Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2010, 21:06
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Even voor de duidelijkheid: dat stemgeluid heeft ze opgelopen met een ongeluk.
Dan nog komt ze erg lomp over en ik vind de stem niet minder zeikerig omdat ze er niet mee geboren is
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2010, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik heb haar oren in de gaten gehouden, dus ze heeft óf in-het-oor gehoorapparaten (inplaats van een achter-het-oor gehoorapparaat, zoals ik dat heb), óf ze kan inderdaad redelijk uit de voeten op het eiland zonder gehoorapparaten. Ik neem aan dat het het laatste is, want ik denk dat ze anders wellicht niet aan "Expeditie Robinson" had mogen meedoen. "Expeditie Robinson" is namelijk vooral een fysiek spel, en door vrijstellingen voor de waterproeven zou zij fysiek gezien een oneerlijk voordeel opbouwen ten opzichte van de anderen (ze is dan minder uitgeput en kan het dan dus langer uithouden op het eiland), en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Om nog maar te zwijgen over de mogelijke afgunst dat dat onbedoeld zou hebben opgewekt bij de andere teamleden (heb ik zelf al vaak genoeg meegemaakt; áltijd gezeik over vrijstellingen, alsof je 't expres doet), waarna ze haar er op een gegeven moment sowieso zouden hebben uitgestemd.

En toch - zonder dat er al ooit überhaupt een vrijstelling aan te pas is gekomen - willen al velen haar meteen in het begin er uit. Dat terwijl ze wel goed geholpen heeft (vooral dankzij haar instructies over het vlot hebben ze de proef kunnen winnen), en in tegenstelling tot bijvoorbeeld luiwammes Iwein toch veel meer heeft gedaan. Waarom willen ze haar allemaal er uit? Een goede reden is er bij haar niet opgegeven, terwijl bij Lange Frans (en andere mensen waar op werd gestemd) wél de motivaties in beeld werden gebracht. Zou het heel stiekem toch gaan om de gedachte: "Ze heeft een handicap, en is daarom dus de allerzwakste?" Natuurlijk zou niemand dat rechtuit op TV als reden opgeven (dan kom je nationaal sterk onder vuur te liggen, want het blijft natuurlijk discriminatie), maar het geeft wel te denken. Of denk ik nu te ver door?

Is zij de eerste gehandicapte deelnemer ooit aan "Expeditie Robinson?" Zo nee, dan ben ik wel benieuwd naar hoe het haar voorgangers vergaan is.

In ieder geval ben ik lekker voor haar: van Kamp Zuid vind ik haar in ieder geval behoren tot een van de meer integere mensen, en alleen al daarom mag ze van mij "Expeditie Robinson" winnen.
Je hebt echt inieminie-apparaatjes, mogelijk heeft ze die (zodat ze bv. ook modellenwerk kan doen met zo'n ding in zonder dat het zichtbaar is). Maar met water blijft dan een probleem. Maar idd, als ze vrijstellingen krijgt, zal dat wel gezeik geven, dus misschien dat ze zich ook zonder vrij goed kan redden.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 21:16
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Dan nog komt ze erg lomp over en ik vind de stem niet minder zeikerig omdat ze er niet mee geboren is
Als ze er wél mee geboren was, had je het begripvol niet zeikerig gevonden - maar omdat ze er niet mee geboren is en het door een akelig ongeluk heeft opgelopen, heb je er geen begrip voor en vind je haar gewoon zeikerig?! Gast, wat is dat nou voor een belachelijke redenatie?! Het zijn mensen met gelijkaardige stompzinnige redeneringen (met bovendien weinig vermogen tot empathie) die het leven voor gehandicapten altijd maar onnodig moeilijk(er) maken. Ik zou bijna willen dat het mogelijk is om zulke mensen zelf maar eens een maandje een leven als slechthorende te laten leiden, eens kijken hoe ze het dan vinden als mensen ze keihard afrekenen op iets waar ze helemaal niets aan kunnen doen.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 21:20
Verwijderd
Ach, ik vind haar stem ook irritant, dat betekent niet dat ik geen empathie heb en een keer slechthorend moet zijn om dat te ervaren Het feit dat ik weet dat het komt doordat ze slechthorend is, geeft een verklaring waardoor ik begrijp waarom ze zo praat, maar het blijft een afwijkend stemgeluid.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 21:32
Verwijderd
Ik dacht dat Kim sterker zou zijn, dat zei ze ook.
En dat geloofde ik wel.

