Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2006, 06:26
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 07-11-2006 @ 23:21 :
Alle piercings doen pijn, das best kut.
Juist..


Maar toch stug doorgaan
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Advertentie
Oud 08-11-2006, 12:06
RoxX
Avatar van RoxX
RoxX is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 07-11-2006 @ 23:21 :
Alle piercings doen pijn, das best kut.
zeker niet alle piercings doen pijn..
__________________
I don't want to be an angel. I just want to be God!
Oud 08-11-2006, 12:22
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
RoxX schreef op 08-11-2006 @ 13:06 :
zeker niet alle piercings doen pijn..
Okay mijn persoonlijke mening is dat alle piercings pijn doen.

Maar goed vertel jij me eens waar in je lichaam het geen pijn doet als er een naald doorheen gaat.
__________________
.
Oud 08-11-2006, 12:28
RoxX
Avatar van RoxX
RoxX is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 08-11-2006 @ 13:22 :
Okay mijn persoonlijke mening is dat alle piercings pijn doen.

Maar goed vertel jij me eens waar in je lichaam het geen pijn doet als er een naald doorheen gaat.
navel, oor en lip zoiezo de rest moet ik nog een keer ervaren denk ik
__________________
I don't want to be an angel. I just want to be God!
Oud 08-11-2006, 12:32
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Mij maak je niet wijs dat je je lip niet voelt als er een naald doorheen gejenst wordt. It's teh internets, je hoeft je niet groot te houden hoor, niemand ziet je.
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 08-11-2006, 12:35
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
nou inderdaad, kijk pijn is relatief, maar niemand denkt HEE IK MERKTE NIKS HAHAAA WAT LEUK het kan hoogstens meevallen zzz
__________________
look back and laugh
Oud 08-11-2006, 13:10
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
ehh, oor geen pijn? Je hebt je piercing zeker niet door kraakbeen laten zetten...
Oud 08-11-2006, 14:07
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 08-11-2006 @ 14:10 :
ehh, oor geen pijn? Je hebt je piercing zeker niet door kraakbeen laten zetten...
Idd, laat eens een industrial zetten.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 08-11-2006, 14:25
RoxX
Avatar van RoxX
RoxX is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 08-11-2006 @ 13:35 :
nou inderdaad, kijk pijn is relatief, maar niemand denkt HEE IK MERKTE NIKS HAHAAA WAT LEUK het kan hoogstens meevallen zzz

nou tis niet zo dat je er niets van voelt.. da begrijp je natuurlijk zelf ook wel.. maar ik vind pijn toch wel iets anders..
__________________
I don't want to be an angel. I just want to be God!
Oud 08-11-2006, 14:26
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
of een conch ^&@*^@*(#^@`
__________________
look back and laugh
Oud 08-11-2006, 14:26
RoxX
Avatar van RoxX
RoxX is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 08-11-2006 @ 14:10 :
ehh, oor geen pijn? Je hebt je piercing zeker niet door kraakbeen laten zetten...
toevallig wel .. maarzoals ik al eerder zei.. je voelt het wel .. maar pijn is anders..
__________________
I don't want to be an angel. I just want to be God!
Oud 08-11-2006, 14:40
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
RoxX schreef op 08-11-2006 @ 13:28 :
navel
Zo allemensen, die navel van mij deed echt fucking veel pijn! En niet zeer, maar echt mijn-benen-staan-in-brand-pijn! Conch was een slagje erger, maar niet zoveel. Alleen vervelender omdat het dichter bij je hoofd is.

Maar goed, ik heb echt een hele lage pijngrens En ik leef na alles nog steeds..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 08-11-2006, 16:17
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-11-2006 @ 15:40 :
Maar goed, ik heb echt een hele lage pijngrens En ik leef na alles nog steeds..
Hoe erg vond jij je tattoo dan? Want ik wil er binnenkort ook één laten zetten en ik schijt echt , ondanks dat ik dus al verschillende piercings heb doorstaan (industrial, tragus, anti-tragus, neus twee keer, lip en tunnels).
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 08-11-2006, 17:38
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
ben sinds vandaag trotse eigenaresse van een tattoo, en ik was ook wel ff nerveus, maar t valt heel erg mee
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 08-11-2006, 18:39
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 08-11-2006 @ 18:38 :
ben sinds vandaag trotse eigenaresse van een tattoo, en ik was ook wel ff nerveus, maar t valt heel erg mee
pics
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 08-11-2006, 21:05
Verwijderd
Zijn er hier mensen die er ervaring hebben met een eskimo/vertical labret? Is het een piercing die moeilijk geneest? Heb je last van het bovenstje bolletje (wat dus óp je lip ligt) met bijvoorbeeld eten, zoenen, etc? En ze zetten hem met een krom staafje neem ik aan?
Oud 08-11-2006, 22:40
Didimeid
Didimeid is offline
Weet iemand hoe dik de dikste piercings zijn? (een plaatje is natuurlijk al helemaal welkom).
Oud 08-11-2006, 23:19
Krynn
Krynn is offline
*mormel modus*

