Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2005, 20:07
glorify
glorify is offline
voor andere levensgewoonten en opvattingen is hier in nederland alle ruimte
ben ik helemaal voor!!!

maar om een godsdienst (wat in mijn ogen in veel landen weinig goeds heeft gebracht) hier alle ruimte te geven om te ontplooien
DAAR ben ik huiverig voor

en dat is een heel redelijk gevoel alleen al als je naar de wereld politiek kijk Mephostophilis

dus zo dom ben ik niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2005, 20:09
Verwijderd
Wat heeft het "ontplooien" van een godsdienst überhaupt met een islamitische politieke partij te maken?

Het is voornamelijk aan het CDA te danken dat er nu Islamitische basisscholen e.d. zijn.

Zo dom ben je trouwens wel, aangezien ik nog nooit in mijn leven een racist heb ontmoet wiens IQ dat van een visstick ontsteeg.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 20:15
glorify
glorify is offline
Wat heeft het "ontplooien" van een godsdienst überhaupt met een islamitische politieke partij te maken?


moeten wij als Nederland altijd eerst de fout in gaan voor dat wij gaan ingrijpen.
Het uiteindelijke doel van de moslims hier is dat hij de Sharia word in gevoerd
en daar moeten wij onze ogen niet voor sluiten.

Ik ben trots op de nederlandse grondwet dat zoveel
vrijheid bied
maar we moeten ook op naar de gevolgen blijven kijken, wat deze vrijheid evt teweeg zou kunnen brengen

Ik probeer maar te zeggen:

Iedereen heeft hier natuurlijk vrijheid van meningsuiting
maar ik wil hier over 200 jaar ook nog graag in een democratie leven
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 20:17
glorify
glorify is offline
Zo dom ben je trouwens wel, aangezien ik nog nooit in mijn leven een racist heb ontmoet wiens IQ dat van een visstick ontsteeg.


________________


En ik heb nog nooit zo'n naiveling gezien die niet verder kan kijken dan z'n neus lang is
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 20:24
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
glorify schreef op 13-01-2005 @ 21:15 :
Het uiteindelijke doel van de moslims hier is dat hij de Sharia word in gevoerd
en daar moeten wij onze ogen niet voor sluiten.
Je denkt toch niet serieus dat zoiets ingevoerd gaat worden ? Ergens vind ik het een beetje onnodig, om een grote christelijke en een grote islamitische partij te hebben, die strijden dan om stemmen puur om het geloof. Volgens mij zijn moslims ook eerder geneigd om dan meteen op die godsdienstelijke partij te stemmen dan andere Nederlanders, dus zal die partij relatief veel stemmen van godsdienstelijke uiting krijgen.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 20:26
Verwijderd
Citaat:
glorify schreef op 13-01-2005 @ 21:15 :
moeten wij als Nederland altijd eerst de fout in gaan voor dat wij gaan ingrijpen.
Het uiteindelijke doel van de moslims hier is dat hij de Sharia word in gevoerd
en daar moeten wij onze ogen niet voor sluiten.
Hoe veel moslims ken jij die dat bevestigen? Er zitten hier een redelijk aantal moslims op dit forum, en de meeste van hen zijn helemaal niet voor invoering van de sharia.
Citaat:
Ik ben trots op de nederlandse grondwet dat zoveel
vrijheid bied
maar we moeten ook op naar de gevolgen blijven kijken, wat deze vrijheid evt teweeg zou kunnen brengen

Ik probeer maar te zeggen:

Iedereen heeft hier natuurlijk vrijheid van meningsuiting
maar ik wil hier over 200 jaar ook nog graag in een democratie leven
In de VS was ook een clubje mensen dat bang was dat een etnische minderheid de macht over zou nemen.



Hebben ze gelijk gekregen? De 200 jaar zijn nu wel zo ongeveer voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 20:54
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-01-2005 @ 21:26 :
[B]Hoe veel moslims ken jij die dat bevestigen? Er zitten hier een redelijk aantal moslims op dit forum, en de meeste van hen zijn helemaal niet voor invoering van de sharia.In de VS was ook een clubje mensen dat bang was dat een etnische minderheid de macht over zou nemen.

