Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2006, 23:21
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
poorleno schreef op 29-07-2006 @ 00:18 :
ja wat doe ik hier he, gadver!
goeie invloed heb ik!
o ja ontopic, in oktober ga ik een zinkend schip laten tatoeëren.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Advertentie
Oud 28-07-2006, 23:23
Verwijderd
Citaat:
mookid schreef op 29-07-2006 @ 00:21 :
nee leuk zleep pussy miau u
haha stinkerd

ja, ik ben nu niet meer x forum x
dankje bel
Oud 28-07-2006, 23:34
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 28-07-2006 @ 23:11 :
MENINGEN AUB:

Piercing artikel

Lees en geef je mening als je wilt.
Ben wel eens benieuwd
Hier kan mijn insziens maar een mening over bestaan: terecht dat dat mens ontslagen is en ook nergens meer aannemen.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 28-07-2006, 23:37
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
ieuw ben ik het nou eens met nytewolf
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 29-07-2006, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Magic1 schreef op 28-07-2006 @ 23:11 :
MENINGEN AUB:

Piercing artikel

Lees en geef je mening als je wilt.
Ben wel eens benieuwd
ik geef ze gelijk, HAAALLO kleine kinderen en iemand die vol met ijzer zit (ok ok en ze heeft dr hoofd ook niet echt meer maarja)

t kan gewoon niet, net als dat je zo niet in een restaurant kan werken... en als je te dom bent om zelf te beseffen dat je zo wel kan vergeten dat je werk krijgt en niet snapt waarom ze je de laan uit sturen heb ik medelijden met je
Oud 29-07-2006, 06:59
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 28-07-2006 @ 23:11 :
MENINGEN AUB:

Piercing artikel

Lees en geef je mening als je wilt.
Ben wel eens benieuwd
Ik wil pagina 15 lezen, maar niet bestaat niet, ofzo?!

Mooi voorbeeld van hakken in het zand. D'r septum kan omhoog geklapt desnoods met een retainer, in d'r conches kunnen kleine balletjes, in d'r lip ook. Retainers in je wangen en je bridge eruit. Geen tunnels in je oren, maar pluggen, die niet zo opvallen. Dat was 1 oplossing geweest.

Maar nee, mevrouw wil zo onwijs graag zichzelf zijn :') Want zonder mijn piercings kan ik écht niet leven hoor, boehoefuckingwoe.

Maar ik wil pag. 15 lezen, misschien dat daar nog iets boeiends op staat?!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 29-07-2006, 07:46
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 29-07-2006 @ 07:59 :
Ik wil pagina 15 lezen, maar niet bestaat niet, ofzo?!

Mooi voorbeeld van hakken in het zand. D'r septum kan omhoog geklapt desnoods met een retainer, in d'r conches kunnen kleine balletjes, in d'r lip ook. Retainers in je wangen en je bridge eruit. Geen tunnels in je oren, maar pluggen, die niet zo opvallen. Dat was 1 oplossing geweest.

Maar nee, mevrouw wil zo onwijs graag zichzelf zijn :') Want zonder mijn piercings kan ik écht niet leven hoor, boehoefuckingwoe.

Maar ik wil pag. 15 lezen, misschien dat daar nog iets boeiends op staat?!
http://mgl.digi-dition.nl/daily/2006...727_60_300.php
Oud 29-07-2006, 09:05
Verwijderd
De kinderen hadden er toch geen problemen mee, die vinden het alleen maar interessant. Ik vind niet dat er zo klakkeloos met die ouders moet mee worden gegaan, die hebben waarschijnlijk gewoon bedacht dat 5+ piercings synoniem staat voor crimineel en drugsverslaafd ofzo. Zo krijgen die kinderen ook weer mee dat iemand met piercings om die reden onbekwaam is of dat er op andere wijze iets mis mee is
Oud 29-07-2006, 09:36
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Qamra schreef op 29-07-2006 @ 07:59 :
Ik wil pagina 15 lezen, maar niet bestaat niet, ofzo?!

