Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2007, 19:36
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Okej dit kan ik nu veilig posten aangezien de stemronde gesloten is voor vanavond. Mocht Trophus wolf zijn, waar ik heilig van overtuigt ben. Dan kan Madame Minke weleens verrader zijn. Ik heb vandaag een verraderstreek van haar zien en had al eerder een gevoel bij haar. Toen ik Trophus beschuldigde, ging zij met een peanuts reden iemand anders beschuldigen en kwam daar later min of meer ook zelf op terug. Maar wat ze hiermee deed was de aandacht afleiden van Trophus en dus de aandachtafleiden zeg maar. Want ik weet gewoon uit ervaring wat het laatst gepost is word meestal gewoon een beetje gevolgd. Dus als mijn verdenking over Trophus juist mocht zijn. Dan is Madame Minke volgens mij verrader. Maar goed de tijd zal het leren...
__________________
The Lord Will Once Return...
Advertentie
Oud 20-09-2007, 21:28
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Gelijkspel, pm is verstuurd.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 20-09-2007, 21:42
Verwijderd
Stom hoor
Oud 20-09-2007, 21:44
Verwijderd
alweer gelijkspel...
ik heb trouwens niet gestemd. was pas 20 uur thuis en ben toen meteen naar de supermarkt gegaan om eten te halen. kloteschool. klotetrein. klotegelijkspel

had ik nog maar even de moeite genomen te stemmen...
Oud 20-09-2007, 21:46
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Ha gelijk spel, en ik weet zeker dat er meer mensen op mij "gestemd" hebben dan op wie dan ook, wolf/wolven ontmaskerd.
Ik vertrouw twinkerbell echt niet
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 20-09-2007, 22:07
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
owja en de wolven zullen mij wel opeten nu dus ik spui nog even mijn theorie voordat ik niets meer mag zeggen:
Twinkebell en Martino zijn denk ik wolven
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 20-09-2007, 22:18
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Biertank liep naar de groep toe. 'Pixeldansje, zou je met mij mee willen komen' vroeg hij. De groep keek hem wantrouwend aan. Pixeldansje twijfelde. 'Dark Phoenix heeft gezegd dat jij vrij bent om te gaan' reageerde Biertank. De groep keek echter nog steeds vol wantrouwen naar hem. Ze wisten dat er mensen waren gestorven onder die belofte. Biertank zuchtte. 'Ik kan je ook gewoon hier en nu vermoorden, hoor, als je dat graag wilt. Kom mee, dan is er niks aan de hand.' Pixeldansje gaf uiteindelijk toe en liep met hem mee.

Ze liepen een kwartiertje en in die tijd zei Biertank helemaal niks. Uiteindelijk kwamen ze bij een grote stalen deur aan. 'Hier moet je zijn. Je mag natuurlijk niet zomaar gaan, je moet door deze deur. Hij gaf haar een afstandsbediening. 'Deze ga je nodig hebben.. succes.' Hij duwde haar door de deur heen, en deed deze dicht. Snel sloot hij de deur af en liep grinnikend weg.

Pixeldansje was helemaal alleen in de kamer. Ze kon echter niet zien wat zich daar bevond, want de kamer wat volledig donker. Ze twijfelde over wat ze nou moest. Ze kon niet terug, maar zomaar vooruit lopen leek haar erg gevaarlijk. Ze bedacht zich de afstandsbediening die Biertank haar had gegeven, en drukte op het enige knopje. Het moment dat ze het knopje indrukte begon de kamer zich snel te verlichten. Het licht werd steeds feller en feller, waardoor Pixeldansje niks meer kon zien. Haar ogen begonnen te tranen. Toen ging het licht weer uit. Ze kon nu sowieso bijna niks meer zien en het donkere hielp niet echt. Ze wist echter dat ze door moest, dus ze drukte weer op het knopje. Weer begon het licht te branden tot aan een enorme felheid aan toe. Stapje voor stapje liep ze verder.

