Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2011, 14:38
Verwijderd
^Ik stretch dan niet, maar ik vind drie mm ook vrij veel, voor iemand die net begint
Advertentie
Oud 03-10-2011, 18:02
firefairy
Avatar van firefairy
firefairy is offline
Ik dacht ook al dat 3mm wat veel was om te beginnen, maar als het door een proffesional gedaan wordt moet het kunnen dacht ik, al heeft het wel al een beetje gebloed, maar dat was denk ik omdat ik tijdens het slapen veel ronddraai.
__________________
~Mizuri~
Black is the colour of my Soul.
Oud 26-10-2011, 16:36
Verwijderd
OMG ik wil ook weer het kriebelt en ik wil heel graag een nieuwe tattoo of een lippiercing, maar die tattoo vergt nog wat denktijd en een lippiercing is werk/opleidingtechnisch niet handig. Dus nu ben ik aan het zoeken naar piercings di eniet opvallen en die bji mij mooi zouden zijn. Bwugh. Maar dan ga ik een piercing zetten om maar een piercing te laten zetten. Pfff, dilemma's
Oud 27-10-2011, 19:15
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
navelpiercing.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 06-12-2011, 23:39
Leomaybe
Avatar van Leomaybe
Leomaybe is offline
hoelang is de genzing van een clitt piercing?
Oud 07-12-2011, 09:25
Verwijderd
^Google vertelt je veel, maar is hierover ook een ebetje vaag. De ene site zegt 4-6 weken en de ander 2-3 maanden. Misschien toch maar even gaan navragen bij de piercer!
Oud 07-12-2011, 18:17
Leomaybe
Avatar van Leomaybe
Leomaybe is offline
Ja dat zal ik doen, heb een kaartje meegenomen dus kan wel even een belletje doen, kon ook niet echt wat vinden op internet
Oud 13-12-2011, 23:50
xSophie
Avatar van xSophie
xSophie is offline
sites als crazy factory piercing enzo

zijn die wel betrouwbaar?
en hoe gaat dat precies in zijn werk?

ik ben niet egt zo'n fan van internetshoppen , maar die stretchen zijn zooooo leuk
__________________
holding on when you know you should be letting go...
Oud 20-12-2011, 18:24
Eva030
Avatar van Eva030
Eva030 is offline
2 tattoo's (pols en onder mijn linker boob)
neuspiercing, tongpiercing, lip piercing, nog een paar in mn oren en een tunnel van 18mm
Oud 06-01-2012, 21:38
GreenDay118
GreenDay118 is offline
Ik wil een neuspiercing in mijn neusvleugeltje. Maar weeet het nogniet zeker of ik het echt ga doen ofzo..
Oud 06-01-2012, 21:41
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
heb 2 oorbellen laten schieten in groep 7 , draag ze nu nog wel is maar steeds minder. Eigenlijk gewoon omdat ik er deels overheen ben en het niet meer zo mooi vind. Verder wil ik nog een tattoo met een bijbel verse , Exodus 18'11 vind ik mooi. misschien de hele verse of gewoon exodus 18'11.
Oud 06-01-2012, 22:26
Verwijderd
Bijbelvers Hoe oud ben je?
Oud 06-01-2012, 22:34
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
16 dus moet nog ff wachten , of mama met een hartje ernaast. Ik wil iets met betekenis niet iets doms .
Oud 06-01-2012, 22:36
Verwijderd
Neeeeee, dat wat je nu van plan bent, is ook helemaaaaal niet dom.