Maar ik wil pag. 15 lezen, misschien dat daar nog iets boeiends op staat?!
Je kunt linksboven de pagina's aanklikken.
Oud 29-07-2006, 10:43
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik vind veiligheid ook wel een issue. Kinderen willen nu eenmaal overal aanzitten en ook als je tussen dingen door moet kruipen en in de bossen loopt is het toch link als je blijft hangen? Als ik haar was had ik overal kleine knopjes in laten zetten voor 2 weken en idd pluggen, uit veiligheidsoverwegingen.
Ik vind niet zoveel aanstootgevend, toch moet ik zeggen dat ik liever naar Karen kijk dan naar haar en dan vind ik dit toch iets minder prettig om te zien (maar das dan persoonlijk haha). En kinderen vinden het idd alleen maar interessant, maar ze moet natuurlijk ook gesprekken voeren met ouders en begeleiders en zo.
Anyway dat ze gelijk is ontslagen vind ik een beetje bullshit zeker bij dit werk maar ze hadden best een compromis kunnen sluiten.
__________________
.
Oud 29-07-2006, 14:03
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
koekjes schreef op 29-07-2006 @ 01:02 :
ik geef ze gelijk, HAAALLO kleine kinderen en iemand die vol met ijzer zit (ok ok en ze heeft dr hoofd ook niet echt meer maarja)

t kan gewoon niet, net als dat je zo niet in een restaurant kan werken... en als je te dom bent om zelf te beseffen dat je zo wel kan vergeten dat je werk krijgt en niet snapt waarom ze je de laan uit sturen heb ik medelijden met je


Net overigens de rest van m'n onderarm laten dichtprikken, foto's volgen nog!
__________________
www.doubledtattoo.nl

Laatst gewijzigd op 29-07-2006 om 14:40.
Oud 29-07-2006, 14:51
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Katje schreef op 29-07-2006 @ 10:05 :
Ik vind niet dat er zo klakkeloos met die ouders moet mee worden gegaan, die hebben waarschijnlijk gewoon bedacht dat 5+ piercings synoniem staat voor crimineel en drugsverslaafd ofzo.
De ouders zijn de klanten, niet de kinderen. Als je als klant ergens voor betaalt waar je vervolgens vindt dat iets mis mee is, mag je daarover klagen.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 29-07-2006, 14:59
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 29-07-2006 @ 00:34 :
Hier kan mijn insziens maar een mening over bestaan: terecht dat dat mens ontslagen is en ook nergens meer aannemen.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 29-07-2006, 16:31
lievelieze
Avatar van lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
Qamra schreef op 29-07-2006 @ 07:59 :
D'r septum kan omhoog geklapt desnoods met een retainer, in d'r conches kunnen kleine balletjes, in d'r lip ook. Retainers in je wangen en je bridge eruit. Geen tunnels in je oren, maar pluggen, die niet zo opvallen. Dat was 1 oplossing geweest.
mee eens.
__________________
Oud 29-07-2006, 16:35
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 29-07-2006 @ 15:51 :
De ouders zijn de klanten, niet de kinderen. Als je als klant ergens voor betaalt waar je vervolgens vindt dat iets mis mee is, mag je daarover klagen.
Dus als die ouders iets tegen negers hebben, kunnen ze die ook laten ontslaan?
Oud 29-07-2006, 17:29
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
nee, want neger zijn is geen keuze waar je iets aan kan doen, 30 kilo staal door je gezicht rammen wel.
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 29-07-2006, 17:51
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
Qamra schreef op 29-07-2006 @ 07:59 :
Ik wil pagina 15 lezen, maar niet bestaat niet, ofzo?!

Mooi voorbeeld van hakken in het zand. D'r septum kan omhoog geklapt desnoods met een retainer, in d'r conches kunnen kleine balletjes, in d'r lip ook. Retainers in je wangen en je bridge eruit. Geen tunnels in je oren, maar pluggen, die niet zo opvallen. Dat was 1 oplossing geweest.

Maar nee, mevrouw wil zo onwijs graag zichzelf zijn :') Want zonder mijn piercings kan ik écht niet leven hoor, boehoefuckingwoe.
Jij weet van retainers, zij misschien niet.