[afbeelding]

Hebben ze gelijk gekregen? De 200 jaar zijn nu wel zo ongeveer voorbij.
hoe vet is dat stukje van Bowling For Colombine
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 21:25
Hoezoingebruik?
Avatar van Hoezoingebruik?
Hoezoingebruik? is offline
Citaat:
glorify schreef op 13-01-2005 @ 20:57 :
Dit is Nederland. Als moslims zo graag de politiek in willen, dan kunnen ze dat doen in een islamitisch land. En als moslims in Nederland het niet eens zijn met het Nederlandse politieke systeem, dan krijgen ze van ons alle vrijheid om terug te gaan naar hun eigen land, of desnoods een ander islamitisch land. In elk geval een land met islamitische gebruiken en gewoontes, maar niet in ons Nederland!!!

ik ben ik het mee eens

als je ziet wat voor een verdrukking er is in islamitische landen tegen andere groeperingen...
daar is geen ruimte voor andere opvattingen en levensgewoonten

het christendom is uiteindelijk het fundament voor onze samenleving en die is te kostbaar om zomaar aan een andere (grote en in mijn ogen bedreigende godsdienst) godsdienst over te dragen!
Wat een ongeloofelijk achterhaalde hoop onzin! Dit is inderdaad Nederland, als moslims de politiek in willen is dat geen probleem, want dat kunnen ze. Zo zijn de regels. Ik zou trouwens ook wel graag willen weten WAAROM je vind dat die nederlanders die toevallig ook moslim zijn allemaal moeten opzouten?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 21:28
Verwijderd
Wat houden sommige mensen er toch een enge ideeën op na. Ik ben echt geen geitenwollensokkenlinkso (in tegendeel) maar als ik hoor dat sommige mensen serieus denken aan een cultuurgeclausuleerd kiesrecht breekt me toch echt de klomp.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 21:29
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-01-2005 @ 22:28 :
Wat houden sommige mensen er toch een enge ideeën op na. Ik ben echt geen geitenwollensokkenlinkso (in tegendeel) maar als ik hoor dat sommige mensen serieus denken aan een cultuurgeclausuleerd kiesrecht breekt me toch echt de klomp.
Aan de andere kant is de egotrip weer mooi meegenomen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-01-2005 @ 22:29 :
Aan de andere kant is de egotrip weer mooi meegenomen.
Ik krijg echt een meerderwaardigheidscomplex aangepraat op dit forum.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 22:02
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
die moslimse partij die gaat alleen in het voordeel van de moslims wat een klein deeltje van de nederlands bevolking is....
het is toch compleet nutteloos voor alle nederlandse inwoners als die moslim partij aan de macht komt.....
ik heb echt zo iets van als het je hier niet aanstaat ga dan fijn terug naar je eigen land, jullie moslims hoeven hier niet te zijn jullie mogen hier zij en sorry voor de goede moslims onder ons sommige moslims zijn gewoon vet tuig kijk maar naar die mohammed B die van gogh heeft vermoord en die murrat nog wat die een leraar heeft vermoord kom op man die gaan ze ook nog opsluiten ook gewoon gelijk in een vrachtvliegtuig terug sturen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 22:04
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 13-01-2005 @ 23:02 :
in een vrachtvliegtuig
Ik denk dat die partij dan voor beter vervoer gaat pleiten.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 22:06
Verwijderd
Citaat:
nick roozeboom schreef op 13-01-2005 @ 23:02 :
die moslimse partij die gaat alleen in het voordeel van de moslims wat een klein deeltje van de nederlands bevolking is....
het is toch compleet nutteloos voor alle nederlandse inwoners als die moslim partij aan de macht komt.....
Boo fucking hoo. Zo werkt dat in een democratie. VVD streeft het belang van rijken na, CDA het belang van gelovigen, PvdA/SP/GL van de wat minder bedeelden en D'66 van de intellectuelen.
Citaat:
ik heb echt zo iets van als het je hier niet aanstaat ga dan fijn terug naar je eigen land, jullie moslims hoeven hier niet te zijn jullie mogen hier zij en sorry voor de goede moslims onder ons sommige moslims zijn gewoon vet tuig kijk maar naar die mohammed B die van gogh heeft vermoord en die murrat nog wat die een leraar heeft vermoord kom op man die gaan ze ook nog opsluiten ook gewoon gelijk in een vrachtvliegtuig terug sturen
Terug naar hun eigen land? Maar dat is doorgaans Nederland, aangezien de meeste moslims in Nederland ook in Nederland zijn geboren.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 22:06
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
glorify schreef op 13-01-2005 @ 20:57 :
daar is geen ruimte voor andere opvattingen en levensgewoonten
Dit denken zoveel mensen, maar dat is helemaal niet zo. Zelfs in Irak, Iran en Syrie heb je kerken. Niemand die er wat over zegt. Eén van de regels van de sharia is volgens mij dat je die minderheden (ook tegen andere Moslims) moet beschermen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 22:08
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 13-01-2005 @ 23:02 :
die moslimse partij die gaat alleen in het voordeel van de moslims wat een klein deeltje van de nederlands bevolking is....
het is toch compleet nutteloos voor alle nederlandse inwoners als die moslim partij aan de macht komt.....
Als het slechts een kleine groep dient, zal het ook een kleine groep zijn die op hen zal stemmen, en zullen ze nooit aan de macht kunnen komen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 22:12
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 13-01-2005 @ 23:08 :
aan de macht
Nu is Balkenende "aan de macht".
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 13-01-2005 @ 13:58 :
Nederlandse moslims richten eigen partij op

