Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Advertentie
Oud 07-07-2006, 14:28
Verwijderd
@MissTake: erg gaaf, je sleeve

Ik vind die skull-kersjes gaaf
Oud 07-07-2006, 15:06
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
#MissTake: Je zegt dat je em stukje bij beetje over een jaar hebt laten zetten, maar had je wel al meteen in je hoofd wat je wou of dat ook niet? Ik wil ook heel graag een sleeve, maar ik wil niet beginnen voor ik echt 100% weet wat ik er allemaal op wil eigenlijk.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 07-07-2006, 15:19
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
8)





__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 07-07-2006, 18:00
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 07-07-2006 @ 16:06 :
#MissTake: Je zegt dat je em stukje bij beetje over een jaar hebt laten zetten, maar had je wel al meteen in je hoofd wat je wou of dat ook niet? Ik wil ook heel graag een sleeve, maar ik wil niet beginnen voor ik echt 100% weet wat ik er allemaal op wil eigenlijk.
Thanks Sidhe

Ik wilde zowiezo een sleeve ie uit losse stukjes bestond maar uiteindelijk wel geheel gingen vormen...
Ik wist sommige dingen al toen ik er net mee begon maar heb in de loop van de tijd de rest bedacht...zoalng het alemaal redelijk zelfde stijl is en het maar bij elkaar past.
Oud 07-07-2006, 18:27
Verwijderd
!
Oud 07-07-2006, 18:28
Krynn
Krynn is offline
Da's idd precies wat ik er zo mooi aan vind...

...je ziet soms mensen beginnen met bijvoorbeeld een tribal, en dan bedenken ze dat ze toch meer willen maar kunnen ze niet meer om die tribal heen...echt zonde.
Oud 07-07-2006, 18:28
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Mooi Hoor Drezzz
Oud 07-07-2006, 19:55
Kaater
Avatar van Kaater
Kaater is offline
@MissTake's foto's
Ik vond ze los al wel leuk, maar in het geheel is het echt vet
__________________
That's not funny, my brother died that way!
Oud 08-07-2006, 08:45
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Kaater schreef op 07-07-2006 @ 20:55 :
@MissTake's foto's
Ik vond ze los al wel leuk, maar in het geheel is het echt vet
Oud 08-07-2006, 11:11
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Heel erg vet! Vooral de vleugels zijn echt
Is dit iets wat jij hebt gezet, of bij jou is gezet?
__________________
.
Oud 08-07-2006, 20:55
Lucky Me
Avatar van Lucky Me
Lucky Me is offline
ik wil wel wat laten zetten maar moet nog even iets orgineels bedenke.
Oud 09-07-2006, 22:34
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Lucky Me schreef op 08-07-2006 @ 21:55 :
ik wil wel wat laten zetten maar moet nog even iets orgineels bedenke.
Je kan beter iets bedenken wat je wil, dan per se iets orgineels.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 10-07-2006, 19:43
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Klein vraagje.

Ik heb vakantiewerk aangenomen, voor een krappe twee maanden. Tijdens de sollicitatie is niets over mijn neuspiercing gezegd, ook tijdens mijn eerste werkdag nog niet.

Nu heb ik gehoord dat de werknemers een brief hebben ontvangen dat piercings en tatoeages niet meer gezien mogen worden. Ik kan me dat wel indenken, maar uitgaande van de sollicitatie waarin niets is gezegd, ging ik er vanuit dat het wel goed zat.

Nu ben ik van plan 'm niet uit te doen. Ik weet hoe gauw 't dichtgroeit en ik heb 'm ook nog maar drie maanden. Pas als ze er iets van zeggen..

Ik heb eens begrepen dat je kunststof piercings kunt krijgen, die niet zo opvallen. Zijn die goed? Valt dat echt niet zo op en kun je die bij de piercer kopen?
Oud 10-07-2006, 20:43
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
dus dit zijn de foto's, pretty!
__________________
pics or it didn't happen
Oud 10-07-2006, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Adore schreef op 10-07-2006 @ 20:43 :
Klein vraagje.

Ik heb vakantiewerk aangenomen, voor een krappe twee maanden. Tijdens de sollicitatie is niets over mijn neuspiercing gezegd, ook tijdens mijn eerste werkdag nog niet.