Verder:
Ze hebben niets gezegd over eventuele veiligheidsrisico's, de leiding van dat kinderkamp wil gewoon niet iemand met zoveel en zulke piercings als vrijwilliger. Dat vind ik belachelijk. Er zijn zoveel mensen met piercings tegenwoordig, wen eraan. Een vrouw met een broek aan was 200 jaar geleden ook zwaar aanstootgevend :/

Naja. De massa beslist.
Oud 29-07-2006, 18:06
*is gek*
Avatar van *is gek*
*is gek* is offline
Wieh! Heb eindelijk mijn vertical earlobe! Ben zo blij! Wou eigenlijk een foto posten, maar toen zag ik opeens dat er nog bloed aanhing, dus heb ik het maar gelaten.. Nja
Oud 29-07-2006, 18:17
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Krynn schreef op 29-07-2006 @ 18:51 :
Naja. De massa beslist.

Precies, en als je dat te beroerd of te alternatief bent om een petje op te zetten is het helemaal je eigen schuld dat je geen werk meer hebt.
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 29-07-2006, 19:28
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 28-07-2006 @ 23:11 :
MENINGEN AUB:

Piercing artikel

Lees en geef je mening als je wilt.
Ben wel eens benieuwd
Misschien inderdaad een beetje too much voor kleine kinderen.
Oud 29-07-2006, 20:03
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Katje schreef op 29-07-2006 @ 10:05 :
De kinderen hadden er toch geen problemen mee, die vinden het alleen maar interessant. Ik vind niet dat er zo klakkeloos met die ouders moet mee worden gegaan, die hebben waarschijnlijk gewoon bedacht dat 5+ piercings synoniem staat voor crimineel en drugsverslaafd ofzo. Zo krijgen die kinderen ook weer mee dat iemand met piercings om die reden onbekwaam is of dat er op andere wijze iets mis mee is
Ik volg hier met deze mening!

Misstake haar mening wil ik ook wel eens horen.....
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 29-07-2006, 20:06
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
drezzz schreef op 29-07-2006 @ 19:17 :
Precies,
Dat jij daarmee eens bent, verwonderd mij toch wel een beetje.
Jijzelf staat toch ook vol met tattoo's, het zijn nu wel geen piercings, en ik weet niet of je ook echt tattoo's in je gezicht/nek/zichtbare plaatsen hebt, maar als ze jou zo zouden ontslaan, ga je dan er mee akkoord????
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 29-07-2006, 20:21
Verwijderd
ik vind dat er wel een verschil zit tussen je hele hoofd vol piercings en je armen/benen onder de tattoos. ik snap best dat sommige kinderen op het eerste gezicht dat meisje wat angstaanjagend vinden. en je weet ook van te voren dat als je dit soort hoeveelheden zichtbare piercings neemt, je bepaalde banen gewoon kunt vergeten.
Oud 29-07-2006, 21:00
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Urm schreef op 29-07-2006 @ 21:21 :
ik vind dat er wel een verschil zit tussen je hele hoofd vol piercings en je armen/benen onder de tattoos.
daarom zei ik er ook bij, zichtbare tattoo's als in je gezicht, kop, nek, hand, vinger, ...
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 29-07-2006, 21:29
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 29-07-2006 @ 21:03 :
Ik volg hier met deze mening!

Misstake haar mening wil ik ook wel eens horen.....
hahahahahaa dit is te grappig, mis ik heir de hele discussie....ik ken dat meisje en ik heb dezelfde mening als aantal anderen heir...ik heb het al met aantal mensne die haar ook kennen erover gehad en ga het heir kort houden... ze moet gewoon niet zo moeilijk doen en zich egwoon beetje aanpassen, want ze heeft echt haar hele gezicht volhangen(ik ook..maar toch echt wel stuk subtieler vind ik toch) en dat kan makkelijk zonder iets eruit te halen al veel minder...zoals de septum naar binnen, die ringen uit haar lip en balletjes erop(zoals ze eerst ook had* en op de rest kleienre bolletjes...en anders moet ze gewoon petje opzetten want dat heeft ze vaak genoeg met uitgaan...ik vind dat ze het lekker opblaast allemaal maar moet ze ook maar lekker zelf weten hahaha

