Oud 06-04-2016, 01:26
Verwijderd
Hey Little Phoebe, speciaal voor jou dit! http://www.dumpert.nl/mediabase/6745..._aankomen.html
Advertentie
Oud 06-04-2016, 01:34
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Bedankt voor de HIHGH tip, Robin
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-04-2016, 15:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga straks kijken, zit nu in de wachtkamer bij de tandarts ()
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-04-2016, 18:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hey Little Phoebe, speciaal voor jou dit! http://www.dumpert.nl/mediabase/6745..._aankomen.html
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-04-2016, 07:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oke, ik was gister bij de tandarts om 2 gaatjes te laten vullen (that's what she said) en die verdoving doet me altijd wel (een paar dagen) pijn, maar ik heb nu écht pijn. Gister huilend op de bank gezeten en het voelt nu ook niet best
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-04-2016, 07:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Van de verdoving of napijn van het vullen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-04-2016, 13:58
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ach gossie, Fiebs toch. Kan je jezelf niet volstoppen met paracetamol?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-04-2016, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Oke, ik was gister bij de tandarts om 2 gaatjes te laten vullen (that's what she said) en die verdoving doet me altijd wel (een paar dagen) pijn, maar ik heb nu écht pijn. Gister huilend op de bank gezeten en het voelt nu ook niet best
Je weet dat dat een gevaarlijke overgevoeligheidsreactie is en dat je dat moet aangeven bij je tandarts zodat ze een ander middel pakken? Mutsje (k) op je pijn.
Oud 08-04-2016, 07:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Van de verdoving of napijn van het vullen?
Napijn van de verdoving tandvlees doet altijd nog dagen zeer en nu had hij me tussen de tanden verdoofd.
Citaat:
Ach gossie, Fiebs toch. Kan je jezelf niet volstoppen met paracetamol?
Heb ik gedaan, dat hielp gelukkig wel!
Citaat:
Je weet dat dat een gevaarlijke overgevoeligheidsreactie is en dat je dat moet aangeven bij je tandarts zodat ze een ander middel pakken? Mutsje (k) op je pijn.
Nee joh, ik heb altijd last van de verdoving. Of nou ja, de plekken waar het gezet is. Heb echt supergevoelig tandvlees.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-04-2016, 07:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey mensen, Zwart speelt al een tijdje met haar poep. Dat vist ze dan uit de bak en dan gaat ze ermee door het huis rennen, met als gevolg dat ik overal stront tegenkom. Vorig weekend zat de klep erop en toen deed ze het niet, maar ze snappen nog niet hoe die klep werkt en ik wil ze niet de hele dag 'zonder' bak laten zitten als ik aan het werk ben. Heb over 2 weken vakantie en ben van plan het ze dan te leren.
Maar alsnog brak ik net weer bijna mijn nek over een drolletje. Ze heeft meer dan genoeg speeltjes en ze heeft Rood ook nog om mee te spelen, dus verveling lijkt me sterk. Ze doet het als ik thuis of aan het werk ben en dus ook als ik lig te slapen en als ik een drolletje weghaal, pakt ze gewoon een nieuwe. Rood doet dit allemaal niet.