Toen ze ongeveer halverwege de kamer was voelde ze dat ze door iets heen stapte. Dat moment klonk er een knal en voelde Pixeldansje een pijn in haar borst. Een kogel had haar getroffen. Normaliter zou deze waarschijnlijk dodelijk zijn geweest, maar niet bij Pixeldansje. Zij was anders dan anderen. Ze besefte zich wel dat ze extra oplettend moest zijn. Er waren dus blijkbaar valstrikken en dat stemde haar niet echt gerust.

Extra voorzichtig alle draden, valstrikken en andere dingen ontwijkend liep Pixeldansje verder. Het kostte haar even, maar toen kwam ze eindelijk aan de andere kant van de kamer, bij een grote deur. Ze was gered. Ze wilde de deur opendoen, maar het moment dat ze de klink omlaag deed klonk er een enorme knal. Een gigantische explosie vond plaats vlak naast waar Pixeldansje zich bevond. Ze was dan wel sterker dan andere mensen, maar dit was ook voor haar teveel.

Biertank keek vol vermaak naar de camarabeelden. Gelukkig kon hij er ook mee in het donker kijken, anders had hij deze show nooit kunnen volgen. Hij keek eens rond in de kamer. Het grootste stukje dat van Pixeldansje viel te herkennen was een oogbal, die door de explosie uit haar oogkas was gevallen....


Deelnemers:
01) Lisaaah
02) trophus
03) sterrenmeisje
04) Flowtje
05) Daboman (dorpeling) (geliefde)
06) zoemzoem (jager)
07) Mr Soija (dorpeling)
08) Tink*
09) Maxwell
10) Martino87
11) Twinkebel
12) Pixeldansje (wolfsbane)
13) MadameMinke
14) Darkiekurd (weerwolf)
15) Eye of Sauron (weerwolf)
16) zoef de haas
17) Hanneke (dorpeling)
18) Wind's Embrace (heks)
19) Mohammed'95 (dorpeling)
20) Pippeloen (leerling) (geliefde)
21) gaming champion (dorpeling)
22) drukknoopje

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Oranje = gestorven door liefdesverdriet
Groen = Gedood door jager

Goed gedaan jongens, de wolfsbane is dood. Het is nu aan de wolven om de verwoesting nog wat groter te maken. Zij mogen stemmen tot morgenavond 20.30u.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 20-09-2007, 22:19
Verwijderd
OMG trophus zal wel weerwolf zijn dan
Oud 20-09-2007, 22:21
Verwijderd
bah. en shit. en PD
Oud 20-09-2007, 22:23
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
He damn pixelmeisje kwijt
die wolven spelen wel verdomde nasty ze weten dat ik de volgende ronde toch wel word opgehangen als ze t zo aanpakken.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 20-09-2007, 22:23
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
en dus wolfsbane kwijt
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 20-09-2007, 22:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Kutdorpelingen, een beetje PD vermoorden. May you burn in hell.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-09-2007, 06:15
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Kut.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 21-09-2007, 06:29
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Het lijkt me nu dus toch wel duidelijk dat trophus wolf is...
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 21-09-2007, 06:30
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Omdat??
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 21-09-2007, 08:07
Verwijderd
liefies wth is een wolfsbane ?


edit : Bedankt Femic!

Laatst gewijzigd op 21-09-2007 om 09:40. Reden: je moeder
Oud 21-09-2007, 09:38
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Hehe..

Een wolfsbane is iemand die één keer de stemronde van de wolven kan overleven. Dus de eerste keer dat de wolven de wolfsbane proberen te eten, gebeurt er niks en blijft de wolfsbane gewoon leven. De wolven weten echter niet of diegene de wolfsbane is, of dat diegene toevallig werd beschermd door de tovenaar. De (eventuele) tweede keer dat de wolven de wolfsbane proberen te eten, gaat ie er wel gewoon aan. En de bane kan ook gewoon door de dorpelingen gekilld worden, daartegen is ie niet beschermd.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 21-09-2007, 10:05
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
Biertank komt dus echt niet hierboven bij ons.....
Het is trouwens leuker jullie van boven te zien dan bij jullie te zijn sterkte
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Oud 21-09-2007, 10:36
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
omg hoe kan ik doodgaan door wolven

En gaming champion, ik neem je mee naar de hemel, of iig die richting, dus je mag vanaf nu je mond houden.

Vaarwel lieve mensjes en domme dorpelingen.