*een beetje aanpassen moet kunnen voor werk...er gaat niks verloren aan haar peircings, ze hoeft maar wat sierraadjes erin tezetten die ze thuis heeft liggen... en op die manier zou ik me ook gewoon aanpassen...*

Laatst gewijzigd op 29-07-2006 om 21:31.
Oud 29-07-2006, 21:32
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 29-07-2006 @ 11:43 :
Ik vind veiligheid ook wel een issue. Kinderen willen nu eenmaal overal aanzitten en ook als je tussen dingen door moet kruipen en in de bossen loopt is het toch link als je blijft hangen? Als ik haar was had ik overal kleine knopjes in laten zetten voor 2 weken en idd pluggen, uit veiligheidsoverwegingen.
Ik vind niet zoveel aanstootgevend, toch moet ik zeggen dat ik liever naar Karen kijk dan naar haar en dan vind ik dit toch iets minder prettig om te zien (maar das dan persoonlijk haha). En kinderen vinden het idd alleen maar interessant, maar ze moet natuurlijk ook gesprekken voeren met ouders en begeleiders en zo.
Anyway dat ze gelijk is ontslagen vind ik een beetje bullshit zeker bij dit werk maar ze hadden best een compromis kunnen sluiten.
die compromis hebben ze haar gegegven en was super simpel opgelost als ze niet zo haar ding wilde volhouden...

kan hier nog paginas over vol schrijven...maar ben verstandig en hou gewoon men mond er verder over...ze krijgt nu al genoeg aandacht die ze graag wil hahaha

Laatst gewijzigd op 29-07-2006 om 21:47.
Oud 29-07-2006, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Magic1 schreef op 29-07-2006 @ 22:00 :
daarom zei ik er ook bij, zichtbare tattoo's als in je gezicht, kop, nek, hand, vinger, ...
dan nog.
Oud 29-07-2006, 22:27
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Urm schreef op 29-07-2006 @ 22:39 :
dan nog.
Wat is dan het verschil tussen zichtbare piercings en tattoo's???
Volgens jou is er een verschil, dus wil ik dat wel graag eens horen...
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 29-07-2006, 22:32
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
MissTake schreef op 29-07-2006 @ 22:29 :
hahahahahaa dit is te grappig, mis ik heir de hele discussie....ik ken dat meisje en ik heb dezelfde mening als aantal anderen heir...ik heb het al met aantal mensne die haar ook kennen erover gehad en ga het heir kort houden... ze moet gewoon niet zo moeilijk doen en zich egwoon beetje aanpassen, want ze heeft echt haar hele gezicht volhangen(ik ook..maar toch echt wel stuk subtieler vind ik toch) en dat kan makkelijk zonder iets eruit te halen al veel minder...zoals de septum naar binnen, die ringen uit haar lip en balletjes erop(zoals ze eerst ook had* en op de rest kleienre bolletjes...en anders moet ze gewoon petje opzetten want dat heeft ze vaak genoeg met uitgaan...ik vind dat ze het lekker opblaast allemaal maar moet ze ook maar lekker zelf weten hahaha

*een beetje aanpassen moet kunnen voor werk...er gaat niks verloren aan haar peircings, ze hoeft maar wat sierraadjes erin tezetten die ze thuis heeft liggen... en op die manier zou ik me ook gewoon aanpassen...*
We zijn eigenlijk wel niet echt over het karakter van de persoon bezig maar over het onderwerp piercings en werk.

Ok.. ze kon een beetje bemiddelen met haar piercings, ok... ik trek er wel op, maar dan meer op jou manier, niet zo opzichtelijk.. Maar wil dat dan zeggen, omdat een paar ouders klachten hebben, je iemand moet ontslaan?? Daar zou ik je antwoord wel eens graag op willen weten..