http://modblog.bmezine.com/wp-conten...31418-pix1.jpg
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 09-11-2006, 00:23
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
!
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 09-11-2006, 06:36
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 08-11-2006 @ 17:17 :
Hoe erg vond jij je tattoo dan? Want ik wil er binnenkort ook één laten zetten en ik schijt echt , ondanks dat ik dus al verschillende piercings heb doorstaan (industrial, tragus, anti-tragus, neus twee keer, lip en tunnels).
Niet echt plezierig Alsof ze met een scalpel in je staan te snijden, om maar niet te spreken van de plekken dicht bij mijn borst

Maar de tijd vliegt als je daar ligt. Je raakt een beetje diep weg in je concentratie op je ademhaling en de pijn en vooral de momenten van pijnvrij (als je naald van je lijf wordt gehaald voel je helemaal niets meer). Heb er absoluut weer een verslaving bij

En zelfs mijn tattooboer had zoiets van; ja, dát gaat flink pijn doen (en bedankt he!). Misschien niet de beste keuze voor een eerste, maar dan hebben we het ergste maar gehad

Kortom; ja, op je ribben doet pijn, maar het is prima uit te houden! Het is ook echt niet te vergelijken met een piercing..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 09-11-2006, 07:24
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Qamra schreef op 09-11-2006 @ 07:36 :
Niet echt plezierig Alsof ze met een scalpel in je staan te snijden, om maar niet te spreken van de plekken dicht bij mijn borst

Maar de tijd vliegt als je daar ligt. Je raakt een beetje diep weg in je concentratie op je ademhaling en de pijn en vooral de momenten van pijnvrij (als je naald van je lijf wordt gehaald voel je helemaal niets meer). Heb er absoluut weer een verslaving bij

En zelfs mijn tattooboer had zoiets van; ja, dát gaat flink pijn doen (en bedankt he!). Misschien niet de beste keuze voor een eerste, maar dan hebben we het ergste maar gehad

Kortom; ja, op je ribben doet pijn, maar het is prima uit te houden! Het is ook echt niet te vergelijken met een piercing..
nu ben ik benieuwd naar jouw foto's
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 09-11-2006, 07:26
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Gadver. Dat iemand zichzelf dat aandoet.
Oud 09-11-2006, 08:12
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 09-11-2006 @ 08:24 :
nu ben ik benieuwd naar jouw foto's
Die staat in het vorige topic
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!

Laatst gewijzigd op 09-11-2006 om 08:42.
Oud 09-11-2006, 09:00
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Qamra schreef op 09-11-2006 @ 09:12 :
Die staat in het vorige topic
dank u
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 09-11-2006, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 08-11-2006 @ 22:05 :
Zijn er hier mensen die er ervaring hebben met een eskimo/vertical labret? Is het een piercing die moeilijk geneest? Heb je last van het bovenstje bolletje (wat dus óp je lip ligt) met bijvoorbeeld eten, zoenen, etc? En ze zetten hem met een krom staafje neem ik aan?
staat volgens mij ook in het vorige topic. maar bij mij genas hij goed, 1e paar dagen een beetje opgezwollen en het is even wennen met eten en drinken. je mag een tijdje niet zoenen, en als je dat wel doet kan het nog wel gevoelig zijn maar eenmaal genezen heb je nergens meer last van. hij is bij mij met een telfon staafje gezet, buigzaam dus. nu heb ik er een wenkbrauwstaafje inzitten, die is ook licht gebogen.
Oud 09-11-2006, 11:45
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik had hem en genezen duurde wel wat langer dan een gewone labret bij mij, want hij is natuurlijk heel wat beweeglijker en je blijft er wel eens in hangen.
Wordt gezet met een licht gebogen staafje en groeit HEEL snel dicht.
__________________
.
Oud 09-11-2006, 12:07
Leineh.
Avatar van Leineh.
Leineh. is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 08-11-2006 @ 22:05 :
Zijn er hier mensen die er ervaring hebben met een eskimo/vertical labret? Is het een piercing die moeilijk geneest? Heb je last van het bovenstje bolletje (wat dus óp je lip ligt) met bijvoorbeeld eten, zoenen, etc? En ze zetten hem met een krom staafje neem ik aan?
Bij mij was het de snelst genezende piercing van allemaal, zeer weinig tot geen last van gehad, niet tijdens het zetten en ook niet tijdens de genezing. Met eten heb ik er ook geen last van, alleen in het begin met drinken is het raar, als je bovenste bolletje steeds tegen je glas aan tikt .
Oja mijne is ook gezet met een licht gebogen staafje, maar met bolletjes die echt maar een fractie groter zijn dan de breedte van mijn staafje. Omdat ik er zo vaak mee zit te klooien is mijn hele vert labret gestreched haha. irritant wel, want ik wil mijn staafje daardoor nog wel eens kwijt raken. Maar grote balletjes vind lelijk.

