Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2006, 16:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik moet wel zeggen dat NEC een ploeg heeft die in potentie kan verrassen. Holman speelt uitstekend en er loopt veel jong talent rond. Otten vond ik erg tegenvallen tegen Groningen.

Er moeten alleen nog wel twee jongens komen. Een middenvelder en een linksback. Chris Eagles van Man Utd traint inmiddels ook al een paar dagen mee, maar die zal wel te duur zijn. Worden die posities niet meer ingevuld, dan schat ik NEC in de huidige conditie tussen de 10e en de 14e plek. Want eerlijk is eerlijk, hoewel de ploeg goed voetbal laat zien, ligt de selectie met één blessure op z'n rug.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 28-08-2006, 17:54
Bertje B.
Bertje B. is offline
Hoe doet Shouf Shouf het bij jullie? Wat ik in de samenvatting kon zien, deed ie het redelijk namelijk. Al zijn welbekende trucje met de bal opwippen en dan over de tegenstander heen schieten gezien?
Oud 28-08-2006, 19:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
El Akchaoui speelde goed, gisteren. Hij speelde tegen Aston Villa iets ongelukkig, wist z'n voorzetten niet te plaatsen. Tegen Groningen waren met name de vroege ballen voor de spitsen erg sterk. Hij heeft loopvermogen en gooit de bal er veel in. Dat kunnen we goed gebruiken.

Het supportersfeest gisteren was trouwens ook erg leuk, al zijn de spelers niet meer zo zat aan het einde als vroeger
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-08-2006, 22:16
Bequiristain
Bequiristain is offline
Mooi Spandoek bij NEC

Ik was gisteren in de Kuip en het was dramatisch,de tranen schieten in je ogen als je ziet wat er in het veld staat,vooral de voorhoede is zwaar onvoldoende.
Er zal iets moeten gebeuren,ik vraag me af of het met 2 versterkingen wel beter gaat worden,ligt er ook aan wie er komen want van het financiele plaatje word ik ook niet echt vrolijk.
Het wordt nog spannend voor 31 augustus,mocht er niemand bijkomen dan wordt het linkerrijtje nog een heel karwei
Oud 28-08-2006, 22:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
14. NEC 2 0 1 1 1 2- 4
15. Feyenoord 2 0 1 1 1 0- 3

Dat voelt dan toch wel aardig
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-08-2006, 14:47
Verwijderd
Citaat:
squat schreef op 21-08-2006 @ 23:13 :
Tegenstanders duwen doe je niet ingesprongen met een elleboog ter hoogte van hun neus.
De vermeende elleboogstoot van Pierre van Hooijdonk op Groningen-verdediger Arnold Kruiswijk blijft onbestraft. De aanklager betaald voetbal zag in de televisiebeelden onvoldoende bewijs voor een schikkingsvoorstel.


Blijkbaar ben ik dan niet de enige die niet spoort
Oud 29-08-2006, 16:55
squat
squat is offline
Blijkbaar niet.
Oud 29-08-2006, 17:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 29-08-2006 @ 15:47 :
Blijkbaar ben ik dan niet de enige die niet spoort
Ik spoor ook niet hoor.

Ellebogen <3
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-08-2006, 21:59
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ertur schreef op 29-08-2006 @ 15:47 :
De vermeende elleboogstoot van Pierre van Hooijdonk op Groningen-verdediger Arnold Kruiswijk blijft onbestraft. De aanklager betaald voetbal zag in de televisiebeelden onvoldoende bewijs voor een schikkingsvoorstel.
In tegenstelling tot Hadouir, die 4 wedstrijden aan zijn broek krijgt. Terecht in mijn ogen, was ook smerig wat-ie deed. Maar van Gregoor van Dijk heb ik nog niets gelezen (hij had namelijk ook iets gedaan) en ook Olsson is vrijgesproken.

De eerste schorsingen zijn al weer binnen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 30-08-2006, 21:15
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 29-08-2006 @ 22:59 :
In tegenstelling tot Hadouir, die 4 wedstrijden aan zijn broek krijgt. Terecht in mijn ogen, was ook smerig wat-ie deed. Maar van Gregoor van Dijk heb ik nog niets gelezen (hij had namelijk ook iets gedaan) en ook Olsson is vrijgesproken.

