Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2007, 17:12
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Natuurlijk wel, je kunt gevoelsmatige en rationele gedachtes toch scheiden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2007, 17:31
Daryll
Daryll is offline
Dat denk ik ook wel ja, en helemaal na een half jaar. Tijd doet een hoop, weet ik uit ervaring
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 18:16
juno
Avatar van juno
juno is offline
Al staan mijn exen naakt voor mijn neus met een grote rooie strik om hun piemel, dan nog ben ik niet meer geinteresseerd.

Over.
Uit.
Vroeger.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 18:29
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Bloem schreef op 09-03-2007 @ 18:12 :
Natuurlijk wel, je kunt gevoelsmatige en rationele gedachtes toch scheiden?
Toch niet als het net uit is?
Dat is ook de reden waarom veel mensen vrienden proberen te blijven direct na de relatie.

Ik wil alleen maar zeggen dat ze nu anders over een vakantie met hem denkt, dan als ze zes maanden verder is. Dan ziet ze alles veel nuchterder in
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 18:51
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ik ga van de zomer met mijn exvriendinnetje naar, jawel, Mallorca. Was ook al geboekt, toen ging het uit maar niet met ruzie ofzo.

Als je geen ruzie hebt en je bent het er over eens dat het uit is en uit blijft kan het niet echt fout gaan. Als een van de twee hoopt dat het nog wat wordt dan denk ik dat het een ontzettende kutvakantie wordt. Maar dan is het nog lekker weer
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 17:15
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ben wel mee eens dat ik nu niet helemaal rationeel denk door liefdesverdriet.

Doe ik wel mijn best voor hoor. Maar inderdaad 8 augustus is nog een tijd weg. Maar je moet natuurlijk wel ruim voor die tijd annuleren. Maar hij wil ook nog even er over nadenken en even aankijken. Dus het wordt gewoon nog even afwachten. Maar niet al te lang
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 18:11
Verwijderd
Ik ben pas geleden een weekend samen met mijn ex-vriend op vakantie geweest, we gingen met ze tweeen, en het was hartstikke leuk.
Het was heel gezellig enzo, en we voelden ons allebij op ons gemak. We hebben gewoon als vrienden rondgelopen en niet als stel. Verder hebben we ook gewoon nog even over onze gelatie gesproken.
We zijn in totaal 11 maanden bij elkaar geweest, misschien dat, dat ook een rol speelde in de manier waarop wij elkaar nu zien.
En misschien heeft de rede waarop het bij ons uitging er ook mee te maken.
Maar als jullie nu gewoon vrienden zijn en jij verwacht geen problemen, ruzies en dergelijke, dan zou ik gewoon meegaan. Vooral ook omdat jullie met zijn tweeen zijn maar met een groepje.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 07:59
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
.KV schreef op 11-03-2007 @ 19:11 :
Vooral ook omdat jullie met zijn tweeen zijn maar met een groepje.
Ze gaan met één ander stel, daar wordt het toch wel iets anders van dan met een groepje..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 08:53
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Konijn schreef op 12-03-2007 @ 08:59 :
Ze gaan met één ander stel, daar wordt het toch wel iets anders van dan met een groepje..
Dan zijn ze alsnog met een groepje van 4. Ik denk dat ze met z'n 4en ook wel leuke dingen zullen doen. Ik ga er tenminste van uit dat als je dan samen op vakantie gaat je ook samen dingen doet, anders had het geen nut om samen te gaan. En natuurlijk kun je ook in je eentje heel veel lol hebben en nieuwe mensen leren kennen waar je het gezellig mee kunt maken. Ik zou zeker gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 09:36
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
juno schreef op 09-03-2007 @ 19:16 :
Al staan mijn exen naakt voor mijn neus met een grote rooie strik om hun piemel, dan nog ben ik niet meer geinteresseerd.

Over.
Uit.
Vroeger.
WAHAHAHAHAHAH LOL

tja. een vakantie geboekt hebben terwijl je nog bij elkaar bent, maar dan uit elkaar gaan voordat je op vakantie bent geweest........moeilijk hoor, maargoed daar zijn annuleringsverzekeringen voor, maar om er eentje te nemen terwijl alles nog goed gaat omdat je denkt dat er misschien iets gaat gebeuren....dat is ook niet echt koosjer.

Ik heb ongeveer in hetzelfde schuitje gezeten. Vriend en ik hadden vakantie geboekt, maar ik wist dat ik hem nog iets moest vertellen waardoor mogelijkerwijs de relatie kapot zou gaan voordat we weg waren geweest. Dat is gelukkig niet gebeurd, maar desondanks was ik bang dat we ongemakkelijk op vakantie zouden gaan. dat viel allemaal wel reuze mee. En het lijkt me dat, als je met nog meer mensen weg gaat, het alleen maar makkelijker is, meer afleiding, etc etc.

Hopelijk reageert hij niet kinderachtig en kunnen jullie op een vriendschappelijke manier met elkaar om gaan. En ga dan zelf ook niet uitgebreid flirten, probeer nog een beetje rekening te houden met elkaars gevoelens, todat je terug bent in Nederland en ieder zijn eigen ding kan doen.

succes ermee!
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Houd nog van je ex
Jason2
15 31-12-2010 09:35
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #29
WolterB
498 26-03-2006 15:05
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend
Madita
12 26-08-2004 09:28
Liefde & Relatie Omgang met je ex
Miracle
42 03-09-2003 20:09
Liefde & Relatie weer contact met zijn ex :S
krummie
10 22-07-2003 08:34
Liefde & Relatie als je je ex negeerd omdat het je EX is
Verwijderd
8 26-08-2002 19:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20.