Oud 15-04-2016, 19:43
Verwijderd
Klovorhop: https://www.goorsnieuws.nl/?p=55532
Advertentie
Oud 15-04-2016, 21:13
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Wat is ook alweer dat elektronische nummer waar een man de hele tijd met een vogel rondloopt en die uiteindelijk van een brug gooit, waarna hij wegvliegt?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 15-04-2016, 21:14
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline


Deze!
Oud 15-04-2016, 22:13
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Die vogel is een miep maar die man is ook niet sympathiek
Oud 15-04-2016, 22:16
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
M was dinga, M was dinga lo lo lo
Oud 15-04-2016, 22:22
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Spoiler


In deze clip zit na twee minuten zo'n ongelofelijk mooi stuk dans, au au au mooi.
Ohja onder spoiler, want 18 plus, want bloed, want kinderforum
Oud 15-04-2016, 23:30
Verwijderd
Ik wilde altijd een hoop pinguins, een pinguinfarm ofzo, maar volgens mijn broertje meuren pinguins als een onbehandeld onderlipabces. Wat nu.
Oud 15-04-2016, 23:37
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik wilde altijd een hoop pinguins, een pinguinfarm ofzo, maar volgens mijn broertje meuren pinguins als een onbehandeld onderlipabces. Wat nu.
Pinguins adopteren, maar in de dierentuin laten, zodat je ze af en toe kan bekijken en met ze kan spelen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 15-04-2016, 23:37
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
M was dinga, M was dinga lo lo lo


had jij nog foto's van de hitlernarymeet? wil je die pm'en?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 15-04-2016, 23:38
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ach je moet maar zo denken, er zijn ook mensen die in lijken snijden die weken hebben liggen rotten. Dan valt de geur van een lipabces wel mee. Gewoon door je mond ademen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 16-04-2016, 00:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Volgens "Beyond Scared Straight" moet je juist door je neus ademen, omdat anders de geur-smaak van rottend lijk in je mond/keel blijft hangen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-04-2016, 01:32
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ja maar ze wil dus niet met lijken werken (dan doe je neem ik aan een mondkapje voor) maar met pinguins! Nou kom op, ze is toch niet van suiker! Je gaat je droom toch niet laten tegenhouden door een beetje meur!

Ik ben door mijn bejaardenwerk zo geconditioneerd dat zodra ik iets goors zie (zelfs op tv) ik automatisch door mn mond ga ademen en het dan zo proberen te timen dat de cliënt het niet hoort als ik praat.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 16-04-2016, 08:39
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb de Finse zomerkleding maar weer uit de kast gehaald. Wordt zwaar deze zomer, denk ik.
Oud 16-04-2016, 09:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ja maar ze wil dus niet met lijken werken (dan doe je neem ik aan een mondkapje voor) maar met pinguins! Nou kom op, ze is toch niet van suiker! Je gaat je droom toch niet laten tegenhouden door een beetje meur!

Ik ben door mijn bejaardenwerk zo geconditioneerd dat zodra ik iets goors zie (zelfs op tv) ik automatisch door mn mond ga ademen en het dan zo proberen te timen dat de cliënt het niet hoort als ik praat.


Dat laatste kan ik nog niet dat is echt vet moeilijk. Ik raak meestal buiten adem dat ik heel diep moet inademen, of ik klink verkouden. En ik heb er wel een aantal zitten met een walm met doodskoppen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-04-2016, 19:08
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Aloha.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 16-04-2016, 19:17
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Aloha.
Hé lullo, nog geneukt?
Oud 16-04-2016, 21:12
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
ecneel jij was al bezet eah?
Even naar wsz meegenomen, deze vraag.

Neen! Niet bezet. Ik had wel een soort van vriend maar die was even vergeten te vertellen dat hij al een vriend had. En daar ook mee samenwoont. Autsch.
Oud 16-04-2016, 21:21
Verwijderd
Oh jah, daar heb ik vaag iets van meegekregen ja. Nare dingen
Oud 16-04-2016, 21:21
Verwijderd
Maar eeuh, mag ik je dan mee uit drinken nemen voor leuke dingen?
Oud 16-04-2016, 22:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Aww
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-04-2016, 02:47
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Cneelie, die 'soort van vriend' is een enorme oetlul. Zoiets vergeet je niet te vertellen.
Ugh, je verdient zo veel beter dan dat.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-04-2016, 05:18
Ikbeninorde.
Avatar van Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Haha ook niet aardig
Oud 17-04-2016, 11:06
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Hé lullo, nog geneukt?
3-4 dagen geleden. wbu xx
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 17-04-2016, 12:55
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
lukt dat nog wel als je aan de anabolen zit?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 18-04-2016, 06:46
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Cneelie, die 'soort van vriend' is een enorme oetlul. Zoiets vergeet je niet te vertellen.
Ugh, je verdient zo veel beter dan dat.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 19-04-2016, 17:42
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Hoe gaat het met jouw koters, klaver? Ik weet niet eens of je er nog 2 hebt of inmiddels 3
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 19-04-2016, 19:59
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Klaver heeft er inmiddels toch een stuk of zeven?
Oud 19-04-2016, 20:15
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Klaver heeft er inmiddels toch een stuk of zeven?
jouw familie is geslonken met 1 schoonzuster zag ik na een rondje stalken
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 19-04-2016, 20:17
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
jouw familie is geslonken met 1 schoonzuster zag ik na een rondje stalken
Klopt! Ze was op een andere penis gevallen.