De eerste schorsingen zijn al weer binnen.
En terecht, echt niet normaal wat hij deed.
Oud 30-08-2006, 22:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Olsson spuugde volgens mij helemaal niet
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-08-2006, 13:54
Strever
Strever is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-08-2006 @ 23:53 :
14. NEC 2 0 1 1 1 2- 4
15. Feyenoord 2 0 1 1 1 0- 3

Dat voelt dan toch wel aardig
Aardig is zacht uitgedrukt. Het voelt gewoon heeeerlijk. Nou hopen dat Feyenoord volgende week weer verliest, kijken hoe de supporters reageren
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 31-08-2006, 17:59
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Strever schreef op 31-08-2006 @ 14:54 :
Aardig is zacht uitgedrukt. Het voelt gewoon heeeerlijk. Nou hopen dat Feyenoord volgende week weer verliest, kijken hoe de supporters reageren
Tja in een stadsderby telt de stand op de ranglijst niet, maar als Feyenoord nog veel wedstrijden gaat verliezen dan hoop ik niet dat dit ten koste van Koeman gaat. Na het wegvallen van Kuyt en Kalou (en ook nog eens Paauwe en een aantal anderen) heeft Feyenoord kwalitatief gezien gewoon een mindere selectie dan voorgaande jaren. Om die beter (vooral voorin) te laten voetballen lukt bijna geen enkele trainer.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 31-08-2006, 19:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik wil even trots met mijn eerste artikel als redactielid van ForzaNEC.nl pronken

Misschien vinden jullie het zelfs wel interessant om te lezen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-08-2006, 21:20
Strever
Strever is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 31-08-2006 @ 18:59 :
Tja in een stadsderby telt de stand op de ranglijst niet, maar als Feyenoord nog veel wedstrijden gaat verliezen dan hoop ik niet dat dit ten koste van Koeman gaat. Na het wegvallen van Kuyt en Kalou (en ook nog eens Paauwe en een aantal anderen) heeft Feyenoord kwalitatief gezien gewoon een mindere selectie dan voorgaande jaren. Om die beter (vooral voorin) te laten voetballen lukt bijna geen enkele trainer.
Ik geef Feyenoord meer kans, ze hebben nu Charisteas
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 01-09-2006, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Strever schreef op 31-08-2006 @ 22:20 :
Ik geef Feyenoord meer kans, ze hebben nu Charisteas


Dacht dat ze bij de voetbal een geintje maakten, maar ...
Oud 01-09-2006, 11:17
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Tja het is een aardige speler maar hij gaat niet het verschil maken bij Feyenoord, net zoals Kluivert het verschil niet gaat maken bij PSV.

Laatst gewijzigd op 01-09-2006 om 11:30.
Oud 01-09-2006, 11:58
Strever
Strever is offline
Citaat:
McDuck schreef op 01-09-2006 @ 12:17 :
Tja het is een aardige speler maar hij gaat niet het verschil maken bij Feyenoord, net zoals Kluivert het verschil niet gaat maken bij PSV.
Ik denk ook dat Kluivert het niet gaat maken bij PSV, maar je kunt je lelijk vergissen in Charisteas.. Ik vind het een goede voetballer die bij Ajax geen kans kreeg.. Klinkt goed: Een spits die niet goed genoeg is voor Ajax, maar wel voor Feyenooord
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 01-09-2006, 12:13
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Strever schreef op 01-09-2006 @ 12:58 :
Ik denk ook dat Kluivert het niet gaat maken bij PSV, maar je kunt je lelijk vergissen in Charisteas.. Ik vind het een goede voetballer die bij Ajax geen kans kreeg.. Klinkt goed: Een spits die niet goed genoeg is voor Ajax, maar wel voor Feyenooord
Ik vind het ook wel een goede voetballer, maar hij was bij Ajax gewoon veel te wisselvallig. En bij een grote club als Ajax moet je elke week presteren en niet af en toe een mooi moment hebben. Zo zal het ook bij Feyenoord zijn, er staat zo'n grote druk achter dat als hij een paar weken niet presteert, mensen gaan klagen. Ga maar na, dat doen ze nu al Charisteas heeft tijd nodig om te wennen aan Feyenoord en om goed in vorm te raken. Bij Ajax duurde dat best wel eventjes.
Kijk maar naar Huntelaar nu, hij scoort drie wedstrijden niet en meteen en hij mist twee stafschoppen en meteen zijn er al journalisten die provocerend vragen: 'Je hebt al twee strafschoppen gemist, is het nog wel verstandig dat jij ze neemt?' Zo snel gaat het dus.