Kan ik hier iets tegen doen of gewoon die klep er over 2 weken opzetten en zorgen dat ze dat leren?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-04-2016, 11:27
Verwijderd
Als je wel gewoon chips kan eten is het een overgevoeligheidsreactie
Oud 08-04-2016, 11:28
Verwijderd
Ik zou de klep er nu opzetten en ze er een paar keer doorheen drukken maar ik heb de makkelijkste katten op aarde die het leuk vinden om dit soort dingen te leren.
Oud 08-04-2016, 11:39
Verwijderd
Ik zou ook de klep erop zetten. Mijn mormels hadden er ook moeite mee maar deden het na een paar keer ook moeiteloos.
Oud 08-04-2016, 12:56
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Josi speelt ook niet meer met zijn kak sinds we een andere bak met klep hebben.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-04-2016, 13:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als je wel gewoon chips kan eten is het een overgevoeligheidsreactie
Nee, ik kon aan een kant vandaag pas voorzichtig kauwen. Andere kant had ik veel minder last van sinds gister, dus eten ging gelukkig wel aan een kant.
Citaat:
Ik zou de klep er nu opzetten en ze er een paar keer doorheen drukken maar ik heb de makkelijkste katten op aarde die het leuk vinden om dit soort dingen te leren.
Citaat:
Ik zou ook de klep erop zetten. Mijn mormels hadden er ook moeite mee maar deden het na een paar keer ook moeiteloos.
Citaat:
Josi speelt ook niet meer met zijn kak sinds we een andere bak met klep hebben.
Oke, check ik doe het in het weekend ook, juist omdat ik ze er dan doorheen kan duwen, maar mijn downies zijn daardoor vorig weekend nauwelijks op de bak geweest. Maar ik ga de klep er dan weer gewoon op doen!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-04-2016, 13:36
Verwijderd
Dat komt vanzelf, gewoon laten hannessen Ayla kon hier in het begin ook de trap niet op en af en die hebben we het ook zelf laten uitzoeken.
Oud 08-04-2016, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik kon aan een kant vandaag pas voorzichtig kauwen. Andere kant had ik veel minder last van sinds gister, dus eten ging gelukkig wel aan een kant.
Ik heb het over normaal, dus zeg maar als je niet net naar de tandarts bent geweest. Wolla dit is een allergische reactie op óf het metaal in de naald óf het verdovingsmiddel. Op de adrenaline in het verdovingsmiddel lijkt me iets minder waarschijnlijk maar ook dat is niet uitgesloten.
Oud 08-04-2016, 13:42
Verwijderd
SARAAAH IEKE MEMA BOB DE BEEEEER HELLUP
Ads door Google
Oud 08-04-2016, 13:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
SARAAAH IEKE MEMA BOB DE BEEEEER HELLUP
Ga je dood?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-04-2016, 13:46
Verwijderd
Nee, er moet iemand met medische autoriteit ff tegen LP zeggen dat ze onnodige risico's neemt en dat zoveel last hebben van een spuitje niet behoort tot de categorie 'gevoelig tandvlees'
Oud 08-04-2016, 19:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat komt vanzelf, gewoon laten hannessen Ayla kon hier in het begin ook de trap niet op en af en die hebben we het ook zelf laten uitzoeken.
Oke dan zal ik me niet zo druk maken.
Citaat:
Ik heb het over normaal, dus zeg maar als je niet net naar de tandarts bent geweest. Wolla dit is een allergische reactie op óf het metaal in de naald óf het verdovingsmiddel. Op de adrenaline in het verdovingsmiddel lijkt me iets minder waarschijnlijk maar ook dat is niet uitgesloten.
Citaat:
Nee, er moet iemand met medische autoriteit ff tegen LP zeggen dat ze onnodige risico's neemt en dat zoveel last hebben van een spuitje niet behoort tot de categorie 'gevoelig tandvlees'
Geen idee, ik heb dit altijd het is nu wel zo'n beetje over, alleen rechts is nog wat gevoelig, want daar is extra verdoving tussen de tanden gezet, maar geen paracetamol meer. Zover ik weet ben ik nergens allergisch voor.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-04-2016, 20:28
Verwijderd
Eens met deadlock, klinkt niet als een normale reactie op pijnstilling. Sowieso verdoven ze met mini-naaldjes, lijkt me niet dat dat lang pijn doet normaal gesproken, ook niet bij gevoelig tandvlees. Heb je het ook gemeld bij je tandarts?
Oud 08-04-2016, 20:31
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Kennen jullie mensen die altijd weten wat het nummer van de week is? Zo van: "Oh ja het is alweer week 32." En wat vinden jullie daarvan?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 08-04-2016, 20:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik weet dat wel altijd want onze ordernummers op werk beginnen met het weeknummer en sowieso gebruiken we dat heel veel. Vroeger*werkte ik ook in oneven weken vier dagen en in even weken vijf.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-04-2016, 20:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Tis nu week 14
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 08-04-2016, 21:10
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Kennen jullie mensen die altijd weten wat het nummer van de week is? Zo van: "Oh ja het is alweer week 32." En wat vinden jullie daarvan?

Ik vind dat dat waarschijnlijk mensen zijn die diensten draaien en dus zo de tijd bijhouden in plaats van op datum.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-04-2016, 21:46
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Kennen jullie mensen die altijd weten wat het nummer van de week is? Zo van: "Oh ja het is alweer week 32." En wat vinden jullie daarvan?
Toen ik in de zorg werkte wist ik dat altijd, er stond op het loonstrookje ook altijd om welke weken het ging.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-04-2016, 21:47
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
heeft geen reet met de zorg te maken, natuurlijk, meer met dat ik flexpool medewerker was dus elke week andere diensten kreeg.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-04-2016, 22:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Eens met deadlock, klinkt niet als een normale reactie op pijnstilling. Sowieso verdoven ze met mini-naaldjes, lijkt me niet dat dat lang pijn doet normaal gesproken, ook niet bij gevoelig tandvlees. Heb je het ook gemeld bij je tandarts?
Ja, ik zeg het hem elke keer. Dit keer was het wel erger dan normaal, want anders voel ik vooral waar hij me precies geprikt heeft en nu had ik echt pijn op de hele plek. Maar hij gebruikte nu ook een soort haakje met naald in plaats van het apparaatje met kleine naaldjes. Dat apparaatje doet ook minder zeer met zetten.