Heb je verder nog sappige roddels over mijn collega's?
Oud 19-04-2016, 20:27
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ah, wat zielig voor die kinderen. Gelukkig heeft dat eerste kind een leuke vader om op terug te vallen.

nee, dat niet, maar ik vind het nieuwe kapsel van je broer wel heel leuk.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 19-04-2016, 20:29
Verwijderd
Oud 19-04-2016, 21:07
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Hoe gaat het met jouw koters, klaver? Ik weet niet eens of je er nog 2 hebt of inmiddels 3
Welll ik heb toen 3 er was dr naam nog gepost en alles maar goed hoor. Er zitten er twee op school en de derde is al ruim een jaar!
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 19-04-2016, 21:21
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ah, wat zielig voor die kinderen. Gelukkig heeft dat eerste kind een leuke vader om op terug te vallen.

nee, dat niet, maar ik vind het nieuwe kapsel van je broer wel heel leuk.
Nee het eerste kind is van een andere, de jongste is van mijn broer.

Wat vond je van het nieuwe huis van mijn baas?
Oud 19-04-2016, 21:38
Verwijderd
Ik vind dit maar een raar gesprek
Oud 19-04-2016, 21:59
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:


had jij nog foto's van de hitlernarymeet? wil je die pm'en?
Ohja! Even de reeds weer kwijt geraakte harde schijf opsnorren. En ik had een photobucketlink ergens geplaatst maar dat zijn alleen maar de tekeningen.

Citaat:
Maar eeuh, mag ik je dan mee uit drinken nemen voor leuke dingen?
Heh huh wat oke
Citaat:
Cneelie, die 'soort van vriend' is een enorme oetlul. Zoiets vergeet je niet te vertellen.
Ugh, je verdient zo veel beter dan dat.
Ik ben zelf ook niet zo handig met mensen geloof ik, maar dit was wel een beetje gortig.

Citaat:
Welll ik heb toen 3 er was dr naam nog gepost en alles maar goed hoor. Er zitten er twee op school en de derde is al ruim een jaar!
Oud 19-04-2016, 22:01
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Nee het eerste kind is van een andere, de jongste is van mijn broer.

Wat vond je van het nieuwe huis van mijn baas?
ja, die sympathieke TBS'er, I know.
en zo erg moeilijk was het niet te vinden hoor van je broer. Af en toe stalk ik zijn (nu dan) ex omdat me gewoon even lekker superieur te voelen qua smaak en om te kijken naar die koters, mag ik! En toen kon ik haar niet vinden dus zocht ik je broer. Daar stond een foto van hem en zijn jong en iemand zei 'leuke foto' en toen kon ik uit de reactie van je broer opmaken dat hij niet meer samen is met die meid.

Ik kijk bijna nooit op jouw fb, je zegt toch nooit wat.

Citaat:
Welll ik heb toen 3 er was dr naam nog gepost en alles maar goed hoor. Er zitten er twee op school en de derde is al ruim een jaar!
oei wat erg sorry maar ik kan de naam me niet herinneren! Maar ik weet wel uit mijn hoofd de geboortedatum van de eerste 2 (en die 2e is op dezelfde dag jarig als het kind van die vlaamse meid van L&R) dus helemaal ongeïnteresseerd ben ik niet!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 20-04-2016, 00:21
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Het tv format om jongeren te helpen wordt zo vaak exact herhaald. Dit heb ik al gezien in Afkicken!, Family Matters, Van De Straat en nu weer bij Het Is Hier (G)een Hotel.

