Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2003, 10:38
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Gatara schreef:
En wat als wij (Amstedammers) je drinken (geen whiskeys he ) en eten betalen?
Ik drink niet
alleen bronwater
maar als jij graag wilt dat ik kom!!
Advertentie
Oud 31-01-2003, 12:19
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Havock schreef:
irakezen ja.

dus?

groot deel militair.

ow?

de burgers die gedood zijn, zijn door saddam's troepen gedood.
misschien wat burgers die gewoon op de verkeerde tijd, op de verkeerde plek waren.


ja, en pim fortuyn was ook op de verkeerde tijd op de verkeerde plek, kon volkert ook niks aan doen...

iemand het filmpje "the luckiest man in iraq" gezien?
nee
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 31-01-2003, 13:12
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Misschien dat ik ook wel ga, alleen ik heb dus geen zin in rellen e.d.
Zodra ik ook maar een schop of stoot zie, ben ik weg.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 31-01-2003, 13:14
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Denk je dat er rellen komen?
Tussen wie dan?
Tussen mensen en de politie?
Oud 31-01-2003, 13:23
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
Evito schreef:
Denk je dat er rellen komen?
Tussen wie dan?
Tussen mensen en de politie?
De meeste demonstratie's lopen (helaas ) meestal uit op rellen, zal wel omdat ze dan meer aandacht krijgen ofzo

Er is altijd weer een hele kleine minderheid die het verpest voor de rest.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 01-02-2003, 10:36
Floef
Floef is offline
Ik hoop een vredevolle demoo...

http://www.geenoorlog.dds.nl/declaration-du.html
__________________
*hUh----?
Oud 01-02-2003, 10:45
Floef
Floef is offline
Daarna trouwens dansen tegen de oorlogg in PARADISOO. Again:

http://www.geenoorlog.dds.nl/index_du.html
__________________
*hUh----?
Oud 01-02-2003, 10:51
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
Misschien dat ik ook wel ga, alleen ik heb dus geen zin in rellen e.d.
Zodra ik ook maar een schop of stoot zie, ben ik weg.
zoiets ging ik ook zeggen
Oud 01-02-2003, 12:04
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
ik begrijp jullie echt niet. Als je ziet dat amerika ook ons bevrijdt heeft van de duitsers dat wouden jullie toch ook maar dat zeiden jullie niet. Je kan dit gewoon daarmee vergelijken Irak moet gewoon bevrijdt worden en niet zo naief denken. Amerika heeft alleen ons bevrijdt voor de economie en daarom zijn we toch ook blij.
ik denk dat als de nazis aan de macht waren gekomen dat we dan van heel wat wereldproblemen af waren.
en nee ik ben geen nazi, ik ben SP-er. en nee ik ben niet voor de jodenvervolging. toch denk ik dat de wereld er op veel punten, vooral overbevolking, beter zou uitzien als AH had gewonnen.
Oud 01-02-2003, 18:03
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Havock schreef:
irakezen ja.
groot deel militair.
de burgers die gedood zijn, zijn door saddam's troepen gedood.
misschien wat burgers die gewoon op de verkeerde tijd, op de verkeerde plek waren.
iemand het filmpje "the luckiest man in iraq" gezien?
Dat is toch niet dat filmpje waar je een Irakees uit een tank ziet rennen en een gestoorde Amerikaanse soldaat deze (onbewapend en vluchtend) persoon begint te schieten met de woorden: let's kill that bastard?
Oud 02-02-2003, 18:52
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Floef schreef:
Daarna trouwens dansen tegen de oorlogg in PARADISOO. Again:

http://www.geenoorlog.dds.nl/index_du.html
wel enigzins off-topic, maar weet iemand hoe ver het lopen is van paradiso naar het cs?
Oud 02-02-2003, 19:18
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
sublime schreef:
wel enigzins off-topic, maar weet iemand hoe ver het lopen is van paradiso naar het cs?
Dat is wel een eindje.. je kunt ook een nachtbus nemen vanaf leidscheplein naar centraal of trams als ze nog rijden.
Oud 02-02-2003, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef:
Dat is toch niet dat filmpje waar je een Irakees uit een tank ziet rennen en een gestoorde Amerikaanse soldaat deze (onbewapend en vluchtend) persoon begint te schieten met de woorden: let's kill that bastard?
nee, dat filmpje waarin een irakees bestelbusje over een brug rijd en net ervanaf is voordat er een bom op inslaat.

