Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2005, 17:56
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 06-02-2005 @ 18:15 :
Terug verzorgen als je dat niet doet. (Zoals je piercer heeft gezegd tegen je, toen je hem net gepierct had) Best ook redelijk vaak. Effe een paar daagjes aanzien en dan moet het normaal beter zijn... Kan zijn dat hij terug een beetje ontstoken is door iets. Verder is het nog niet iets om je zorgen over te maken. Eerst dit eens proberen en dan is hopelijk alles terug beter.
ok, dank je. ik zag trouwens laatst iemand in de trein met een tragus-helix industrial, had ik nog nooit gezien, maar dat zag er echt geweldig uit!!
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Advertentie
Oud 07-02-2005, 18:00
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 07-02-2005 @ 18:56 :
ok, dank je. ik zag trouwens laatst iemand in de trein met een tragus-helix industrial, had ik nog nooit gezien, maar dat zag er echt geweldig uit!!
Die zijn ook heel erg mooi...
Heb er mijn hart aan verloren.

En succes
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 07-02-2005, 18:06
Metal_Wolf
Metal_Wolf is offline
Ik wil nu een piercing in me wenkbrauw. Hoe oud moet je hier voor zijn en hoeduur is het?
Oud 07-02-2005, 18:23
llell
Avatar van llell
llell is offline
Ik wil een verticale traguspiercing laten zetten, op de plek waar ik eerst een normale traguspiercing had zitten.
Heeft iemand ervaring met deze piercing (de verticale)? Ik zie m bij sommige mensen bijna in de hoofdhuid zitten i.p.v. het oor.
Oud 07-02-2005, 19:03
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
llell schreef op 07-02-2005 @ 19:23 :
Ik wil een verticale traguspiercing laten zetten, op de plek waar ik eerst een normale traguspiercing had zitten.
Heeft iemand ervaring met deze piercing (de verticale)? Ik zie m bij sommige mensen bijna in de hoofdhuid zitten i.p.v. het oor.
Ik heb hem ook, maar dan idd als surface... ik vind dat persoonlijk mooier...maar wel veel kans op uitgroei

Laatst gewijzigd op 07-02-2005 om 19:06.
Oud 07-02-2005, 19:48
AnTaro
AnTaro is offline
Als ik oorbellen laat zetten, moet ik dan eerst gewoon die 'zweertijd' afwachten? Of ik kan ik meteen gaan strechen?
Oud 07-02-2005, 20:01
saturday
saturday is offline
Citaat:
AnTaro schreef op 07-02-2005 @ 20:48 :
Als ik oorbellen laat zetten, moet ik dan eerst gewoon die 'zweertijd' afwachten? Of ik kan ik meteen gaan strechen?
Eerst wachten totdat ze genezen zijn, lijkt me/
Oud 07-02-2005, 20:07
MyrnaMeiszje
Avatar van MyrnaMeiszje
MyrnaMeiszje is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 05-02-2005 @ 22:44 :
ik heb ze nog wel liggen hoor maar ik mag 'm nog niet verwisselen
Wrom niet.....ik had ook ringetje erin zitten maar dat ging onwijze irriteren en daardoor onwijze jeuken en gloeien enzoow dus ik ben terug gegaan heeft de piercer er een staafje in gedaan voor me.

Ging meteen al veel beter Hijs klein beetje dik nog. Maar ben er nu superblij mee
Oud 07-02-2005, 20:45
saturday
saturday is offline
Citaat:
MyrnaMeiszje schreef op 07-02-2005 @ 21:07 :
Wrom niet.....ik had ook ringetje erin zitten maar dat ging onwijze irriteren en daardoor onwijze jeuken en gloeien enzoow dus ik ben terug gegaan heeft de piercer er een staafje in gedaan voor me.

Ging meteen al veel beter Hijs klein beetje dik nog. Maar ben er nu superblij mee
Hetzelfde had een vriendin van me.
Oud 08-02-2005, 06:49
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
AnTaro schreef op 07-02-2005 @ 20:48 :
Als ik oorbellen laat zetten, moet ik dan eerst gewoon die 'zweertijd' afwachten? Of ik kan ik meteen gaan strechen?
Als je ze laat piercen is het wel mogelijk...
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 08-02-2005, 06:50
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
llell schreef op 07-02-2005 @ 19:23 :
Ik wil een verticale traguspiercing laten zetten, op de plek waar ik eerst een normale traguspiercing had zitten.
Heeft iemand ervaring met deze piercing (de verticale)? Ik zie m bij sommige mensen bijna in de hoofdhuid zitten i.p.v. het oor.
Jah, best gaan naar een ervaren!! surface piercer
En dan komt alles goed.
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 08-02-2005, 15:07
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
ik zit er eigenlijk over te denken om nog een piercing te nemen. Over een tepelpiercing heb ik het dan

