Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2005, 10:56
Verwijderd
RBC HUURT PAUL KPAKA VAN RACING GENK
door Denise | 26-08-2005
Het duurde even voordat alles in kannen en kruiken was, maar nu is het dan toch officieel. Paul Kpaka speelt dit seizoen op huurbasis voor RBC Roosendaal. De aanvaller komt over van het Belgische Racing Genk waar ook huurling Akram Roumani onder contract staat. De 24-jarige speler zal vanaf morgen meetrainen, maar moet de wedstrijd tegen Willem II wel aan zich voorbij laten gaan aangezien Kpaka nog geen tewerkstellingsvergunning heeft.



Leuke speler voor RBC.. die nou toch een best aardige voorhoede hebben
Advertentie
Oud 27-08-2005, 20:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 23-08-2005 @ 16:54 :
Waarom is Koné niet inzetbaar voor de CL Is dat vanwege de intertoto van Roda?
Ja, doordat hij heeft meegespeeld in de Intertoto bij Roda, kan-ie niet worden ingezet voor de CL bij PSV.
Kone doet morgen trouwens waarschijnlijk nog niet mee tegen zijn "oude" club.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 28-08-2005, 12:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
NEC is volgens Cees Lok (zo zei hij gisteren tijdens de persconferentie) op zoek naar een extra speler voor de spitspositie. Wat de speler mag kosten en waar ze dan op zoek zijn, daar deed NEC geen uitspraak over.

Laten we hopen dat ze met iets fatsoenlijks op de proppen komen. Ruud van Nistelrooij of Thierry Henry bijvoorbeeld.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-08-2005, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-08-2005 @ 13:40 :
NEC is volgens Cees Lok (zo zei hij gisteren tijdens de persconferentie) op zoek naar een extra speler voor de spitspositie. Wat de speler mag kosten en waar ze dan op zoek zijn, daar deed NEC geen uitspraak over.

Laten we hopen dat ze met iets fatsoenlijks op de proppen komen. Ruud van Nistelrooij of Thierry Henry bijvoorbeeld.
Johan Neeskens naar NAC als vervanger van Tonnie "Fust" Lokhoff

*wordt wakker*

shit toch niet
Oud 29-08-2005, 14:54
Gilbert
Avatar van Gilbert
Gilbert is offline
Citaat:
vijf schreef op 27-08-2005 @ 11:56 :
Leuke speler voor RBC.. die nou toch een best aardige voorhoede hebben
Inderdaad, er zijn clubs met mindere aanvallers. Elkhatabbi, De Groot en Kpaka.
Alleen de rest is niet veel soeps.
Oud 29-08-2005, 15:19
Verwijderd
Voor diegene die het interesseert:

Roland Juhasz voor drie seizoenen bij Paars-Wit
Sporting Anderlecht bereikte vandaag een akkoord met de 22-jarige Hongaarse verdediger Roland Juhasz van MTK Boedapest. Juhasz, die overigens ook Hongaars international is, tekent een contract voor drie seizoenen met een optie op een vierde. Hij zal bij Paars-Wit spelen met nummer vijf.
Oud 29-08-2005, 17:47
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
En Joao Carlos van Lokeren, die ik liever bij RSCA zag spelen, gaat naar PSV waarschijnlijk.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 29-08-2005, 17:56
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
En Bouma naar Villa
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 29-08-2005, 18:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
sc Heerenveen neemt Niklas Tarvajärvi over van Mypa-Myllykosken Pallo.De Fin tekent voor twee seizoenen.De aanvaller (22) is dit seizoen niet inzetbaar in het toernooi om de UEFA Cup,omdat hij al voor Mypa speelde in de voorronden.
Een Fin bij Heerenveen, zal wel goed zijn
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-08-2005, 21:57
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 29-08-2005 @ 18:56 :
En Bouma naar Villa
PSV loopt echt leeg...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 30-08-2005, 11:36
one.
one. is offline
Owen naar Newcastle.
__________________
.
Oud 30-08-2005, 11:37
one.
one. is offline
van der Meyde naar Everton.
__________________
.
Oud 30-08-2005, 23:17
Verwijderd
Reiziger naar PSV.
Oud 31-08-2005, 00:02
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Volgens La Marca gaat Portillo voor één jaar op huurbasis naar Club Brugge.

Citaat:
Andere bron schreef:

Ik heb zopas Butragueńo gehoord op de radio.

Hij werd geďnterviewd i.v.m. de mogelijke overgang van Roberto Soldado naar Deportivo. Real Madrid liet reeds vorige week weten dat Soldado enkel mocht vertrekken als óf Owen óf Portillo bleven.