AMSTERDAM - Een groep Amsterdamse moslims richt eind mei een nieuwe politieke partij op die opkomt voor de belangen van moslims in Nederland. De Moslim Democratische Partij (MDP) wil in 2006 meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag, zei woordvoerder M. Jabri donderdag.

De partij heeft ook nog een stad in Noord-Brabant op het oog waar veel moslims wonen.

De initiatoren voeren gesprekken met bekende en onbekende moslims om de partij in de grote steden te gaan trekken. Ook met niet-moslims wordt contact gezocht, "zodat we een balans krijgen binnen het bestuur", zegt Jabri.

"Het gaat om mensen die politiek hetzelfde denken." Op termijn, afhankelijk van de groei van de partij, wil de MDP meedoen aan de landelijke verkiezingen.

bron:nu.nl

Zo, de eerste stap is gezet om Nederland te onderwerpen aan de heerschappij van moslims.
Jullie maken je zorgen om niks

in Belgie heeft de MPD het ook al geprobeerd!
en kijk... (hahahahahah)

electoraal kan ik je alvast zeggen dat ze absoluut helemaal NIETS voorstellen.. *haalt er even de cijfers bij*

'de cijfers '

(alle cijfers zijn 'verkiezingen 2004' - de gemeenschaps- en gewestverkiezingen van België)

MDP - de partij van Dyab Abou Jahjah: 4.187 stemmen 0,10%
VOOR VLAANDEREN EN BRUSSEL (70% van Belgische bevolking en de enigste bevoegdheidsniveaus waar ze opkwamen..)
MIJN GOD, er zijn links-communistische partijtjes die 2 keer méér halen

en in ANTWERPEN:

MDP 1.753 stemmen 0,62%

=> dé grootstad en als er ergens problemen zijn met inburgering enz is het hier wel, en kijk.. ze halen nog geen procent !

=> te verwaarlozen dus..

Bron: http://www.vlaanderenkiest.be en http://verkiezingen2003.belgium.be/index_nl.shtml


ZOU NEDERLAND DAN ZOOOO ANDERS ZIJN??!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 22:16
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 13-01-2005 @ 23:13 :
ZOU NEDERLAND DAN ZOOOO ANDERS ZIJN??!
Je hebt hier natuurlijk wel wat meer escalatie rond de Islam, lijkt me.