Alleen in hoeverre moeten je borsten volgroeid zijn? Wie heeft er eentje laten zetten en kan me daar wat meer over vertellen?
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 08-02-2005, 15:17
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Firefly182 schreef op 08-02-2005 @ 16:07 :
ik zit er eigenlijk over te denken om nog een piercing te nemen. Over een tepelpiercing heb ik het dan

Alleen in hoeverre moeten je borsten volgroeid zijn? Wie heeft er eentje laten zetten en kan me daar wat meer over vertellen?
een vriendin van me had hem al op haar 16e, dus het moet wel kunnen als je 18 bent denk ik.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 08-02-2005, 15:24
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 08-02-2005 @ 16:17 :
een vriendin van me had hem al op haar 16e, dus het moet wel kunnen als je 18 bent denk ik.
maar is het ook goed.... Dat vraag ik me dus alleen af
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 08-02-2005, 15:48
hippiemeisje
hippiemeisje is offline
ik heb een tepelpiercing
tot in hoever het goed is weet ik niet
maar ik heb hem nu anderhalf jaar en sochtens zitten er nog steeds korstjes aan is dit normaal? en wat kan ik er aan doen?
het is wel een tijdje beter geweest maar toen kreeg ik er een klap tegen aan en sindsdien heb ik die korstjes dat is nu ongeveer een half jaar terug
iemand die me kan helpen??
Oud 08-02-2005, 15:56
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Firefly182 schreef op 08-02-2005 @ 16:07 :
ik zit er eigenlijk over te denken om nog een piercing te nemen. Over een tepelpiercing heb ik het dan

Alleen in hoeverre moeten je borsten volgroeid zijn? Wie heeft er eentje laten zetten en kan me daar wat meer over vertellen?
Maakt niet veel uit. Best is natuurlijk als ze volgroeid zijn. Maar je bent 18 jaar dus zie ik niet in waarom je moet wachten. Succes!
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 08-02-2005, 16:00
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
hippiemeisje schreef op 08-02-2005 @ 16:48 :
ik heb een tepelpiercing
tot in hoever het goed is weet ik niet
maar ik heb hem nu anderhalf jaar en sochtens zitten er nog steeds korstjes aan is dit normaal? en wat kan ik er aan doen?
het is wel een tijdje beter geweest maar toen kreeg ik er een klap tegen aan en sindsdien heb ik die korstjes dat is nu ongeveer een half jaar terug
iemand die me kan helpen??
Jah, hij is waarschijnlijk ontstoken geweest toen je die klap kreeg. Je moet onthouden dat als je een tepelpiercing hebt, je tepels veeeeeeel gevoeliger zijn. En wat je best kan doen... Ik zou aanraden van opnieuw te verzorgen. Ik weet niet in hoe ver het bij jou is met die klap en ontsteking. Maar na die klap is het vrij normaal. En het beste is dan nu terug je tepel verzorgen met wat je piercer in het begin gezegd en gegeven heeft.

Succes!
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 08-02-2005, 16:30
Metal_Wolf
Metal_Wolf is offline
Citaat:
Metal_Wolf schreef op 07-02-2005 @ 19:06 :
Ik wil nu een piercing in me wenkbrauw. Hoe oud moet je hier voor zijn en hoeduur is het?
Oud 08-02-2005, 16:38
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
16, ongeveer 50 euro
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 08-02-2005, 18:08
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 08-02-2005 @ 17:38 :
16, ongeveer 50 euro
Ik schrok van de prijzen die ik in de grotere steden zag man!!! 50 euro....belachelijk!!!

Waar ik werk in maastricht kost het maar 25 voor ringetje en 30 voor staafje....

en nee, niet mindere kwaliteit...en niet omdat ik er werk ofzo, maar ik vind hem echt 1 van de betere van alle shops die ik gezien heb hoe ze er werken....
Oud 08-02-2005, 18:15
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 08-02-2005 @ 19:08 :
Ik schrok van de prijzen die ik in de grotere steden zag man!!! 50 euro....belachelijk!!!