Is het echt allemaal zo ernstig ja? Ik heb nu vrijwel geen last meer, lijkt me niet dat ik straks ineens ga liggen schuimbekken ofzo.
Citaat:
Kennen jullie mensen die altijd weten wat het nummer van de week is? Zo van: "Oh ja het is alweer week 32." En wat vinden jullie daarvan?
Nee, ik ken die mensen niet. Toen ik nog per week betaald kreeg, wist ik het ook nooit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-04-2016, 22:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, en als het goed is heeft mijn moeder hem vandaag gezien en doorgegeven dat ik niet kon vreten
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-04-2016, 22:18
Verwijderd
Ik vind de jury van deze Idols ZO kut. Vooral Eva Simons, ugh. Eigenlijk vond ik hoe ze doet tegen mensen die ze wel leuk vindt nog kutter dan hoe ze doet tegen slechte kandidaten.
Oud 08-04-2016, 22:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind Eva Simons ook niet leuk! En die chagrijn naast haar ook niet. Wel punten voor Jamai en Martijn, want die vind ik hilarisch.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-04-2016, 22:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind wel de running gag van de stadsnaam joelen leuk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-04-2016, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Ik vind wel de running gag van de stadsnaam joelen leuk
Zelfs dat vind ik stom.

Ze zijn zo van 'wij zijn een clubje van coole mensen!!! En als je net zo bent als wij mag je bij ons'. En die kandidaten willen daarbij en dat geeft ze een naar soort macht. Ik vind het ook veel naarder dan soortgelijke programma's.
Oud 08-04-2016, 22:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vind je Martijn en Jamai ook niet leuk?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-04-2016, 22:38
Verwijderd
Martijn niet. Jamai wel oké.
Ads door Google
Oud 08-04-2016, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Kennen jullie mensen die altijd weten wat het nummer van de week is? Zo van: "Oh ja het is alweer week 32." En wat vinden jullie daarvan?
Ik snap weeknummers niet, ze staan aan in mijn agenda en dan weet ik nog niet welk nummer het is maar in het onderwijs is het heeeel normaal. "Wanneer wil je dit uitgerold hebben?" - Week 40. KRIJG DE KAK IK WEET NIET WAT DAT IS!
Oud 08-04-2016, 22:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoe kun je Martijn nou niet leuk vinden
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-04-2016, 23:04
Abby.
Abby. is offline
Ik vind Martijn echt walgelijk. Jamai valt me alles mee. Eva vind ik een doos, al had ze natuurlijk wel een beetje gelijk wat betreft musicals En die andere waarvan ik de naam kwijt bent, vind ik niet zoveel. Die is wel prima, geloof ik.
Oud 08-04-2016, 23:25
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik krijg het zuur van die martijn, hoe hij doet. Walgelijk is inderdaad het juiste woord.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-04-2016, 23:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, ik vind hem echt hilarisch
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-04-2016, 23:36
Abby.
Abby. is offline
Hoe hij geilt op alle jonge knappe chickies, hoe hij onzekere lelijke meisjes keihard uitlacht en hoe hij er bovendien niet heel veel verstand van heeft allemaal. Bah.
Oud 08-04-2016, 23:37
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Zelfs dat vind ik stom.

Ze zijn zo van 'wij zijn een clubje van coole mensen!!! En als je net zo bent als wij mag je bij ons'. En die kandidaten willen daarbij en dat geeft ze een naar soort macht. Ik vind het ook veel naarder dan soortgelijke programma's.
Waarom kijk je het dan?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 08-04-2016, 23:50
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Waarom kijk je het dan?
Niet kijken betekent verwijderd worden uit het Idols-whatsappgroepje waar Phoebe, Abs, Azeche en ik inzitten. Dat gaat ze echt niet op het spel zetten
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 09-04-2016, 11:01
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik vind Martijn echt walgelijk. Jamai valt me alles mee. Eva vind ik een doos, al had ze natuurlijk wel een beetje gelijk wat betreft musicals En die andere waarvan ik de naam kwijt bent, vind ik niet zoveel. Die is wel prima, geloof ik.
Ja. Dit ja.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-04-2016, 13:08
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Ik vind Eva Simons ook niet leuk! En die chagrijn naast haar ook niet. Wel punten voor Jamai en Martijn, want die vind ik hilarisch.
Citaat:
Hoe kun je Martijn nou niet leuk vinden
Citaat:
Oh, ik vind hem echt hilarisch
WTF. Volgens mij ben jij de enige op Aard die Martijn leuk vindt. Hoe kun je hem nou niet walgelijk vinden? Je moet voor de grap eens op Twitter kijken.


