Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2007, 15:18
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
maar ik hoop dat de dorpelingen nu de laatste wolf kiezen, want dan is het over en kunnen we de rest van het topic vol spammen
Als het spel is afgelopen gaat dit topic op slot. Is altijd zo geweest.

Gaming Champion, zoals je kan lezen vinden veel spelers van het weerwolfspel het vervelend dat je (nutteloos) door blijft posten, terwijl het duidelijk is dat je na je dood niet (te) veel met het spel bemoeit.
Aangezien je het spel vast leuk vind, zou het toch zonde zijn als je er uit wordt gezet. Je hebt een waarschuwing/pm gehad. Het zou fijn zijn als je dit dan ook laat.

Als mensen hier een discussie of zo over willen hebben, ofzoiets. Kan je dit beter in het wat saai topic zetten, anders is dit dit topic zo vol. (Denk ik).
Advertentie
Oud 24-09-2007, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft al een waarschuwing gehad van een forumbaas voor zijn offtopic /gespam op DK
Maar ook specifiek voor zijn 'ongewenste gedrag' in dit topic?

Citaat:
daarnaast is de regel dat je na je dood niet mag doorspammen. Meermalen is er gezegd door mensen dat hij moet kappen, hij heeft al een waarschuwing gehad van de spelleiders, maar nog gaat hij door.
Dus?
Oud 24-09-2007, 15:19
Verwijderd
;x
Oud 24-09-2007, 15:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar ook specifiek voor zijn 'ongewenste gedrag' in dit topic?
Ja, zo'n 20 seconde geleden.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-09-2007, 15:20
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Ja, zo'n 20 seconde geleden.
Met het zinnetje: Je hebt een waarschuwing/pm gehad, bedoel ik de vorige waarschuwing.
Oud 24-09-2007, 15:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Met het zinnetje: Je hebt een waarschuwing/pm gehad, bedoel ik de vorige waarschuwing.
Je post opzich was ook een waarschuwing.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-09-2007, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Je post opzich was ook een waarschuwing.
Oud 24-09-2007, 15:24
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Je post opzich was ook een waarschuwing.
Zo kan je het ook opvatten. Ik hoop in ieder geval dat ie er naar luistert.
Oud 24-09-2007, 15:24
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
T zou een keer tijd worden.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 24-09-2007, 15:47
Verwijderd
Citaat:
ohmaigawd, ik dacht dat minke een wolf was met haar 'ahw wat zielig' post steeds
Dat heb ik helemaal niet zo vaak gezegd.
Oud 24-09-2007, 17:51
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Dus, op wie gaat iedereen stemmen?
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 24-09-2007, 17:59
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Dus, op wie gaat iedereen stemmen?
lol, waarom moet je dat weten?

ik ga dan maar voor drukknoopje
__________________
Abc.
Oud 24-09-2007, 18:33
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Omdat we dan misschien geen gelijkspel krijgen?

Ik ga met Lisaaah mee op Flowtje, je weet niet, misschien heeft Lisaaah wel gelijk!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 24-09-2007, 18:42
Verwijderd
Ja ik zou maar voor Flowtje gaan! Wacht, ik ga zelf ook echt voor Flowtje
Oud 24-09-2007, 18:46
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik stem Lisaaah. Ik weet het niet, het kan zijn dat ze echt de ziener is, maar waarom zou ze dat dan zeggen, dat is toch hartstikke flauw. En ik had een twijfelgevoel bij haar, en sowieso vertrouw ik mensen die insinueren dat ze de ziener zijn nooit, omdat ze de verrader kunnen zijn of wolf en dus kunnen liegen. En ja, ik weet dat ik mezelf heel verdacht maakt als het klopte wat Lisaaah zei, maar toch, ik weet niet, ik vind het maar raar.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 24-09-2007, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Ik stem Lisaaah. Ik weet het niet, het kan zijn dat ze echt de ziener is, maar waarom zou ze dat dan zeggen, dat is toch hartstikke flauw. En ik had een twijfelgevoel bij haar, en sowieso vertrouw ik mensen die insinueren dat ze de ziener zijn nooit, omdat ze de verrader kunnen zijn of wolf en dus kunnen liegen. En ja, ik weet dat ik mezelf heel verdacht maakt als het klopte wat Lisaaah zei, maar toch, ik weet niet, ik vind het maar raar.
Als het waar is wat ik zeg is het spel afgelopen zodra dat blijkt Dus je hoeft je niet druk te maken of wij jou verdacht gaan vinden

Maar ik weet bijv ook dat sterrenmeisje cupido is
Oud 24-09-2007, 19:06
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Lijstje:

Flowtje
-Lisaaah
-drukknoopje
-martino'87?

