Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2014, 19:14
Verwijderd
Hoi allemaal,

Ik wil graag weten of iemand van de dames ervaring heeft met borstgroei door het kruid fenegriek. Ik wil het graag gaan gebruiken, omdat ik zelf cup 75A heb en mijn borsten wel iets groter wil hebben. Ik ben niet van plan de capsules te gaan slikken, omdat je daarvan aankomt en dat wil ik niet. Ik wil de fenegriek poeder mengen met olijfolie en mijn borsten daarmee masseren.

Ik heb online het boek 'Boost your bust' gelezen en ik ben wel benieuwd of het echt werkt. Ik heb ook al ervaringen van vrouwen op internet gelezen, maar ik ben benieuwd of iemand het hier ook heeft gebruikt.

Ik ben trouwens 17 jaar, dus ze kunnen nog wel een jaartje groeien, maar ik denk niet dat dat nog gebeurt. De afgelopen jaren zijn ze namelijk niet gegroeid, zelfs niet nadat ik ben aangekomen en aan de pil ben gegaan.

Gr.

Quinty
Met citaat reageren
Oud 10-01-2014, 19:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je borsten groeien tot je 21e dus ze kunnen best nog een maatje groter worden hoor
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2014, 21:58
Verwijderd
Hey Quinty,

De borsten van mijn vriendin van 20 groeien ook nog steeds hoor, is in een jaar tijd van 75A naar iets met B gegaan, vind het supermooi zo, maar dat was ze al. Geen zorgen over maken.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2014, 17:10
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Van kruiden op je borsten smeren gaan je borsten niet groeien. Je huid is er namelijk op gemaakt om vreemde stoffen buiten te houden. Je krijgt er hoogstens een lekker zacht huidje van omdat je er olie op masseert.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 11-01-2014, 18:15
iCanseethat
iCanseethat is offline
Citaat:
Van kruiden op je borsten smeren gaan je borsten niet groeien. Je huid is er namelijk op gemaakt om vreemde stoffen buiten te houden. Je krijgt er hoogstens een lekker zacht huidje van omdat je er olie op masseert.
Hmm.. ik denk dat je gelijk hebt, maar je lichaam (oksel als voorbeeld) absorbeert toch ook deodorant waardoor kans op borstkanker verhoogt wordt? Weet jij of dit een feit of een fabel is? Een zacht huidje is overigens niet verkeerd. ^^
__________________
... En dat is een waarheid als een koe.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2014, 19:47
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb even opgezocht wat fenegriek is en zo te zien zijn er geen aanwijzingen dat het borstgroei bevordert. Wat is de reden dat je grotere borsten wil?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2014, 20:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
TS: voor zover ik weet is er geen wondermiddel om borstgroei te bevorderen. Ik denk dat het beter is om aan je zelfvertrouwen te werken, er zijn maar heel weinig mannen die echt zo gefascineerd zijn met enorme borsten, en 75A is ook niet enorm klein; ligt ook maar net aan je bouw.

Citaat:
Hmm.. ik denk dat je gelijk hebt, maar je lichaam (oksel als voorbeeld) absorbeert toch ook deodorant waardoor kans op borstkanker verhoogt wordt? Weet jij of dit een feit of een fabel is? Een zacht huidje is overigens niet verkeerd. ^^
De huid zal wel iets absorberen, maar borstgroei komt niet vanuit de huid, maar vanuit het borstweefsel, en daarvoor is de huid echt te dik om dat kruidenmengsel door te laten, mocht het al enige werking hebben.

En een zacht huidje is niet verkeerd, maar onzekere meiden oplichten door ze onder valse voorwendselen een of ander kruidenmengsel te verkopen is wel verkeerd.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 11-01-2014, 21:45
ESCLEPIOS
ESCLEPIOS is offline
Natuurlijke borstgroei kan je wel doen, niet met fenegriek, maar door te stoppen met de pil.
Werkt 100%.
Nadeel is dat je dan ook zwanger wordt...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2014, 22:29
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Natuurlijke borstgroei kan je wel doen, niet met fenegriek, maar door te stoppen met de pil.
Werkt 100%.
Nadeel is dat je dan ook zwanger wordt...
Jep, maar dat zijn dan ook maar tijdelijk grotere borsten.

Ik geloof dat de enige werkende manier om grotere borsten te krijgen zonder nare bijwerkingen (kinderen op je 17e, een zware operatie of wellicht hormonenspul) een pushupbh aandoen is. Maar 75A is echt niet heel klein en je hebt het voordeel dat je geen rugklachten hebt/krijgt, je op latere leeftijd geen borsten op je heupen hebt hangen (stiekem zijn heel grote borsten die je soms zonder BH op iemands buik ziet hangen, naar mijn mening niet zo mooi als kleine borsten) en je hebt geen enorm decolleté dat iedereen afleidt. Kleine borsten zijn ook gewoon mooi en niet minder vrouwelijk of sexy dan grote borsten. En je kunt dus altijd een pushupbh aandoen als je voor de gelegenheid wat meer borst onder je kleren wilt.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2014, 08:49
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Hmm.. ik denk dat je gelijk hebt, maar je lichaam (oksel als voorbeeld) absorbeert toch ook deodorant waardoor kans op borstkanker verhoogt wordt? Weet jij of dit een feit of een fabel is? Een zacht huidje is overigens niet verkeerd. ^^
Nee je oksel absorbeert de deodorant niet en dat kankerverhaal is een fabeltje.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 12-01-2014, 14:50
Verwijderd
Mijn borsten zijn nog wel een maat gegroeid na mijn 17e, dus hoop houden Je bent waarschijnlijk nog niet uitgegroeid, heb een beetje geduld. Ik denk niet dat fenegriek zin heeft, om redenen die Pluis en Martino noemen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2014, 21:30
iCanseethat
iCanseethat is offline
Citaat:
TS: voor zover ik weet is er geen wondermiddel om borstgroei te bevorderen. Ik denk dat het beter is om aan je zelfvertrouwen te werken, er zijn maar heel weinig mannen die echt zo gefascineerd zijn met enorme borsten, en 75A is ook niet enorm klein; ligt ook maar net aan je bouw.