maar ik vind dr zeuren, en ze heeft een irritante stem.
Kan mij t schelen of ze er mee geboren is of niet; dr stem is irritant.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 21:38
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Mijn laatste woord hierover, want ik realiseer me dat dit een off-topic discussie is:

Ik blijf erbij dat het feit dat iets anders of afwijkend is, geen vrijbrief is om het irritant te mogen vinden. Anders zou het bijvoorbeeld ook oké zijn voor heteroseksuelen om homo's irritant te vinden ("Want die zijn toch anders!"), of voor blanken om donkergekleurden irritant te vinden ("Want die zijn toch anders!"). Als we zo gaan beginnen, is het einde zoek. Maar goed, helaas is het maatschappelijk nog steeds geaccepteerd om gehandicapten irritant te vinden of zelfs te bashen - alleen al het negatieve commentaar op Onzin over bijvoorbeeld de Jostiband (waar trouwens geen forumbaas tegen optreedt) vind ik daar een goed voorbeeld van. Dat zal ook wel zo blijven ook, totdat in de verre toekomst door DNA-manipulatie (bijvoorbeeld reparatie van defecte genen) vrijwel alle gehandicapten uit de wereld gefilterd zijn. Dan is iedereen "normaal", maar dan gaan ze vast wel iets anders afwijkends vinden om te gaan bashen. Dat is blijkbaar de menselijke natuur.

Zo, ik heb mijn zegje gedaan.

Om weer on-topic te gaan: ik vind Sebastiaan heel plezierig om naar te kijken. Van mij mag hij er dus ook nog lang in blijven.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 21:40
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vond Dennis vandaag ook heel erg leuk qua doen en laten
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 21:43
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Als ze er wél mee geboren was, had je het begripvol niet zeikerig gevonden - maar omdat ze er niet mee geboren is en het door een akelig ongeluk heeft opgelopen, heb je er geen begrip voor en vind je haar gewoon zeikerig?! Gast, wat is dat nou voor een belachelijke redenatie?! Het zijn mensen met gelijkaardige stompzinnige redeneringen (met bovendien weinig vermogen tot empathie) die het leven voor gehandicapten altijd maar onnodig moeilijk(er) maken. Ik zou bijna willen dat het mogelijk is om zulke mensen zelf maar eens een maandje een leven als slechthorende te laten leiden, eens kijken hoe ze het dan vinden als mensen ze keihard afrekenen op iets waar ze helemaal niets aan kunnen doen.
Als iemand er mee geboren is, kan diegene er ook geen reet aan doen? Ik zeg alleen dat het me niet uitmaakt hoe ze er aan komt, ik vind het gewoon een vervelende stem.
Ik vind mensen met een handicap overigens nooit zielig, ik heb hooguit bewondering voor hoe ze met een handicap omgaan (of juist niet), maar daarom hoef ik het niet plezierig te vinden om naar te kijken/naar te luisteren of wat dan ook.

Anyway, ontopic maar weer
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 08:08
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Kim valt me werkelijk alles mee Die Stephanie vond ik zeuren hoor. Ja natuurlijk, je kunt niet weten hoe zij zich voelt en klaarblijkelijk voelde ze zich verschrikkelijk en op zich snap ik dan ook wel dat de groep je geen barst meer kan schelen, maar het leek wel alsof ze het meteen de eerste dag op heeft gegeven, of de eerste nacht, dat is toch wel enigszins... zwak.

En Dennis, dat is toch niet normaal hoeveel eten hij daar op dat eiland heeft?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Mijn laatste woord hierover, want ik realiseer me dat dit een off-topic discussie is:

Ik blijf erbij dat het feit dat iets anders of afwijkend is, geen vrijbrief is om het irritant te mogen vinden. Anders zou het bijvoorbeeld ook oké zijn voor heteroseksuelen om homo's irritant te vinden ("Want die zijn toch anders!"), of voor blanken om donkergekleurden irritant te vinden ("Want die zijn toch anders!"). Als we zo gaan beginnen, is het einde zoek. Maar goed, helaas is het maatschappelijk nog steeds geaccepteerd om gehandicapten irritant te vinden of zelfs te bashen - alleen al het negatieve commentaar op Onzin over bijvoorbeeld de Jostiband (waar trouwens geen forumbaas tegen optreedt) vind ik daar een goed voorbeeld van. Dat zal ook wel zo blijven ook, totdat in de verre toekomst door DNA-manipulatie (bijvoorbeeld reparatie van defecte genen) vrijwel alle gehandicapten uit de wereld gefilterd zijn. Dan is iedereen "normaal", maar dan gaan ze vast wel iets anders afwijkends vinden om te gaan bashen. Dat is blijkbaar de menselijke natuur.

