Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2005, 15:28
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-01-2005 @ 13:30 :
Volwassen mannen die het met 13 jarigen doen of willen doen, vallen bij mij toch echt onder het kopje 'pedofiel'.
efebofiel schatje
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2005, 15:29
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 31-01-2005 @ 14:58 :
@ nare man:
Ik zie niet in wat het verschil is. Pedosexualiteit blijft mijns inziens altijd fout. Een dertienjarige mag dan wel geslachtsrijp zijn, maar is echt nog een kind, weet niet eens precies wat ze wil. Er zijn misschien uitzonderingen, maar over het algemeen is dat gewoon zo.
En dus is het altijd fout. Ook al denken ze er niets aan over te houden, dat is toch geen reden om het goed te keuren?

@ Mark Almighty:
Daar ben ik het volledig mee eens. Ik kan dat echt niet begrijpen

@ grl: Ik ben blij dat je er niets aan overgehouden hebt, tenminste niet op zo'n manier dat je er last van hebt. Blijkbaar kan dat dus wel. Maar dan nog, dat is toch geen reden om het góed te keuren? Je zegt het zelf, je bent blij dat die man gestraft is.
Duizendste keer: Meph en ik en de pedofielen keuren aanranding niet goed.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 15:35
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 31-01-2005 @ 16:29 :
Duizendste keer: Meph en ik en de pedofielen keuren aanranding niet goed.
Nee dat is duidelijk. Maar jullie denken wel dat een kind van 9 goeie beslissingen kan maken.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 15:41
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Misschien moeten de mensen hier deze interviews eens lezen met jongens die een relatie hebben met een volwassene en hoe ze er tegen aan kijken:

http://www.p-loog.info/Persoonlijk/I...10_b3_john.htm

http://www.p-loog.info/Persoonlijk/I...0_b3_peter.htm

http://www.p-loog.info/Persoonlijk/I..._b3_stefan.htm

Ik heb zelf ook contact gehad met pedofielen én mensen die vroeger in vrije wil een seksrelatie hebben gehad met een volwassene.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 15:43
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 31-01-2005 @ 02:55 :
Ja joh, neuk een brugklasser every day
Die indruk had ik al ja. Je avaters verraden genoeg over je afwijkende seksuele moraal
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 15:45
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 31-01-2005 @ 13:18 :
He Waar slaat dit nu op? Pedosexualiteit is nooit, nooit, nooit goed. Natuurlijk is het kind wel altijd een slachtoffer. Het is een kind!
Als er iets wordt gedaan wat het kind niet erg vindt en er later geen last van heeft, dan is het toch geen slachtoffer?????????

Niet dat ik het goedkeur, maar waarom zou het kind dan in de slachtofferrol moeten zitten.

Citaat:
Yab-Yum schreef op 31-01-2005 @ 16:29 :
Duizendste keer: Meph en ik en de pedofielen keuren aanranding niet goed.
en ik ook niet

Maar nog een keer: ik keur het niet goed, omdat er dus nog steed skinderen zijn die er wel nagetieve gevoelens en trauma's aan over houden en omdat het er gewoon ingewreven zit dat het iets 'fouts' is.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Yab-Yum schreef op 31-01-2005 @ 16:41 :
Misschien moeten de mensen hier deze interviews eens lezen met jongens die een relatie hebben met een volwassene en hoe ze er tegen aan kijken:

http://www.p-loog.info/Persoonlijk/I...10_b3_john.htm

http://www.p-loog.info/Persoonlijk/I...0_b3_peter.htm

http://www.p-loog.info/Persoonlijk/I..._b3_stefan.htm

Ik heb zelf ook contact gehad met pedofielen én mensen die vroeger in vrije wil een seksrelatie hebben gehad met een volwassene.
"Mijn ouders waren gescheiden, dus ik miste een soort vader in mijn familie. Ik had geen vader meer, en ik had er ook geen contact meer mee. In het begin wel, maar later niet meer. En ik zocht toch eigenlijk een soort vaderfiguur, een soort vader voor mij. Die vond ik in Ferdi. En ik kon altijd goed met Ferdi praten. En ik kon goed met Ferdi overweg. Ferdi was eigenlijk mijn tweede vader. Maar dan niet als het vadertype gezien. Maar gewoon als een soort vader. Waarmee ik over alles kan praten."