Maar goed, jouw lichaam, jouw keuze. Ik hoop alleen dat verstand met de jaren komt.
Oud 06-01-2012, 22:38
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
klopt , ik heb wel meer ideeen waar ik mezelf van af zie met de tijd , we zullen zien !
gelukkig dat ik daarom nog enkele jaren heb om erover na te denken voordat ik een grote fout maak.
Oud 07-01-2012, 13:48
Verwijderd
Welke bijbelvers? En waarom, ben je echt gelovig of kwam je die tekst ergens tegen en stond t je gewoon heel erg aan? En! Ma ma met een hartje
Oud 07-01-2012, 14:33
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Ben idd gelovig , maar heb de bijbelvers ook gezien toevallig laatst ineens bij de rapper Tupac.
Het is ook nog maar een ideetje hoor , heb nog jaren zat om erover na te denken.
Oud 28-01-2012, 10:59
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een goede shop in omgeving Enschede of Venlo. Er liggen er een aantal hier in de stad, maar dat weet ik niet zo goed. Ik wil de tattoo die ik in september '10 heb laten zetten, over een tijdje laten bijwerken. De jongen die mijn tattoo gezet heeft, is gestopt met zijnt attooshop en komt dus niet meer in aanmerking. Het gaat om een tekst op mijn zij, met vrijwel alleen maarl fijne lijntjes, dus ik vraag me af of er hier mensen zijn die tattooshops kennen die daar toevallig heel goed in zijn, het overtrekken van fijne lijnen. Iemand suggesties?
Oud 29-01-2012, 00:59
Verwijderd
Ik zoek mensen die ervaring hebben met tattoeages icm littekens.
Oud 29-01-2012, 20:18
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik zoek mensen die ervaring hebben met tattoeages icm littekens.
Littekens door de tatoeage, of tatoeage over littekens heen laten zetten?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 31-01-2012, 05:40
Verwijderd
Dat laatste!
Oud 31-01-2012, 05:57
Verwijderd
Is het niet het handigste om daar even een shop voor binnen te wandelen, het litteken te laten zien en te overleggen? Zij kunnen je denk ik het beste helpen, ook omdat dan duidelijk is hoe groot en diep het litteken is en wat de mogelijkheden zijn. Eventueel bij mensen in je omgeving navragen wat een goede shop is? Ik weet niet waar je woont, maar in Reuver, Venlo en Weert (Limburg) liggen shops die érg goed zijn en waar je zo kunt binnenlopen/mailen voor een vraag ofzo.
Oud 31-01-2012, 13:21
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
wat ik gehoord heb van mn ex, die een tattoeage op zn litteken heeft is littekenweefsel is goed te tattoeren maar kan door het relief van het litteken het wel anders uitpakken. het beste kun je dus naar een tattooshop gaan inderdaad, waar je je litteken ook kunt laten zien. want elk litteken is ook weer anders natuurlijk.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 31-01-2012, 14:09
Verwijderd
Ik ben een shop binnengelopen. Wat tuttebel zegt, bij weinig verschil in dikte met de rest van de huid was het niet zo'n probleem. Ik wil echt dat het onderdeel uitmaakt van het resultaat. En ik ben nog echt in een voorzichtige orientatiefase voordat ik me verheug op iets wat niet zo'n goed idee is.
Oud 11-02-2012, 18:18
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Spoiler


Hoeveel ben je ongeveer kwijt voor zoiets?
__________________
In omnia paratus
Oud 12-02-2012, 14:20
Verwijderd
Dat verschilt per tattooshop en tattoeerder, gewoon ergens binnenlopen en info vragen Ga je zoiets laten zetten?
Oud 12-02-2012, 14:52
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Dat verschilt per tattooshop en tattoeerder, gewoon ergens binnenlopen en info vragen Ga je zoiets laten zetten?
Ik wil dat eigenlijk wel heel graag, al heel lang.