Zo, ik heb mijn zegje gedaan.

Om weer on-topic te gaan: ik vind Sebastiaan heel plezierig om naar te kijken. Van mij mag hij er dus ook nog lang in blijven.
Je slaat nogal door, vind ik... Niemand hier zegt dat ze Kim irritant/stom vinden vanwege haar slechthorendheid, ik vind alleen haar stem irritant. Hetzelfde voor je andere vergelijkingen; je doet net alsof mensen zich niet aan anderen mogen irriteren, en al helemaal niet aan anderen die afwijken van een norm. Sowieso wordt er niemand gebasht hier, er wordt alleen gezegd dat Kim een irritante stem heeft
De Nanny (Fran Drescher) heeft een mega irritante stem, ik zie niet in waarom ik dat niet zou mogen vinden. Ik verbind geen persoonlijk oordeel aan haar stem ofzo.

Wat deze discussie met DNA-selectie te maken heeft zie ik echt niet.

Laatst gewijzigd op 10-09-2010 om 12:01.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 11:47
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
En Dennis, dat is toch niet normaal hoeveel eten hij daar op dat eiland heeft?
Meteen die doos open maken ook
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 12:07
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Meteen die doos open maken ook
Ja, precies. En dan daarna pas die kist ontdekken

Ik vond het wel bijna sneu voor Frans trouwens, dat hij dacht dat iedereen een hekel aan hem had en dat het daarom ging. Maar aan de andere kant... Hij zei: "Ja, het gaat alleen maar erom of mensen je aardig vinden en niet om het overleven", maar het overleven houdt ook in: functioneren in een groep. Dat ging nog niet zo best
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 12:45
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Maar ik vind wel dat Frans zich een beetje zielig gedraagt. "Ze moeten me niet." Een echte gangstah Ciske de Rat als je het mij vraagt. Trouwens, die dikke dikke kerel, Sergio?, die is ook echt vervelend. In het spelletje wat hij speelt gaat toch niemand trappen. Volgens mij denkt hij dat zijn teamgenoten achterlijk zo of zo.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 13:47
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Hij is zelf een beetje achterlijk volgens mij, dat hij niet door heeft dat iedereen hem al door heeft
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 19:47
Verwijderd
Nou, het jammere is dat z'n medebelgen gewoon doodleuk achter hem aanlopen, met dikke Iwein voorop.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2010, 13:51
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Hij is zelf een beetje achterlijk volgens mij, dat hij niet door heeft dat iedereen hem al door heeft
Ja, dat ook en wat Absinthe zegt. Maar ik kan het me ook wel voorstellen dat wanneer je gewoon een lamzak bent, je achter degene gaat aanlopen die het meest alfa overkomt.
Aapjes kijken .
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 11-09-2010, 15:12
Verwijderd
Wie zei ook alweer dat het wel leuk was dat er ook Vlamingen meededen? Tot nu toe vind ik het maar een stelletje vervelenden!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2010, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Wie zei ook alweer dat het wel leuk was dat er ook Vlamingen meededen? Tot nu toe vind ik het maar een stelletje vervelenden!
Ik vind ze leuk, ik vind Sergio en zijn achterlijke volgelingen hilarisch
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 15:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Wie zei ook alweer dat het wel leuk was dat er ook Vlamingen meededen? Tot nu toe vind ik het maar een stelletje vervelenden!
Nou, in principe vind ik dat leuk, maar ik vind wel dat tot nu toe de Nederlanders nogal de gangmakers zijn. Behalve die Sergio dan, met zijn theorieën, maar de handen uit de mouwen steken, ho maar...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 17:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind het wel grappig dat ze alle kemphanen bij elkaar in 1 kamp hebben gestopt en alle luiwammesen in het andere kamp. Alleen wel weer jammer dat de (niet-gekozen) kampleiders immuniteit hebben.

Wat ik totaal niet snapte was dat al die mannen in kamp zuid zo makkelijk instemden met het idee om Kim er uit te stemmen, met als argumentatie van Iwein dat hij er anders zelf uit zou liggen. Als man zou ik echt denken 'nou en? Als jij er uit ligt, lig ik er in elk geval niet uit' en ik zou zorgen dat ik geliefd werd bij de vrouwen. Dan heb je volgens mij namelijk meer kansen dan als je je nu tegen de vrouwen keert.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel grappig dat ze alle kemphanen bij elkaar in 1 kamp hebben gestopt en alle luiwammesen in het andere kamp. Alleen wel weer jammer dat de (niet-gekozen) kampleiders immuniteit hebben.

