Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2011, 23:33
Verwijderd
Advertentie
Oud 08-07-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Het is toch echt wel grappig dat jullie dat allemaal dachten, eigenlijk. Want het is pas veel later begonnen.


Hallo, mag ik? Iemand die Comus leuk vindt, het is toch wat.
Nja maar het viel voor Schrodinger wel op hoor. En vooral dat het zo over-en-weer-en-nog-een-keer ging.

En later begonnen, later begonnen, daarom zeggen we ook dat we het zagen aankomen, niet dat er toen al per se iets speelde.
Oud 08-07-2011, 23:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik kijk nu trouwens ZE IS VAN MIJ, wat een raar programma.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 08-07-2011, 23:33
Verwijderd


al deze hoofden zijn gewoon tenso-waardig
Oud 08-07-2011, 23:33
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Quis: hoe gaat t met je scriptie?
Oud 08-07-2011, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Dat is nooit Seths sterkste kant geweest. Peter en Lois zijn ook totaal niet likable meer.
Maar Brian en (vooral) Stewie zijn toch geweldige personages? Sowieso, Herbert, Greased-up Deaf Guy, Quagmire, Adam West, de Kip, verzin het maar!
Oud 08-07-2011, 23:34
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik kijk nu trouwens ZE IS VAN MIJ, wat een raar programma.
Wat is dat dan?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-07-2011, 23:35
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar Brian en (vooral) Stewie zijn toch geweldige personages? Sowieso, Herbert, Greased-up Deaf Guy, Quagmire, Adam West, de Kip, verzin het maar!
Allemaal een beetje one-note.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 08-07-2011, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Quis: hoe gaat t met je scriptie?
Langzaam maar gestaag. Ik blijf onderschatten hoeveel tijd ik nodig heb voor tekst redigeren. En gisteren was ik ziek. Maar het gaat wel goed, alleen chronisch te langzaam. Bijna klaar met nog een hoofdstuk van 25 p.
Oud 08-07-2011, 23:35
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat is dat dan?
Maxim Hartman en WALDEMAR Torenstra praten met twee andere mannen over vrouwen. Het is heel oninteressant.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 08-07-2011, 23:36
Verwijderd
Ik vind Stewie het beste karakter uit Family Guy, z'n stem, wat hij allemaal zegt, de ontwikkeling van zijn personage, van diabolic baby naar kast-travestiet.

Oud 08-07-2011, 23:36
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Jeetje. Op hoeveel paginas zit je nu?
Oud 08-07-2011, 23:36
Verwijderd
Zo, alles zit in dozen en tassen! Morgen gaan we echt verhuizen

Absinthe naamzoek, doorslikken wordt zelfs aangeraden als je van pil overstapt.
Oud 08-07-2011, 23:37
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Maxim Hartman en WALDEMAR Torenstra praten met twee andere mannen over vrouwen. Het is heel oninteressant.
Klinkt als een programma voor 1 uur s nachts...
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-07-2011, 23:37
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zo, alles zit in dozen en tassen! Morgen gaan we echt verhuizen

Absinthe naamzoek, doorslikken wordt zelfs aangeraden als je van pil overstapt.
spannend!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-07-2011, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Jeetje. Op hoeveel paginas zit je nu?
100+
Oud 08-07-2011, 23:38
Verwijderd
hoei sarah
Oud 08-07-2011, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Sherlock zou trots op je zijn!
Sherlock <3

Holmes, he, uiteraard. Niet Jasper.

Citaat:
Ik kijk niet meer zo heel vaak Family Guy, ze zijn al een tijdje over hun 'hoogtepunt' heen /irritante fan-talk

Ik vind trouwens dat nieuwe 3D-intro zo vreselijk kut jij?

vind sowieso dat ze de laatste tijd veel te veel gebruik maken van alle nieuwe computeranimatie-speeltjes.
Ja, ik vind dat 3D dat ze er de laatste tijd vaak in gooien ook maar lelijk. Ik snap wel dat de verleiding groot is, want perspectiefwisselingen zijn veel gemakkelijker met 3D, maar kom nou, een béétje eisen stellen aan je animatie mag toch wel. Ze hebben al nauwelijks gezichtsuitdrukkingen (ook in American Dad, trouwens) en de bewegingen zijn ook allemaal sjabloontjes, dan kunnen een paar handgetekende perspectiefwisselingen er toch wel af?