Nu heb ik gehoord dat de werknemers een brief hebben ontvangen dat piercings en tatoeages niet meer gezien mogen worden. Ik kan me dat wel indenken, maar uitgaande van de sollicitatie waarin niets is gezegd, ging ik er vanuit dat het wel goed zat.

Nu ben ik van plan 'm niet uit te doen. Ik weet hoe gauw 't dichtgroeit en ik heb 'm ook nog maar drie maanden. Pas als ze er iets van zeggen..

Ik heb eens begrepen dat je kunststof piercings kunt krijgen, die niet zo opvallen. Zijn die goed? Valt dat echt niet zo op en kun je die bij de piercer kopen?
Je zou er ook een klein stukje pleister op kunnen plakken, dan zie je de piercing zelf niet
Oud 10-07-2006, 21:57
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
Citaat:
Adore schreef op 10-07-2006 @ 20:43 :
Klein vraagje.

Ik heb vakantiewerk aangenomen, voor een krappe twee maanden. Tijdens de sollicitatie is niets over mijn neuspiercing gezegd, ook tijdens mijn eerste werkdag nog niet.

Nu heb ik gehoord dat de werknemers een brief hebben ontvangen dat piercings en tatoeages niet meer gezien mogen worden. Ik kan me dat wel indenken, maar uitgaande van de sollicitatie waarin niets is gezegd, ging ik er vanuit dat het wel goed zat.

Nu ben ik van plan 'm niet uit te doen. Ik weet hoe gauw 't dichtgroeit en ik heb 'm ook nog maar drie maanden. Pas als ze er iets van zeggen..

Ik heb eens begrepen dat je kunststof piercings kunt krijgen, die niet zo opvallen. Zijn die goed? Valt dat echt niet zo op en kun je die bij de piercer kopen?
Zolang je zelf die brief niet hebt gekregen en/of men er niks van zegt, hoef je 'm er niet uit te halen hoor. Ze hadden het kunnen zeggen bij de sollicitatie idd en aangezien het werk maar voor 2 maanden is moet je dat echt niet doen! En anders idd het alternatief van een stukje pleister.
__________________
Drop it!
Oud 10-07-2006, 22:47
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Solid schreef op 10-07-2006 @ 22:57 :
Zolang je zelf die brief niet hebt gekregen en/of men er niks van zegt, hoef je 'm er niet uit te halen hoor. Ze hadden het kunnen zeggen bij de sollicitatie idd en aangezien het werk maar voor 2 maanden is moet je dat echt niet doen! En anders idd het alternatief van een stukje pleister.
Nee ik wil ook eerst zélf die brief zien of het horen, anders ga ik gewoon met m'n piercing werken.

Ik doe 's nachts nog wel een pleistertje op, omdat ik -kennelijk- nogal eens in m'n gezicht krab, ongemerkt. Ik vind dat geen gezicht, zo'n pleister, maar als het mag.. Ok, vorige post meegeteld 2 pleisteraanbiedingen.

Thanks.
Ads door Google
Oud 11-07-2006, 10:19
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Je hebt toch ook inimini diamantjes voor in je neus, die zie je niet eens.
__________________
.
Oud 11-07-2006, 13:50
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Die heb ik hier thuis liggen, maar aan de achterkant van de piercing zit een kleine verdikking. Die zijn niet zo verstandig.
Oud 11-07-2006, 13:58
Verwijderd