Citaat:
Zelfs dat vind ik stom.

Ze zijn zo van 'wij zijn een clubje van coole mensen!!! En als je net zo bent als wij mag je bij ons'. En die kandidaten willen daarbij en dat geeft ze een naar soort macht. Ik vind het ook veel naarder dan soortgelijke programma's.
Ja, inderdaad. En ze proberen teveel leuk te zijn en Gordon en Henk-Jan Smits na te doen.


Citaat:
Ik vind Martijn echt walgelijk. Jamai valt me alles mee. Eva vind ik een doos, al had ze natuurlijk wel een beetje gelijk wat betreft musicals En die andere waarvan ik de naam kwijt bent, vind ik niet zoveel. Die is wel prima, geloof ik.
Citaat:
Ik krijg het zuur van die martijn, hoe hij doet. Walgelijk is inderdaad het juiste woord.

Citaat:
Hoe hij geilt op alle jonge knappe chickies, hoe hij onzekere lelijke meisjes keihard uitlacht en hoe hij er bovendien niet heel veel verstand van heeft allemaal. Bah.
Martijn is inderdaad dus megawalgelijk. En ja, dat geilen op de jonge dames krijg ik de rillingen van. Vieze enge pedo. En dat ie zo arrogant doet terwijl hij totaal nergens verstand van heeft.
Het ergste is dat hij een vuile huichelaar is. Eerst jaren zogenaamd auditanten backstage steunen en nu blijkt maar weer hoe zijn ware aard is. Hoe kan hij nu nog geloofwaardig talentenshows presenteren?

Jamai mag ik ook niet. Zoekt te veel aandacht en geilt net zo hard op de jongens. Plus die hoer is op zijn teentjes getrapt omdat Eva terecht commentaar geeft op de musicaljongen. Als je niet tegen kritiek kan, Jamai, moet je vooral niet in de jury gaan zitten. En dan ook nog zo respectloos tegen Eva schreeuwen en dan nog de boel omdraaien door te zeggen dat zij respectloos en boos reageert. Krijg de tyfus. Maar ja, hij moet wel opkomen voor een bekende die hij aantrekkelijk vindt.

Eva vind ik niet zo erg, al is ze reuze overdreven soms.

Maar goed, irratietelevisie is ook entertainment.
__________________
Forumnist.

Laatst gewijzigd op 09-04-2016 om 13:13.
Oud 09-04-2016, 22:25
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
WTF. Volgens mij ben jij de enige op Aard die Martijn leuk vindt. Hoe kun je hem nou niet walgelijk vinden? Je moet voor de grap eens op Twitter kijken.


Ja, inderdaad. En ze proberen teveel leuk te zijn en Gordon en Henk-Jan Smits na te doen.








Martijn is inderdaad dus megawalgelijk. En ja, dat geilen op de jonge dames krijg ik de rillingen van. Vieze enge pedo. En dat ie zo arrogant doet terwijl hij totaal nergens verstand van heeft.
Het ergste is dat hij een vuile huichelaar is. Eerst jaren zogenaamd auditanten backstage steunen en nu blijkt maar weer hoe zijn ware aard is. Hoe kan hij nu nog geloofwaardig talentenshows presenteren?

Jamai mag ik ook niet. Zoekt te veel aandacht en geilt net zo hard op de jongens. Plus die hoer is op zijn teentjes getrapt omdat Eva terecht commentaar geeft op de musicaljongen. Als je niet tegen kritiek kan, Jamai, moet je vooral niet in de jury gaan zitten. En dan ook nog zo respectloos tegen Eva schreeuwen en dan nog de boel omdraaien door te zeggen dat zij respectloos en boos reageert. Krijg de tyfus. Maar ja, hij moet wel opkomen voor een bekende die hij aantrekkelijk vindt.

Eva vind ik niet zo erg, al is ze reuze overdreven soms.

Maar goed, irratietelevisie is ook entertainment.
Oud 10-04-2016, 00:00
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik heb foto's van de hitlernary meet gevonden op mijn oude harde schijf Ik zal er een paar plaatsen waar niemand opstaat, ze zijn echt heel mooi!
Oud 10-04-2016, 00:15
Verwijderd
Oud 10-04-2016, 00:23
Verwijderd
404

Laatst gewijzigd op 10-04-2016 om 20:17.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.