Laatst gewijzigd op 01-09-2006 om 12:15.
Oud 01-09-2006, 12:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Bij Feyenoord zijn ze wel iéts geduldiger dan bij Ajax
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-09-2006, 12:39
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik kan er geen oordeel over geven het zijn echt spitsen die, zonder twijfel, grote voetbalkwaliteiten hebben maar voor hetzelfde geld geen deuk in een pakje boter schoppen. Weinig zekerheid maar Feyenoord zit in een situatie dat ze af en toe moeten gokken, ze hebben niet de stabiliteit van een team als PSV de afgelopen jaren en dus moeten ze risico-aankopen doen om toevallig een keer een topjaar te hebben willen ze nog een keer kampioen worden.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 01-09-2006, 12:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Na ons eerste jaar met een georganiseerde tifo, is er een compilatie-filmpje gemaakt. Ik moet zeggen, ik ben blij dat we nu eindelijk een beetje een tifo hebben en de acties waren ook erg sterk. Met name de spandoeken met gezichten van spelers en de actie voor Ebbinge waren erg mooi. Ook de actie voor van Delft (bordjesactie rond het hele stadion) was super.

En het nieuwe spandoek ziet er ook erg mooi uit!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-09-2006, 13:20
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Mooi dat er steeds meer clubs dit krijgen, kan toch wel met enige trots zeggen dat wij altijd voorop liepen wat tifo betreft. Alleen waren tegen PSV de trommels weg!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 01-09-2006, 13:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 01-09-2006 @ 14:20 :
Mooi dat er steeds meer clubs dit krijgen, kan toch wel met enige trots zeggen dat wij altijd voorop liepen wat tifo betreft. Alleen waren tegen PSV de trommels weg!
En terecht. Ik hoop oprecht dat die trommels en dat hondsirritante "ohoh twente, twente enschede" nooit meer terug komt. Wat had ik een enorme hekel aan de wedstrijden tegen Twente
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-09-2006, 13:27
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-09-2006 @ 14:23 :
En terecht. Ik hoop oprecht dat die trommels en dat hondsirritante "ohoh twente, twente enschede" nooit meer terug komt. Wat had ik een enorme hekel aan de wedstrijden tegen Twente
het irriteerde zelfs spelers van de tegenpartij, je hebt natuurlijk zelfs talenten ertussen die er rode kaarten door oplopen; oohoo barry barry van galen

maar er wordt iig 100 minuten lang kabaal gemaakt
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 01-09-2006, 13:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 01-09-2006 @ 14:27 :
het irriteerde zelfs spelers van de tegenpartij, je hebt natuurlijk zelfs talenten ertussen die er rode kaarten door oplopen; oohoo barry barry van galen

maar er wordt iig 100 minuten lang kabaal gemaakt
Ach ja, het is maar wat je wil
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-09-2006, 14:13
Bertje B.
Bertje B. is offline
Goed dat wij, NAC en Feyenoord en nog een paar de enige clubs zijn die geen trommels gebruiken. 't Is toch geen carnaval
Oud 05-09-2006, 14:58
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
ik zou zeggen, lees dit even:

http://www.rodaworld.limboo.com/comp...jc/indexna.php
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-09-2006, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-09-2006 @ 15:58 :
ik zou zeggen, lees dit even:

http://www.rodaworld.limboo.com/comp...jc/indexna.php
Het bevestigt vooral nogal wat vooroordelen die ik over Roda en zijn aanhang heb Welk seizoen is dat?

Trommels kunnen mooi zijn, en ook irritant. Zoals met alles moet het wel goed gebruikt worden, en zeker begin van dit millenium was het echt de hel van Enschede, oa door die trommels
Oud 05-09-2006, 15:32
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ertur schreef op 05-09-2006 @ 16:22 :
Het bevestigt vooral nogal wat vooroordelen die ik over Roda en zijn aanhang heb Welk seizoen is dat?

Trommels kunnen mooi zijn, en ook irritant. Zoals met alles moet het wel goed gebruikt worden, en zeker begin van dit millenium was het echt de hel van Enschede, oa door die trommels
2003
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-09-2006, 15:53
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
NAC: Brandts ligt ook overhoop met Diba

Anouar Diba is dinsdag weggestuurd van de training van NAC Breda. De 23-jarige linkspoot kreeg het aan de stok met coach Ernie Brandts.
De twee ruzieden een paar keer voordat de maat vol was voor Brandts. Woensdag staat er een gesprek met de clubleiding gepland om te zien hoe het nu verder moet.