Ohwja, ik wil de spelleider die het verhaal schreef bedanken voor mijn sterkte en geweldige slimheid die mij bijna bij de deur bracht!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten

Laatst gewijzigd op 21-09-2007 om 11:47.
Oud 21-09-2007, 11:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Vaarwel pixeldansje! Ik zal je poging om mij te verdedigen nooit vergeten...
__________________
you're not my demographic
Oud 21-09-2007, 12:00
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
Citaat:
omg hoe kan ik doodgaan door wolven

En gaming champion, ik neem je mee naar de hemel, of iig die richting, dus je mag vanaf nu je mond houden.

Vaarwel lieve mensjes en domme dorpelingen.

Ohwja, ik wil de spelleider die het verhaal schreef bedanken voor mijn sterkte en geweldige slimheid die mij bijna bij de deur bracht!
wel een mooi uitzicht hier,nietwaar?
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Oud 21-09-2007, 12:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Iets met een belofte om stil te zijn.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-09-2007, 12:04
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
Citaat:
Iets met een belofte om stil te zijn.
Behalve als nodig,
en even erinwrijven dat ik lekker boven zit en de anderen in dat f**k huis, dan
mag dat niet?
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Oud 21-09-2007, 12:45
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Je bent dood, heel irritant en je moet gewoon je kop houden. Duidelijk?
Dan zal ik nu het goede voorbeeld geven
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 21-09-2007, 14:30
Verwijderd
Kut man, ik kon gisteren niet stemmen, want ik ben de hele dag niet in de buurt van een computer geweest. En dan wordt Pixeldansje eruit gestemd! Ik vond haar echt het minst verdacht van allemaal en ze was dus blijkbaar nog wolfsbane ook.
Shit, het wordt nu wel heel erg moeilijk om Trophus niet meer te verdenken. Daar ga ik dan de volgende ronde toch ook maar voor... En shit, als ik gisteren wél had kunnen stemmen, was ik waarschijnlijk ook wel meegegaan voor Trophus en was het geen gelijkspel geweest! En Pixeldansje was een goede speler!
Oud 21-09-2007, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Omdat??
Omdat hij de andere was waarop gestemd was. En de wolven mochten uiteindelijk kiezen. Ze kozen niet voor Trophus, maar voor Pixeldansje. Kans bestaat dat één van die twee wolven Trophus zelf was.
Oud 21-09-2007, 14:34
Verwijderd
Citaat:
owja en de wolven zullen mij wel opeten nu dus ik spui nog even mijn theorie voordat ik niets meer mag zeggen:
Twinkebell en Martino zijn denk ik wolven
En zo te zien was Trophus ook online toen de wolven moesten stemmen.
(en was dat misschien een poging om ons te laten geloven dat hij een dorpeling is)
Oud 21-09-2007, 14:44
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Trophus is voor mij in ieder geval (nog steeds) erg verdacht.
__________________
you're not my demographic
Oud 21-09-2007, 14:47
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
En zo te zien was Trophus ook online toen de wolven moesten stemmen.
(en was dat misschien een poging om ons te laten geloven dat hij een dorpeling is)
Ik ben de hele dag online de laatste tijd. Ik ben ziek -_-
Komt bij dat er "publiek" meer mensen op mij stemden dan op pixelddansje, rara...en nu ze pixeldansje dan kiezen en mij laten leven? tsja, wolventactiek lijkt me, zo ben ik extra verdacht en ze hadden me al verdacht weten te maken bij een paar van ons zonder enig goed argument
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 21-09-2007, 14:50
Verwijderd
Tussen de stille stemmers op Pixeldansje zal misschien de verrader zitten...
Oud 21-09-2007, 16:30
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Waarschijnlijk wel, maar je weet niet wie dat zijn...
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 21-09-2007, 19:00
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ik kan het verhaal, om een reden die ik op dit moment nog niet kan zeggen, nog niet plaatsen.

Ik heb Dark Phoenix een mail met het verhaal erin gestuurd, en zodra hij online is, zal hij het verhaal plaatsen.

