Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2008, 18:00
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Ik weet niet of dit het goede forum hiervoor is, maar ik zag niks beters.

Ik wil met 3 vrienden een feest organiseren voor ongeveer 130 personen in Nijmegen, maar tot nu toe hebben we hier nog geen geschikte locatie voor gevonden.
Is hier misschien iemand die een goed idee heeft?
__________________
Relativeren is een werkwoord
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2008, 18:07
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
google : zaal huren nijmegen.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2008, 18:25
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Boogie Wonderland
Met citaat reageren
Oud 16-09-2008, 22:05
Verwijderd
In De Fiets en De Dollars kun je gratis een zaaltje huren, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of daar 130 mensen inpassen. Als het iets buiten het centrum mag, is Café Pieken op Hoogeveldt (vlakbij station Heijendaal dus) heel geschikt, want het is mogelijk om gewoon het hele café gratis af te huren. Wij hebben er laatst een feest gehouden en toen konden er echt wel meer dan 100 mensen in.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2008, 14:27
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
In de fiets past het denk ik ook niet in het zaaltje. Maar de dollars is boven best groot... We hebben onze studieverenigingfeestjes vaak in de dollars. Ik denk dat het wel past, al zal het dan wel vol zijn. Feestjes waren ook vaak beneden, maar dat zal wel wat meer kosten.

En ik dacht dat piecken dan alsnog ongenodigden toelaat? Of na een bepaald tijdstip?
Het zijn wel de meest geschikte en bekende locaties idd
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 17-09-2008, 15:26
Verwijderd
Citaat:
In de fiets past het denk ik ook niet in het zaaltje. Maar de dollars is boven best groot... We hebben onze studieverenigingfeestjes vaak in de dollars. Ik denk dat het wel past, al zal het dan wel vol zijn. Feestjes waren ook vaak beneden, maar dat zal wel wat meer kosten.

En ik dacht dat piecken dan alsnog ongenodigden toelaat? Of na een bepaald tijdstip?
Het zijn wel de meest geschikte en bekende locaties idd
Piecken laat idd wel andere mensen toe, maar zoveel komen er niet en wij vonden het geen probleem dat er een groepje mensen meegenoot van de feestvreugde
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.