Je kan het ook vergelijken, met mensen die ons bekijken op straat en dan zeggen, Bah, onbegrijpelijk dat er zo mensen rondlopen, ok, ik hoor dat soms wel graag, maar laat dat ter zijden! en ze gaan gewoon af op je uiterlijk en dan hebben ze hun beslissing al gemaakt, zonder dat ze ons karakter gezien hebben of ons aangesproken hebben.. heb jij dat dan graag?

Ik vind dit eigenlijk wel ongeveer hetzelfde...

Edit: afgaan op het uiterlijk met onmiddellijke conclusies!
__________________
www.the-magic-piercing.com - Voor al je piercings, stretchers, .... !!
Oud 29-07-2006, 22:47
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 29-07-2006 @ 23:32 :
We zijn eigenlijk wel niet echt over het karakter van de persoon bezig maar over het onderwerp piercings en werk.

Ok.. ze kon een beetje bemiddelen met haar piercings, ok... ik trek er wel op, maar dan meer op jou manier, niet zo opzichtelijk.. Maar wil dat dan zeggen, omdat een paar ouders klachten hebben, je iemand moet ontslaan?? Daar zou ik je antwoord wel eens graag op willen weten..

Je kan het ook vergelijken, met mensen die ons bekijken op straat en dan zeggen, Bah, onbegrijpelijk dat er zo mensen rondlopen, ok, ik hoor dat soms wel graag, maar laat dat ter zijden! en ze gaan gewoon af op je uiterlijk en dan hebben ze hun beslissing al gemaakt, zonder dat ze ons karakter gezien hebben of ons aangesproken hebben.. heb jij dat dan graag?

Ik vind dit eigenlijk wel ongeveer hetzelfde...

Edit: afgaan op het uiterlijk met onmiddellijke conclusies!
ze is niet meteen ontslagen....ze heeft de kans gehad er iets aan te doen...zoals het minder opzichtig maken of dat petje...en die kans heeft ze niet gegrepen...
dus vind het wel ebetje terrecht...
*ook al blijf ik van menign dat het gewoon vervelend is als je daar op beoordeeld wordt maar met haar hoeveelheid kan ik er wel inkomen dat ze het wat minder willen..en haar keus om dat niet te doen..

en tuurlijk heb ik niet graag dat mensen me beoordelen op mijn uiterlijk als ik op straat loop, genoeg reactes krijg je...maar gelukkgi ook leuke....ik kan er niks aan doen dat mensen zo bekrompen zijn en zelf zo bang zijn buiten bootje te vallen en maar met menigte mee gaan...of het gewoon niet mooivinden natuurlijk....maar je weet dat je die reacties krigjt en ik hoor het vaak al niet meer of negeer gewoon...

en het lijtk natuurlijk wel beetje op elkaar...maar het karakter van haar kende ze al want ze deed dat al meerdere jaren...
Oud 30-07-2006, 07:12
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Krynn schreef op 29-07-2006 @ 18:51 :
Jij weet van retainers, zij misschien niet.
Dat is wel waar, maar iemand met zoveel piercings heeft zichzelf toch ook wel een beetje verdiept in het onderwerp? Toch?

Hmmop pagina 15 staat ook weinig interessants. Ja, ze is ontslagen omdat ze er te extreem uit ziet. Ze hebben d'r een kans gegeven om te veranderen.

Nou ja, ik blijf bij mijn punt. Genoeg oplossingen te vinden, maar je werkgever gaat dat dus écht niet voor je doen. Daar moet je zelf mee komen, ookal weet je baas wat hij wél wil. Als je zo snel opgeeft..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 30-07-2006, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Magic1 schreef op 29-07-2006 @ 23:27 :
Wat is dan het verschil tussen zichtbare piercings en tattoo's???
Volgens jou is er een verschil, dus wil ik dat wel graag eens horen...
Ik vind dat veel piercings in je gezicht er shockerender uitziet dan veel zichtbare tattoos. Op de een of andere manier ziet het er vaak ranziger uit, zoals ik bij dit meisje zeker het geval vind Beetje geval van overdaad waarbij alle subtiliteit wegvalt. Daarbij komt natuurlijk ook dat maar weinig mensen tattoos in hun gezicht hebben (op cosmetisch gedoe na dan) en zeker niet hun hele gezicht vol En ik denk niet dat werkgevers (in het geval van werken met mensen zoals hier) moeilijk doen over je handen/vingers/nek vol met tattoos. Zoals ik al zei, het lijkt me best begrijpelijk dat kinderen bang voor haar zijn. En ik denk niet dat ze bang zouden zijn voor Drezzz (als we hem toch als voorbeeld gaan gebruiken )

