Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2007, 15:22
Strever
Strever is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 04-02-2007 @ 16:13 :
met name babel, dramatisch, bal springt elke keer anderhalve meter van zn voet

en het zou leuk zijn als stekelenburg hoge ballen wat vaker klemvast heeft ipv van dat homofiele wegstoten van em..
Nou nou, dat heb ik vandaag twee keer gezien. En van die aanname heb je gelijk, bij Groningen - Ajax was dat steeds het geval. Hehe, Huntelaar hele wedstrijd op de bank
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Advertentie
Oud 04-02-2007, 15:24
one.
one. is offline
Blij met de overwinning op Feyenoord, het ging moeilijker dan in de Kuip, maar toch 4-1. In de eerste helft vond ik dat er goed werd gespeeld, in de tweede helft vond ik het eigenlijk gewoon slecht.

Ik was blij dat Huntelaar niet speelde, ik vond Babel het beter doen, ondanks die slechte bal aanname. Davids maakte een geslaagde rentree. Verder was het gemis van Stam en Grygera pijnlijk zichtbaar en speelde Emanuelson verdedigend slecht. Leonardo had zijn dag niet, bijna elke actie mislukte en hij heeft amper een goede voorzet afgeleverd, ik had verwacht dat Ten Cate Perez er eerder in zou brengen.

Verder vond ik Vincken erg goed spelen, hopelijk houdt hij dit vol, dan hebben we misschien wel weer een echte rechtsbuiten.

Complimenten voor de scheidsrechter, want dat mag ook wel eens gezegd worden.
__________________
.
Oud 04-02-2007, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Strever schreef op 04-02-2007 @ 16:22 :
Nou nou, dat heb ik vandaag twee keer gezien.
ben ik met je eens, maar het ging mij, wat dat betreft, niet alleen om vandaag...
Oud 04-02-2007, 15:27
Verwijderd
Citaat:
SnakeZ schreef op 04-02-2007 @ 16:24 :


Verder vond ik Vincken erg goed spelen, hopelijk houdt hij dit vol, dan hebben we misschien wel weer een echte rechtsbuiten.

ben ik absoluut met je eens, zorgde, vooral in de eerste helft, voor gevaar
Oud 04-02-2007, 15:35
Strever
Strever is offline
4-1 was de stand. Drie ajacieden gescoord
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 04-02-2007, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Strever schreef op 04-02-2007 @ 16:35 :
4-1 was de stand. Drie ajacieden gescoord
buitenspel lopen in de arena moet hij toch ervaren hebben als thuiskomen...
Oud 04-02-2007, 19:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Sansoni

Wat een schandalige actie(s), maar wel veel respect voor Beerens die zich niet uit de tent liet lokken. En hij wordt flink geschorst, dus een klein beetje gerechtigheid is er toch wel.

En mooi, het compliment van de Mos over onze verdediging. Er zijn toch weinig mensen die inzien dat dit zeer bijzonder is in Nederland.

Ik ben dus heel blij met het resultaat, vier punten tegen Vitesse is voldoende
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-02-2007, 19:41
Strever
Strever is offline
Die afgeurde baardmans van Vitesse moet nodig een schorsing krijgen. Een bijtende-halve-kopstoot is toch niet normaal? Maar goed dat de scheidsrechter het niet gezien heeft, want nou wordt ie lekker geschorst.
Jammer dat NEC niet gewonnen heeft, want ik gun Vitesse echt geen één punt.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 04-02-2007, 22:59
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Wat deed die kerel nou? Volgens mij had hij niet eens de intentie om een kopstoot te geven of te bijten. Iets dergelijks moet gewoon door de scheids met een "niet meer doen, foei" worden opgelost. Klaar.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 04-02-2007, 23:54
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
De overtreding was al grof, vervolgens trapt hij na en dan bijt hij ook nog in de neus van Beerens. De scheids gaf ook aan dat hij hem na het zien van de beelden rood had kunnen geven.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-02-2007, 08:06
Strever
Strever is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 04-02-2007 @ 23:59 :
Wat deed die kerel nou? Volgens mij had hij niet eens de intentie om een kopstoot te geven of te bijten. Iets dergelijks moet gewoon door de scheids met een \"niet meer doen, foei\" worden opgelost. Klaar.
Niet de intentie? Hoe kun je dat nou zeggen? Hij deed dat gewoon expres, en moet bestraft worden met rood.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 05-02-2007, 09:19
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Daarmee bedoelde ik dat hij alleen maar dreigde, als hij een kopstoot had willen geven of hem willen bijten had dat makkelijk gekund.
Die overtreding ervoor heb ik niet gezien.