Wat ik totaal niet snapte was dat al die mannen in kamp zuid zo makkelijk instemden met het idee om Kim er uit te stemmen, met als argumentatie van Iwein dat hij er anders zelf uit zou liggen. Als man zou ik echt denken 'nou en? Als jij er uit ligt, lig ik er in elk geval niet uit' en ik zou zorgen dat ik geliefd werd bij de vrouwen. Dan heb je volgens mij namelijk meer kansen dan als je je nu tegen de vrouwen keert.
Idd, ik dacht ook dat een van die mannen dat wel dacht, maar kennelijk vinden ze Iwein zo leuk en/of zijn ze zo dom in dit spel dat ze allemaal maar op Kim hebben gestemd. Raar, maar ik vind het wel interessant, ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt
Met citaat reageren
Oud 13-09-2010, 10:22
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Maar dat komt doordat er zich in dat kamp twee blokken hebben gevormd: het Vlaamse mannen/ Nederlandse vrouwen. Als ze nu Iwein eruit hadden gestemd, hadden de Nederlandse vrouwen alleen maar meer macht gekregen en een voor een de Vlaamse mannen eruit gestemd. Dus het is eigenlijk heel logisch. Maar wel een beetje flauw, al meteen zo tactisch stemmen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 23:43
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind het jammer dat Kim eruit is. Ik heb haar heel erg onderschat. En tegen Sergio wil ik zeggen: HOU JE BEK (...)!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 09:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Sergio is echt verschrikkelijk. En het rare is dat hij zijn karakter nog wel als sterkste punt zag. Dat hij dacht dat hij daarmee iedereen wel voor hem wist te winnen. Terwijl het nu zijn karakter (en luiheid) is waar zoveel ergernis van komt.
Je bent ook wel blind ook als je tegen die meiden begint te praten over je terechte leiderschap als je net hun maatje eruit hebt gestemd.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 09:38
Verwijderd
Sergio is echt verschrikkelijk
Ik vond Kim erg leuk, heel jammer dat ze er uit is.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 12:23
Verwijderd
Haha, waar ik me wel aan kan ergeren; 'Kim is van de straat'.

Ach kom op, in Nederland hebben we helemaal geen straat, doe normaal.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 11:05
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik vrees voor Maxim nu hij zijn imuniteit kwijt is
Als hij eruit gaat blijven er nog maar weinig over die de confrontatie op gaan zoeken denk ik .
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Ik vrees voor Maxim nu hij zijn imuniteit kwijt is
Ik ook
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 15:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Tenzij hij bij de Hollandse meiden terecht komt. Die zijn juist wel weer blij met dat soort typetjes denk ik, mits Maxim zelf ook wel wat uitvoert dan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 16:02
Verwijderd
Ik denk dat Maxim ze alles meevalt, vergeleken met nare meneer Sergio
Maar goed, hij zal ook weer bij oudkampleden terecht komen verwacht ik, en dan zijn Martine en Tatiana en John en Sebastiaan wel redelijk klaar al met hem denk ik.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 17:07
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
pff er gebeurd echt geen reet... En nu is Kim er ook nog uit... wat een saai seizoen...
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 14:11
Verwijderd
Ik ben voor Saar en Dennis!