Lisaaah
-Tink*

drukknoopje
-Flowtje
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.

Laatst gewijzigd op 24-09-2007 om 19:07. Reden: stemmen erbij
Oud 24-09-2007, 19:31
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Lijstje:

Flowtje
-Lisaaah
-drukknoopje
-Martino87 ?

Lisaaah
-Tink*

drukknoopje
-Flowtje

Nu maar hopen dat het verstandig was.
__________________
you're not my demographic
Oud 24-09-2007, 19:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat een vertrouwen in Lisaaah. Zal het terecht zijn, of lopen jullie recht in de val?

Jullie zullen het straks allemaal lezen bij het volgende deel van het verhaal

Waar ik nu aan ga beginnen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-09-2007, 19:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nou, schiet op dan!
__________________
you're not my demographic
Oud 24-09-2007, 19:38
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
En speciaal voor Martino ga ik er extra goed over nadenken wat ik schrijf.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-09-2007, 19:39
Verwijderd
Pesterd
Oud 24-09-2007, 19:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En speciaal voor Martino ga ik er extra goed over nadenken wat ik schrijf.
Wat lief van je!
__________________
you're not my demographic
Oud 24-09-2007, 19:50
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Lijstje:

Flowtje
-Lisaaah
-drukknoopje
-martino'87?

Lisaaah
-Tink*

drukknoopje
-Flowtje
-Maxwell
Citaat:
Lijstje:

Flowtje
-Lisaaah
-drukknoopje
-Martino87 ?

Lisaaah
-Tink*

drukknoopje
-Flowtje
-Maxwell

Nu maar hopen dat het verstandig was.
geld mijn stem niet meer
__________________
Abc.
Oud 24-09-2007, 19:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Nee, die geldt alleen als je het kan spellen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-09-2007, 19:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
geld mijn stem niet meer
1) Je moet stemmen via PM
2) Je moet voor 20:30 stemmen
__________________
you're not my demographic
Oud 24-09-2007, 20:00
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Citaat:
1) Je moet stemmen via PM
2) Je moet voor 20:30 stemmen
hey neger, ik ken dit spel en lees dit maar eens:

Citaat:
lol, waarom moet je dat weten?

ik ga dan maar voor drukknoopje
emg like wtf emgemgemg
__________________
Abc.
Oud 24-09-2007, 20:40
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
ik vind dat cg eruit moet worden gehaald voor de volgende keer.

Anders wordt hij er de eerste ronde toch uitgegooid en blijft hij toch meespammen...
Hij is er deze keer uitgestemd, terwijl niemand hem verdacht, omdat hij vervelend is!!!! Dat gebeurd een volgende keer ook en dat vind ik zonde van de stemrondes!!!!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 24-09-2007, 20:43
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Dark Phoenix keek naar het groepje. Ze leken duidelijk minder onder de indruk van alle gruwelijkheden dan ze aan het begin hadden gedaan. Of misschien was het meer dat ze het Trophus zo enorm gegund hadden. Dark Phoenix wist het niet. Het maakte ook eigenlijk niet zoveel uit, het resultaat was hetzelfde. Zwijgend liep hij weg van het groepje, op weg naar zijn eigen kamer.

Hij dacht na. Wat zou hij nu gaan doen? Biertank had hem verraden. Hij had hem een opdracht laten doen, hoewel het duidelijk de bedoeling dat Twinkebel hiervan het slachtoffer was. Verder had Biertank nog nooit geprobeerd hem wat aan te doen. Dark Phoenix snapte maar niet waarom Biertank die mensen zo graag dood wilde hebben. Hij besloot met hem te gaan praten.

'Biertank, we moeten praten' zei Dark Phoenix. Biertank glimlachte. 'Ik vermoedde al zoiets. Je wilt zeker weten waarom ik het ze heb aangedaan. Dat deed ik omdat ze het verdienden. Het zijn allemaal kansloze stakkers, mensen die het leven niet verdienen en dus dood moeten.' 'Nee.' zei Dark Phoenix. 'Ze verdienen een kans, een mogelijkheid om te bewijzen dat ze willen leven.' Biertank schudde met zijn hoofd. 'Nee, het is te laat. Ze hebben allen dingen gedaan die ze nooit hadden mogen doen. Ze verdienen deze straf. En ik stop niet tot ze allemaal dood zijn.' Hij liep de kamer uit. Dark Phoenix zuchtte even. Hij liep Biertank achterna.