Citaat:
American Dad is beter, want betere plots.
Eensch En de personages zijn wat origineler.

Citaat:
Het is toch echt wel grappig dat jullie dat allemaal dachten, eigenlijk. Want het is pas veel later begonnen.
Ja, maar dan kun je het begin nog wel zien aankomen.
Ads door Google
Oud 08-07-2011, 23:38
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
100+
Inclusief voetnoten neem ik aan?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-07-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
100+
Hoewel ik begrijp dat het voor jou juist lastig is, ben ik jaloers dat je zo lang van stof bent.
Als ik nog eens verslagen of artikelen moest schrijven wist ik altijd maar net genoeg voor het gevraagde aantal woorden, en ik ben al duisent keer aan een boek begonnen (:')) maar dat werd nooit wat omdat ik na 10 pagina's niks meer wist.
Oud 08-07-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Die zing ik ook heel vaak el pero, el pero, es mi corazon (8)
Ik ook Met ook het dansje erbij.
Oud 08-07-2011, 23:40
Verwijderd
Citaat:
WALDEMAR Torenstra
Oh dat is die gozer die interessant doet met het feit dat hij zijn (ex?)vriendin een keer een klap heeft verkocht en daar GEWOON VOOR UITKOMT jong0ns. Dat ie sloeg is natuurlijk al verachtelijk, maar dat ie er nu te pas en te onpas op terugkomt om te laten zien dat ie ook maar een mens is (of zo?) is nog tien keer zo achterlijk.
Oud 08-07-2011, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Inclusief voetnoten neem ik aan?
Ja ja, met voetnoten. In dit hoofdstuk zijn er dat maar drie, maar in de andere hoofdstukken beslaan de voetnoten 1/4 tot 1/2 van iedere pagina.

Citaat:
Hoewel ik begrijp dat het voor jou juist lastig is, ben ik jaloers dat je zo lang van stof bent.
Als ik nog eens verslagen of artikelen moest schrijven wist ik altijd maar net genoeg voor het gevraagde aantal woorden, en ik ben al duisent keer aan een boek begonnen (:')) maar dat werd nooit wat omdat ik na 10 pagina's niks meer wist.
Oh, dat is net zo goed kut ja. Een goede vriendin van me schrijft altijd erg goede papers, maar moet er standaar dingen bij ''verzinnen'' omdat ze te bondig schrijft naar de smaak van haar docenten. :')
Oh en ik ben niet zozeer lang van stof, want de informatiedichtheid per alinea is vrij hoog, ik heb vooral een veel te breed opgezet onderzoek.
Oud 08-07-2011, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is die gozer die interessant doet met het feit dat hij zijn (ex?)vriendin een keer een klap heeft verkocht en daar GEWOON VOOR UITKOMT jong0ns. Dat ie sloeg is natuurlijk al verachtelijk, maar dat ie er nu te pas en te onpas op terugkomt om te laten zien dat ie ook maar een mens is (of zo?) is nog tien keer zo achterlijk.
Jeetje, is dat zo?

vond hem altijd wel oke, maar nu vind ik hem inderdaad wel een beetje faal :')

denken dat het oke wordt als je er gewoon voor uitkomt :')
Oud 08-07-2011, 23:44
Verwijderd
Als ik aan een boek begin wordt het nooit wat omdat ik na 2 pagina's me erger aan mijn voorspelbare plot, gekunstelde dialoog en saaie of eendimensionale personages. Ik wil een geniaal boek schrijven of anders niets
Advertentie
Oud 08-07-2011, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, is dat zo?