Mvg,

Rense
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 21-09-2007, 19:40
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Triomfantelijk ging Biertank weer terug naar de kamer. Hij was nu echt volledig doorgedraaid. Blijkbaar waren het huis, de gebeurtenissen en alles er om heen iets te veel voor hem. Aangekomen in de kamer, bleek dat Dark Phoenix hem onder schot hield met een pistool. ”Vuile mongool, dit is al de zoveelste keer dat je iets doet tegen mijn zin in. Ik zit er aan te denken om je zelf in een opdracht te verwerken, stuk rapalje.” Biertank lachte hysterisch en sprak de volgende legendarische woorden: ”Doe wat je wil, het maakt toch geen verschil. Ik ben de baas hier, met veel plezier beleef ik vertier en dat interesseert me geen zier, dus kom hier en geef me wat bier, domme gier. Dark Phoenix was stomverbaasd door deze fantastische rijmkunsten van Biertank. Hij wist niet wat hij moest doen. Voordat Dark Phoenix iets kon doen, had Biertank hem in een houdgreep. ”Ik ben niet degene die mee gaat doen in een opdracht, dat ben jij, lieve schat!”
Biertank bond Dark Phoenix vast en drukte op een knop op de muur. Binnen een paar seconden kwam er een groot gevaarte tevoorschijn. Het bleken twee lopende banden te zijn. Deze konden afgesloten worden van de buitenwereld. Ook bleek er nog een groot gedeelte achter de schuifwand van de lopende banden te zitten. Biertank zette Dark Phoenix op één van de lopende banden. Toen draaide hij zich met een sarcastische grijns om. De tijdelijke bewoners deisden terug. ”Twinkebel, HIER KOMEN, NU! Ik heb genoeg van je topics die je te vroeg opent. Ook dat gezeur telkens op dat chatprogramma wat jij MSN noemt, begint me de keel uit te hangen! Ik daag jou uit voor een wedstrijd tussen jou en Dark Phoenix. En we gaan er een leuk quizje van maken.” Twinkebel deed wat hem gevraagd werd, iets anders zat er toch niet op. Weer drukte Biertank op een knop. Dit keer ging de schuifwand achter de lopende banden open. Wat ze daar zagen, joeg hen de stuipen op het lijf. Het bleek een immense papierversnipperaar te zijn. Dat deze echter niet voor papier was, had zelfs Kelly kunnen bedenken. De versnipperaar ging aan en enorme bladen gingen draaien. Het geluid was zo angstaanjagend hard dat Biertank er een microfoon bij moest pakken. Waar hij deze vandaan had gehaald, is zelfs tot op de dag van vandaag een groot raadsel. Toen begon de quiz.

”Dames en heren, de spelregels. Omstebeurt krijgen jullie één vraag. Beantwoord je deze goed, gaat de band van de ander sneller lopen. Heb je het echter fout, gaat je eigen band harder. Het is aan jullie om te bewijzen wie van jullie twee de beste conditie heeft. Om het jullie toch iets makkelijker te maken, zijn het meerkeuzevragen waar ik uit gekozen heb. Dark Phoenix, aangezien jij alfabetisch hoger staat dan twinkebel, mag jij beginnen.

Vraag 1 voor Dark Phoenix:
Hoe heet de baas van Scholieren.com?
A) Don
B) Jon
C) Ron
D) Ton

Dark Phoenix hoefde niet lang na te denken. ”Dat is Jon natuurlijk!” Het antwoord was goed. Meteen begon de band van twinkebel te lopen.

Vraag 1 voor twinkebel:
Wat is de exacte oprichtingsdatum van Scholieren.com?
A) 22 juli 1998
B) 23 juli 1998
C) 24 juli 1998
D) 25 juli 1998

Dit was een lastige vraag voor twinkebel. Hij had het ooit geweten, maar was het nu vergeten. Hij gokte 23 juli 1998. Zijn band begon weer sneller te lopen. Het antwoord was fout namelijk. Twinkebel moest nu redelijk doorlopen, hij hoefde echter nog niet te rennen.

Vraag 2 voor Dark Phoenix:
Hoe heten de drie servers van Scholieren.com?
A) Aap, Noot, Mies.
B) Jan, Klaas, Henk.
C) Jon, Rense, Stephan.
D) Boom, Roos, Vis.