Maar goed, mijn punt in het algemeen is dat er makkelijk kaarten worden getrokken en alles door x camera's wordt geregistreerd en opgeblazen. Iedereen zeikt maar over spelverruwing, dat is echt onzin. Vroeger werd Cruijff voor de wedstrijd door de Argentijnen al in elkaar geschopt, of door de Italianen te pakken werd genomen waarna Brandts de opdracht kreeg door te gaan op Dino Zoff.
Maar blijkbaar is het tegenwoordig erger, het enige wat erger is zijn de aanstellers.

Zo even wat eruit
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 05-02-2007, 10:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dat ben ik helemaal met je eens, maar die discussie is al eens gevoerd. Ik ben alleen wel van mening dat als je dit soort maatregelen treft, je daar ook consequent in moet zijn. Krijgt El-Akchaoui vier wedstrijden voor een overtreding die met moeite te zien was op een hoge camera, dan krijgen Lazovic en Huntelaar ook gewoon een schorsing en hetzelfde geldt hier voor Sansoni.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-02-2007, 10:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
En de foto

__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-02-2007, 11:53
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik moest er bijna om lachen, wat een clown. Gewoon 3 wedstrijden, klaar. Niet meer over zeuren.

Vond het bij Ajax weggehaalde spandoek van Bloody Sunday waarop een aantal bommenwerpers boven Rotterdamse gebouwen geschilderd waren erger.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-02-2007, 12:46
Strever
Strever is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-02-2007 @ 12:53 :
Ik moest er bijna om lachen, wat een clown. Gewoon 3 wedstrijden, klaar. Niet meer over zeuren.
Eindelijk iemand die het snapt?
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 05-02-2007, 17:00
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-02-2007 @ 12:53 :
Vond het bij Ajax weggehaalde spandoek van Bloody Sunday waarop een aantal bommenwerpers boven Rotterdamse gebouwen geschilderd waren erger.
Walgelijk spandoek idd...
__________________
Zuur...
Oud 05-02-2007, 17:28
Verwijderd
Ik zit EuroGoals op Eurosport te kijken, en ben gewoon alweer verbaasd over de derde goal van Ajax. Wat is Greene daar aan het doen?
Oud 05-02-2007, 17:32
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ertur schreef op 05-02-2007 @ 18:28 :
Ik zit EuroGoals op Eurosport te kijken, en ben gewoon alweer verbaasd over de derde goal van Ajax. Wat is Greene daar aan het doen?
Ja die vatte ik ook niet, eerst dacht ik dat hij gewoon de acceleratie van een manke slak had maar hij kan Babel ook gewoon blokkeren of op zijn minst afremmen. Maar hij doet werkelijk niks
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-02-2007, 17:45
Verwijderd
Nu zit ik met de stand voor me even na te denken over de rest van de competitie. Voor mijn gevoel was dit de periode waarin PSV altijd de voorsprong op de concurrenten uitbouwde. Vorig jaar rond deze tijd kan ik me een 3-0 tegen AZ herinneren. Goed voor de spanning in de competitie dat ze nu juist de punten laten liggen. Het zou voor het eerst in jaren kunnen zijn dat PSV echt tot het einde scherp moet blijven, kijken hoe ze daarmee omgaan.
En stel dat AZ zich ook in de kampioensstrijd gaat mengen, hoe houdt de jonge selectie zich dan?

Van de andere kant: als AZ en Ajax volgende competitieronde niet winnen en PSV wel, is het gat meteen weer erg groot.

PSV heeft trouwens pech dat ze niet opnieuw Lyon voor de CL hebben geloot, die hebben al vijf wedstrijden op rij niet gewonnen, een zeldzaamheidje. Tegen Lyon in deze vorm maakte PSV een goede kans. Dit terzijde, Franse competitie kwam net langs

In de subtop staat Twente toch wel heel erg stevig op een CL-Play-off plaats. Ook van Feyenoord verwacht ik dat ze die wel binnenhalen, al geef ik vooral Heerenveen ook een goede kans.