Ik vind dit stuk wel een bewijs dat een dergelijke pedofiele relatie niet juist kan zijn. Hij zag die pedofiel meer als een vaderfiguur, maar die Ferdi had duidelijk andere gevoelens. Je hoort toch ook geen seks te hebben met je vader? En als je dat wel hebt is dat toch ook schadelijk voor een kind?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Yab-Yum schreef op 31-01-2005 @ 11:07 :
Wat mensen alleen nog al schijnen te vergeten is dat kinderen anders tegen seks aankijken dan volwassenen.
Ze experimenteren, zijn nieuwsgierig benieuwd willen hun gevoelens bevredigen.
Dat kan absoluut wel het geval zijn. Het probleem bij pedofielen is echter dat zij er niet op uit zijn de gevoelens van zo'n kind te bevredigen, maar meestal slechts bezig zijn met hun eigen behoeften. Overigens keur ik seksueel contact tussen volwassenen en kinderen onder de 12 ten alle tijde af, ook als een pedofiel wel de behoefte van zo'n kind wil bevredigen. Een volwassene is nl. niet in staat om die behoefte te bevredigen en een kind kan dan ook prima, als die gevoelens bestaan, alvast beginnen met zichzelf te verkennen. Het bevredigen van behoeftes hoeft niet altijd met anderen te gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 16:16
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 31-01-2005 @ 16:59 :
Dat kan absoluut wel het geval zijn. Het probleem bij pedofielen is echter dat zij er niet op uit zijn de gevoelens van zo'n kind te bevredigen, maar meestal slechts bezig zijn met hun eigen behoeften.


Daar geloof ik nou echt he-le-maal niks van, een pedofiel houdt van kinderen, wil de kinderen dus ook plezieren. Kijken dan waarschijnlijk tegen zo'n kind aan als jij tegen je vriend of vriendin. En bij hetero's heb je ook mensen die verkrachten, aanranden etc etc. Bij pedofielen ligt dat percentage waarschijnlijk wat hoger, maar dat wil niet zeggen dat dan meteen alle pedo's slechte mensen zijn.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-01-2005 @ 13:30 :
Volwassen mannen die het met 13 jarigen doen of willen doen, vallen bij mij toch echt onder het kopje 'pedofiel'.
Waarom zou bijvoorbeeld een 14-jarige jongen dat wél 'normaalgesproken' willen en een 30-jarige man niet? Je negeert hier nu simpel controleerbare feiten, namelijk dat een 13-jarig meisje wiens secundaire geslachtskenmerken voldoende ontwikkeld zijn aantrekkelijk is voor alle mannen, behalve aseksuele of homoseksuele mannen. Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat jij niet onder de laatstgenoemde groepen valt.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-01-2005 @ 17:24 :
Waarom zou bijvoorbeeld een 14-jarige jongen dat wél 'normaalgesproken' willen en een 30-jarige man niet? Je negeert hier nu simpel controleerbare feiten, namelijk dat een 13-jarig meisje wiens secundaire geslachtskenmerken voldoende ontwikkeld zijn aantrekkelijk is voor alle mannen, behalve aseksuele of homoseksuele mannen. Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat jij niet onder de laatstgenoemde groepen valt.
Je gaat hier te makkelijk voor jezelf uit. Jij geilt misschien op 13-jarigen, maar voor veel mannen (waaronder ik), ziet zo'n 13-jarige er gewoon nog te jong uit en is ze qua gedrag te jong. Er zijn nl. mannen die ook nog naar andere dingen dan tieten kijken.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Da_mark schreef op 31-01-2005 @ 17:16 :