Hij bevestigde dat Portillo een jaar wordt uitgeleend aan Club Brugge.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 31-08-2005, 06:25
Ocharme ik
Avatar van Ocharme ik
Ocharme ik is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 31-08-2005 @ 01:02 :
Volgens La Marca gaat Portillo voor één jaar op huurbasis naar Club Brugge.
Volgens Voetbalzone is Portillo op huurbasis naar Nantes?
__________________
"There's a crack in everything, that's how the light gets in"
Oud 31-08-2005, 09:52
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ocharme ik schreef op 31-08-2005 @ 07:25 :
Volgens Voetbalzone is Portillo op huurbasis naar Nantes?
Afgeblazen door de trainer van Nantes blijkbaar toen, omdat Portillo te media-bekend was en hij rust wilde...

Blijkbaar heeft Marc Degryse "sportleider" van Brugge net bevestigd...


Club Brugge heeft mogelijk toch nog z'n
spits gevonden. Javier Portillo wordt,
als hij door de medische test geraakt,
een seizoen geleend van Real Madrid.

Dat heeft sportleider Marc Degryse aan
Sporza-TT bevestigd.

(dadelijk meer)

Bron: VRT TT 31/08/2005
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...

Laatst gewijzigd op 31-08-2005 om 09:54.
Oud 31-08-2005, 21:58
Verwijderd
Michael Ball naar PSV.
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=9809
Oud 31-08-2005, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 31-08-2005 @ 22:58 :
Michael Ball naar PSV.
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=9809
Ja ik hoorde het ook al op Studio Sport, ik ben eens benieuwd. Verder vind ik dat PSV Javier Portillo aan had moeten trekken, weet je hoe goed hij is.
Oud 31-08-2005, 22:23
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Fernand0^T0rres schreef op 31-08-2005 @ 23:09 :
Ja ik hoorde het ook al op Studio Sport, ik ben eens benieuwd. Verder vind ik dat PSV Javier Portillo aan had moeten trekken, weet je hoe goed hij is.
Hoe vaak heb jij Portillo zien spelen? Mooi voorbeeld van een talent die 1,2 internationale wedstrijden goed invalt bij een grote club met weinig succes en vervolgens de stempel te krijgen van hét talent die de club gaat redden. Transferwaarde word opgeschroeft, 100.000 extra shirtjes gedrukt en voila, een toptalent. Ik heb hem nog weinig zien spelen en ik denk dat weinig Nederlanders hem genoeg hebben zien spelen om hem goed te kunnen beoordelen. Voorlopig heeft hij voor mij nog weinig gepresteerd en zie ik liever Koné bij PSV dan Portomonillo (hij zal wel een Koninklijk salaris hebben)
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 01-09-2005, 06:48
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 31-08-2005 @ 23:23 :
Hoe vaak heb jij Portillo zien spelen? Mooi voorbeeld van een talent die 1,2 internationale wedstrijden goed invalt bij een grote club met weinig succes en vervolgens de stempel te krijgen van hét talent die de club gaat redden. Transferwaarde word opgeschroeft, 100.000 extra shirtjes gedrukt en voila, een toptalent. Ik heb hem nog weinig zien spelen en ik denk dat weinig Nederlanders hem genoeg hebben zien spelen om hem goed te kunnen beoordelen. Voorlopig heeft hij voor mij nog weinig gepresteerd en zie ik liever Koné bij PSV dan Portomonillo (hij zal wel een Koninklijk salaris hebben)
Bij Brugge €800 000-1.100.000 naar't schijnt.


Enneuh, heeft meer dan 700x gescoord in de jeugdopleiding van Real, dus 't is niet door die invalwedstrijden dat ie als dusdanig bestempeld wordt.

Nu, afwachten of hij z'n salaris waard is, 't is vreemd dat geen enkele Spaanse ploeg geďnformeerd heeft naar hem...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 01-09-2005, 10:35
Verwijderd
Verwachte golf transfers op ’Deadline day’
door Harry Hekkert


Donderdag 1 september 2005 - De laatste 24 uur voor het verstrijken van de internationale transfermarkt is in Engeland ’Deadline Day’ gedoopt. Een lange lijst van transfers in binnen- en buitenland was het resultaat van die laatste hectische dag. Pas in januari mogen de voetballers de grenzen weer over. Een overzicht van de laatste wisselingen in de laatste 24 uur in Nederland en de belangrijkste buitenlandse competities.