Brandts botste dit seizoen ook al met Leonardo, eveneens 23, aanvaller en linkspoot. De Braziliaan werd door NAC voor één wedstrijd geschorst en miste daardoor het openingsduel met AZ (8-1 nederlaag).
Gaat lekker daar... Amper begonnen en nu al overhoop liggen met 2 spelers, en ook nog eens niet de minsten. Hij is lekker bezig die Brandts...
__________________
Zuur...
Oud 05-09-2006, 15:58
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik ken ook weinig minder vervelende spelers dan die 2
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-09-2006, 16:13
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-09-2006 @ 16:58 :
Ik ken ook weinig minder vervelende spelers dan die 2
Daar heb je ook wel weer gelijk in.
Dus Brandts kan er gewoon niets aan doen.
__________________
Zuur...
Oud 05-09-2006, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 05-09-2006 @ 17:13 :
Daar heb je ook wel weer gelijk in.
Dus Brandts kan er gewoon niets aan doen.
Naja, dat is voor ons natuurlijk moeilijk te beoordelen, maar als ik de verhalen moet geloven dat Leo toen wegliep omdat Brandts had gezegd dat ie mee moest verdedigen...
Oud 05-09-2006, 16:40
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-09-2006 @ 15:58 :
ik zou zeggen, lees dit even:

http://www.rodaworld.limboo.com/comp...jc/indexna.php
Je ploeg ondersteunen kan ook met een achterstand. Zo liepen wij bijna de polonaise in De Kuip terwijl we 4-1 verloren en het bijna 0 graden was. Dus trommels heb je daar niet voor nodig.
Oud 05-09-2006, 17:54
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 05-09-2006 @ 17:13 :
Daar heb je ook wel weer gelijk in.
Dus Brandts kan er gewoon niets aan doen.
Als zelfs Lok met Leo door één deur kan, zou Brandts dat ook moeten kunnen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-09-2006, 17:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 05-09-2006 @ 15:13 :
Goed dat wij, NAC en Feyenoord en nog een paar de enige clubs zijn die geen trommels gebruiken. 't Is toch geen carnaval
Ook wij hebben tussendoor wel eens een trommel, maar meestal houdt die dat twee, drie wedstrijden vol. Blij toe!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-09-2006, 11:24
Strever
Strever is offline
Aaah, net kaarten gekocht voor Ajax - Vitesse. Kon via een aanbieding bij kruidvat een treinkaartje kopen voor 9,95. Hier kan ik onbeperkt 1 dag in het weekend mee reizen. Altijd handig, ik woon namelijk in Drenthe dan kost een retourtje Amsterdam 35 euro Ik zit trouwens in vak 416, daar heb ik nog nooit gezeten Denk dat Ajax wint met 2-0.

Wat gebeurt er als Feyenoord dit weekend verliest van Sparta? Breekt de hel dan los bij de supporters? Ach, misschien legt Charisteas er wel een paar in. Ben benieuwd hoe de supporters dan reageren.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 07-09-2006, 18:43
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
de 2e test idd dit weekend voor Aadje en zijn mannen. Ik heb goede hoop, zeker als Heitinga in de verdediging staat Een gelijkspel zal mooi zijn voor Vitesse
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 07-09-2006, 18:56
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 07-09-2006 @ 19:43 :
de 2e test idd dit weekend voor Aadje en zijn mannen. Ik heb goede hoop, zeker als Heitinga in de verdediging staat Een gelijkspel zal mooi zijn voor Vitesse
ja maar dan moet je stam nog voorbij
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 07-09-2006, 18:57
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Strever schreef op 07-09-2006 @ 12:24 :
Aaah, net kaarten gekocht voor Ajax - Vitesse. Kon via een aanbieding bij kruidvat een treinkaartje kopen voor 9,95. Hier kan ik onbeperkt 1 dag in het weekend mee reizen. Altijd handig, ik woon namelijk in Drenthe dan kost een retourtje Amsterdam 35 euro Ik zit trouwens in vak 416, daar heb ik nog nooit gezeten Denk dat Ajax wint met 2-0.

Wat gebeurt er als Feyenoord dit weekend verliest van Sparta? Breekt de hel dan los bij de supporters? Ach, misschien legt Charisteas er wel een paar in. Ben benieuwd hoe de supporters dan reageren.
naast het uitvak waar zit je normaal dan?