De UefaCup-playoffs zijn een stuk spannender. De recente goede serie hebben NAC een klein gaatje gegeven, maar Roda, Vitesse, NEC, Groningen en Utrecht kunnen allemaal met zo'n goede serie vrij snel in dezelfde situatie terecht komen. Sparta staat op de 13e plaats, met een flink gat naar de degradatiekandidaten.

Heracles en Willem II staan voorlopig veilig, maar de voorsprong op Excelsior kan binnen één wedstrijd gesmolten zijn. ADO en RKC staan er slechter voor.

Ik blijf persoonlijk Willem II het slechtste voetbal van dit rijtje spelen, al staan ze er dus een stuk beter voor dan RKC en ADO.
Als RKC en ADO snel wat meer puntjes pakken, krijgen ze vertrouwen en spelen ze zich veilig. Als ze een paar keer op rij verliezen, wordt het wel erg lastig. Ik verwacht zelf dat Willem II of Excelsior rechtstreeks degradeert, maar degradatievoetbal is vaak net een loterij, kan vanalles gebeuren.

Zo, ik verveel me, dat is wel weer te merken
Oud 05-02-2007, 17:53
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Als onze Nederlanders nou even naar deze Italiaanse helden kijken dan weten ze wat verdedigen inhoudt. Van Basten moet dat met zijn Milan ervaring toch wel een beetje van Capello, geleerd hebben hoe je moet verdedigen. Die speelden met Baresi en Maldini.. (L)


http://www.youtube.com/watch?v=WkM7fEMADw0
Paolo Maldini zelf

http://www.youtube.com/watch?v=vnGHouux2S0
Fabio Cannavaro

http://www.youtube.com/watch?v=kkQfsV1hz8U
Alessandro Nesta

http://www.youtube.com/watch?v=5KtA_o44cRg
Marco Materazzi, beetje andere 'stijl' dan die hiervoor maar ik denk dat Koeman blij was als Greene zondag hier ook maar een klein beetje van had gehad
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 06-02-2007, 00:19
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 05-02-2007 @ 10:19 :
Daarmee bedoelde ik dat hij alleen maar dreigde, als hij een kopstoot had willen geven of hem willen bijten had dat makkelijk gekund.
Die overtreding ervoor heb ik niet gezien.

Maar goed, mijn punt in het algemeen is dat er makkelijk kaarten worden getrokken en alles door x camera's wordt geregistreerd en opgeblazen. Iedereen zeikt maar over spelverruwing, dat is echt onzin. Vroeger werd Cruijff voor de wedstrijd door de Argentijnen al in elkaar geschopt, of door de Italianen te pakken werd genomen waarna Brandts de opdracht kreeg door te gaan op Dino Zoff.
Maar blijkbaar is het tegenwoordig erger, het enige wat erger is zijn de aanstellers.

Zo even wat eruit
Je hoort mij niet zeggen dat dit vroeger niet gebeurde. MAar toch hoort het niet op het voetbalveld thuis. Het slaat nergens op en dus moet het bestraft worden. Al is het alleen maar om te laten zien aan kinderen die voetbal kijken ( die het dus ook zien door al die camera's ) dat dit gedrag niet hoort. Bestraffen dus, en goed ook graag.
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Oud 06-02-2007, 18:42
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Sansoni maakt zich belachelijk, maar hij heeft hem niet gebeten. Maar goed, voorstel van 5 duels (imo redelijk veel, maar ja 4 geven ze niet dacht ik)

Verder ook goed Arnhems nieuws: Civard Sprockel opgeroepen voor Oranje
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 06-02-2007, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 05-02-2007 @ 18:00 :
Walgelijk spandoek idd...
Oud 06-02-2007, 19:30
Strever
Strever is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 06-02-2007 @ 19:42 :
Sansoni maakt zich belachelijk, maar hij heeft hem niet gebeten. Maar goed, voorstel van 5 duels (imo redelijk veel, maar ja 4 geven ze niet dacht ik)
Net goed. Sta hier 100 % achter.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 08-02-2007, 09:12
Strever
Strever is offline
Het is nu definitief
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 08-02-2007, 17:01
Verwijderd
Blind technisch directeur sparta.. Aandewiel?!?! vervangt Vloet
Oud 09-02-2007, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 08-02-2007 @ 18:01 :
Blind technisch directeur sparta.. Aandewiel?!?! vervangt Vloet
Aandewiel was afgelopen seizoen ook in beeld bij NAC. Het schijnt een talentvolle trainer te zijn die het goed doet op het moment.
Oud 09-02-2007, 23:17
Verwijderd
Citaat:
vijf schreef op 09-02-2007 @ 21:37 :
Aandewiel was afgelopen seizoen ook in beeld bij NAC. Het schijnt een talentvolle trainer te zijn die het goed doet op het moment.
ex spartaan lees ik net en nu trainer van haarlem.. ben benieuwd, vind sparta toch wel een club die in de eredivisie thuishoort.. (in tegenstelling tot excelsior)
Oud 11-02-2007, 13:30
Strever
Strever is offline
Jezus, wat was Huntelaar net gedreven. Zo wil ik dat echt zien En Davids had me toch een mooi hakje, wat een voetballer