Maar goed, heb ik het trouwens mis als ik dacht dat er al eerder islamitische partijen waren in Nederland ?
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 22:22
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Citaat:
0kakker0frank schreef op 13-01-2005 @ 20:36 :
yeah sure, pvda, en dan economisch beter.. haha, leuk gedacht..

een beetje de staatsschuld verhogen en arme zielige mensen helpen (wat opzich niet slecht is natuurlijk), maar er aan voorbij gaan dat rijkere mensen zich uit de naad hebben gewerkt (vaak) om rijker te zijn..

beetje krom wat mij betreft, maar mijn oplossing staat al in een van mn vorige posts..
ey kijk dat joun pa een dikke vette merceders onder zen kont heeft omdat ie een paar daagjes op zen kantoor zit betekent niet dat iedereen het heeeft en dan zeggen de staatsschuld verhogen door arme zielige mensen helpen slaat helemaal nergens op

weetje wat de staatsschuld verhoogt die stomme dingen zoals apparte scholen,turkse of marrokaanse leraaren dat kost geld terwijl het zinloos is!!!
de moslims zijn hier in nederland en dienen hier nederlands te praten we kunnen hier in zon klein landje met 16 miljoen mensen toch niet 3 of 4 verschillende talen gaan spreken of wel soms
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 22:27
Verwijderd
Citaat:
nick roozeboom schreef op 13-01-2005 @ 23:22 :
ey kijk dat joun pa een dikke vette merceders onder zen kont heeft omdat ie een paar daagjes op zen kantoor zit betekent niet dat iedereen het heeeft en dan zeggen de staatsschuld verhogen door arme zielige mensen helpen slaat helemaal nergens op

weetje wat de staatsschuld verhoogt die stomme dingen zoals apparte scholen,turkse of marrokaanse leraaren dat kost geld terwijl het zinloos is!!!
de moslims zijn hier in nederland en dienen hier nederlands te praten we kunnen hier in zon klein landje met 16 miljoen mensen toch niet 3 of 4 verschillende talen gaan spreken of wel soms
Jij bent grappig.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 22:37
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 13-01-2005 @ 23:22 :
ey kijk dat joun pa een dikke vette merceders onder zen kont heeft omdat ie een paar daagjes op zen kantoor zit betekent niet dat iedereen het heeeft en dan zeggen de staatsschuld verhogen door arme zielige mensen helpen slaat helemaal nergens op

weetje wat de staatsschuld verhoogt die stomme dingen zoals apparte scholen,turkse of marrokaanse leraaren dat kost geld terwijl het zinloos is!!!
de moslims zijn hier in nederland en dienen hier nederlands te praten we kunnen hier in zon klein landje met 16 miljoen mensen toch niet 3 of 4 verschillende talen gaan spreken of wel soms
Het valt me op dat alleen mensen met jou schrijfwijze (dialect?) tegen zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 22:41
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 13-01-2005 @ 23:22 :
*raaah!*
Jouw betoog slaat echter wel ergens op:

Als een tang op een varken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 09:04
meisje
meisje is offline
Dat moslims nu actief gaan deelnemen aan de politiek, vind ik een goed teken. Het is een teken van integratie. De moslims die aan deze partij deelnemen voelen zich verbonden met Nederland en willen bepaalde zaken veranderen en hervormen.

Ik vind het onzin om te zeggen (S., meen ik?) dat je door geen enkele partij als moslim wordt vertegenwoordigd. Ik ben RK en al die bobo's in de regering zijn gereformeerd, terwijl er toch een aanzienlijk deel katholieken in NL zijn, meer dan moslims, lijkt mij.

Hun standpunten zijn, zoals te verwachten, vooral gescheiden ziekenhuizen, religie mag niet worden 'aangeraakt', en er moeten maar allochtonen agenten komen voor allochtone buurten, want ' voor autochtonen agenten hebben die jongeren toch geen respect.'