brug weg.

zou me niks verbazen als die vent aan de "zenuwen" alsnog bezweken is
Oud 02-02-2003, 21:54
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
demonstreert maar weer een sdat precisiebombarderen een ilussie is.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 02-02-2003, 21:57
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Er is een verschil. Amerika heeft ons niet 'bevrijd' uit eigen wil. Ze hebben zich eerst afzijdig gehouden omdat ze het wel best vonden. Amerika zag nog liever dat Hitler aan de macht kwam in Europa, dan dat het communisme van Stalin zich verder zou uitbreiden.

Amerika heeft zich in eerste instantie nooit met de oorlog willen bemoeien vanwege haar monomane buitenlandpolitiek. Doe alsjeblieft niet alsof het die Yanks ging om de zielige joden, dat kon ze allemaal niks schelen. Het was puur eigenbelang.
Als amerika iets doet is het altijd eigen belang dat zie je bij Irak nu ook duidelijk weer. Ze zijn de ergste grootmacht in de wereld en dta is het trieste en ja die bush loopt met zijn irritante smoel met alleen maar de uiting "ik ga een orlog beginnen met of zonder de VN" voorop
Oud 02-02-2003, 21:59
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Havock schreef:
nee, dat filmpje waarin een irakees bestelbusje over een brug rijd en net ervanaf is voordat er een bom op inslaat.

brug weg.

zou me niks verbazen als die vent aan de "zenuwen" alsnog bezweken is
hmm...

lachuh, joh!
Oud 02-02-2003, 22:00
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef:
demonstreert maar weer een sdat precisiebombarderen een ilussie is.
Loesje zei tijdens de Kosovo oorlog:

Smart bombs are smarter than their pilots.
Oud 03-02-2003, 13:41
Floef
Floef is offline
Citaat:
sublime schreef:
wel enigzins off-topic, maar weet iemand hoe ver het lopen is van paradiso naar het cs?
Er gaan best wel veel trams van Leidse plein (Paradiso) naar centraal. Paar minuten ofzo.
__________________
*hUh----?
Oud 03-02-2003, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef:
hmm...

lachuh, joh!
ja, die vent had het overleefd.

in dat geval vind ik het wel grappig.

die vent had echt mazzel.
zeker de persoon die de pizza besteld had
Oud 03-02-2003, 14:52
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Havock schreef:
ja, die vent had het overleefd.

in dat geval vind ik het wel grappig.

die vent had echt mazzel.
zeker de persoon die de pizza besteld had
Hmm,.. ok.. in dat opzicht
Oud 04-02-2003, 08:41
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Hee, die demonstratie he? Is dat een tocht door Amsterdam ofzo. Want ik moet om 16.00 uur alweer in de trein zitten. Oma jarig.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 04-02-2003, 12:21
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
nare man schreef:
Er is een verschil. Amerika heeft ons niet 'bevrijd' uit eigen wil. Ze hebben zich eerst afzijdig gehouden omdat ze het wel best vonden. Amerika zag nog liever dat Hitler aan de macht kwam in Europa, dan dat het communisme van Stalin zich verder zou uitbreiden.

Amerika heeft zich in eerste instantie nooit met de oorlog willen bemoeien vanwege haar monomane buitenlandpolitiek. Doe alsjeblieft niet alsof het die Yanks ging om de zielige joden, dat kon ze allemaal niks schelen. Het was puur eigenbelang.
dan spreek je heel mooi tegen, als de vs alleen irak voor de olie aanvalt is er toch geen probleem wij zijn toch ook blij dat we van de nazi's bevrijd zijn
__________________
Gebanned
Oud 04-02-2003, 13:03
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Hee, die demonstratie he? Is dat een tocht door Amsterdam ofzo. Want ik moet om 16.00 uur alweer in de trein zitten. Oma jarig.
www.wereldcrisis.nl voor meer info
Oud 04-02-2003, 13:09
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
als de vs alleen irak voor de olie aanvalt is er toch geen probleem
Het is geen probleem dat er doden gaan vallen omdat de VS Irak aan valt om olie