Gisteravond brandde er in Eindhoven nog laat licht. Na Michael Reiziger was het PSV gelegen om nog een verdediger te strikken. De komst van de Argentijnse jeugdinternational Juan Carlos Carrizo was gisteravond ook nog niet helemaal rond, en op de valreep werd Michael Ball als nieuwe linksback aangetrokken. Bij Ajax (vertrek De Ridder naar Celta de Vigo) en Feyenoord bleef het ogenschijnlijk rustig. In eigen land roerde de ’subtop’ zich wel. AZ, ADO Den Haag, RKC Waalwijk, Roda, Sparta en NEC deden in de laatste uren nog zaken. Alkmaar verwelkomde de IJslandse verdediger Grétar Steinsson van het Zwitserse Young Boys. ADO haalde Joonas Kolkka van Crystal Palace terug naar Nederland. Sparta won de slag om de Nigeriaanse jeugdinternational Sani Kaita, Roda trok met de Est Adres Oper, afkomstig van Torpedo Moskou, nog een opvolger aan voor Koné.
Ook voor binnenlandse transfers was het nog een ideale dag. Vanaf vandaag mag er nog verhuurd en verkocht worden, maar per club geldt dan een limiet van een of twee spelers. RKC sloeg daarom nog een slagje door Ruud Berger weg te kapen bij FC Zwolle (en verhuurde Eddy Putter aan FC Dordrecht). NEC verloste Jasar Takak uit Sint-Michielsgestel van de bank bij PSV.
In Spanje rammelde Real Madrid nog met de geldbuidel. De Madrilenen waren gisteravond zo goed als zeker van de komst van de negentienjarige international Sergio Ramos van Sevilla. Verder nam Celta de Vigo gisteren Daniël de Ridder op huurbasis over van Ajax.
In Portugal bleef Benfica bezig. De club van Ronald Koeman tracht de problematische competitiestart te keren met nieuwe spelers. Aanvaller Fabrizio Miccoli van Juventus was gistermiddag de laatste versterking, nadat eerder de Griek Giorgos Karagounis al van Internazionale was overgenomen. In Engeland werd er het drukst gehandeld, al trokken de rookgordijnen op ’Deadline Day’ al wel snel op. Misschien wel om het overzichtelijk te houden sloot de handel al om 18.00 uur tussen spelers van clubs uit het Premiership onderling. Tottenham Hotspur deed de meest opmerkelijke zaken. De club van Martin Jol rondde aan het begin van de middag de transfer van Lee af en trok op de valreep nog ruim tien miljoen euro uit om international Jermaine Jenas van Newcastle United weg te kapen. De Spurs deden tegelijkertijd bankzitter Erik Edman van de hand aan het Franse Rennes. En de Zwitser Reto Ziegler verkast op huurbasis naar HSV.
Oud 01-09-2005, 10:59
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Niemand weg, en publiekslieveling (volgens de website van Young Boys zelf) Steinsson gehaald... Dit gaat nog een leuk seizoen worden zo.

Strax komen Mathijsen en Meerding ook nog terug van blessures. Ikedia en Vlaar zijn alweer inzetbaar. Van de dragende spelers is alleen Kromkamp weggegaan deze zomer.
Kortom: Ik zie het wel weer zitten.
__________________
Zuur...
Oud 01-09-2005, 11:26
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
jij hebt echt wat met namen he?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 01-09-2005, 11:32
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Van mij hoeft hij allang al niet meer naar Alkmaar te komen. Laat dat zakkenvullertje zijn eigen contract danmaar afkopen ofzo...
Citaat:
Pius Welkom!
Haha Brain-Damage
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 01-09-2005, 12:16
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 01-09-2005 @ 12:32 :
Haha Brain-Damage
Achja... Je roept weleens wat he?
Maar na wat rustig nadenken heb ik besloten hem alsnog een eerlijke 2e kans te geven. Hij moet zich dan ook wel flink gaan bewijzen.
__________________
Zuur...
Oud 01-09-2005, 13:53
one.
one. is offline
De Ridder is trouwens verkocht.
__________________
.
Oud 01-09-2005, 14:21
Verwijderd
Citaat:
SnakeZ schreef op 01-09-2005 @ 14:53 :
De Ridder is trouwens verkocht.
wat heeft die jongen daar toch te zoeken?

zo goed is hij nou ook alweer niet.. maar ja, daar komt ie nog wel achter denk ik.
Oud 01-09-2005, 15:00
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja het commentaar van de trainer op de transfer van De Ridder; ik weet niets van hem, heb hem een enkele wedstrijd zien spelen in de CL maar hij is ook niet gehaald als een directe versterking. Hij was gratis dus we halen hem op de gok.