Alleen m'n vriendin vind tatoeages vreselijk.
__________________
In omnia paratus
Oud 12-02-2012, 15:53
Verwijderd
Mijn vriendje vond tattoo's ook lelijk, totdat ik die van mij liet zetten. Ik heb 'm gebeld met de mededeling 'ik ga een tattoo laten zetten' en kreeg een lezing over waarom tattoo's lelijk zijn. Ik heb die van mij evengoed laten zetten en sindsdien staat 'ie er veel meer open voor, is hij heulemaal fan van die van mij en is zelfs enthousiast over zelf een tattoo laten zetten/de gedachte bij mij dat ik er nog een laat zitten. Persoonlijk zou ik het stom vinden als je iets wat je heel erg graag wil, niet doen omdat je vriend/vriendin het niet tof vind. Ik ben van mening dat de kans heel groot is dat je dan situaties krijgt als 'ik heb dat nooit kunnen doen omdat ik iets met jou heb', 'Ik heb dat voor jou altijd gelaten, en jij wilt dat niet eens voor mij laten!'. Dus ik zeg: Gewoon doen als je het heel erg graag wil!
Oud 13-02-2012, 11:46
Verwijderd
^ Beetje naief, wel Hij probeerde in te grijpen en toen dat niet meer kon, had het weinig zin om nog drama erover te schoppen.
Oud 15-02-2012, 08:53
Verwijderd
Ik geloof niet dat ik je helemaal snap
Oud 04-03-2012, 13:55
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
heb in allebei men oren tunnels van 8mm en rechts zit boven men andere tunnel nog ieniemienie tunnel van 2.5mm maar die moet ik nog verder stretchen alleen nog geen tijd/zin gehad xD
Oud 04-03-2012, 20:42
Verwijderd
Vraagje voor de ervaringsdeskundigen. Als je een zwartwitte tattoo wilt, waarvan het 'wit' dus je huid is, hoe houdt het zwart zich dan? Want ik zie heel vaak dat mensen met zo'n blauwige tattoo lopen die volgens mij verkleurd is van zwart, en dat past totaal niet bij mijn huid. Is het dan slimmer om bijvoorbeeld heel donkerbruin te gebruiken? Of iets anders? Welke kleuren verkleuren het minste, welke het meeste, en zijn er tips voor bepaalde huidtypes? (Ik heb rood haar en dus een bleke huid die lijkkleurig wordt bij koele kleuren ).
Oud 11-03-2012, 23:24
Verwijderd
Ik heb me laten vertellen dat de inkt van tegenwoordig veel beter is en dus niet meer naar blauw/groenig verkleurd.
Verder heb ik ook rood haar en dus een lichte huid, maar ik heb een tattoo in het zwart laten zetten. HEt gaat echter wel om een tekst, en niet om een complete tekening. Ik vind het absoluut niet storend, maar ik kan me voorstellen dat, wanneer ik een tekening ofzo in het zwart zou laten zetten, dat dat wel vrij hard zou zijn.

Ik heb ooit een keer een vrouw gezien met een compleet bruine tattoo, zij had een soort lichte terra cotta kleur. De kleur paste bij de tekening die ze had laten zetten (het deed mij nog het meest denken aan een soort tekening die de oermensen maakten op de muren, vroeger) en dat scheelde wel. Ik denk dat het heel erg van hetgeen dat je laat zetten afhangt. Daarnaast ligt het er imo ook nog aan wat je laat zetten, als je iets laat zetten met heel fijne lijntjes, vind ik zwart oer het algemeen wel heul mooi, pas als je grote vlakken zwart gaat kleuren, vind ik het vaak niet meer mooi. Maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak.
Oud 12-03-2012, 17:32
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
shit! ik kijk echt teveel naar LA ink en miami ink en dat soort series! Ik krijg gewoon allemaal ideeën om over een paar jaar een tattoo te nemen!
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 12-03-2012, 22:10
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Haha ik heb inderdaad net ook een seizoen L.A. Ink afgekeken, wel veel drama maar de tattoos oh <3 ik wil ook weer. En ik mis m'n lippiercing toch wel erg..
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 21-03-2012, 22:20
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ik ben begonnen met mijn oren te stretchen vandaag. Ik wil uiteindelijk tot 6 mm ofzo gaan, zeker niet ver want ik vind stretchen wel mooi maar te groot vind ik lelijk!