ps. Lekker voor Feyenoord
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 11-02-2007, 14:10
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Strever schreef op 11-02-2007 @ 14:30 :
ps. Lekker voor Feyenoord
Voetballes, werder volledig van de mat gespeeld. Ik vind het werkelijk een flutelftal, technisch zijn ze op elke positie de mindere en dan zou je verwachten dat het gecompenseerd wordt op mentaliteit maar die was bij veel ook ver te zoeken. Op een uitzondering na; Charisteas, Buijs, Lucius. Engelaar speelde weer een zwakke wedstrijd, jammer zit een beetje in een dipje de laatste 3 wedstrijden maar zal er wel bovenop komen. Heubach was werkelijk fantastisch ^^, en El Ahmadi (be)heerste over het middenveld. Ik zie dit team niets onder doen voor AZ en Ajax en ik ben ook wel benieuwd hoe PSV uit gaat verlopen, geen onneembare vesting als je het mij vraagt.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 11-02-2007, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 11-02-2007 @ 15:10 :
Voetballes, werder volledig van de mat gespeeld. Ik vind het werkelijk een flutelftal, technisch zijn ze op elke positie de mindere en dan zou je verwachten dat het gecompenseerd wordt op mentaliteit maar die was bij veel ook ver te zoeken. Op een uitzondering na; Charisteas, Buijs, Lucius. Engelaar speelde weer een zwakke wedstrijd, jammer zit een beetje in een dipje de laatste 3 wedstrijden maar zal er wel bovenop komen. Heubach was werkelijk fantastisch ^^, en El Ahmadi (be)heerste over het middenveld. Ik zie dit team niets onder doen voor AZ en Ajax en ik ben ook wel benieuwd hoe PSV uit gaat verlopen, geen onneembare vesting als je het mij vraagt.
Ben vooral benieuwd hoe het jullie komend seizoen en de jaren daarna vergaat.

[edit] en ik vind Twente in uitwedstrijden de laatste weken juist niet zo sterk, dus tegen PSV geef ik jullie weinig kans Tegne RKC en Excelsior niet echt overtuigend gewonnen.
Oud 11-02-2007, 15:32
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ertur schreef op 11-02-2007 @ 15:59 :
Ben vooral benieuwd hoe het jullie komend seizoen en de jaren daarna vergaat.

[edit] en ik vind Twente in uitwedstrijden de laatste weken juist niet zo sterk, dus tegen PSV geef ik jullie weinig kans Tegne RKC en Excelsior niet echt overtuigend gewonnen.
Nee klopt ik vrees ook de wedstrijden tegen Heerenveen en NEC, die gaan erg lastig worden. Maar als je ze vandaag weer zo makkelijk ziet voetballen kunnen we zelfs PSV uit wel pakken.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 11-02-2007, 15:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Als je niet scoort, dan win je niet.

Jhon van Beukering wordt een steeds welkomere versterking zo
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-02-2007, 15:47
one.
one. is offline
PSV verliest alweer punten. De achterstand is nog maar 3 punten. AZ en wij komen eraan.
__________________
.
Oud 11-02-2007, 16:28
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
De competitie wordt weer spannend.

Die Piet Velthuizen van Vitesse doet het trouwens behoorlijk goed. Hopelijk laten ze hem staan en stellen ze niet weer zo'n buitenlander op.

Misschien kan ketjing er iets over vertellen? 0

Edit: Twente staat niet eens zover achter, ik denk dat ze kampioen worden
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!