'Goedenavond, dames en heren' begon Biertank. 'Jullie zijn de gelukkige winnaars. Jullie hebben in ons mooie huis mogen verblijven, jullie hebben laten zien hoe graag jullie willen blijven leven en hebben daar voor gevochten. Maar, aan alles komt een einde. Het wordt tijd om afscheid te nemen. En hoe anders dan met een leuke laatste opdracht zouden we dat kunnen doen?' De mensen hielden hun mond dicht. Dit kon niet veel goeds betekenen...

Biertank ging verder. 'Het zit namelijk zo. Jullie dièrbare Dark Phoenix heeft jullie verteld dat ik een eigen plannetje had gemaakt met iemand van jullie clubje. Hoewel dit ontzettend waar is en jullie de dader..' Hij wierp een blik op de restanten van Trophus. 'flink te grazen hebben genomen, is er meer dat jullie moeten weten. Dark Phoenix heeft ook iemand van jullie vanaf het begin gebruikt. Diegene is de reden dat jullie zijn neergestort, waardoor jullie hier nu zitten. Ik ga jullie de kans geven om met diegene af te rekenen, als jullie dat willen.'

Dark Phoenix kwam de kamer binnen. 'Doe het niet.' zei hij. 'Biertank, luister naar me. Ze zijn belangrijk voor je. Je kan dit niet zomaar doen.' Biertank zei niks, hij lachte alleen maar. Biertank ging verder. 'Het zit zo. Ik heb hier een geweer. Hiermee mogen jullie de dader neerschieten, als jullie willen, maar jullie weten niet wie het is. Daarbij zullen jullie dus met het schuldgevoel moeten leven.'

De groep begon direct te praten en te overleggen. Iedereen keek elkaar angstig aan. Wat nu, was de grote vraag. Opeens begon Lisaaah te praten. 'Er is iets dat jullie moeten weten jongens.. de dader is Flowtje..' Een nieuwe discussie begon. Flowtje was juist zo vriendelijk geweest, die zou zoiets toch niet doen? Uiteindelijk waren ze het er over eens dat het Flowtje dan maar moest zijn. Biertank had aan een half woord genoeg, en schoot met het pistool Flowtje door haar hoofd heen. Bloedspetters belandde op de muur en ze viel dood neer.

Wat er toen gebeurde ging heel snel. Een figuur sprong vanuit de groep recht op Biertank af. Hij pakte het pistool met een snelle graai uit diens handen en richtte. Met een knal schoot hij Biertank neer. Biertank bloedde flink. Dark Phoenix schudde zijn hoofd. 'Ik heb je gewaarschuwd Biertank.. die groep was belangrijk voor je... Flowtje was namelijk de zus van Maxwell..' Maxwell stond met tranen in zijn ogen met het pistool in zijn handen. Hij schoot nog een keer op Biertank. Een laatste kreun klonk en toen was Biertank dood.

Dark Phoenix keek triest. 'Helaas, jullie hebben de grote test hiermee verloren. Jullie geven te weinig om het leven, want hoewel jullie allemaal nog leven willen jullie toch persé wraak nemen.' Dark Phoenix liep naar de deur waar het allemaal begonnen was. Hij pakte de sleutel, deed de deur open en sloot de deur achter zich weer dicht.

Dark Phoenix wist wat er op dit moment gebeurde. Een krachtig gas liep de kamer in. Het zou hun allemaal volledig verlammen, doch niet gevoelloos maken. Dan zouden de muren zich langzaam maar zeker naar elkaar toe bewegen. Ongeveer op de helft zouden scherpe punten uit de muur komen die het allemaal nog wat erger zouden maken. Als de muren tegen elkaar aan klapten zouden ze allemaal dood zijn. Maar dat zou wel even kunnen duren. Dark phoenix liep rustig weg. Even glimlachte hij toen hij de eerste schreeuw hoorde, vermoedelijk van Drukknoopje, toen de scherpe punten in haar lichaam drongen.

Deelnemers:
01) Lisaaah (ziener)
02) trophus (weerwolf)
03) sterrenmeisje (cupido)
04) Flowtje (weerwolf)
05) Daboman (dorpeling) (geliefde)
06) zoemzoem (jager)
07) Mr Soija (dorpeling)
08) Tink* (dorpeling)
09) Maxwell (verrader)
10) Martino87 (tovenaar)
11) Twinkebel (dorpeling)
12) Pixeldansje (wolfsbane)
13) MadameMinke (dorpeling)
14) Darkiekurd (weerwolf)
15) Eye of Sauron (weerwolf)
16) zoef de haas (dorpeling)
17) Hanneke (dorpeling)
18) Wind's Embrace (heks)
19) Mohammed'95 (dorpeling)
20) Pippeloen (leerling) (geliefde)
21) gaming champion (dorpeling)
22) drukknoopje (dorpeling)

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Oranje = gestorven door liefdesverdriet
Groen = Gedood door jager

De dorpelingen hebben gewonnen, gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie de verhalen net zo leuk vonden om te lezen als Biertank en ik het vonden om ze te schrijven. Het spel is afgelopen, maar het nieuwe spel mag nu beginnen. Ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen.