-er worden levensverhalen op papier gezet en aan het eind wordt dit verbrand
-er moet altijd gesport, natuurlijk bij het krieken van de dag
-men is altijd in een landelijke omgeving, liefst buitenland.
-er moet altijd een activiteit worden gedaan met extreme hoogtes of andere rare survivaldingen/bungeejump-achtige zaken.
-met kinderachtige symbolen moet worden duidelijk gemaakt wat het gedrag is van de deelnemers of wat hen in de weg staat
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 20-04-2016, 07:51
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Don't change a winning team en zo. Dames in de dop was ook wel een beetje hetzelfde.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 20-04-2016, 07:53
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ja, die sympathieke TBS'er, I know.
en zo erg moeilijk was het niet te vinden hoor van je broer. Af en toe stalk ik zijn (nu dan) ex omdat me gewoon even lekker superieur te voelen qua smaak en om te kijken naar die koters, mag ik! En toen kon ik haar niet vinden dus zocht ik je broer. Daar stond een foto van hem en zijn jong en iemand zei 'leuke foto' en toen kon ik uit de reactie van je broer opmaken dat hij niet meer samen is met die meid.

Ik kijk bijna nooit op jouw fb, je zegt toch nooit wat.
Je denkt dat ik passief-agressief ben, maar het interesseert me niets. Wel vraag ik me af hoe dat dan precies gaat. "Hmm, eens even kijken wat ons aller Schrötje heeft uitgespookt de laatste tijd... nog steeds geen ene sikkepit."
Oud 21-04-2016, 19:04
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
*houwitser afschiet*
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 22-04-2016, 15:30
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ik heb weer eens heerlijk gelijk gekregen net

mijn zoon kwam van de week een uur na vertrek naar school weer thuis om wat geld te halen, hij had onverwacht 3 tussenuren. Ik vroeg hem wat hij ging doen. Samen met een paar jongens wilde hij in het winkelcentrum gaan hangen. ik zeg daar komt absoluut niets van in, jij gaat helemaal nergens hangen want alleen paupers doen dat en het is irritant voor winkeliers. En ik zei ga ook niks lopen jatten daar! Toen zei hij neeeee jooooh, niemand uit mijn klas doet dat. Ik had hem wat euro's gegeven voor een broodje ofzo, hij was na het kopen daarvan weer naar school gegaan met iemand die ook normaal is.
En nu hoorde ik dat het groepje dat wel is blijven hangen daar heeft lopen jatten.

nu maar afwachten hoelang ik hem nog uit de klauwen kan houden van dit soort akelige kutkinderen
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 22-04-2016, 18:07
Verwijderd
Als 'ie niet te erg pubert, zal dat vast geen probleem zijn toch!
Oud 22-04-2016, 18:56
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Is-ie erg beinvloedbaar fittie?
Ugh, ik ben blij dat mijn kinderen nog lang geen pubers zijn als ze net zo zijn als ik wordt dat een marteling
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 22-04-2016, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Is-ie erg beinvloedbaar fittie?
Ugh, ik ben blij dat mijn kinderen nog lang geen pubers zijn als ze net zo zijn als ik wordt dat een marteling
Ik ben bereid om ze te beschermen
Oud 22-04-2016, 21:02
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
nou...hij is vooral heel naïef. Hij is lichamelijk nog echt een kind, hij wil nu ook nog dingen aannemen van mij maar ik weet niet hoelang dat nog zal blijven. Als je evil bent kun je in hem wel een makkelijk slachtoffer/meeloper zien denk ik.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 22-04-2016, 21:18
Verwijderd
Citaat:
nou...hij is vooral heel naïef. Hij is lichamelijk nog echt een kind, hij wil nu ook nog dingen aannemen van mij maar ik weet niet hoelang dat nog zal blijven. Als je evil bent kun je in hem wel een makkelijk slachtoffer/meeloper zien denk ik.
Heel belangrijk feitje dat maar weinig mensen bewust weten/zich realiseren; ouders hebben veel meer invloed op hun kinderen dan ze denken. En ook tot een veeeeel latere leeftijd dan je denkt. Zolang je maar niet rücksichtslos dingen verbiedt maar blijft uitleggen waarom krijg je heel veel meer voor elkaar dan je je nu realiseert.
Oud 22-04-2016, 23:06
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Hij heeft al eerder lopen stelen en dat was niet echt een gezellige tijd, dit was een subtiele hint naar hem.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 22-04-2016, 23:09
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb ook weleens shit gejat toen ik een kutkind was dus hij is goed op weg om een topwetenschapper te worden.
Oud 22-04-2016, 23:17
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 22-04-2016, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook weleens shit gejat toen ik een kutkind was dus hij is goed op weg om een topwetenschapper te worden.
Weet je, dit is dus waarom je stiekem gewoon een stikgoeie vent bent. Met je dikke ongeschoren kut.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12.