Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2002, 11:32
Ellennnn
Avatar van Ellennnn
Ellennnn is offline
Ik zit ergens mee waar ik eigenlijk niet mee zou moeten zitten maar ik doe dat toch... Ik heb nu ruim 7 maand een hele lieve vriend. Toen ik met hem kreeg was het net anderhalve maand uit met zijn ex. Hij is 5 en een 1/2 jaar ouder dan ik ben (hij is dus 23). Niet dat wij hier problemen mee hebben, absoluut niet maar als het om zijn ex gaat wel. Ik heb toen wij anderhalve maand verkering hadden via via te horen gekregen dat hij en zijn ex plannen hadden om te gaan samenwonen en dat zij zich ook al ingeschreven hadden voor een woning. Ik zat hier best mee omdat hij het nooit over zijn ex heeft gehad. Zij waren dus schijnbaar vrij ver en dachten dus al aan een toekomst met zn tweeen. Hij doet er zelf eigenlijk erg onverschillig over en vindt eigenlijk dat het niet veel voorstelde. Ik vind echter dat hij er te luchtig over denkt en dat samenwonen toch iets is wat je niet snel doet. Hij heeft het nooit meer over zijn ex en hij beweerd dat ze elkaar nooit meer gesproken hebben nadat het uit was maar ik kan daar niet bij! Dit weekend kregen we het er weer over en hij wil het er nog steeds niet over hebben en zegt nog steeds dat het niets voorsteld. Ik heb nu alleen het idee dat ik hem niet kan bieden wat zijn ex schijnbaar wel kon... Ik voel me een soort van afdankertje, vooral omdat wij al zo snel verkering kregen nadat het uit was... Moet ik me hier wel druk om maken? of is het gewoon een raar hersenspinsel...
__________________
verdorlie...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2002, 12:18
Verwijderd
ik denk dat t een hersenspinsel is meid, uit is uit, hij heeft er nooit meer over,dus t zal allemaal wel meevallen.
Dat hij snel nadat t uit was al met jou pakt moet ook al wel iets zeggen toch?(hier mee doel ik dat t niet zo erg serieus meer was en hij niet zoveel meer voor der voelde anders ging ie niet zo snel met jou) jullie hebben 7 maanden en dat meidje is nooit in the picture geweest, ik denk dat je je onnodig zorgen maakt

Maar hij moet iig een keer contact met haar opnemen want 1 van hun 2 moet zich uit laten schrijven.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 13:41
Ellennnn
Avatar van Ellennnn
Ellennnn is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik denk dat t een hersenspinsel is meid, uit is uit, hij heeft er nooit meer over,dus t zal allemaal wel meevallen.
Dat hij snel nadat t uit was al met jou pakt moet ook al wel iets zeggen toch?(hier mee doel ik dat t niet zo erg serieus meer was en hij niet zoveel meer voor der voelde anders ging ie niet zo snel met jou) jullie hebben 7 maanden en dat meidje is nooit in the picture geweest, ik denk dat je je onnodig zorgen maakt

Maar hij moet iig een keer contact met haar opnemen want 1 van hun 2 moet zich uit laten schrijven.
dank je hij beweert eigenlijk zelf dat ze zich niet samen hebben ingeschreven maar allebei apart. Dit kan niet volgens mij omdat ik het heb gehoord van de moeder van een vriendin van mij. Zij werkt bij de gemeente en kende Martijn toen niet en die ex al helemaal niet. Ze moeten zich dus wel samen ingeschreven hebben volgens mij...
__________________
verdorlie...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 18:17
Verwijderd
waarom heb jij in godesnaam het idee hem niet te kunnen geven wat zijn ex hem gaf? waar haal je het vandaan? Wat doet hij dan nu bij jou? Waarom is het dan uit met zn ex? Waarom heeft hij het dan niet over haar?

Het is voor hem gewoon een afgeronde periode, zo gaan sommige mensen er nu eenmaal mee om. Jij maakt nu een probleem van iets dat juist geen probleem is (ze is toch immers zijn ex, en jij zijn vriendin?). Als hij het er niet over wil hebben, so be it.. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk door dingen te willen weten en alles, het doet er toch allemaal neit meer toe? Hij is nu met jou, en niet met haar, hij heeft zelfs geen contact meer met haar!

geniet lekker van wat jullie samen hebben, ookal is het snel na haar.. Als hij er behoefte aan heeft praat ie er nog wel over, en anders niet.. simpel!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 19:45
Sithan
Sithan is offline
A. Niet praten over vroegere relaties vink zelf alleen maar positief, dan heb je in ieder geval niet de problemen met het idee vergeleken te worden. (helaas doe je dat nu zelf)
B. Misschien was t voor m wel een enorme klap en wil hij daar gewoon niet over praten. Met jou niet, met niemand niet...
C. Nee je hoeft je niet druk te maken...wees juist blij dat je
een gezellige tijd met m hebt.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 07:17
NecroDopey
Avatar van NecroDopey
NecroDopey is offline
Voel je je na 7 maanden nog als afdankertje..? Lijkt me geen stabiele basis als je 'm na zoveel tijd nog niet vertrouwd/geloofd
__________________
The optimist proclaims we live in the best of all possible worlds, and the pessimist fears this is true. -James Branch Cabell
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #110!
indigo
500 19-06-2010 16:35
Liefde & Relatie Beste vriend vindt mijn exvriendin leuk.
first eror
96 05-02-2007 13:11
Liefde & Relatie 'Erecode' tussen jij en je maten?
Tolchok
47 24-08-2005 20:22
Seksualiteit anale sex
el-salvador
108 09-07-2004 00:41
Liefde & Relatie Voor degenen die zin hebben om het te begrijpen
Verwijderd
6 24-07-2002 20:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20.