Waar ik werk in maastricht kost het maar 25 voor ringetje en 30 voor staafje....

en nee, niet mindere kwaliteit...en niet omdat ik er werk ofzo, maar ik vind hem echt 1 van de betere van alle shops die ik gezien heb hoe ze er werken....
Tjah, ik schrik er niet van. Dat kiezen ze zelf hoeveel ze vragen. Als ze goed zijn, dan komen de mensen toch terug, duur of niet!
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 08-02-2005, 18:25
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Firefly182 schreef op 08-02-2005 @ 16:07 :
ik zit er eigenlijk over te denken om nog een piercing te nemen. Over een tepelpiercing heb ik het dan

Alleen in hoeverre moeten je borsten volgroeid zijn? Wie heeft er eentje laten zetten en kan me daar wat meer over vertellen?
ik heb een tepelpiercing, sinds ong 1,5 maand en heb er totaal geen last van, geen korstjes en niks. bij mij deed t bijna geen pijn, maar dat is bij iedereen anders.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 08-02-2005, 18:50
Metal_Wolf
Metal_Wolf is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 08-02-2005 @ 17:38 :
16, ongeveer 50 euro
thnx
Oud 08-02-2005, 19:00
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 08-02-2005 @ 19:15 :
Tjah, ik schrik er niet van. Dat kiezen ze zelf hoeveel ze vragen. Als ze goed zijn, dan komen de mensen toch terug, duur of niet!
ja is ook zo, maar of ze er nou zelf voor kiezen wat ze vragen of niet....duur is het wel
Oud 08-02-2005, 20:18
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 08-02-2005 @ 19:25 :
ik heb een tepelpiercing, sinds ong 1,5 maand en heb er totaal geen last van, geen korstjes en niks. bij mij deed t bijna geen pijn, maar dat is bij iedereen anders.
okee. M'n vriend ging bijna van z'n graatje, zoveel pijn deed 't. Maar ik heb een horizontal clit hood laten zetten en dat deed eventjes pijn, maar dat was gelijk weer over. Dus de pijn is idd subjectief.

Maar hoe zit het met de gevoeligheid van je borsten? Bij mij zijn ze standaard wat gevoelig en ik wil niet dat dat alleen maar erger wordt omdat ik zo nodig een piercing daar wil laten zetten.
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 08-02-2005, 20:19
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 08-02-2005 @ 16:56 :
Maakt niet veel uit. Best is natuurlijk als ze volgroeid zijn. Maar je bent 18 jaar dus zie ik niet in waarom je moet wachten. Succes!

da's mooi dank je wel
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 08-02-2005, 20:27
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Firefly182 schreef op 08-02-2005 @ 21:18 :
okee. M'n vriend ging bijna van z'n graatje, zoveel pijn deed 't. Maar ik heb een horizontal clit hood laten zetten en dat deed eventjes pijn, maar dat was gelijk weer over. Dus de pijn is idd subjectief.

Maar hoe zit het met de gevoeligheid van je borsten? Bij mij zijn ze standaard wat gevoelig en ik wil niet dat dat alleen maar erger wordt omdat ik zo nodig een piercing daar wil laten zetten.
Bij mannen doet een tepelpiercing ook meer pijn. Ikzelf heb er 2. Dus ken er alles van En als je een hch hebt, kan je zeker een tepelpiercing laten zetten hoor. Je borsten worden meestal nog gevoeliger, maar zeker nix om je zorgen over te maken. Het is bij de meeste meisjes juist leuker voor hem en haar.
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 08-02-2005, 20:33
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 08-02-2005 @ 21:27 :
Bij mannen doet een tepelpiercing ook meer pijn. Ikzelf heb er 2. Dus ken er alles van En als je een hch hebt, kan je zeker een tepelpiercing laten zetten hoor. Je borsten worden meestal nog gevoeliger, maar zeker nix om je zorgen over te maken. Het is bij de meeste meisjes juist leuker voor hem en haar.
hehe. Persoonlijk vind ik die pijn en gevoeligheid als hij aan me zit niet zo prettig Dan knijpt m'n vriend voor de gein eens iets harder, maar dan kan je mij enigzins opvegen. Het zijn alleen niet echt m'n tepels, maar meer binnenin, iets er achter.

Ik heb namelijk nog de hoop dat m'n borsten wat groeien Het mag wel een maatje meer zijn, en ik hoop dat 't nog gebeurd. En ik zou het zonde vinden als die tepelpiercing in de weg zit ofzo Maar het zal wel meevallen
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 08-02-2005, 20:54
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Firefly182 schreef op 08-02-2005 @ 21:33 :
hehe. Persoonlijk vind ik die pijn en gevoeligheid als hij aan me zit niet zo prettig Dan knijpt m'n vriend voor de gein eens iets harder, maar dan kan je mij enigzins opvegen. Het zijn alleen niet echt m'n tepels, maar meer binnenin, iets er achter.