Ik zou et eigenlijk wel leuk vinden als Sparta wint, maar dan is het minieme krediet wat Harry heeft ook gelijk op, en dat gun ik die jongen ook niet.
Ik was er maandag, als ajacied undercover zijnde, trouwens bij de eerste training van harry
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 07-09-2006, 19:30
Strever
Strever is offline
Citaat:
kalinho schreef op 07-09-2006 @ 19:57 :
naast het uitvak waar zit je normaal dan?
Aah, altijd leuk naast het uitvak. Wel jammer van het net..

* hoe deed ie het op de training?
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!

Laatst gewijzigd op 07-09-2006 om 19:33.
Oud 07-09-2006, 19:48
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
Strever schreef op 07-09-2006 @ 20:30 :
Aah, altijd leuk naast het uitvak. Wel jammer van het net..
In de meeste stadions is het anders maar een triest zootje wat er allemaal naast het uitvak zit. Uitzonderingen daar gelaten dan.
Oud 07-09-2006, 20:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Strever schreef op 07-09-2006 @ 12:24 :
Wat gebeurt er als Feyenoord dit weekend verliest van Sparta? Breekt de hel dan los bij de supporters? Ach, misschien legt Charisteas er wel een paar in. Ben benieuwd hoe de supporters dan reageren.
Zou het eigenlijk wel leuk vinden als Christeas zondag gewoon een aantal keer scoort (al heb ik daar niet meteen al het vertrouwen vind omdat ik het geen topspits in), alleen maar om die supporters stil te krijgen.

Citaat:
Bertje B. schreef op 07-09-2006 @ 20:48 :
In de meeste stadions is het anders maar een triest zootje wat er allemaal naast het uitvak zit. Uitzonderingen daar gelaten dan.
Inderdaad, provoceren en zo. Al had je bij ons vroeger in De Geusselt aan de ene kant van het uitvak de oude staantribune (de Angel Side) staan en op de tribune schuin tegenover het uitvak ook nog een stuk harde kern. Dus dat was inderdaad een uitzondering. Maar goed, bij die laatste groep die ik nu opnoem zat ook volk wat je tegenwoordig naast de meeste uitvakken ziet.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 07-09-2006, 20:47
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Strever schreef op 07-09-2006 @ 20:30 :
Aah, altijd leuk naast het uitvak. Wel jammer van het net..

* hoe deed ie het op de training?
Ik moest toevallig ff bij de kuip zijn, sportsworld, en toen ik daaruitkwam zag ik die massa bij de kuip. ik heb maar heel klein stukkie gezien, want me bus kwam eraan. + het feit dat ik ook geen zin had dat ineens iemand riep: ey kalinho, jood!. kdenk dan heb ik dalijk 500 man achter me aan
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 08-09-2006, 10:10
Strever
Strever is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 07-09-2006 @ 21:23 :
Maar goed, bij die laatste groep die ik nu opnoem zat ook volk wat je tegenwoordig naast de meeste uitvakken ziet.
Oh ooooooooooh
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 08-09-2006, 10:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 07-09-2006 @ 20:48 :
In de meeste stadions is het anders maar een triest zootje wat er allemaal naast het uitvak zit. Uitzonderingen daar gelaten dan.
Bij ons is het een gezinstribune, behalve tegen vitesse
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-09-2006, 11:07
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-09-2006 @ 11:29 :
Bij ons is het een gezinstribune, behalve tegen vitesse
dan zit iedereen in de bosjes
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 08-09-2006, 11:18
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-09-2006 @ 11:29 :
Bij ons is het een gezinstribune, behalve tegen vitesse
bij ons ook, behalve tegen Heracles, Groningen, Ajax, Vitesse, Feyenoord en PSV meen ik
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 08-09-2006, 11:38
Strever
Strever is offline
Bij Groningen - Ajax zit ik ook wel eens sneaky in het Groningen publiek, maar dan ook meestal naast het uitvak. Altijd leuk, meejuichen met de mensen in het uitvak (alleen als Groningen tegen Ajax moet) Maar niet iedereen waardeert dit
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 4.
Verwijderd
90 30-05-2007 14:42
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 3.
Verwijderd
500 10-05-2007 20:37
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 2. Speciaal voor Mr. Oizo
Bob der Bär
500 29-01-2007 06:42
Vrije tijd Katwijk wint van Feyenoord! (1-0)
Strever
9 12-07-2006 18:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.