En wat betreft de nazi vergelijking: het was nazi-Duitsland dat ons bezette, dat is wat anders dan wanneer wij een idioot aan de macht hebben.
Oud 04-02-2003, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef:
www.wereldcrisis.nl voor meer info


wat een duf plaatje.

alsof de vs/navo idd bewust bommen op burgers gaat gooien.

nee, daarmee proberen ze alleen maar zielig te doen.
wat niet werkt, bij mij.

ik las ook dat stukje van die "burgerinspecteurs op volkel ofzo".

dat verhaal heb ik gehoord toen ik in dienst zat.

die lui hebben ECHT geluk gehad.
er hangen nl. borden; "dit object mag zonder waarschuwing met vuurwapens worden beveiligd", zoiets, weet de precieze tekst niet.

dus loop jij ergens waar het absoluut niet mag; dan heb je een kogel in je flikker als je niet opast .
goed zo; ik heb het toch al neit op hippie-vredesactivisten die mij in mijn werk hinderen.
Oud 04-02-2003, 13:41
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Havock schreef:

ik las ook dat stukje van die "burgerinspecteurs op volkel ofzo".
(...)
dus loop jij ergens waar het absoluut niet mag; dan heb je een kogel in je flikker als je niet opast .


Maar wat is er dan op Volkel?

Citaat:

goed zo; ik heb het toch al neit op hippie-vredesactivisten die mij in mijn werk hinderen.
Ga kleiduiven schieten dan

Ik heb overigens een leuker (geen duf) plaatje:

Oud 04-02-2003, 17:40
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Het is geen probleem dat er doden gaan vallen omdat de VS Irak aan valt om olie

En wat betreft de nazi vergelijking: het was nazi-Duitsland dat ons bezette, dat is wat anders dan wanneer wij een idioot aan de macht hebben.
nu spreek je echter ook tegen. In Irak is gewoon een idioot aan de macht en dat heeft hijzelf meedere malen bewezen.

en dat er doden vallen is geen probleem lijkt me, in wo2 zijn er ook mensen omgekomen, waar ik nou niet echt boos over ben soms kan het niet anders soms is het een fout soms staan ze gewoon op het verkeerde moment ergens.
En er zijn familie leden van mij door de engelsen omgekomen.
__________________
Gebanned
Oud 04-02-2003, 17:58
Fitnessboy
Avatar van Fitnessboy
Fitnessboy is offline
julie moeten niet zueren en blij zijn met de amerikanen!!!!! wat als die linkse comunistiese kuthipies in de tweede wereldoorlog ook haden geprotesteerd!!!! dan waren julie nu ook niet blij omdat julie mofs moesten praten!!!!
Oud 04-02-2003, 19:25
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Fitnesboy schreef:
julie moeten niet zueren en blij zijn met de amerikanen!!!!! wat als die linksecomunistiese kuthipies in de tweede wereldoorlog ook haden geprotesteerd!!!! dan waren julie nu ook niet blij omdat julie mofs moesten praten!!!!
[SIZE=0.5] Ik vind dit ergens wel een kutopmerking van mezelf die gebaseerd is op vooroordelen en die ook nog eens generaliserend is, maar je vraagt er toch enigzins om...[/SIZE]

"hmm als je kijkt naar jouw kennis van de Nederlandse taal zet me dat toch aan het denken over het gemiddelde IQ van de mensen die wél achter Bush staan."
Oud 04-02-2003, 19:36
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
nu spreek je echter ook tegen. In Irak is gewoon een idioot aan de macht en dat heeft hijzelf meedere malen bewezen.

en dat er doden vallen is geen probleem lijkt me, in wo2 zijn er ook mensen omgekomen, waar ik nou niet echt boos over ben soms kan het niet anders soms is het een fout soms staan ze gewoon op het verkeerde moment ergens.
En er zijn familie leden van mij door de engelsen omgekomen.
ind in irak is een idioot aan de macht > maar bush is ook een idioot en die gaan we ook niet met oorlog bestrijden... en okee saddam is een ander slag idioot dan bush, maar oorlog lost uiteindelijk niets op...