Wederom was dit een makkie voor Dark Phoenix. ”Antwoord A!” Het was goed. Twinkebel moest nu rennen om zijn vege lijf te redden. Hij moest nu een vraag goed beantwoorden, want hij zag zichzelf al verpulverd worden door de bladen.

Vraag 2 voor twinkebel:
Wat is het kwadraat van 77376? En ik zeg de antwoorden maar één keer!
A) 5987045376
B) 5987046376
C) 5987047376
D) 5987048376

Twinkebel had werkelijk geen flauw idee. Hij begon wanhopig te worden. Dark Phoenix kreeg alle makkelijke vragen en hij de lastige. Hij gokte op B. Het was echter A. De band waar twinkebel op stond ging nu zo hard dat hij nu de hele tijd moest sprinten.

Vraag 3 voor Dark Phoenix:
Euhm, ik ben even de vraag kwijt, laat me even heel rustig nadenken over de vraag. Twinkebel kwam nu adem tekort. ”Oja, ik weet het alweer!” zei Biertank.
Wat is de manier waarop twinkebel gaat sterven?
A) Hij gaat dood door vergiftiging.
B) Hij wordt vermorzeld door een mensenversnipperaar.
C) Het was een crime passionel van Missy.
D) Hij werd opgegeten door de dode wolven Darkiekurd en Eye of Sauron.

Er kwam een gemene grijns op het gezicht van Dark Phoenix. Hij keek recht in de ogen van twinkebel, die vol afgunst terugkeek. ”Het is antwoord... *tromgerofl* B, van Bernard!”

Het was teveel geworden voor twinkebel. Het verraad van Dark Phoenix deed hem het nog het meeste pijn. Twinkebel dacht dat Dark Phoenix steeds aardiger werd. Hij bleek echter gewoon nog samen dikke vrienden te zijn met Biertank. Het was afgesproken werk tussen beide sadisten. Toen struikelde twinkebel over zijn eigen voeten en hij werd gegrepen door de enorme bladen. Een laatste schreeuw was het laatste wat men van de levende twinkebel hoorde. De glazen muur om Dark Phoenix opende zich. Hij stapte uit de machine en liep naar Biertank heen. Hij stak zijn hand uit en Biertank schudde zijn hand. ”Welkom terug Dark Phoenix!”

Deelnemers:
01) Lisaaah
02) trophus
03) sterrenmeisje
04) Flowtje
05) Daboman (dorpeling) (geliefde)
06) zoemzoem (jager)
07) Mr Soija (dorpeling)
08) Tink*
09) Maxwell
10) Martino87
11) Twinkebel (dorpeling)
12) Pixeldansje (wolfsbane)
13) MadameMinke
14) Darkiekurd (weerwolf)
15) Eye of Sauron (weerwolf)
16) zoef de haas
17) Hanneke (dorpeling)
18) Wind's Embrace (heks)
19) Mohammed'95 (dorpeling)
20) Pippeloen (leerling) (geliefde)
21) gaming champion (dorpeling)
22) drukknoopje

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Oranje = gestorven door liefdesverdriet
Groen = Gedood door jager

So much for twinkebel. Weer een speler dood, weer een beetje minder hoop voor de dorpelingen. Zij mogen nu gaan overleggen over wie ze dit keer willen zien branden. Stemmen kan tot morgen 20.30u
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 21-09-2007, 19:42
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Het is nu wel duidelijk wie jullie moeten he... Trophus, Madame Minke etc. Veel succes mensen.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 21-09-2007, 19:45
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
wtf? dacht dat Twink een wolf was, ze spelen echt n smerig spel om me verdachter te maken

Maar wie zijn dan wel wolven? Minke?
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 21-09-2007, 19:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het enige wat ik kan zeggen is 'omfg xDDDDDDDDDD' @ verhaal. Ik lees hem ook nu pas
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-09-2007, 19:45
Verwijderd
Twinkebel! En je was "maar" dorpeling... Was toch beter als ze de verrader hadden gekozen