P.S. Zoef de haas mag niet meedoen, die heeft nooit gestemd, helaas.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 24-09-2007, 20:43
Verwijderd
Wow einde Even lezen

Edit: OMG Dat verhaal

Bij deze wil ik de spelleiders wel complimenteren met de 'leuke' verhalen Jullie zijn de eerste spelleiders die mij zover hebben gekregen alle verhalen helemaal te lezen
Oud 24-09-2007, 20:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Yeah, gewonnen!
__________________
you're not my demographic
Oud 24-09-2007, 20:48
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
vet cewl
en k ben klaar om mee tte doen met het eerst volgende spel :-)

K hoopte al dat ik daar optijd voor was..

kzal braaf elke dag komen internetten ookal ben ik in't buitenland
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 24-09-2007, 20:52
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb dit hele topic op de voet gevolgd, echt geniaal verhaal!

de volgende keer doe ik ook mee, mits ik op tijd ben!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 24-09-2007, 20:53
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
De volgende keer is nu toch?

In een nieuw topic toch?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 24-09-2007, 20:54
Verwijderd
Citaat:
De volgende keer is nu toch?

In een nieuw topic toch?
Maak even, dan kan ik me inschrijven
Oud 24-09-2007, 20:54
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
De volgende keer is nu toch?

In een nieuw topic toch?
geen idee, ik ken de regels hier nog niet zo goed. Hang hier nog maar sinds kort rond.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 24-09-2007, 20:55
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik dacht dat het 2 spellen was en daarna 4 weken koelkast.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 24-09-2007, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat het 2 spellen was en daarna 4 weken koelkast.
Precies.
Oud 24-09-2007, 20:56
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
nieuw spel dus?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 24-09-2007, 20:57
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ok ik heb een nieuw topic geopend.

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1629497
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 24-09-2007, 21:14
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Goede verhalen
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 24-09-2007, 21:15
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
yaaaay ;')
__________________
Abc.
Oud 24-09-2007, 21:16
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Nu ben ik wel heel benieuwd waardoor Twink zo snel al zo'n duidelijke mening had over Trophus zijn wolverigheid.

En @ Spelleiders, gave verhalen!
__________________
Wark!
Oud 24-09-2007, 21:17
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dank jullie wel allemaal!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-09-2007, 21:18
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
DrukKnoopje zei dat ik of wolf of een goede speelster was

Dankje
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 24-09-2007, 21:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Het was wel grappig om tovenaar te zijn. Niet dat mijn bescherming volgensmij veel heeft uitgehaald, maar toch...
__________________
you're not my demographic
Oud 24-09-2007, 21:23
Verwijderd
Ja wind's embrace! Je had me trouwens behekst een van de eerste rondes! Dat is echt neit grappig
Oud 24-09-2007, 21:25
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Hele gave verhalen, props!

Wat betreft de rol van Lisaaah: volgens mij is het niet de bedoeling van het spel dat je zo expliciet zegt dat je ziener bent en wie de laatste wolf is, dan is de spanning van het elkaar verdacht maken enzo er helemaal af. Je mag wel hints geven, maar niet zo expliciet zeggen waar 't op staat. Toen ik ooit ziener was kreeg ik daar ook commentaar op (en ik deed het zelfs alleen door - wel erg opvallende - hints), het schijnt in de (ongeschreven?) regels te staan.

Voor wat betreft GameChampion: het lijkt me niet dat het aan ons is te bepalen of hij al dan niet meedoet, het is een beslissing van een Forumbaas om iemand van een bepaald deel van het forum uit te sluiten.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 24-09-2007, 21:26
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat betreft dat van Lisaaah:

We hebben besproken of we er wat van zouden zeggen, maar we hebben besloten het niet te doen. Er wordt wel vaker met functies gegooid en hoewel het natuurlijk leuker is als het niet gebeurd is het niet écht verboden.

Daarnaast konden de spelers zelf kiezen of ze Lisaaah geloofden, ze hadden haar ook eerst dood kunnen maken.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-09-2007, 21:29
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ja, maar dan nog wisten ze meteen dat ze gelijk had gehad. Hoe dan ook was met de actie van Lisaaah de overwinning aan de zijde van de dorpelingen, zonder dat dat nog voorkomen kon worden door de wolven.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58
De Kantine Weerwolfspel #4
Spelleider!
500 17-06-2004 17:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.