haha, Daniël succes
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 01-09-2005, 15:04
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Haha die zien we nooit meer terug

Beetje als Tarik Oulida ozo
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 01-09-2005, 15:23
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 01-09-2005 @ 16:04 :
Haha die zien we nooit meer terug

Beetje als Tarik Oulida ozo
Idd, waar dook die laatst ook alweer op? Frankrijk ofzo... Grote verhalen dat hij daar alsnog zou gaan doorbreken, maar sindsdien weer nix meer van m vernomen.
__________________
Zuur...
Oud 01-09-2005, 15:30
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
2 jaar geleden bij Ado
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 01-09-2005, 15:57
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 01-09-2005 @ 16:30 :
2 jaar geleden bij Ado
Oja, en daarvoor Sedan ofzo...
__________________
Zuur...
Oud 01-09-2005, 22:27
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 01-09-2005 @ 16:57 :
Oja, en daarvoor Sedan ofzo...
Japan ook nog geloof ik.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 02-09-2005, 00:05
Verwijderd
1992/93 Ajax 6 2 Eredivisie
1993/94 Ajax 9 2 Eredivisie
1994/95 Ajax 2 0 Eredivisie
1995/96 Sevilla 5 0 Primera Division
1996/97 Sevilla 10 3 Primera Division
1997/98 Sevilla 28 1
1998 Nagoya Grampus Eight 16 4
1999 Nagoya Grampus Eight 27 5
2000 Nagoya Grampus Eight 15 1 Japan
2001 Nagoya Grampus Eight 28 2 Japan
2002 Nagoya Grampus Eight 5 1
2002/03 Sedan 21 1 Frankrijk
2003/04 ADO Den Haag

Nu weten jullie waar Tarik Oulida overal heeft gespeeld.
Oud 02-09-2005, 16:33
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zo hey, weer een contract ontbonden bij ons (overigens wel terecht), hopen dat we nog een vervanger gaan zoeken.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 03-09-2005, 12:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Jasar Takak?

Ohja, die gast die 2x scoorde in die wedstrijd die NEC had moeten winnen tegen Zwolle...

Goede zaak


__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-09-2005, 15:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
NEC is ook bezig met Huysegems, El Hamdaoui (alweer) en Anastasiou. Ik neem aan op huurbasis. Ze mogen van mij eigenlijk allemaal wel komen, maar ik denk dat de laatste twee niet echt mogelijkheden zijn. Zeker niet aangezien El Hamdaoui in het buitenland speelt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-09-2005, 20:34
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik snap sowieso niet waarom die El Hamdaoui naar Engeland is gegaan. Tuurlijk het is een hele goede voetballer, maar in Engeland bij Tottenham komt-ie toch niet aan de bak met zoveel andere aanvallers voor hem. Maja, het zal wel het geld geweest zijn.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-09-2005, 22:48
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
en ik blijf maar wachten op het huren van een spits, maar helaas

Vitesse heeft Huysegems ook geprobeerd te huren, maar die wasblijkbaar te duur. Of Vitesse te kut
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 09-09-2005, 14:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-09-2005 @ 21:34 :
Ik snap sowieso niet waarom die El Hamdaoui naar Engeland is gegaan. Tuurlijk het is een hele goede voetballer, maar in Engeland bij Tottenham komt-ie toch niet aan de bak met zoveel andere aanvallers voor hem. Maja, het zal wel het geld geweest zijn.
Dat denk ik ook. NEC had tegelijk met Tottenham interesse in die jongen en ik denk dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt. NEC kan een redelijk Nederlands salaris opbrengen en hij komt er aan spelen toe. De kans is erg groot dat hij daar in een B-team terecht komt en via de achterdeur vertrekt.

Het kan natuurlijk ook anders aflopen, dat hangt van hemzelf af.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-09-2005, 15:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Fulham heeft de verdediger Philippe Christanval aangetrokken. De 27-jarige Franse ex-international heeft voor drie seizoenen getekend bij de Londenaren.

Christanval kwam in het verleden uit voor AS Monaco, Barcelona en Olympique Marseille. Bij aanvang van het lopende seizoen zat hij zonder club, waardoor de Fransman ook nadat de transfermarkt op 1 september was gesloten,op zoek mocht naar een nieuwe werkgever.
Volgens mij is hij bij elke club na Monaco geflopt, dus niet echt een geweldige aankoop..
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-09-2005, 19:11
Verwijderd
Datum: 16-09-2005 Tijd: 16:25
Contract JUUUUUUUUUUUUUUUUUL verlengd!!