Maar je hebt wel gelijk, het kan niet anders.
Oud 21-09-2007, 19:46
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Kanttekening @ DP. Hoe jij spelleider speelt hoort soms niet met hints, maar dan zeggen dit zijn natuurlijk geen hints. Zo beinvloed je spelers als nog. Enige wat ik er over ga zeggen.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 21-09-2007, 19:47
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Hou Lisaah trouwens ook maar in de gaten
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 21-09-2007, 19:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Kanttekening @ DP. Hoe jij spelleider speelt hoort soms niet met hints, maar dan zeggen dit zijn natuurlijk geen hints. Zo beinvloed je spelers als nog. Enige wat ik er over ga zeggen.
Wtf
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-09-2007, 19:50
Verwijderd
ik snap nog steeds niet helemaal waarom madame minke verdacht zou zijn, maar over trophus hoef ik niet meer na te denken. of ik hem zelf verdacht vind maakt zelfs eigenlijk niks meer uit, ik wil nu gewoon weten wat hij is!!

(in memoriam twinkebel)

[edit] twink. je bent wel dood nu, dus geen mensen meer noemen
Oud 21-09-2007, 20:06
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Het is nu wel duidelijk wie jullie moeten he... Trophus, Madame Minke etc. Veel succes mensen.
Ja want jij bent dorpeling en weet daarom hun functie zo zeker.

Citaat:
Kanttekening @ DP. Hoe jij spelleider speelt hoort soms niet met hints, maar dan zeggen dit zijn natuurlijk geen hints. Zo beinvloed je spelers als nog. Enige wat ik er over ga zeggen.
Wat lul je nou.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 21-09-2007, 20:11
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Hou Lisaah trouwens ook maar in de gaten
nu ben je dood, zijn we t eindelijk over iets eens
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 21-09-2007, 20:19
Verwijderd
Citaat:
nu ben je dood, zijn we t eindelijk over iets eens
jij kunt veel zeggen, maar ik vertrouw jou niet. Ik hoop dat je deze ronde toch wordt opgehangen want ik wed dat je op zn minst verrader bent.
Oud 21-09-2007, 20:22
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
jij kunt veel zeggen, maar ik vertrouw jou niet. Ik hoop dat je deze ronde toch wordt opgehangen want ik wed dat je op zn minst verrader bent.
mjah ik word deze rond waarsch. opgehangen omdat de wolven telkens mijn verdachten afmaken spelen ze tactisch, moet eerlijk zeggen dat mijn verdachten tot nu toe niet erg goed waren (behalve EoS) daarom laten ze me waarsch ook leven, ik word toch wel opgehangen
maar ik ben dan ook geen ziener. Maar ik denk wel dat ik weet wie dat is. en verder zeg ik niets (wolven lezen dit ook)
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 21-09-2007, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Het is nu wel duidelijk wie jullie moeten he... Trophus, Madame Minke etc. Veel succes mensen.
Waarom ik?

edit: Sorry, je mag niet meer antwoorden. Dit mocht je trouwens ook helemaal niet meer zeggen!

Ik stem in elk geval op Trophus morgen, denk ik. Hoewel ik het wel erg opvallend vind dat juist de persoon die hem het meest verdacht, twinkebel, nu is opgegeten. Alsof de wolven ons graag willen láten stemmen op Trophus. Maar ik ben al zoveel aan het draaikonten dit spel, ik blijf toch maar gewoon bij mijn keuze. Trophus dus.
Oud 21-09-2007, 21:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik stem morgen ook op Trophus.
__________________
you're not my demographic
Oud 21-09-2007, 21:44
Verwijderd
Trophus
Martino87
MadameMinke
Oud 21-09-2007, 21:45
Verwijderd
Trophus
Martino87
MadameMinke
Lisaaah
Oud 22-09-2007, 00:33
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Mag ik er even bijzeggen dat dit een geniaal wwspel is? Met name te danken aan de verhalen, dus props naar de Spelleiders. Voor 't eerst dat ik een spel volledig volg, terwijl ik niet meedoe (jammer trouwens!!). Maarreh.. beter mieteren jullie ff gauw die laatste 2 wolven eruit, dan kan ik ook eindelijk weer meedoen.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58
De Kantine Weerwolfspel #4
Spelleider!
500 17-06-2004 17:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31.