Laatst gewijzigd op 11-02-2007 om 16:35.
Oud 11-02-2007, 16:33
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline

__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 11-02-2007, 19:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 11-02-2007 @ 15:10 :
Voetballes, werder volledig van de mat gespeeld.
Op basis van de samenvatting vind ik dat je dat allerminst kunt zeggen. In de eerste helft had Feyenoord, kijkend naar de kansen, best op 0 - 2 kunnen komen en dan was het een heel andere wedstrijd geweest. Het heeft pech en Twente een beetje mazzel. Ik heb natuurlijk niet de hele wedstrijd gezien, maar op basis van de samenvatting vind ik de 3 - 0 geen juiste weerspiegeling van het spelbeeld, zeker niet in de eerste helft.
Citaat:
Ik vind het werkelijk een flutelftal, technisch zijn ze op elke positie de mindere en dan zou je verwachten dat het gecompenseerd wordt op mentaliteit maar die was bij veel ook ver te zoeken.
Dat vind ik ook zwaar overdreven. Feyenoord heeft een heel duidelijke zwakke plek en dat is het vlak tussen de eigen 16 en een meter of 30 daarvandaan. Drenthe is een prima voetballer, maar verdedigend erg zwak. Dat moet je ergens kunnen compenseren, maar toch leidt het tot een verdedigend enorm zwak middenveld. Los je dat op, dan heb je meteen een veel sterker middenveld.

Buijs maakt eigenlijk waar wat ik aan het begin al heb gezegd. Een prima voetballer als het gaat om werklust, maar hij is gewoon niet de controlerende middenvelder die Feyenoord nodig heeft. En Schreuder is dat ook zeker niet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-02-2007, 19:52
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Tininho en Bosschaart hadden er allebei af gemoeten. Verder had zowel Feyenoord als PSV een penalty moeten krijgen, maar goed.

De competitie wordt er in ieder geval leuker op met deze uitslagen
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Oud 11-02-2007, 22:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Zeker. Zoals eerder al gezegd is, kan zelfs Twente nog een bedreiging gaan vormen voor PSV. Niets is meer zeker, maar ik vind het eigenlijk een beetje een zwaktebod van de traditionele top 3. PSV valt nu even ontzettend tegen en niemand is meer bang voor ze, wat leuke resultaten oplevert. De problemen bij Feyenoord zijn duidelijk en van meer structurelere aard en Ajax komt erg instabiel en onervaren over.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-02-2007, 22:22
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-02-2007 @ 20:35 :
Op basis van de samenvatting vind ik dat je dat allerminst kunt zeggen. In de eerste helft had Feyenoord, kijkend naar de kansen, best op 0 - 2 kunnen komen en dan was het een heel andere wedstrijd geweest. Het heeft pech en Twente een beetje mazzel. Ik heb natuurlijk niet de hele wedstrijd gezien, maar op basis van de samenvatting vind ik de 3 - 0 geen juiste weerspiegeling van het spelbeeld, zeker niet in de eerste helft.

Dat vind ik ook zwaar overdreven. Feyenoord heeft een heel duidelijke zwakke plek en dat is het vlak tussen de eigen 16 en een meter of 30 daarvandaan. Drenthe is een prima voetballer, maar verdedigend erg zwak. Dat moet je ergens kunnen compenseren, maar toch leidt het tot een verdedigend enorm zwak middenveld. Los je dat op, dan heb je meteen een veel sterker middenveld.

Buijs maakt eigenlijk waar wat ik aan het begin al heb gezegd. Een prima voetballer als het gaat om werklust, maar hij is gewoon niet de controlerende middenvelder die Feyenoord nodig heeft. En Schreuder is dat ook zeker niet.
Ja als je de hele wedstrijd had gezien dan had je die mening aangepast. Feyenoord had inderdaad 2 (grote) kansen die helemaal uit het niets vielen. Normaal zou je zeggen dat als ze die makent de ,wedstrijd heel anders was verlopen maar ik denk niet dat nu het geval zou zijn. Twente had kans op kans en er werd alleen op de helft van Feyenoord gevoetbald. Naast die grote kans van Feyenoord en de onthouden strafschop heeft Twente ook 2 ballen op de lat geschoten, 1 op de paal, 2x alleen op de keeper en die ongelooflijke misser van Touma op de lijn.