Maargoed, het is slechts een mening
Oud 30-07-2006, 16:07
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Urm schreef op 30-07-2006 @ 15:16 :
Ik vind dat veel piercings in je gezicht er shockerender uitziet dan veel zichtbare tattoos. Op de een of andere manier ziet het er vaak ranziger uit, zoals ik bij dit meisje zeker het geval vind Beetje geval van overdaad waarbij alle subtiliteit wegvalt. Daarbij komt natuurlijk ook dat maar weinig mensen tattoos in hun gezicht hebben (op cosmetisch gedoe na dan) en zeker niet hun hele gezicht vol En ik denk niet dat werkgevers (in het geval van werken met mensen zoals hier) moeilijk doen over je handen/vingers/nek vol met tattoos. Zoals ik al zei, het lijkt me best begrijpelijk dat kinderen bang voor haar zijn. En ik denk niet dat ze bang zouden zijn voor Drezzz (als we hem toch als voorbeeld gaan gebruiken )

Maargoed, het is slechts een mening
Plus dat je met een tattoo geen tanden uit je bek kunt slaan als je ergens tegenop loopt Ook best handig.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 30-07-2006, 19:13
Krynn
Krynn is offline
Kan het niet laten...lol

Citaat:
drezzz schreef op 29-07-2006 @ 19:17 :
Precies, en als je dat te beroerd of te alternatief bent om een petje op te zetten is het helemaal je eigen schuld dat je geen werk meer hebt.
En dat is precies waar ik af en toe diep over kan zuchten. Dat je je aan moet passen aan een subjectieve norm om werk te kunnen krijgen.

Een vrouw die vet laat afzuigen.
Een man die elke week naar de sportschool gaat.
Een meisje dat wangpiercings neemt.

Alledrie verfraaien ze hun uiterlijk op een andere manier. Waarom zijn de eerste twee wel geaccepteerd en de derde niet? Omdat piercings alleen voor asocialen zijn ofzo?

Dat meisje uit het artikel kan dan best een aandachtzoekster zijn, maar wat mij betreft doet ze maar. Elke bekrompen geest die ze hiermee aan het nadenken zet is winst.
Oud 30-07-2006, 19:59
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ga volgende week toch die labret laten zetten. Maar zal ik nu vragen naar teflon of pfte??
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 30-07-2006, 20:14
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Krynn schreef op 30-07-2006 @ 20:13 :
Kan het niet laten...lol

En dat is precies waar ik af en toe diep over kan zuchten. Dat je je aan moet passen aan een subjectieve norm om werk te kunnen krijgen.

Een vrouw die vet laat afzuigen.
Een man die elke week naar de sportschool gaat.
Een meisje dat wangpiercings neemt.

Alledrie verfraaien ze hun uiterlijk op een andere manier. Waarom zijn de eerste twee wel geaccepteerd en de derde niet? Omdat piercings alleen voor asocialen zijn ofzo?

Dat meisje uit het artikel kan dan best een aandachtzoekster zijn, maar wat mij betreft doet ze maar. Elke bekrompen geest die ze hiermee aan het nadenken zet is winst.
Dat de maatschappij wellicht niet helemaal eerlijk is in het maken van zijn mening, betekend niet dat iedereen dat zomaar ziet.

Jouw eerste twee dingen zijn opgenomen in de maatschappij als "mooimakerij". De laatste alleen door een klein gedeelte, en dan heb je nog een klein gedeelte die het niet mooi vind, maar die het weinig kan schelen wat jij met je lichaam doet.

En hoe oneerlijk dat misschien ook klinkt, je kunt in je eentje, of met dit selecte gezeldschap de maatschappij niet veranderen. Wél jouw positie binnen die maatschappij.