Oud 11-07-2006, 16:54
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Iemand ervaringen met de Piercingshop Dare2Wear in Amsterdam?. Ik wil er namelijk een piercing bovenin mijn oor laten zetten. En is het er schoon
Oud 11-07-2006, 18:00
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 07-07-2006 @ 16:06 :
#MissTake: Je zegt dat je em stukje bij beetje over een jaar hebt laten zetten, maar had je wel al meteen in je hoofd wat je wou of dat ook niet? Ik wil ook heel graag een sleeve, maar ik wil niet beginnen voor ik echt 100% weet wat ik er allemaal op wil eigenlijk.
Dan moet je een polsband tot je schouder om naar je ouders
__________________
pics or it didn't happen
Oud 11-07-2006, 18:01
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
TimSengOng schreef op 11-07-2006 @ 17:54 :
Iemand ervaringen met de Piercingshop Dare2Wear in Amsterdam?. Ik wil er namelijk een piercing bovenin mijn oor laten zetten. En is het er schoon
volgens mij wordt die hier in deze piercingstopics wel vaker genoemd en als okay bevonden?
__________________
hoi
Oud 11-07-2006, 18:25
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Oké dan weet ik dat ook weer
Advertentie
Oud 11-07-2006, 20:21
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
TimSengOng schreef op 11-07-2006 @ 17:54 :
Iemand ervaringen met de Piercingshop Dare2Wear in Amsterdam?. Ik wil er namelijk een piercing bovenin mijn oor laten zetten. En is het er schoon
Ik kreeg ook van iemand hier de tip, en ga er sindsdien altijd heen. Ontzettend goeie service!
Oud 11-07-2006, 20:37
NomiPomi
NomiPomi is offline
Hoe groot is de kans op uitgroeien bij een vertical labret ?
Heb 1,5 jaar een gewone labret gehad, maar die heb ik er eind ferbuari uitgehaald omdat ik last had van mn tandvlees. maar ik mis m zo en wil 'm eigenlijk terug en omdat dat me niet verstandig lijkt zit ik te denken aan een vertical. Is de verzorging en t genezingsproces hetzelfde?
Oud 11-07-2006, 22:45
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
llell schreef op 11-07-2006 @ 21:21 :
Ik kreeg ook van iemand hier de tip, en ga er sindsdien altijd heen. Ontzettend goeie service!
Die zit toch ergens bij de Haarlemmerdijk?
Oud 12-07-2006, 11:30
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
NomiPomi schreef op 11-07-2006 @ 21:37 :
Is de verzorging en t genezingsproces hetzelfde?
Bij mij duurt het genezingsproces wel langer, ik heb hem nu 5 weken denk ik en er komt nog steeds wondvocht uit. Bij mijn gewone duurde dat maar een week of 3. Deze is gewoon veel beweeglijker.
__________________
.
Oud 12-07-2006, 12:10
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Dare2wear zit in de buiten oranje straat. Een zijstraatje van de haarlemmerdijk.
Oud 12-07-2006, 14:16
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 08-07-2006 @ 12:11 :
Heel erg vet! Vooral de vleugels zijn echt
Is dit iets wat jij hebt gezet, of bij jou is gezet?
Nee die is bij mij!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 12-07-2006, 14:31
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Verrie nice.
Ik ga na de zomer mijn eerste laten zetten oehh..
__________________
.
Oud 12-07-2006, 14:51
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
mandi schreef op 11-07-2006 @ 19:00 :
Dan moet je een polsband tot je schouder om naar je ouders
Ik denk dat ik het dan wel ga vertellen .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 12-07-2006, 15:04
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik haat ziekzijn en het feit dat je piercings debiel gaan doen..

Bah, niemand ideeën daarover zeker?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 12-07-2006, 15:14
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 07-07-2006 @ 16:06 :
#MissTake: Je zegt dat je em stukje bij beetje over een jaar hebt laten zetten, maar had je wel al meteen in je hoofd wat je wou of dat ook niet? Ik wil ook heel graag een sleeve, maar ik wil niet beginnen voor ik echt 100% weet wat ik er allemaal op wil eigenlijk.
Ik doe het op de oldschool manier, gewoon diverse grote stukken hier en daar, en dan opvullen met kleinere (dus niet 1 geheel, meer een plakboek idee!)
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 12-07-2006, 15:24
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 12-07-2006 @ 15:51 :
Ik denk dat ik het dan wel ga vertellen .
Dan lijkt het me dat je niet echt keus meer hebt
__________________
pics or it didn't happen
Ads door Google
Oud 12-07-2006, 17:22
Verwijderd
Even een vraagje over tattoo`s, hoe zit dat nou wanneer je een tattoo hebt en je gaat op je bek en je hebt een grove schaafwond? geneest dat gewoon zo, dat je tattoo er nog steeds hetzelfde uitziet als voorheen? Ow en met hoe zit het wanneer bv de arm waar je je tattoo hebt laten zetten breder wordt door fitnessen of zwaar lichamelijk werk?