Maar nou dus dit...

Ik heb niet echt research gedaan op het internet, maar ben gewoon naar de juwelier gegaan en besloot daar maar over stretchen te vragen omdat dat 'een specialiteit' van hen is zoals meerdere mensen die tunnels hebben hier in de buurt zeggen. Daar klopt dus geen reet van.
Ik zei dat ik graag mijn oren wou stretchen, en die vrouw liet een aantal tunnels zien. Die vrouw zei dat ik wel een 3mm kon hebben (dit was mijn eerste stretch, mijn gaatjes waren dus 0,8 mm (oorbelgaatje) !!!) Ik dacht, aangezien meerdere mensen zeggen dat dit een specialiteit van hen is, dat die vrouw het wel goed had, vond het verder ook niet vreemd dat ze meteen 0,3 mm aanbevool aangezien ik niks van stretchen afwist. Ik nog wat vraagjes gesteld, of ik ze er gewoon door moest doen, of het pijn zou doen, waarmee ik het beste kon ontsmetten e.d.
Ze heeft niks over een stretchpennetje (of hoe zo'n ding heet) erbij verteld, ze zei gewoon dat ik de tunnels in m'n gaatjes moest duwen. Ik heb dus alles ontsmet, en heb dus gewoon die tunnels erdoor geduwd. Dit deed opzich niet veel pijn, het was wel heel even pijnlijk maar niet echt super. Mijn linkse geen problemen bij gehad, rechtse deed tot ong. een uurtje na het inbrengen nog wel een klein beetje pijn. Ik lees net dus op internet dat je in stapjes moet stretchen (1,2 - 1,6 - 2 - 2,5 - 3 - 4 en ga zo maar door). Ik ben dus van standaard oorbel gaatje (0,8mm) meteen naar 3mm gegaan, ik heb de tussenstappen dus overgeslagen. Ook heb ik niet zo'n stretchpennetje of hoe dat heet erbij gebruikt, die vrouw zei namelijk dat ik de tunnels er gewoon door moest doen... Ik heb gelezen dat dit kan leiden tot ontstekingen en blow outs. Ik ben nu toch wel een beetje angstig, het is niet meer gevoelig behalve als ik het aanraak.

Is er een manier om blow outs/ontstekingen te voorkomen?
En wat moet ik doen als er wel klachten optreden?
Oud 22-03-2012, 10:04
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Wat leren we hiervan? Eerst jezelf inlezen. Blowouts enzo kun je voorkomen door het rustig aan te doen.. Heb je er nu nog last van? Als je geen wondje hebt, heb je mazzel en kun je hem denk ik wel laten zitten, anders zou ik hem eruit halen denk ik, en dan als het genezen is opnieuw beginnen met een kleiner maatje. Ik heb er wel 3 jaar over gedaan om op 10/12 mm te komen, lekker langzaam
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 22-03-2012, 13:44
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ik heb er geen last van maar links heb ik wel een blow out nu, rechts heb ik niks.
Ik haal m'n linker er nu uit en doe mijn gewone oorbel weer in totdat het genezen is, ik heb op internet gelezen dat het beter is om er in ieder geval wel een kleiner iets in te houden dat dat de genezing bevorderd. En een zoutbad.
Oud 22-03-2012, 14:05
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Ah kijk, zoutbadje is altijd goed inderdaad.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 27-03-2012, 16:08
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Heeft iemand ervaring met de tattooshop Players Club in Maastricht? Ben er 4 jaar geleden eens binnengestapt en werd toen voor m'n gevoel een beetje weggekeken (ja ik ben daar te onzeker voor :') ) maar vind het werk op de site, met name van Sil, erg mooi. Ervaringen? Of andere goede shops in (de buurt van) Maastricht?
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 27-03-2012, 16:25
Verwijderd
Definieer 'in de buurt van....'? In Weert ligt Lady Luck en daar zie ik erg mooie dingen van voorbij komen. Twee vrienden en een nichtje hebben daar iets laten zetten en die tattoo's zijn écht super mooi geworden. Die vrienden hebben 'm overigens laten zetten door Sean Welsh (wel bij lady Luck) en die schijnt (tenminste, dat roepen de jongens) ook heel erg goed te zijn.
Oud 27-03-2012, 16:30
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Weert is me net iets te ver, heb in Brunssum ook al een adres waar ik eens wil gaan kijken en dat is nog net te doen..
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 29-03-2012, 13:42
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
oke, dit klinkt mss dom maargoed,
ik vraag me wel eens af of er behalve verschil in de ontwerpen van de tattoeerders ook verschil zit in hoelang de tatoeages mooi blijven,
zegmaar of de kleur niet na een paar jaar heel dof en vervaagd raakt, net zoals je hebt als je je haar verft en dat 3 maanden laat zitten, dan wordt je haar ook doffer....
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 05-05-2012, 11:18
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Ik wil graag een lip piercing, rechts onderaan; een ringetje. Ben 16 jaar, bijna 17.
Weet iemand of het veel pijn doen, hoe snel het geneest, of het snel ontsteekt,...
(ik ken zelf niemand die het heeft)
Ervaringsdeskundigen gevraagd!
Oud 06-05-2012, 03:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb een in het midden, lijkt me redelijk hetzelfde.

