Oud 22-06-2020, 23:14
Simp12345
Simp12345 is offline
Hoi, ik had laatst een prankcall op albertheijnen en etossen enzo gedaan, maar toen zeiden er een aantal dat ze mijn nummer gwn konden zien, maar hoe dan, ik zet hem op prive…

En mensen vonden het ook niet zo leuk 😬 voortaan niet meer doen denk ik…

Of denken jullie dat het zo af en toe wel kan…

Ik had een best erge gedaan ik vroeg of de vuilniszakken ook handig zijn om iemand mee te verstikken… en toen zei hij dat lijkt mij niet zo’n goed idee…

En toen zei ik; maar ik kan het lichaam er uiteindelijk wel indoen? En toen moest hij grinniken… geen idee of zoiets erg is?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2020, 00:33
Robogamer538
Avatar van Robogamer538
Robogamer538 is offline
Hey Simp12345,

Voor zover ik weet, is er geen mogelijkheid waarop zij jouw nummer kunnen zien als je jouw nummer op privé zet.

Een prank call moet kunnen, maar het moet wel binnen de grenzen
Blijven vind ik. De dingen die je hier beschrijft zijn eigenlijk niet echt ok, kan je dus beter niet doen😉
Met citaat reageren
Oud 10-08-2020, 08:40
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Hey Simp12345,

Voor zover ik weet, is er geen mogelijkheid waarop zij jouw nummer kunnen zien als je jouw nummer op privé zet.

Een prank call moet kunnen, maar het moet wel binnen de grenzen
Blijven vind ik. De dingen die je hier beschrijft zijn eigenlijk niet echt ok, kan je dus beter niet doen😉
Is gewoon te zien met juiste app krijg je zelfs een schatting van de locatie van de beller te zien
Met citaat reageren
Oud 11-08-2020, 07:25
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
Hoi, ik had laatst een prankcall op albertheijnen en etossen enzo gedaan, maar toen zeiden er een aantal dat ze mijn nummer gwn konden zien, maar hoe dan, ik zet hem op prive…

En mensen vonden het ook niet zo leuk 😬 voortaan niet meer doen denk ik…

Of denken jullie dat het zo af en toe wel kan…

Ik had een best erge gedaan ik vroeg of de vuilniszakken ook handig zijn om iemand mee te verstikken… en toen zei hij dat lijkt mij niet zo’n goed idee…

En toen zei ik; maar ik kan het lichaam er uiteindelijk wel indoen? En toen moest hij grinniken… geen idee of zoiets erg is?
Nice
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.