Verder is er nog niet veel gebeurt, Iwein, Sergio en Maxim vind ik vreselijk en mogen er voor mij de eerst volgende ronde eruit!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 14:57
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind het ook jammer dat Kim eruit is. Het is gewoon flauw, al dat complotgedoe was helemaal niet nodig geweest, want die Nederlandse meisjes waren daar totaal niet mee bezig, die hebben het gewoon eerlijk gespeeld. Maar wat heeft die Sergio tegen Nienke zeg, waarom doet hij steeds zó onaardig tegen haar, echt vreselijk. En Maxim vind ik ook stom, zo expres ruzie gaan lopen zoeken, bah zeg
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 17:43
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik snap ook niet waarom die Nederlandse mannen zo moeilijk doen van "geef het leiderschap + immuniteit maar aan mij". Ten eerste: niemand zal jou immuniteit geven en dat snap je toch zelf ook wel, want je zou het andersom ook niet doen?! Ten tweede: het is gewoon het spel zo, waarom accepteren ze dat niet?
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 19:40
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Maar wat heeft die Sergio tegen Nienke zeg, waarom doet hij steeds zó onaardig tegen haar, echt vreselijk.
Omdat hij super kinderachtig, koppig en lelijk is. Ik vind dat hij een heel naar karakter heeft (zoals die overkomt) en ik denk dat dat echt de aard van het beestje is.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 21:29
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ik snap ook niet waarom die Nederlandse mannen zo moeilijk doen van "geef het leiderschap + immuniteit maar aan mij". Ten eerste: niemand zal jou immuniteit geven en dat snap je toch zelf ook wel, want je zou het andersom ook niet doen?! Ten tweede: het is gewoon het spel zo, waarom accepteren ze dat niet?
Dat snapte ik ook al niet
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 06:23
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Omdat hij super kinderachtig, koppig en lelijk is. Ik vind dat hij een heel naar karakter heeft (zoals die overkomt) en ik denk dat dat echt de aard van het beestje is.
Ja, precies. En dan na de eleminatie gaan zeggen (toen hij discussie wilde en Nienke niet wilde praten) "het is toch maar een spelletje". Jaaa, jaa
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 13:57
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het was gewoon de manier waarop hij dat spel speelde... Hij leek er niet veel van begrepen te hebben. Op zich wel fijn voor Nienke om te horen dat het verder niets persoonlijks was, maar denk wel dat ze vooral dacht: ja ja, ga maar snel weg jij, haha!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 15:59
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Maar toch nog even op Nienke stemmen, ik geloofde geen reet van zijn 'excuus'
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 20:29
Verwijderd
Ik vind Iwein wel erg cute met z'n 'vriendinnetje'
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 22:05
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
hij's zooo in love. en zij..?
hij kan nog wel eens flink op z'n bek gaan.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 01-10-2010, 08:52
Verwijderd
Jammer van Maxim Maar niet onverwacht.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2010, 14:41
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind het niet zo erg dat hij eruit is. Maar ik vind het allemaal wel een beetje lafjes hoor op die eilanden.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 01-10-2010, 15:37
Verwijderd
Maxim vind ik niet zo erg, hij was toch niet zo leuk als verwacht.
En verder vind ik het best vermakelijk allemaal
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 19:38
Verwijderd
Ik vind er weinig aan dit seizoen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 07:44
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Maxime vond ik toch al stom, maar ik vond het wel sneu voor hem dat hij niet kon slapen, kan me voorstellen dat dat echt slopend is, veel slopender dan weinig eten of zo. Vond het wel opvallend dat hij nog even op John stemde, precies zoals Sergio nog even op Nienke stemde. Alsof ze zich er al bij neer hadden gelegd dat ze eruit zouden gaan door niet op de zwakste na hen te stemmen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 11:12
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Op tv zie je ook steeds maar 1 uur van een aantal dagen, ik denk dat als je daar zit je heel goed aan kan voelen komen dat je er uit gaat. Maxime had ook al aangegeven fysiek niets meer waard te zijn en in zo'n groep is het te verwachten dat ze gewoon voor de zwakste gaan.

Het valt me wel op dat het vaak zo is dat 1 eiland het paradijs lijkt en het andere eiland de hel
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 09:58
Jean Bob
Avatar van Jean Bob
Jean Bob is offline
Haha gister was wel weer lachen. Die Martine die "per ongeluk" Nienke eruit stemde. Hoe dom kan je zijn? En dat loopt daar een beetje moeder gans te spelen. Op het eind weer zo'n mooi verschil tussen mannen en vrouwen, Saar en Regina die het om de "gunfactor" gaat.
__________________
op zoek naar olijke popkes
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 13:31
Allure
Allure is offline
Jammer dat Nienke eruit is. Ik vind het kortzichtig van Martine dat ze op Nienke heeft gestemd.

En wat is Dennis arrogant, zeg. Ja, hij heeft een week alleen op het eiland gezeten. Maar in die week alleen kon hij niet weggestemd worden. Je kan het dus ook als een voordeel zien.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 23:12
Jean Bob
Avatar van Jean Bob
Jean Bob is offline
Noem het maar arrogant. Hij was verbijsterd dat zijn twee beste maatjes van het kamp hem niet kozen. Terwijl goed dacht te zitten door dat voedselpakket dat hij had meegenomen. Ik vond het ook vrij onbegrijpelijk, net zo'n geval als Martine die op Nienke stemt omdat ze dacht "dat toch niemand op haar zou stemmen". Vrouwenlogica zou ik het willen noemen .
__________________
op zoek naar olijke popkes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.