Dit lijkt erop dat deze partij een seperate state in NL wil vestigen voor de moslims en misschien wel deels streeft naar religieus plurisme, maar anderzijds een eigen natie wil opbouwen in Nederland. Trouwens dat van die agenten en respect lijkt me toch een beetje een gebrek aan opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 11:20
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 14-01-2005 @ 10:04 :

Hun standpunten zijn, zoals te verwachten, vooral gescheiden ziekenhuizen, religie mag niet worden 'aangeraakt', en er moeten maar allochtonen agenten komen voor allochtone buurten, want ' voor autochtonen agenten hebben die jongeren toch geen respect.'

Dit lijkt erop dat deze partij een seperate state in NL wil vestigen voor de moslims en misschien wel deels streeft naar religieus plurisme, maar anderzijds een eigen natie wil opbouwen in Nederland. Trouwens dat van die agenten en respect lijkt me toch een beetje een gebrek aan opvoeding.
Over hun stanpunten heb ik nog niets gehoord, kun je dat toelichten of met een bron komen?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 11:21
meisje
meisje is offline
Citaat:
makelville schreef op 14-01-2005 @ 12:20 :
Over hun stanpunten heb ik nog niets gehoord, kun je dat toelichten of met een bron komen?
Ik heb het uit www.ld.nl, het Limburgs Dagblad.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 11:24
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 14-01-2005 @ 12:21 :
Ik heb het uit www.ld.nl, het Limburgs Dagblad.
Die link doet het niet
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 11:24
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
o.
wat leuk.
uitgebreidere standpunten?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 11:26
meisje
meisje is offline
Citaat:
makelville schreef op 14-01-2005 @ 12:24 :
Die link doet het niet
Haal de komma weg en U zult vinden!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 11:30
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 13-01-2005 @ 23:13 :


ZOU NEDERLAND DAN ZOOOO ANDERS ZIJN??!
Hmm misschien hebben ze in Belgie hun aggresieve en militante AEL-imago niet van zich af kunnen schudden. In Nederland begint zo'n partij 'from scratch' dus waarom niet?
__________________
Yeh dil he.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 11:32
Verwijderd
Citaat:
AsianDF schreef op 14-01-2005 @ 12:30 :
Hmm misschien hebben ze in Belgie hun aggresieve en militante AEL-imago niet van zich af kunnen schudden. In Nederland begint zo'n partij 'from scratch' dus waarom niet?
In Belgie heb je ook veel minder moslims die stemmen, of mogen stemmen.
Tenminste, dat heb ik me laten vertellen..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 11:37
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Citaat:
S. schreef op 14-01-2005 @ 12:32 :
In Belgie heb je ook veel minder moslims die stemmen, of mogen stemmen.
Tenminste, dat heb ik me laten vertellen..
Hoezo dat 2e? 'Geen stemrecht voor vreemdelingen' ?
__________________
Yeh dil he.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 11:39
Verwijderd
Citaat:
AsianDF schreef op 14-01-2005 @ 12:37 :
Hoezo dat 2e? 'Geen stemrecht voor vreemdelingen' ?
Nee, maar iets met hun paspoort.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 11:42
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 14-01-2005 @ 12:32 :
In Belgie heb je ook veel minder moslims die stemmen, of mogen stemmen.
Tenminste, dat heb ik me laten vertellen..
Idd maar daar richten ze zich ook meer op de arabische moslims
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 11:48
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 14-01-2005 @ 12:42 :
Idd maar daar richten ze zich ook meer op de arabische moslims
Ja, de AEL is een goed voorbeeld.
De verdeeldheid tussen de Noord-Marokkanen (berbers) en Marokkanen was erg groot destijds. Die Noord-Marokkanen hadden er problemen mee dat 'er geen berbers' in die partij zaten.
Ik vind het erg jammer dat er een dergelijke verdeeldheid ontstaat. Ik hoop dan ook van harte dat het met deze aankomende partij anders zal lopen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 11:55
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-01-2005 @ 22:28 :
Wat houden sommige mensen er toch een enge ideeën op na. Ik ben echt geen geitenwollensokkenlinkso (in tegendeel) maar als ik hoor dat sommige mensen serieus denken aan een cultuurgeclausuleerd kiesrecht breekt me toch echt de klomp.
ik vraag me af of het nou enge of domme ideeen zijn
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 11:56
Verwijderd
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 14-01-2005 @ 12:55 :
ik vraag me af of het nou enge of domme ideeen zijn
beide
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 11:59
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 14-01-2005 @ 12:48 :
Ja, de AEL is een goed voorbeeld.
De verdeeldheid tussen de Noord-Marokkanen (berbers) en Marokkanen was erg groot destijds. Die Noord-Marokkanen hadden er problemen mee dat 'er geen berbers' in die partij zaten.
Ik vind het erg jammer dat er een dergelijke verdeeldheid ontstaat. Ik hoop dan ook van harte dat het met deze aankomende partij anders zal lopen.
Precies
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 14:31
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
AsianDF schreef op 14-01-2005 @ 12:30 :
Hmm misschien hebben ze in Belgie hun aggresieve en militante AEL-imago niet van zich af kunnen schudden.
nederland heeft ook een AEL tak, maar het kiezen van een meermaals veroordeelde schreeuwlelijk als leider voor de Nederlandse tak was de doodklap voor hun imago als serieuze partij.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 14:39
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Zullen we er allemaal voor de grap op stemmen in 2006 ?
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 14:46
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
EggeD schreef op 14-01-2005 @ 15:39 :
Zullen we er allemaal voor de grap op stemmen in 2006 ?
Als ik een geintje wil maken neem ik de lijst veldhoen of de partij voor de dieren wel.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 15:10
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 13-01-2005 @ 23:22 :
ey kijk dat joun pa een dikke vette merceders onder zen kont heeft omdat ie een paar daagjes op zen kantoor zit betekent niet dat iedereen het heeeft en dan zeggen de staatsschuld verhogen door arme zielige mensen helpen slaat helemaal nergens op

