Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2006, 15:13
mR
Avatar van mR
mR is offline
Schaamteloos het persbericht gekopieerd;

Op woensdag 28 juni en donderdag 29 juni organiseert Communication & Multimedia Design het Exposure ’06 festival in het Crystalic. Dit festival laat je de wereld van multimedia ervaren en verrast de bezoeker met de nieuwste speeltjes en trends op dit gebied.

Zo zijn er playgrounds waar studenten kunnen spelen met de nieuwste speeltjes en workshops van internationale gasten. Zo kan je bijvoorbeeld een workshop volgen in mindmapping van Drs. Gustaaf Vocking, kom je alles te weten over de toekomst van multimedia in de lezing van Richard Lamb en leer je netwerken van Martijn Aslander.

Verder kan je kijken naar exposities van studentenwerk met o.a. film, licht & geluid, multimedia art en productpresentaties van toonaangevende bedrijven en presentaties van studenten op multimedia gebied.

Op de openingsavond spelen Pete Philly & Perquisite, Gem en Miss November.
De tweede avond is de iDJ party met visuals verzorgt door de Hallucination VJ crew!

flyert:


Maar mR, waarom dit bericht?!
Zelf ben ik marketing director van dit festival wat voor mij, en de rest van het team, een schoolproject is.
En ik denk dat veel mensen van scholieren.com geintresseerd zijn in multimedia.

Ziet een modje dit als spam, delete dan maar.


Ow heb je zelf ook nog toffe dingen waar je mee wil pimpen op de studenten expo, meld je dan aan voor de website of stuur een mailtje expo@exposure-festival.com.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.