Ik heb namelijk nog de hoop dat m'n borsten wat groeien Het mag wel een maatje meer zijn, en ik hoop dat 't nog gebeurd. En ik zou het zonde vinden als die tepelpiercing in de weg zit ofzo Maar het zal wel meevallen
Het eerste is iets wat je zelf moet voelen. Ik ken meisjes zoals jij die met een tepelpiercing het juist leuker vinden... maar ook omgekeerde gevallen.

En bij het groeien kan die niet echt in de weg zitten hoor
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 08-02-2005, 20:54
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Firefly182 schreef op 08-02-2005 @ 21:18 :
okee. M'n vriend ging bijna van z'n graatje, zoveel pijn deed 't. Maar ik heb een horizontal clit hood laten zetten en dat deed eventjes pijn, maar dat was gelijk weer over. Dus de pijn is idd subjectief.

Maar hoe zit het met de gevoeligheid van je borsten? Bij mij zijn ze standaard wat gevoelig en ik wil niet dat dat alleen maar erger wordt omdat ik zo nodig een piercing daar wil laten zetten.
bij mij kietelt t alleen wat eerder als je aan mn piercing zit zeg maar.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 08-02-2005, 21:25
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 08-02-2005 @ 21:54 :
bij mij kietelt t alleen wat eerder als je aan mn piercing zit zeg maar.
ah okee



Nou ja, iig zit het de (hopelijke) groei dus niet in de weg. Nu denk ik alleen nog aan de gevoeligheid

Allemaal hartstikke bedankt
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 08-02-2005, 23:00
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
ik had begrepen dat een tepelpiercing je melkklieren/ kanalen permanent kapot maken. Is dat zo?
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 09-02-2005, 06:33
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
*oma* schreef op 09-02-2005 @ 00:00 :
ik had begrepen dat een tepelpiercing je melkklieren/ kanalen permanent kapot maken. Is dat zo?
Neen, helemaal niet. Of ze moest verkeerd gepierct zijn....
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 09-02-2005, 16:36
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 08-02-2005 @ 19:25 :
ik heb een tepelpiercing, sinds ong 1,5 maand en heb er totaal geen last van, geen korstjes en niks. bij mij deed t bijna geen pijn, maar dat is bij iedereen anders.
ik heb er 2, de een een jaar, de ander een half jaar.
ik heb wel (nog steeds!) last van die korstjes, maar dat is ook bij iedereen anders. Niet dat ik daar verder mee zit ofzo...
t zetten deed wel veel pijn, maar je krijgt er wel een adrenalinakick van, echt verslavend
binnenkort laat ik nog 2 tepelpiercings erbij zetten maar dan verticaal door t tepelhof
Oud 09-02-2005, 16:55
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 09-02-2005 @ 07:33 :
Neen, helemaal niet. Of ze moest verkeerd gepierct zijn....
ok... mooi, nog een gerucht de wereld uit
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 09-02-2005, 17:17
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 09-02-2005 @ 17:36 :
ik heb er 2, de een een jaar, de ander een half jaar.
ik heb wel (nog steeds!) last van die korstjes, maar dat is ook bij iedereen anders. Niet dat ik daar verder mee zit ofzo...
t zetten deed wel veel pijn, maar je krijgt er wel een adrenalinakick van, echt verslavend
binnenkort laat ik nog 2 tepelpiercings erbij zetten maar dan verticaal door t tepelhof
Hmm.. die laatste heb ik ook
Is de leukste vind ik... Door het tepelhof.
Kan je heel lekker mee spelen
Zitten wel wat risico's aan, dat wel.
Maar die zal je wel kennen.
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 09-02-2005, 17:20
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
*oma* schreef op 09-02-2005 @ 17:55 :
ok... mooi, nog een gerucht de wereld uit
Zwijg mij ervan... Er zijn er al genoeg... die NIET waar zijn.
Blij dat er weer 1 de wereld uit is.

En trouwens net terug van mijn tripje naar de piercer.
Ik heb ze beide, alleen nu het staafje nog.
(piercing van de foto)

Morgen krijg je de voorlopige foto's te zien
Net zoals ik beloofd had.
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 09-02-2005, 17:28
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 09-02-2005 @ 18:17 :
Hmm.. die laatste heb ik ook
Is de leukste vind ik... Door het tepelhof.
Kan je heel lekker mee spelen
Zitten wel wat risico's aan, dat wel.
Maar die zal je wel kennen.
nee eigenlijk niet
wat zijn die risico's dan?
Oud 09-02-2005, 17:41
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 09-02-2005 @ 18:28 :
nee eigenlijk niet
wat zijn die risico's dan?
Meer pijn enzo...