weetje wat de staatsschuld verhoogt die stomme dingen zoals apparte scholen,turkse of marrokaanse leraaren dat kost geld terwijl het zinloos is!!!
de moslims zijn hier in nederland en dienen hier nederlands te praten we kunnen hier in zon klein landje met 16 miljoen mensen toch niet 3 of 4 verschillende talen gaan spreken of wel soms
Oi!
De Nederlandsche versie van Rafiq!
Leuk!

Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 15:55
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
RanC schreef op 14-01-2005 @ 16:10 :
Oi!
De Nederlandsche versie van Rafiq!
Leuk!

Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 16:03
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 13-01-2005 @ 23:37 :
Het valt me op dat alleen mensen met jou schrijfwijze (dialect?) tegen zijn.
oja.....
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 16:04
Verwijderd
Citaat:
nick roozeboom schreef op 14-01-2005 @ 17:03 :
oja.....
Hij maakt op subtiele wijze duidelijk dat racisten zoals jij dom zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 16:05
Verwijderd
What's fucking next
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 16:10
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
ik ben geen racist, ik zeg niet dat ik de pest aan buitenlanders heb of zoiets, waar ik wel tegen ben is aparte scholen voor moslims of andere alochtone inwoners, turks of marrokaans spreekende leraaren.

maar het oprichten van een moslim partij is voor nederland zelf gewoon nutteloos en de enigste die er beter van worden zijn de moslims.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 16:10
koelieboelie
koelieboelie is offline
ik denk dan hun site ongeveer zo zal worden:
Nederlandse Moslim partij.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 16:11
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
waar het naar toe gaat is gewoon dat we over 10 jaar 7 keer per dag of hoe vaak het ook mag zijn naar allah bidden

ik bid niet eens naar god toe
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 16:11
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 14-01-2005 @ 17:10 :
ik ben geen racist, ik zeg niet dat ik de pest aan buitenlanders heb of zoiets, waar ik wel tegen ben is aparte scholen voor moslims of andere alochtone inwoners, turks of marrokaans spreekende leraaren.

maar het oprichten van een moslim partij is voor nederland zelf gewoon nutteloos en de enigste die er beter van worden zijn de moslims.
Ik weet dat ik het Nederlands niet 100% beheers, maar hier word ik zelfs verdrietig van.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Een op de drie moslims wil weg uit Nederland om Wilders
Verwijderd
442 14-09-2009 06:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43.