:33
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik zou echt geen zin hebben een lijk helemaal in stukken te snijden.
Zolang je het binnen 24 uur doet, heb je nergens last van. Ik zou alleen wel een zaag gebruiken. voor de grote stukken bot, enzo.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 20:34
Verwijderd
Ja nee ik snap het, maar ik zou het zo'n tijdrovende bezigheid vinden. Ik wil best een uurtje gruwelen maar niet onnodig lang.

Maar ik vind ook echt dat sommige moordenaars en verwanten het zó dom aanpakken, dat je al wel plannen maakt voor het geval je het zelf moet doen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 20:50
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Hoogstwaarschijnlijk niet, maar er zijn vast uitzonderlijke omstandigheden waaronder ik dat toch zou doen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 21:18
Verwijderd
Waarschijnlijk wel, hangt er een beetje vanaf of het doodslag of koelbloedige moord is.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 01:17
AnnoMeisjx
Avatar van AnnoMeisjx
AnnoMeisjx is offline
Citaat:
Hoogstwaarschijnlijk niet, maar er zijn vast uitzonderlijke omstandigheden waaronder ik dat toch zou doen.
Jaa, same here.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 09:09
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hoogstwaarschijnlijk niet, maar er zijn vast uitzonderlijke omstandigheden waaronder ik dat toch zou doen.
Dit dus. Alleen kan ik me zo een twee drie niet bedenken wat voor omstandigheden dat zijn.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 11:32
Verwijderd
Nee, dat is idioot en strafbaar en mensen die voor lijken zorgen hoeven niet zo nodig meer mijn vrienden te zijn. Maar inderdaad, zeg nooit nooit, er zijn vast omstandigheden te bedenken waaronder ik wel mee zou doen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 11:41
Verwijderd
Feit dat juist je beste vriendin het van je vraagt zou genoeg moeten zeggen over hoe zoiets zou kunnen gebeuren Ook bij mensen die echt niet evil zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 12:01
Verwijderd
Maar dan hoef je toch niet nog een strafbaar feit te begaan door het lijk te gaan verbergen?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-06-2012, 12:08
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Feit dat juist je beste vriendin het van je vraagt zou genoeg moeten zeggen over hoe zoiets zou kunnen gebeuren
Precies. Ik kan me niet voorstellen dat een van mijn vrienden mij zoiets zou vragen als er niet een heel goede reden voor was.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Maar dan hoef je toch niet nog een strafbaar feit te begaan door het lijk te gaan verbergen?
Jawel, want soms wordt je nou eenmaal flink genaaid door het rechtssysteem, en een rechtszaak heeft sowieso altijd hele grote negatieve gevolgen. Liever dat er dan helemaal geen lijk wordt gevonden

Als er een inbreker in mijn huis zit voel ik mij zeer bedreigd, want de kans dat zo iemand een wapen bij zich heeft, is vrij reëel. Ik zou dan niet voorzichtig met een honkbalknuppel op zijn rug gaan slaan, maar direct een paar klappen op zijn hoofd geven. Stel dat de inbreker dat niet overleeft? Dan word ik aangeklaagd voor doodslag, want we leven hier in Nederland, het knuffelland voor criminelen. Ook al word ik uiteindelijk niet veroordeeld, zul je altijd worden achtervolgd door de nadelen daarvan ("hij heeft iemand dood gemaakt" blabla). Dan heb ik liever dat dat lijk wordt opgeruimd en niet wordt gevonden...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Jawel, want soms wordt je nou eenmaal flink genaaid door het rechtssysteem, en een rechtszaak heeft sowieso altijd hele grote negatieve gevolgen. Liever dat er dan helemaal geen lijk wordt gevonden

Als er een inbreker in mijn huis zit voel ik mij zeer bedreigd, want de kans dat zo iemand een wapen bij zich heeft, is vrij reëel. Ik zou dan niet voorzichtig met een honkbalknuppel op zijn rug gaan slaan, maar direct een paar klappen op zijn hoofd geven. Stel dat de inbreker dat niet overleeft? Dan word ik aangeklaagd voor doodslag, want we leven hier in Nederland, het knuffelland voor criminelen. Ook al word ik uiteindelijk niet veroordeeld, zul je altijd worden achtervolgd door de nadelen daarvan ("hij heeft iemand dood gemaakt" blabla). Dan heb ik liever dat dat lijk wordt opgeruimd en niet wordt gevonden...
Ja en dan schenkt de rechter de inbreker een glas wijn in, net zoals in dat filmpje van ToN Vreselijk. Vreselijk!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 12:44
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb geen zin om het facepalmtopic te uppen, dus:
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen zin om het facepalmtopic te uppen, dus:
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Maar dan hoef je toch niet nog een strafbaar feit te begaan door het lijk te gaan verbergen?
:')
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Ja en dan schenkt de rechter de inbreker een glas wijn in, net zoals in dat filmpje van ToN Vreselijk. Vreselijk!
Hahaha dat filmpje van TON was echt lachwekkend
Maar er zit wel een kern van waarheid in
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 13:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hahaha dat filmpje van TON was echt lachwekkend
Maar er zit wel een kern van waarheid in
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 13:24
Verwijderd
Goede argumenten Mariño!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 13:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Soms zegt één facepalm meer dan duizend woorden!
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Soms zegt één facepalm meer dan duizend woorden!
Quoted for truth.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Soms zegt één facepalm meer dan duizend woorden!
Citaat:
Quoted for truth.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 15:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ga eens ontopic, ipv dit kinderachtige gedoe. Hoe oud zijn jullie nou?

Het gaat erom of je het zou doen, en niet over hoe goed of slecht het rechtssysteem in Nederland functioneert. Go!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Ga eens ontopic, ipv dit kinderachtige gedoe. Hoe oud zijn jullie nou?

Het gaat erom of je het zou doen, en niet over hoe goed of slecht het rechtssysteem in Nederland functioneert. Go!
Sorry mama

Het gaat erom óf je het zou doen, dat er dan kan worden uitgelegd wáarom, lijkt me een niet meer dan logisch gevolg. We hebben het helemaal niet gehad over hoe goed of slecht het rechtssysteem in Nederland functioneert, ik heb alleen gezegd dat het verkeerd voor je kan uitpakken, en dat dat een reden kan zijn om een lijk te dumpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten verhaal over een 22 jarig meisje
Kira
41 13-11-2003 13:50
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10.