Niet echt een groot risico hoor
Gewoon de details van een tepelpiercing, een beetje hoger zetten. Zoals pijn is dan meer pijn, en ga zo maar door.

En best door een goede piercer laten zetten, want in je tepel moet je zien dat ze nix ofzo raken...

Succccces!
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 09-02-2005, 17:44
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 09-02-2005 @ 18:41 :
Meer pijn enzo...

Niet echt een groot risico hoor
Gewoon de details van een tepelpiercing, een beetje hoger zetten. Zoals pijn is dan meer pijn, en ga zo maar door.

En best door een goede piercer laten zetten, want in je tepel moet je zien dat ze nix ofzo raken...

Succccces!
ah meer pijn wist ik al
maar das niet zo erg
Oud 09-02-2005, 18:05
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 07-02-2005 @ 20:03 :
Ik heb hem ook, maar dan idd als surface... ik vind dat persoonlijk mooier...maar wel veel kans op uitgroei
Ik wil het liever door m'n tragus, heb ik daar ook veel kans op uitgroei?

Ik heb 45 euro voor een rook-piercing betaald (ergens in Amsterdam), en alle andere oorpiercingen waren ook 45 euro, is dat een beetje een redelijke prijs, of kan ik beter een goedkopere zoeken?
Oud 09-02-2005, 18:55
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
llell schreef op 09-02-2005 @ 19:05 :
Ik wil het liever door m'n tragus, heb ik daar ook veel kans op uitgroei?

Ik heb 45 euro voor een rook-piercing betaald (ergens in Amsterdam), en alle andere oorpiercingen waren ook 45 euro, is dat een beetje een redelijke prijs, of kan ik beter een goedkopere zoeken?
Neen, weinig kans op uitgroei. Laat hem goed piercen dan, dan komt het zeker goed. 45 euro is idd wel heel veel. Maar als je tevreden bent bij die persoon, hou hem dan gewoon.

Succes
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 10-02-2005, 16:25
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
hee piercingske, ik kom hier speciaal voor die beloofde foto van jouw nieuwe piercing!
Oud 10-02-2005, 16:31
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Supernova* schreef op 10-02-2005 @ 17:25 :
hee piercingske, ik kom hier speciaal voor die beloofde foto van jouw nieuwe piercing!
ghehehe
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 10-02-2005, 16:50
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ik was dinsdag in antwerpen, veel zaken met mooie plugs en tunnels en ik wilde mn andere oor stretchen, maar ze vroegen er 45 euro voor het is ook nooit goed bij mij
Oud 10-02-2005, 16:54
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
yay vanavond industrial.
__________________
I'm in the forest
Oud 11-02-2005, 11:16
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
cerys schreef op 10-02-2005 @ 17:54 :
yay vanavond industrial.
ik zag net dat t berichtje van gisteren was. ik heb er ook een. hoe ging t?
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 11-02-2005, 13:50
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Supernova* schreef op 10-02-2005 @ 17:25 :
hee piercingske, ik kom hier speciaal voor die beloofde foto van jouw nieuwe piercing!

En trouwens net terug van mijn tripje naar de piercer.
Ik heb ze beide, alleen nu het staafje nog.
(piercing van de foto)


=> zegt genoeg denk ik.
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 11-02-2005, 13:51
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Gadje schreef op 10-02-2005 @ 17:50 :
ik was dinsdag in antwerpen, veel zaken met mooie plugs en tunnels en ik wilde mn andere oor stretchen, maar ze vroegen er 45 euro voor het is ook nooit goed bij mij
Voor wat vragen ze 45 euro??
__________________
--> Piercing Addict <--
Oud 11-02-2005, 13:56
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 11-02-2005 @ 12:16 :
ik zag net dat t berichtje van gisteren was. ik heb er ook een. hoe ging t?
omg het deed zoooooo veel pijn..
veel meer dan al mn andere piercings bij elkaar haha.
ik heb nu 2 staafjes en dan over een paar maandjes worden die vervangen door 1 lange. nu voel ik er niets van, alleen met schoonmaken een beetje
__________________
I'm in the forest
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Zelf een piercing zetten.
Metal_Wolf
35 04-02-2005 21:24
Lifestyle het grote piercingtopic
Gadje
500 02-02-2005 23:24
Lichaam & Gezondheid navelpiercing onstoken
nicklesswarior
11 21-11-2004 14:41
Lichaam & Gezondheid Tongpiercing
Misfit
3 30-01-2004 17:42
Lichaam & Gezondheid piercing door tongriem?
toto
19 03-10-2003 18:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33.