En HOPPAAAA, goed nieuws! Het contract van opkomende grote ster en publiekslieveling JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL Jenner is met 1 jaar verlengd tot einde seizoen 06/07. Vinden we iets te weinig, maar allez, beter dan niets
"We waren er al een poosje mee bezig", aldus Ton Lokhoff, "en het is goed dat het nu rond is. Julian heeft zich met name het laatste jaar goed ontwikkeld en goeie, jonge spelers leg je natuurlijk graag voor langere tijd vast. We hopen nu dat hij zich goed dóórontwikkelt en dan volgt daaruit vanzelf weer de volgende stap."

Jenner zelf is ook zeer tevreden met zijn verlengde contract. "Het ging inderdaad goed de laatste maanden, maar de onderhandelingen liepen al wat langer dan de laatste weken. Het is mooi dat we er nu zijn uitgekomen. Ik hoop dat ik de komende tijd deze vorm kan vasthouden, zodat ik basisspeler blijf. Voor mijn ontwikkeling is het namelijk heel belangrijk om veel wedstrijden te spelen. Ik hoop dat ik mooie tijden tegemoet ga bij NAC."

en dat hopen wij natuurlijk van ganser harte met hem...


Bron: B-side Rats, NAC.nl, Dennis, Joop

goed nieuws dit, jammer dat het alleen maar voor 1 jaar is
Oud 16-09-2005, 21:33
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
er is maar een Juuuuul in het Nederlandse voetbal en dat is/was Juul Ellerman
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 17-09-2005, 16:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Juul Ellerman
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 17-09-2005, 17:42
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
BARCELONA - Barcelona heeft het contract met Lionel Messi opengebroken en verlengd tot 2014. De achttienjarige Argentijn ondertekende onlangs nog een verbintenis die hem tot 2010 aan de Catalaanse club verbond.

Barcelona heeft een clausule in de nieuwe overeenkomst opgenomen. Messi mag de club vroegtijdig voor 150 miljoen euro verlaten. Het talent speelt al sinds zijn dertiende levensjaar voor Barcelona. Hij werd afgelopen zomer als beste speler op het WK voor spelers onder de twintig jaar verkozen.

"Ik wil altijd bij Barcelona blijven", aldus Messi. "Daarom vind ik het ook helemaal geen probleem om mezelf voor zo lang aan de club te binden."
150 miljoen.
__________________
Wauwel.
Oud 17-09-2005, 19:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Wawl schreef op 17-09-2005 @ 18:42 :
"Ik wil altijd bij Barcelona blijven", aldus Messi. "Daarom vind ik het ook helemaal geen probleem om mezelf voor zo lang aan de club te binden."
Met alle respect maar wat een onzin van deze 18-jarige Argentijnse mafkees. Over een aantal jaar komt een andere club met een beter aanbod dan dat Barcalona heeft en dan verkast-ie daarheen. Je ziet tegenwoordig bijna nergens dat een sterspeler (en dat moet hij ook nog waarmaken) 8 of 9 jaar bij dezelfde club blijft spelen.

En Juul Ellerman blijft nostalgisch.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 17-09-2005, 21:36
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline


__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 19-09-2005, 18:26
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Thomas Daumantas (ex-MVV) speelt trouwens de rest van het seizoen bij Fortuna Sittard. Ze blijven maar spelers aantrekken. Echter, deze is wel op amateurbasis dacht ik.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 20-09-2005, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 16-09-2005 @ 22:33 :
er is maar een Juuuuul in het Nederlandse voetbal en dat is/was Juul Ellerman


JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLL JENNER! met een mooi doelpunt tegen nek
Oud 22-09-2005, 13:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
MVV verlengt contract Siahaija

MVV heeft het contract met Joas Siahaija opengebroken en de jonge middenvelder vastgelegd tot 1 juli 2009. De 20-jarige Siahaija speelde tot nu toe 64 wedstrijden in het eerste elftal. Hij scoorde in totaal 3 keer.

BRON: www.mvv.nl

Goede zet van MVV, Joas is zich sterk aan het ontwikkelen. Eindelijk eens iemand uit de eigen kweek die nu kan voorzien van een lange termijn in het betaalde voetbal en kan doorbreken. En als zijn contract doorloopt en dan al vertrekt, houden we er ook nog geld aan over.
De Breezah-sletten zullen dit ook wel leuk vinden, in hun woorden is hij "de lekkerste van MVV".
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.