geen probleem dat er doden vallen? ahum, okee. beetje een raar standpunt. tis altijd erg dat er doden vallen lijkt me...

en jeej we blijven WO2 er bij halen > ook toen was het erg dat er slachtoffers vielen, door duitsland én door de geallieerden... maar zoals al 100x gezegd is door verschillende mensen, je kunt deze situatie niet vergelijken met wo2... als er nu irakezen omkomen, onschuldige irakezen wel te verstaan, dan komt dat niet omdat ze op de verkeerde plek zijn.. want hee ze zijn in hun eigen land. ze sterven dan doordat de amerikaanse troepen op de verkeerde plaats zijn! > want die oorlog heeft geen zin, is voor amerikaans voordeel en alleen daarvoor en verergert de situatie in irak en voor de irakezen...

en naar voor je dat er familieleden van je omgekomen zijn, maar ach, das niet erg toch? ze waren gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats
Oud 04-02-2003, 19:50
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Fitnesboy schreef:
julie moeten niet zueren en blij zijn met de amerikanen!!!!! wat als die linkse comunistiese kuthipies in de tweede wereldoorlog ook haden geprotesteerd!!!! dan waren julie nu ook niet blij omdat julie mofs moesten praten!!!!
ik stel voor dat je je flames met je ouders blijft bespreken ipv op dit forum en het taalgebruik (Je had godverdekutverdomme je mening iig wat vriendelijker kunnen brengen eikel!!!!!!! - dat bedoel ik ook)
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 04-02-2003, 19:56
dystopia
dystopia is offline
Kwam dit plaatje nog tegen: http://home.online.no/~oey-olse/Bilder/823GOERRING.JPG
En dittem:
Dansen tegen de oorlog - 15 februari Paradiso (tijdens/na de demo)
http://www.wereldcrisis.nl/article.php?sid=424
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 04-02-2003, 19:57
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Ik vind het zo jammer dat er zo veel mensen zijn die in die goedkope propaganda trucs van Bush trappen.
De meeste slachtoffers in Irak komen op dit moment door de economische sanctie's opgelegd door de VN en versterkt door Amerika. Amerika en Engeland voeren bovendien regelmatig "routinebombardement_en" uit op Irak. Waarbij af en toe "per ongeluk" een school of een ziekenhuis wordt getroffen.
Ik denk zelf dat een oorlog alleen maar meer burgerslachtoffers eist. Bovendien wil Amerika het land gaan besturen (tijdelijk) hierbij zal het grootste deel van het Iraakse volk zich niet neerleggen (Saddam geeft Amerika de schuld van de ellende in zijn land) Dit zal alleen maar leiden tot een anarchistische situatie waarin anti-amerikaanse aanslagen aan de orde van de dag zullen zijn. Ik denk niet een beetje olie al deze narigheid waard is.
Saddam is zeker niet oke! (Hij is trouwens in '79 door de Amerikanen in het zadel geholpen) maar ik denk dat in dit geval het middel erger is dan de kwaal...
Oud 04-02-2003, 22:45
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
duyvel schreef:
Ik vind het zo jammer dat er zo veel mensen zijn die in die goedkope propaganda trucs van Bush trappen.
De meeste slachtoffers in Irak komen op dit moment door de economische sanctie's opgelegd door de VN en versterkt door Amerika. Amerika en Engeland voeren bovendien regelmatig "routinebombardement_en" uit op Irak. Waarbij af en toe "per ongeluk" een school of een ziekenhuis wordt getroffen.
Ik denk zelf dat een oorlog alleen maar meer burgerslachtoffers eist. Bovendien wil Amerika het land gaan besturen (tijdelijk) hierbij zal het grootste deel van het Iraakse volk zich niet neerleggen (Saddam geeft Amerika de schuld van de ellende in zijn land) Dit zal alleen maar leiden tot een anarchistische situatie waarin anti-amerikaanse aanslagen aan de orde van de dag zullen zijn. Ik denk niet een beetje olie al deze narigheid waard is.
Saddam is zeker niet oke! (Hij is trouwens in '79 door de Amerikanen in het zadel geholpen) maar ik denk dat in dit geval het middel erger is dan de kwaal...
dit zijn nou eens verstandige woorden > coudn't agree with you more...
Oud 04-02-2003, 22:54
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
sublime schreef:
dit zijn nou eens verstandige woorden > coudn't agree with you more...
dank je wel.... maar naar de feiten kijken is niet zo moeilijk hoor! hoewel...voor sommige mensen wel hier.
Ehm... ben hier net nieuw, maar ik heb even rondgekeken, en ik geloof dat onze ideeen erg sterk overeen komen.... en dat is mooi!
Oud 05-02-2003, 00:22
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
nu spreek je echter ook tegen. In Irak is gewoon een idioot aan de macht en dat heeft hijzelf meedere malen bewezen.