En ja, ik vind dat ook lullig en flauw en oneerlijk. Maar soms zijn er belangrijkere dingen in het leven. Zoals werk Ik ben tenminste niet van plan eeuwig bij mijn ouders te wonen
Nou geef ik niet zonder slag of stoot mijn piercings en dreads op hoor. Ik zal eerst zo volwassen mogelijk een oplossing zoeken met mijn (aanstaande) baas. Misschien verander je op die manier wel iemands mening, en dat is altijd meegenomen als je de maatschappij iets wilt laten zien Stapje voor stapje, he!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 30-07-2006, 23:36
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Het zou wat verzorgder kunnen bij die chick, maar ik vind het wel overdreven dat ze niet terug mag komen.. wat voor boodschap geef je dan aan die kinderen? Mensen die anders zijn, zijn niet oké? Je moet die kinderen toch ook leren dat er allerlei soorten mensen zijn (en ja, dat kan heus wel wat subtieler bij haar)?
__________________
qkw <3
Oud 31-07-2006, 10:02
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Wat vinden jullie er eigenlijk van als je iemand tegenkomt met exact dezelfde tattoo als jij hebt?

Als je hem zelf hebt ontworpen of samen met de shop lijkt het me best zuur, maar ik kan me niet voorstellen dat het niet vaak gebeurt.
Ik zou zelf nooit een tattoo letterlijk kopieren maar je ziet natuurlijk wel mooie dingen in mags en zo en aan de hand daarvan ga je toch beslissen wat je zelf wilt.
__________________
.
Oud 31-07-2006, 11:31
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 31-07-2006 @ 11:02 :
Wat vinden jullie er eigenlijk van als je iemand tegenkomt met exact dezelfde tattoo als jij hebt?

Als je hem zelf hebt ontworpen of samen met de shop lijkt het me best zuur, maar ik kan me niet voorstellen dat het niet vaak gebeurt.
Ik zou zelf nooit een tattoo letterlijk kopieren maar je ziet natuurlijk wel mooie dingen in mags en zo en aan de hand daarvan ga je toch beslissen wat je zelf wilt.
Er kwam eens een meisje naar me toe die vroeg of ik het ok vond als zij mijn tattoo excact zou kopiëren. 'want hij staat jou zo mooi, en ik weet niets anders'.
Aan de ene kant is het complimenterend (is dat een woord?) dat iemand je creatie zo mooi vindt, aan de andere kant is het verschrikkelijk. Laat diegene zelf iets bedenken, denk ik dan. Heb ik haar ook verteld, ik vind het prima als ze hem als voorbeeld gebruikt, maar ik heb energie gestoken in het ontwerpen en vind het niet leuk dat dat maar klakkeloos overgenomen wordt.

ik typ moeilijke verhalen sorry ;x
__________________
pics or it didn't happen
Oud 31-07-2006, 13:21
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
dReZ schreef op 13-07-2006 @ 16:04 :
fotoo
ik was op vakantie, maar:



/brakke kutfoto
__________________
look back and laugh
Oud 31-07-2006, 14:37
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 29-07-2006 @ 21:06 :
Dat jij daarmee eens bent, verwonderd mij toch wel een beetje.
Jijzelf staat toch ook vol met tattoo's, het zijn nu wel geen piercings, en ik weet niet of je ook echt tattoo's in je gezicht/nek/zichtbare plaatsen hebt, maar als ze jou zo zouden ontslaan, ga je dan er mee akkoord????
heel m'n linkerarm zit vol ja, dus dat is redelijk zichtbaar. Ik werk in een tattooshop, dus ik zal er niet om ontslagen worden. Ik vind dat het helemaal dr eigen keuze is om zoveel piercings te nemen, maar je moet wel snappen dat daar gevolgen aan zitten. en dat er bepaalde dingen zijn die je daardoor niet meer kan doen. Denken dat de wereld iedereen accepteer is kortzichtig en naief, want zo werkt het niet. Als ze vervolgens haar een goed alternatief bieden om dr baan te behouden, maar je moet zo nodig alternatief zijn dat je te beroerd bent een petje op te zetten als je dat vriendelijk verzocht word krijg je het nog heel moeilijk in deze wereld.
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 31-07-2006, 14:39
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik was eigenlijk van plan me niet te mengen in de discussie, maar ik ben het volledig met drezzz eens. Ik werk in een supermarkt waar piercings officieel verboden zijn (maar het wordt gedoogd omdat ik er verder "representatief uit zie", (hun woorden)) en ik vind het ontzettend kinderachtig (kom op ik vul vakken..) maar er is niet zoveel aan te doen, dus ga ik ook niet moeilijk lopen doen. Aanpassen
__________________
look back and laugh
Oud 31-07-2006, 15:31
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 31-07-2006 @ 11:02 :
Wat vinden jullie er eigenlijk van als je iemand tegenkomt met exact dezelfde tattoo als jij hebt?
Dit gebeurde mij dus op powerfest (dude links, ik rechts):