En ach pijn, niet alle piercings deden pijn. Gevoelig was het, natuurlijk. Maar van mijn labret, tongweb of navelpiercing kan ik niet zeggen dat het écht pijn deed. Mijn industial en conch daarintegen
Oud 09-11-2006, 15:24
NRK
NRK is offline
effe alle4 mijn tattoos:






pardon voor onduidelijke fotos.
Oud 09-11-2006, 15:30
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Die eerste 2 gaan nog wel maar die laatste twee vind ik echt lelijk, sorry.
__________________
bonnie and clyde
Oud 09-11-2006, 15:35
Verwijderd
Die allerlaatste
Oud 09-11-2006, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Gwen. schreef op 09-11-2006 @ 12:45 :
Ik had hem en genezen duurde wel wat langer dan een gewone labret bij mij, want hij is natuurlijk heel wat beweeglijker en je blijft er wel eens in hangen.
Wordt gezet met een licht gebogen staafje en groeit HEEL snel dicht.
Mijn gewone (off-centre) labret duurde best lang om te genezen, langer dan gemiddeld in ieder geval. En mijn tragus heb ik nu al 3/4e jaar en die is nog steeds niet helemaal genezen. Van de ene kant ben ik dus bang dat een vertical labret ook ontzettend lang gaat duren om te genezen bij mij, vooral vanwege het feit dat hij dus vrij bewegelijk is en je er iedere keer met eten/drinken/etc. tegenaan komt.

Leineh en Urm, ook bedankt voor jullie reacties.
Oud 09-11-2006, 17:37
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
White Trash schreef op 09-11-2006 @ 16:35 :
Die allerlaatste
hey, niet zo miepen. dat is een Roel Smit design DUS die is cool. en zo niet dan toch!
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 09-11-2006, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Gwen. schreef op 07-11-2006 @ 23:21 :
Alle piercings doen pijn, das best kut.
Maar anders is er ook geen lol meer aan hè?

Trouwens mijn tattoo'tje :
Oud 09-11-2006, 22:03
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
mmmarieke schreef op 09-11-2006 @ 19:16 :
Maar anders is er ook geen lol meer aan hè?

Trouwens mijn tattoo'tje :
[afbeelding]
Zo dat was een lange zit zeker? Holy shit zeg.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 09-11-2006, 23:54
Verwijderd
Citaat:
mmmarieke schreef op 09-11-2006 @ 19:16 :
Maar anders is er ook geen lol meer aan hè?

Trouwens mijn tattoo'tje :
[afbeelding]
Ik zie hem niet?
Oud 10-11-2006, 00:47
Didimeid
Didimeid is offline
bedankt voor de reactie. maar ik bedoel meer de dikste ringetjes en staafjes. geen tunnels.
Oud 10-11-2006, 02:50
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
mmmarieke schreef op 09-11-2006 @ 19:16 :
Maar anders is er ook geen lol meer aan hè?
Daar ben ik het dus echt niet mee eens, ik vind het echt helemaal kut en ik vind het ook totaal geen kick ofzo en als er de mogelijkheid is laat ik het bij een volgende piercing verdoven. En als er dan mensen zijn die dat nep vinden dan vind ik dat dus echt bullshit. Lekker ouderwets, wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
__________________
.
Oud 10-11-2006, 06:03
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik vind dat de pijn van het piercen er gewoon bij hoort, en dat je het er maar voor over moet hebben. Tuurlijk gaat het uiteindelijk om het resultaat, maar die pijn hoort er wel bij.
__________________
bonnie and clyde
Oud 10-11-2006, 07:26
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Pijn hoort erbij ja, maar ik ben het eens met Gwen., ik haal geen plezier uit de pijn, liefst doe ik het gewoon niet.