De huid zal wel iets absorberen, maar borstgroei komt niet vanuit de huid, maar vanuit het borstweefsel, en daarvoor is de huid echt te dik om dat kruidenmengsel door te laten, mocht het al enige werking hebben.

En een zacht huidje is niet verkeerd, maar onzekere meiden oplichten door ze onder valse voorwendselen een of ander kruidenmengsel te verkopen is wel verkeerd.
Ik denk dat ik hier dan weinig aan toe te voegen heb.
__________________
... En dat is een waarheid als een koe.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 21:32
Verwijderd
Beetje late reactie, maar ik lees jullie reacties nu pas.

Ik gebruik nu 3 weken fenegriek, maar merk nog weinig verschil, mijn vriendin merkt het wel maar die slikt ook capsules met fenegriek erin, maar daar kom je van aan en dat wil ik niet, zij wel.

De reden dat ik grotere borsten wil is omdat ik mezelf niet in verhouding vind. Ik heb best brede heupen en een aardige kont, maar dat vind ik niet mooi met kleine borsten. Ik voel me niet vrouwelijk, ik voel me nog een kind van 12.

Ook heb ik een vriend en ik wil me mooi voelen tegenover hem. Gelukkig maakt hij geen probleem van mijn kleine borsten en is hij meer een billenman, maar ik voel me toch wat onzekerder.

Ik heb ooit een push-up bh gekocht, maar dat vind ik niet lekker zitten. Die zitten dan heel wijd en het is niet mooi onder een shirtje. Ook lijken ze zo juist kleiner. Ik heb te weinig borst voor een push up bh denk ik.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 09:57
Verwijderd
Citaat:
en 75A is ook niet enorm klein; ligt ook maar net aan je bouw.
Citaat:
Maar 75A is echt niet heel klein
No offense hoor, maar als 75A al niet klein is, wat is dan nog wel klein?
Niks mis met benoemen dat iets klein is.

Tevens, Martino, no hetero no opinion, ik denk dat er zát mannen zijn die erg blij zijn met grote borsten.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 14:25
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ik geloof ook geen drol van borstvergrotende smeerseltjes, dit werkt hoogstens portemonneevergrotend voor de fabeltjesverteller.

Wat wel zou kunnen werken is veel plofkip of ander junkvlees met veel hormonen eten. Dit kan misschien echter wèl weer kanker veroorzaken.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 18:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tevens, Martino, no hetero no opinion, ik denk dat er zát mannen zijn die erg blij zijn met grote borsten.
Er zijn vast mannen die specifiek van grote borsten houden, dat ontken ik ook nergens.
Ik denk niet dat mijn geaardheid verder van belang is als heteroseksuele mannen in mijn omgeving zeggen dat grote borsten niet zo belangrijk voor ze zijn.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 23:11
Val
Val is offline
Je borsten groeien en veranderen je hele leven lang door hoor! Ik ben 19 in november geworden. Ik had altijd een cup A75. In november kreeg ik last van pijnlijke borsten, ze zijn in 1 maand tijd gegroeid naar B75. De pijn was dan gestopt. Nu voel ik weer pijn, groeipijn dus. Door kruiden gaan je borsten niet echt groeien. Maar wat wel kan helpen is, je borsten masseren. Met koud water in de douche rondjes draaien over je borsten! Borstspier oefeningen doen, er staan heel goede oefeningen op het internet. Je moet eens kijken naar mannen die trainen, zij kweken ook borsten. Ik had vroeger jongens in de klas die grotere borsten hadden dan sommige meisjes, door hun spieren gewoon te trainen. Elke dag sesamzaadjes eten kan ook helpen! Of door de pil kunnen ze ook groeien, hangt van de pil af, hoe sterk die is natuurlijk! Mijn moeder had aan haar 20e cup B! Nu heeft ze E75! Dus je ziet dat borsten echt je hele leven lang kunnen veranderen. Sommigen krijgen hun groeispurt gewoon later dan anderen...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2014, 16:32
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
masseren en sesamzaadjes zijn helaas fabeltjes.
Verder heb je wel gelijk dat borsten je leven lang blijven veranderen, al zullen die veranderingen niet enorm groot zijn (buiten dan zwangerschap want dat scheelt zo anderhalf tot 2 maten).
Krachttraining helpt inderdaad om de borstspier te trainen. Zorg daarbij wel dat je niet afvalt, anders kunnen je borsten netto weer krimpen omdat borsten nu eenmaal voor 70% uit vet bestaan.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11.