Ik vonnet eigenlijk niet zo heel chill, maar er waren verzachtende omstandigheden in dit geval: Mijne ware groter, mooier gezet en ook vond ik zelf eigenlijk dat mijn kuiten geschikter zijn om er tats op te hebben .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 31-07-2006, 15:34
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 31-07-2006 @ 16:31 :
Dit gebeurde mij dus op powerfest (dude links, ik rechts):
[afbeelding]

Ik vonnet eigenlijk niet zo heel chill, maar er waren verzachtende omstandigheden in dit geval: Mijne ware groter, mooier gezet en ook vond ik zelf eigenlijk dat mijn kuiten geschikter zijn om er tats op te hebben .
En die van jou zitten recht. Of zijn benen zijn scheef?!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 31-07-2006, 16:22
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 31-07-2006 @ 16:31 :
Dit gebeurde mij dus op powerfest (dude links, ik rechts):
[afbeelding]

Ik vonnet eigenlijk niet zo heel chill, maar er waren verzachtende omstandigheden in dit geval: Mijne ware groter, mooier gezet en ook vond ik zelf eigenlijk dat mijn kuiten geschikter zijn om er tats op te hebben .
LMAO! Geweldig, ook echt zo naast elkaar gaan staan, super! Bordje ernaast 2 voor de prijs van 1! hahahahaha!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 31-07-2006, 16:30
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 31-07-2006 @ 14:21 :
ik was op vakantie, maar:

[afbeelding]

/brakke kutfoto
staat leuk!
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 31-07-2006, 16:44
Vee
Vee is offline
Yay, ik heb mijn eerste piercing eindelijk laten zetten... hahaha

*au*
__________________
pretenties zijn kut
Oud 31-07-2006, 16:55
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Vee schreef op 31-07-2006 @ 17:44 :
Yay, ik heb mijn eerste piercing eindelijk laten zetten... hahaha

*au*
En waar mag die piercing zitten ..?
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 31-07-2006, 17:35
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 31-07-2006 @ 16:31 :
Dit gebeurde mij dus op powerfest (dude links, ik rechts):
[afbeelding]

Ik vonnet eigenlijk niet zo heel chill, maar er waren verzachtende omstandigheden in dit geval: Mijne ware groter, mooier gezet en ook vond ik zelf eigenlijk dat mijn kuiten geschikter zijn om er tats op te hebben .
hehe dat lijkt me niet loik.. maarja dat kan je an sich ook wel verwachten als je zo'n tat neemt. BME staat er ook vol mee
__________________
qkw <3
Oud 31-07-2006, 18:21
Vee
Vee is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 31-07-2006 @ 17:55 :
En waar mag die piercing zitten ..?
Midden van mijn onderlip, en dan een ringetje zonder zo'n raar balletje

Lekker meteen de origneelste genomen, haha, nouja je moet ergens beginnen, en het gaat er met name om of het op de te piercen plek een beetje staat...

Ik wil er ook nog een door dat leuke oorflapje in je oor... geen idee wat de naam van het preciese flapje is, maar wilde er eerst een die niet door kraakbeen of tong heef hoefde... (ik vind naalden en prikjes echt vet eng... hehe)
__________________
pretenties zijn kut
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44.