vond hem altijd wel oke, maar nu vind ik hem inderdaad wel een beetje faal :')

denken dat het oke wordt als je er gewoon voor uitkomt :')
Inimini kans dat ik hem verwar met zo'n andere tv-sul, maar ja, hij. Ik las het en facepalmde. Zijn verhaal/excuus erbij was: ''ja ze kon zooo enorm het bloed onder mijn nagels vandaan halen, zoooo irritant zijn, en dan kon ik er met geen woord meer tegenin en zag ik het allemaal niet meer en wist ik niet meer wat ik moest doen en toen nouja, toen heb ik haar een keer geslagen. Maar daar heb ik natuurlijk ongelofelijk spijt van.''
Oud 08-07-2011, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Als ik aan een boek begin wordt het nooit wat omdat ik na 2 pagina's me erger aan mijn voorspelbare plot, gekunstelde dialoog en saaie of eendimensionale personages. Ik wil een geniaal boek schrijven of anders niets
Ga dichten.
Oud 08-07-2011, 23:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ja, dat was hij idd.
Oud 08-07-2011, 23:45
Verwijderd
En ik reageer een beetje traag, zo op mijn telefoon.
Oud 08-07-2011, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Als ik aan een boek begin wordt het nooit wat omdat ik na 2 pagina's me erger aan mijn voorspelbare plot, gekunstelde dialoog en saaie of eendimensionale personages. Ik wil een geniaal boek schrijven of anders niets
Ja heb ik ook.

Soms lees ik een boek dat ik slecht vind, en dat me ergert, en dat is dan meestal omdat het me aan mijn eigen stijl doet denken
Oud 08-07-2011, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Als ik aan een boek begin wordt het nooit wat omdat ik na 2 pagina's me erger aan mijn voorspelbare plot, gekunstelde dialoog en saaie of eendimensionale personages. Ik wil een geniaal boek schrijven of anders niets
Zo herkenbaar
Oud 08-07-2011, 23:46
Verwijderd
Ik vraag me wel af hoeveel mensen er geprobeerd hebben een boek te schrijven. Ik denk misschien wel 80% ofzo. In het Westen dan.
Oud 08-07-2011, 23:47
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Zeg sarah, heeft een (brand)wondzalf als fenistil nou enig nut eigenlijk?
Oud 08-07-2011, 23:47
Verwijderd
Ja hahaha. Eigenlijk is het best beschamend.

'ik ben bezig aan een boek'. Rot op :')
Oud 08-07-2011, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me wel af hoeveel mensen er geprobeerd hebben een boek te schrijven. Ik denk misschien wel 80% ofzo. In het Westen dan.
De laatste keer dat ik daar een cijfer over meekreeg, een jaar of vier geleden, was in Nederland een miljoen mensen bezig aan een boek. Ik weet niet hoe ze dat gemeten hebben en wat de definitie van ''bezig zijn aan een boek'' was, maar dat het (te) veel mensen zijn is wel duidelijk.
Oud 08-07-2011, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Ga dichten.
Ik vind dat ik gevoel voor metrum heb en ik rijk makkelijk, maar dat maakt versjes. Voor echte gedichten vind ik mezelf ook niet goed genoeg
Ads door Google
Oud 08-07-2011, 23:48
Verwijderd
ik kom er net achter dat Justin Bieberfans OMB zeggen ipv OMG :'''''D
Voortaan ga ik dat ook doen Oh my Bieber.
Oud 08-07-2011, 23:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goedenacht mensen!
Oud 08-07-2011, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat ik gevoel voor metrum heb en ik rijk makkelijk, maar dat maakt versjes. Voor echte gedichten vind ik mezelf ook niet goed genoeg
Hmm. Zo is het bij mij ontstaan in elk geval. Ik genoot van schrijven maar mijn verhalen werden steeds korter en korter bij gebrek aan genoeg plot en vooral aan personages. Kortere verhalen werden rijmpjes, rijmpjes werden gedichten (of bleven rijmpjes, is ook leuk). En het ironische is dat ik daar nu hele verhalen/werelden/personages in kwijt kan.
Oud 08-07-2011, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Zeg sarah, heeft een (brand)wondzalf als fenistil nou enig nut eigenlijk?
Het laat het wat minder gloeiend aanvoelen dus dat kan prettig zijn, maar het bevordert de genezing niet meer dan gewoon vaseline.
Oud 08-07-2011, 23:51
Verwijderd
Wat dat betreft is de literatuur nog minderbedeeld dan de schilderkunst (waar ik voor 't gemak ook illustratie e.d. onder reken), want boeken schrijven is moeilijk, maar in eerste instantie denken veel mensen al snel 'nou en, gewoon allemaal woorden, dat kan ik ook wel'. Bij een (goede) tekening ziet men toch sneller dat het kunde vereist.
Oud 08-07-2011, 23:52
Verwijderd
Citaat:
De laatste keer dat ik daar een cijfer over meekreeg, een jaar of vier geleden, was in Nederland een miljoen mensen bezig aan een boek. Ik weet niet hoe ze dat gemeten hebben en wat de definitie van ''bezig zijn aan een boek'' was, maar dat het (te) veel mensen zijn is wel duidelijk.
Oja, een miljoen binnen Nederland, dat las ik ook.