Ik kan mezelf niet tegenspreken, want ik antwoord op jou.

Citaat:

en dat er doden vallen is geen probleem lijkt me, in wo2 zijn er ook mensen omgekomen, waar ik nou niet echt boos over ben soms kan het niet anders soms is het een fout soms staan ze gewoon op het verkeerde moment ergens.
En er zijn familie leden van mij door de engelsen omgekomen.
Oud 05-02-2003, 00:25
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Kwam dit plaatje nog tegen: http://home.online.no/~oey-olse/Bilder/823GOERRING.JPG


Eee. Linux!!
Oud 05-02-2003, 10:14
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Gatara schreef:


Eee. Linux!!
Hehehe ja, idd Tuxje
Scintilla: http://freshmeat.net/projects/scintilla

__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 05-02-2003, 10:59
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Voor degenen die dan in de buurt zijn toevallig :

Op diezelfde dag (15 feb) is er in Brussel ook een betoging (ik ga er ook zijn met ons zelfgemaakt spandoek *trots*).
Oud 05-02-2003, 11:17
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Voor degenen die dan in de buurt zijn toevallig :

Op diezelfde dag (15 feb) is er in Brussel ook een betoging (ik ga er ook zijn met ons zelfgemaakt spandoek *trots*).
Inderdaad. In alle hoofdsteden van de landen is wel wat te doen. Dus als je in Zweden, Tsjechie of weet ik veel waar woont, ga naar de hoofdstad van je land!
Oud 05-02-2003, 15:50
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
duyvel schreef:

1 dank je wel.... maar naar de feiten kijken is niet zo moeilijk hoor! hoewel...voor sommige mensen wel hier.

2 Ehm... ben hier net nieuw, maar ik heb even rondgekeken, en ik geloof dat onze ideeen erg sterk overeen komen.... en dat is mooi!
1 hmm denk dat dit onderwerp altijd wel subjectief benaderd wordt, zelfs als je naar de feiten kijkt... dus dan wordt het wel moeilijk om op 'verantwoorde' wijze te verwoorden wat je bedoeld

2 welkom dan en wat dat overeen komen van ideeën betreft, altijd leuk natuurlijk als er mensen zijn die net zo denken als jij, aan de andere kant, discussiëren is toch ook wel heel leuk
Oud 05-02-2003, 20:26
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
sublime schreef:
ind in irak is een idioot aan de macht > maar bush is ook een idioot en die gaan we ook niet met oorlog bestrijden... en okee saddam is een ander slag idioot dan bush, maar oorlog lost uiteindelijk niets op...

geen probleem dat er doden vallen? ahum, okee. beetje een raar standpunt. tis altijd erg dat er doden vallen lijkt me...

en jeej we blijven WO2 er bij halen > ook toen was het erg dat er slachtoffers vielen, door duitsland én door de geallieerden... maar zoals al 100x gezegd is door verschillende mensen, je kunt deze situatie niet vergelijken met wo2... als er nu irakezen omkomen, onschuldige irakezen wel te verstaan, dan komt dat niet omdat ze op de verkeerde plek zijn.. want hee ze zijn in hun eigen land. ze sterven dan doordat de amerikaanse troepen op de verkeerde plaats zijn! > want die oorlog heeft geen zin, is voor amerikaans voordeel en alleen daarvoor en verergert de situatie in irak en voor de irakezen...