Enige waar ik een kick uit haal is dat ik mijn lichaam heb overwonnen, en een mooi stukje metaal heb om me daaraan te helpen herinneren. En daarom zal ik een verdoving nooit nemen.. Maar ik haat het alsnog
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 10-11-2006, 07:31
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Didimeid schreef op 10-11-2006 @ 01:47 :
bedankt voor de reactie. maar ik bedoel meer de dikste ringetjes en staafjes. geen tunnels.
Dikste ring (3/4" = 16mm) die ik zo snel kan vinden en dikste staaf (00g = +/- 10mm)
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 10-11-2006, 07:49
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 10-11-2006 @ 00:54 :
Ik zie hem niet?
op dr arm, dat muzieknootje

Ik bedacht me dat ik op mn foon ook een camera had, de kwaliteit is niet geweldig, maar goed..





__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage

Laatst gewijzigd op 10-11-2006 om 08:01.
Oud 10-11-2006, 08:55
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 10-11-2006 @ 08:49 :
op dr arm, dat muzieknootje

Ik bedacht me dat ik op mn foon ook een camera had, de kwaliteit is niet geweldig, maar goed..

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Waar zit die?
Oud 10-11-2006, 09:07
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 10-11-2006 @ 09:55 :
Waar zit die?
bij mn lies in de buurt
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 10-11-2006, 09:34
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
ik dacht dat ik punani zag.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 10-11-2006, 09:50
Verwijderd
Pijn hoort erbij, dan voel je je ook een beetje stoer als je weer naar buiten loopt .

Nog even een close-up dan van mijn tattoo'tje. Hij is idd heel klein maar springt wel in 't oog op een lege arm. Ehm, al was dat met mn foto net mss niet zo... Normaal gesproken wel.

Oud 10-11-2006, 09:52
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
mmmarieke schreef op 10-11-2006 @ 10:50 :
Pijn hoort erbij, dan voel je je ook een beetje stoer als je weer naar buiten loopt .

Nog even een close-up dan van mijn tattoo'tje. Hij is idd heel klein maar springt wel in 't oog op een lege arm. Ehm, al was dat met mn foto net mss niet zo... Normaal gesproken wel.

[afbeelding]
ik vind uhm leuk
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 10-11-2006, 14:30
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
en wat betaal je nou voor zoiets kleins?
__________________
hoi
Oud 10-11-2006, 15:33
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
mmmarieke schreef op 10-11-2006 @ 10:50 :
Pijn hoort erbij, dan voel je je ook een beetje stoer als je weer naar buiten loopt .

Nog even een close-up dan van mijn tattoo'tje. Hij is idd heel klein maar springt wel in 't oog op een lege arm. Ehm, al was dat met mn foto net mss niet zo... Normaal gesproken wel.

[afbeelding]
Ik vind het tof .

en omfg @ die dude met die neus. Je kan het ook overdrijven zeg.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 10-11-2006, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Craig Rogen schreef op 09-11-2006 @ 18:37 :
hey, niet zo miepen. dat is een Roel Smit design DUS die is cool. en zo niet dan toch!
Ik vind het behoren tot het kinderlijk stadium maar ik ken de persoonlijke betekenis natuurlijk niet. Grote smurf heeft bij mij de voorkeur.
Oud 10-11-2006, 22:41
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Om maar meteen met de tong in huis te vallen: ik wil misschien een tongpiercing laten zetten onder het mom "weer eens wat anders.." en wat andere redenen natuurlijk.

Dus ik ben op zoek naar mensen die er al één hebben en zou graag wat ervaringen horen over hoe en wat. Hoe lang heb je hem al, vond je het pijn doen, waarmee kun je de pijn vergelijken, is het veel pijnlijker dan een tattoeage, mag je ook de dag vantevoren geen alcohol consumeren net zoals bij een tattoeage of maakt het niet uit?

En klopt het dat je 6 weken niet mag tongzoenen of was het nu 3 weken?

Bij voorbaat dank
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.