Bij voorbaat dank.
Oud 12-07-2006, 17:25
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
cyntex schreef op 12-07-2006 @ 18:22 :
Even een vraagje over tattoo`s, hoe zit dat nou wanneer je een tattoo hebt en je gaat op je bek en je hebt een grove schaafwond? geneest dat gewoon zo, dat je tattoo er nog steeds hetzelfde uitziet als voorheen? Ow en met hoe zit het wanneer bv de arm waar je je tattoo hebt laten zetten breder wordt door fitnessen of zwaar lichamelijk werk?

Bij voorbaat dank.
bij dat laatste rekt het uit.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 12-07-2006, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 12-07-2006 @ 16:04 :
Ik haat ziekzijn en het feit dat je piercings debiel gaan doen..

Bah, niemand ideeën daarover zeker?
"Gewoon" goed verzorgen, keertje extra met zeezoutoplossing, en verder kun je er weinig aan doen, dan goed voor jezelf zorgen en wachten tot je beter bent..
Oud 12-07-2006, 17:57
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Qamra schreef op 12-07-2006 @ 16:04 :
Ik haat ziekzijn en het feit dat je piercings debiel gaan doen..

Bah, niemand ideeën daarover zeker?
Zorgen dat je extra zink binnenkrijgt. Ik heb zo'n potje zuigtabletten van de Tuinen.

of gewoon extra vitamine tabletten, of de 'normale' weg, overdreven gezond eten.
Oud 12-07-2006, 18:02
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 12-07-2006 @ 18:31 :
"Gewoon" goed verzorgen, keertje extra met zeezoutoplossing, en verder kun je er weinig aan doen, dan goed voor jezelf zorgen en wachten tot je beter bent..
Hmmja, ik hoop dat ik snel beter ben (ze denken aan Pfeiffer, altijd fijn ).

Mijn conch gaat wel, beetje dik van het dweilen in bed, mijn navel is echt een en al pusbende

Vitamientjes is misschien een beetje te laat, ik ben nou al ziek En gezond eten; ik ben blij dát ik kan eten.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 12-07-2006, 18:04
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
mandi schreef op 12-07-2006 @ 18:25 :
bij dat laatste rekt het uit.
ja en bij dat eerste is je tattoo verneukt omdat je alle kleur eraf schaaft. is wel weer bij te werken, maar daar moet wel voor betaald worden!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 12-07-2006, 19:58
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Qamra schreef op 12-07-2006 @ 19:02 :
Hmmja, ik hoop dat ik snel beter ben (ze denken aan Pfeiffer, altijd fijn ).

Mijn conch gaat wel, beetje dik van het dweilen in bed, mijn navel is echt een en al pusbende

Vitamientjes is misschien een beetje te laat, ik ben nou al ziek En gezond eten; ik ben blij dát ik kan eten.
te laat? juist niet, die heb je nu extra nodig.

ik heb pfeiffer (of ben er net vanaf), en de dokter heeft mij van die alles-in-1 vitamine pillen voorgeschreven voor extra energie.
Oud 13-07-2006, 10:24
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Gisteren een tweede offcentre labret laten zetten,
__________________
look back and laugh
Oud 13-07-2006, 15:04
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
fotoo
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 13-07-2006, 21:00
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
und schnell bitte....
Oud 14-07-2006, 07:24
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
llell schreef op 12-07-2006 @ 20:58 :
te laat? juist niet, die heb je nu extra nodig.

ik heb pfeiffer (of ben er net vanaf), en de dokter heeft mij van die alles-in-1 vitamine pillen voorgeschreven voor extra energie.
Vitamines moet je altijd opbouwen, als je nu pas begint heb je er weinig meer aan voor nú. Ik slik normaal geen pillen en fruit doe ik niet aan Best slecht eik.. Maar ik ben bijna nooit ziek... Tot nu toe dan...

Maar geeft niet, ik heb nu anti-biotica en ook mijn piercings genieten daarvan En mijn keelontsteking ook overigens...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 15-07-2006, 21:34
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Maandag is mijn grote dag !
Oud 15-07-2006, 21:53
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
want dan?
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 16-07-2006, 08:08
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Zet ik mij eerste piercing
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11.