en naar voor je dat er familieleden van je omgekomen zijn, maar ach, das niet erg toch? ze waren gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats
waarom spreek je jezelf tegen. In wo2 zijn genoeg onschuldige slachtoffers gevallen kijk naar dresden naar enschede. En het is jammer dat ze vallen maar het is nou eenmaal noodzakkelijk.
__________________
Gebanned
Oud 05-02-2003, 20:33
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Sorry hoor, maar 'dansen tegen de oorlog' is toch een volstrekt nutteloze bezigheid of ben ik nou gek :/
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Oud 05-02-2003, 20:48
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
waarom spreek je jezelf tegen. In wo2 zijn genoeg onschuldige slachtoffers gevallen kijk naar dresden naar enschede. En het is jammer dat ze vallen maar het is nou eenmaal noodzakkelijk.
zou je het gedeelte waar ik mezelf volgens jou tegenspreek willen quoten? ik zie het namelijk niet...

wat ik zeg is 'ja er zijn ook in wo2 slachtoffers gevallen' 'je kunt wo2 niet met irak vergelijken' en 'een oorlog lijdt alleen tot een ergere situatie waarbij onschuldige irakezen zullen sterven voor het voordeel voor de vs' (beetje vage zin die laatste, maar ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel...)

en sorry, maar ik vind het echt belachelijk dat iemand kan zeggen dat het noodzakelijk is dat er onschuldige slachtoffers vallen. > zeker wanneer je kijkt naar irak slaat dat nergens op....
Oud 05-02-2003, 20:49
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
waarom spreek je jezelf tegen.
Is dit je stopwoord? Of beter gezegd: stopzinnetje?

Waarom leg je niet goed uit waarom het hier om tegenspreken gaat.
Het is mij in ieder geval niet echt duidelijk
Oud 05-02-2003, 21:11
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Martian schreef:
Sorry hoor, maar 'dansen tegen de oorlog' is toch een volstrekt nutteloze bezigheid of ben ik nou gek :/
"Hieropvolgend zal er een benefiet plaatsvinden in de Paradiso van 15:30 tot 23:30 uur. Het thema is 'dansen tegen de oorlog'."

Benefiet = nutteloos? Lees verder 't hele verhaal maar 'ns en/of de site. Ben ik benieuwd naar je inhoudelijke reactie
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 05-02-2003, 21:16
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Ik merk dat ik niet meer kan reageren in de meetingmanager, dus dan maar hier:
maar hoe laat en waar gaan we elkaar ontmoeten?

Er was al het voorstel geopperd om stipt 12:30 in Amsterdam te zijn.
Maar tja,.. Amsterdam is grooooooooot

Waar in Amsterdam?
En CS meetingpoint is shit, want daar ben ik al eens mensen misgelopen (die ik ook nog eens van gezicht ken!)

We moeten naar de Dam, he?
Wat dan van halte tramlijn 9, bv.. (haltes zijn buiten CS Amsterdam)?
Oud 05-02-2003, 22:50
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
mij best
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 05-02-2003, 23:15
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Als de trams dan via de Dam willen rijden en niet via de Nieuwezijdse Voorburgwal , want als dat laatste het geval is, dan moeten we lopen.
Zover is het niet, overigens (1 halte)
Oud 05-02-2003, 23:20
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
sublime schreef:
1 hmm denk dat dit onderwerp altijd wel subjectief benaderd wordt, zelfs als je naar de feiten kijkt... dus dan wordt het wel moeilijk om op 'verantwoorde' wijze te verwoorden wat je bedoeld

2 welkom dan en wat dat overeen komen van ideeën betreft, altijd leuk natuurlijk als er mensen zijn die net zo denken als jij, aan de andere kant, discussiëren is toch ook wel heel leuk
1. Natuurlijk is elke mening gekleurd, Objectiveiteit bestaat ook maar ten dele. Maar het gaat om naar de feiten kijken, en vooral ook de feiten die je NIET op het journaal ziet. Dat heb ik gedaan en hieruit heb ik een conclusie getrokken die waarheid is.

2. Dank je wel, discussieren is ook leuk, ik heb me hier tenslotten niet voor niets aangemeld!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30.