Nou ik weet niet of het zwaar overdreven is. Natuurlijk is het zo dat dit beeld versterkt wordt als een heel team niet draait, maar als je het middenveld bekijkt dan is het niet voor niets dat De Guzman na 45 minuten gewisseld wordt, dat Lucius geen enkele keer Charisteas heeft bereikt en dat Buijs na een half uur uit frustratie een gele kaart pakt op de helft van de tegenstander. De aanvallers zijn zo slecht nog niet, hoewel Vincken zijn dag niet had blijft het wel een goede vleugel. En met Castelen was er meteen dreiging maar dat zijn dan ook de uitzonderingen in het team. Charisteas werkt hard maar komt pure klasse tekort om gevaarlijk te zijn. En over de achterhoede hoef ik niet te beginnen.. Het hele team is gewoon structureel een niveau lager dan de naam Feyenoord doet vermoeden. Als ik dan teams als Roda, NAC, NEC of Vitesse zie dan zou ik niet vermoeden dat dit Feyenoord zoveel plaatsen hoger staat.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 12-02-2007, 11:34
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 11-02-2007 @ 17:28 :
De competitie wordt weer spannend.

Die Piet Velthuizen van Vitesse doet het trouwens behoorlijk goed. Hopelijk laten ze hem staan en stellen ze niet weer zo'n buitenlander op.

Misschien kan ketjing er iets over vertellen? 0

Edit: Twente staat niet eens zover achter, ik denk dat ze kampioen worden
Aadje heeft gezegd dat hij Velthuizen laat staat, ondanks dat Stojkovic al aan het mopperen is en claimt dat hem een basisplaats is beloofd. Kortom, het gaat weer goed.
Maar ik ben ook positief verrast door (nijmegenaar) Velthuizen, 1 op 1 zat hij er goed uit, en uitschieten kan ie ook erg lekker.
Dus lekker laten staan, staat ie volgende maand in Oranje
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 12-02-2007, 12:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wij hebben ook nog twee talentvolle in de jeugd, hopen dat die volgend seizoen kansen gaan krijgen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-02-2007, 15:50
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Over keepers gesproken; die Ekramy van Feyenoord is nog niet zo'n beroerde, alleen moet hij wat aan zijn (uit-de-hand)traptechniek doen. Hij schiet ze echt meters boven het stadion uit, wat de precisie niet echt ten goede komt.

Maar wel positief dat er weer een lichting talentvolle keepers aan komt; Krul, Vorm, Waterman etc.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 12-02-2007, 15:55
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Dat is ook wel nodig, er is momenteel een ernstig gebrek aan Nederlandse keepers tussen de 23-30 die enig niveau hebben.
Als Van der Sar stopt hebben we een echt probleem in het Nederlands elftal.

NAC heeft trouwens de slag gewonnen om Johan Jansen, een talentvolle jonge keeper.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 12-02-2007, 19:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Je hebt Stekelenburg nog. Je kunt over hem zeggen wat je wilt, maar Stekelenburg is in ieder geval een hoog niveau gewend. Maar inderdaad, het niveau van van der Sar haalt hij bij lange na niet. Ook niet over een paar jaar.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-02-2007, 19:13
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
wat ik altijd het grote probleem bij stekelenburg vond, was dat ie zo onzeker leek als ie bijvoorbeeld een terugspeelbal kreeg. maar dat heb ik tegenwoordig veel minder.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 12-02-2007, 19:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Escapism schreef op 12-02-2007 @ 20:13 :
wat ik altijd het grote probleem bij stekelenburg vond, was dat ie zo onzeker leek als ie bijvoorbeeld een terugspeelbal kreeg. maar dat heb ik tegenwoordig veel minder.
Hmmm ja, dat hebben veel onervaren keepers hè. Meestal zijn het niet de beste voetballers, natuurlijk.

Ik vind Stekelenburg nog steeds geen bovengemiddelde keeper en dat verwacht ik toch wel van een keeper van Oranje.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-02-2007, 23:05
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja dat gat is al langer bekend, en van Stekelenburg ben ik nooit gecharmeerd geweest hoewel hij natuurlijk veel bij leert en elke week speelt.

Ik hoorde in een interview laatst een scout van Juve zeggen dat Krul (Newcastle) nauwlettend in de gaten werd gehouden en noemde hem halfserieus hun nieuwe Buffon. Maarja keepers van 18 moeten nog veel jaren en wedstrijden voordat ze op niveau zijn.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 12-02-2007, 23:19
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Kivuvu wordt ook de nieuwe Viera genoemd. Zegt niets.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14.