Ja, het deed best wel zeer, maar het is zeker niet zo erg als je denkt. Niet het pijnlijkste wat ik ooit heb gedaan.
Ik had een week een dikke lip (zo dik dat ik dacht dat het ringetje te klein was) en 's ochtends zat het ringetje vastgegroeid en moest ik dat lostrekken. En een paar keer per dag sterilon erop, dat is ook geen prettig gevoel.
Die van mij is een keer ontstoken geweest en dat was precies zoals het begin, alleen dan met pus en andere narigheden. Was na 3 dagen non stop sterilon (ik deed er toen elke les wat op) over, maar was niet prettig. Daarna nooit meer echt problemen gehad, ik doe er zo nu en dan nog wat sterilon op uit voorzorg.

Ik heb hem overigens al 7 jaar.

Hopelijk helpt dit je. Gewoon doorbijten.

Citaat:
Definieer 'in de buurt van....'? In Weert ligt Lady Luck en daar zie ik erg mooie dingen van voorbij komen. Twee vrienden en een nichtje hebben daar iets laten zetten en die tattoo's zijn écht super mooi geworden. Die vrienden hebben 'm overigens laten zetten door Sean Welsh (wel bij lady Luck) en die schijnt (tenminste, dat roepen de jongens) ook heel erg goed te zijn.
Ja, daar ben ik ook geweest! Vriendelijke mensen en goede kwaliteit/prijs verhouding
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-05-2012, 18:30
xCharlee
Avatar van xCharlee
xCharlee is offline
Sorry als deze vraag eerder werd gesteld,, no zin om terug te lezen.
Hoe houden jullie jullie navelpiercing schoon, tot het helemaal genezen is ?
Oud 08-05-2012, 19:46
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Weet iemand waar je in Amsterdam een goede lip piercing kan zetten?
Oud 09-05-2012, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Sorry als deze vraag eerder werd gesteld,, no zin om terug te lezen.
Hoe houden jullie jullie navelpiercing schoon, tot het helemaal genezen is ?
2x per dag schoonmaken met een milde ongeparfumeerde wasgel.
Oud 10-05-2012, 08:15
Verwijderd
Ik vind navelpiercings bij meisje wel leuk
zelf ben ik een jongen
Oud 10-05-2012, 18:28
xCharlee
Avatar van xCharlee
xCharlee is offline
Citaat:
Ik vind navelpiercings bij meisje wel leuk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25.