Ik denk dat het wel goed klopt, één op de zestien mensen.
Oud 08-07-2011, 23:53
Verwijderd
Of nouja, vaselinebevordert de genezing ook niet echt, maar het beschermt de huid terwijl die aangroeit.
Oud 08-07-2011, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Wat dat betreft is de literatuur nog minderbedeeld dan de schilderkunst (waar ik voor 't gemak ook illustratie e.d. onder reken), want boeken schrijven is moeilijk, maar in eerste instantie denken veel mensen al snel 'nou en, gewoon allemaal woorden, dat kan ik ook wel'. Bij een (goede) tekening ziet men toch sneller dat het kunde vereist.
Slechte schrijvers hebben denk ik wel veel meer commercieel succes dan slechte schilders/beeldende kunstenaars e.d. Het lijkt wel alsof de Bruna persoonlijk de wansmaak in stand wil houden, en de meeste uitgeverijen zijn er ook niet bepaald om literatuur te promoten.
Oud 08-07-2011, 23:53
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh dat is die gozer die interessant doet met het feit dat hij zijn (ex?)vriendin een keer een klap heeft verkocht en daar GEWOON VOOR UITKOMT jong0ns. Dat ie sloeg is natuurlijk al verachtelijk, maar dat ie er nu te pas en te onpas op terugkomt om te laten zien dat ie ook maar een mens is (of zo?) is nog tien keer zo achterlijk.
Ik vond hem al een sukkel, maar nu ook nog eens een domme sukkel. Sowieso, welke mongool gaat er nu Waldemar heten.
Oud 08-07-2011, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Slechte schrijvers hebben denk ik wel veel meer commercieel succes
Ik noem een Suzanne Vermeer (die een man bleek te zijn en nu dood is btw).
Oud 08-07-2011, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Wat dat betreft is de literatuur nog minderbedeeld dan de schilderkunst (waar ik voor 't gemak ook illustratie e.d. onder reken), want boeken schrijven is moeilijk, maar in eerste instantie denken veel mensen al snel 'nou en, gewoon allemaal woorden, dat kan ik ook wel'. Bij een (goede) tekening ziet men toch sneller dat het kunde vereist.
Daarom zijn er zoveel mensen die bloemen aquarelleren, daar hoef je alleen een paar trucjes voor te kennen.
Oud 08-07-2011, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Ik noem een Suzanne Vermeer (die een man bleek te zijn en nu dood is btw).
Lulu Wang, Simone van der Vlucht, Kluun.
Oud 08-07-2011, 23:56
Verwijderd
Ik noem een Heleen van Royen :')
Oud 08-07-2011, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Slechte schrijvers hebben denk ik wel veel meer commercieel succes dan slechte schilders/beeldende kunstenaars e.d. Het lijkt wel alsof de Bruna persoonlijk de wansmaak in stand wil houden, en de meeste uitgeverijen zijn er ook niet bepaald om literatuur te promoten.
Ja, dat is wel waar. Wat ook weer terug te brengen valt tot wat ik zei - mensen zien bij literatuur/lectuur/het geschreven woord minder goed of het goed is of niet, dus als iets slecht geschreven is dan valt dat minder op dan als iets slecht getekend is.

Nouja, en generieke dingen worden ook makkelijker populair, natuurlijk, maar dat is in elk medium zo.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50.