Daar geloof ik nou echt he-le-maal niks van, een pedofiel houdt van kinderen, wil de kinderen dus ook plezieren. Kijken dan waarschijnlijk tegen zo'n kind aan als jij tegen je vriend of vriendin. En bij hetero's heb je ook mensen die verkrachten, aanranden etc etc. Bij pedofielen ligt dat percentage waarschijnlijk wat hoger, maar dat wil niet zeggen dat dan meteen alle pedo's slechte mensen zijn. [/B]
Natuurlijk zijn er onder heteroseksuelen ook verkrachters. Het verschil is alleen dat pedoseksuelen seksueel contact hebben met kinderen die op hun leeftijd nog wilsonbekwaam zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 16:55
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 31-01-2005 @ 17:41 :
Je gaat hier te makkelijk voor jezelf uit. Jij geilt misschien op 13-jarigen, maar voor veel mannen (waaronder ik), ziet zo'n 13-jarige er gewoon nog te jong uit en is ze qua gedrag te jong. Er zijn nl. mannen die ook nog naar andere dingen dan tieten kijken.
Nee, die mannen bestaan helemaal niet. Louter sociale factoren beïnvloeden de keuze om geen 'jong' meisje te kiezen. Dat jij zo weinig zelfkennis hebt is verder jammer, maar natuurlijk geen argument.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-01-2005 @ 17:55 :
Nee, die mannen bestaan helemaal niet. Louter sociale factoren beïnvloeden de keuze om geen 'jong' meisje te kiezen. Dat jij zo weinig zelfkennis hebt is verder jammer, maar natuurlijk geen argument.
Ah, jij kent mij beter dan dat ik mezelf ken. Knap van je hoor!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:02
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 31-01-2005 @ 17:57 :
Ah, jij kent mij beter dan dat ik mezelf ken. Knap van je hoor!
Blijkbaar, tenzij jij vanuit de evolutietheorie kunt beredeneren waarom oudere mannen 13-jarigen die vroeg menstrueerden onaantrekkelijk zouden moeten vinden.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-01-2005 @ 18:02 :
Blijkbaar, tenzij jij vanuit de evolutietheorie kunt beredeneren waarom oudere mannen 13-jarigen die vroeg menstrueerden onaantrekkelijk zouden moeten vinden.
Ik zou niet weten waarom ze ze onaantrekkelijk moeten vinden. Ik kan alleen voor mezelf zeggen dat ik me niet aangetrokken voel tot 13-jarigen.

Dat heeft waarschijnlijk ook met voorkeuren te maken. Net als dat sommige mannen blond en anderen donker aantrekkelijker vinden.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:08
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 31-01-2005 @ 18:04 :
Ik zou niet weten waarom ze ze onaantrekkelijk moeten vinden. Ik kan alleen voor mezelf zeggen dat ik me niet aangetrokken voel tot 13-jarigen.

Dat heeft waarschijnlijk ook met voorkeuren te maken. Net als dat sommige mannen blond en anderen donker aantrekkelijker vinden.
Je negeert feiten. Onderzoek heeft aangetoond dat 95% van de heteroseksuele mannen op ongeveer dezelfde types vallen. Je kunt verder ook vaststellen wat de ideale lichaamsverhoudingen en andere kenmerken zijn. Zo is de ideale verhouding tussen taille en heupen 7:10 en is het belangrijk dat het gezicht bij benadering symmetrisch is. Een 13-jarige kan hier zeker aan voldoen.

Als jij 13-jarigen onaantrekkelijk vindt, dan is daar dus een sociale oorzaak voor. Jij denkt dat het hoort, dus denk je dat je dat vindt.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-01-2005 @ 18:08 :
Je negeert feiten. Onderzoek heeft aangetoond dat 95% van de heteroseksuele mannen op ongeveer dezelfde types vallen. Je kunt verder ook vaststellen wat de ideale lichaamsverhoudingen en andere kenmerken zijn. Zo is de ideale verhouding tussen taille en heupen 7:10 en is het belangrijk dat het gezicht bij benadering symmetrisch is. Een 13-jarige kan hier zeker aan voldoen.

Als jij 13-jarigen onaantrekkelijk vindt, dan is daar dus een sociale oorzaak voor. Jij denkt dat het hoort, dus denk je dat je dat vindt.
Dan behoor ik misschien tot de andere 5%
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:15
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Even in het kort:

Een 12 jarig meisje zegt sex te willen hebben met een 40 jarige man. Deze man komt tegemoet aan haar wensen, en hij neukt haar. Na de daad heeft het kleine meisje spijt van wat er gebeurd is.

Is dat haar eigen schuld, had zij beter moeten weten?

De wet zoals het nu bestaat neemt deze kinderen in bescherming. Niet zozeer alleen tegen de oudere mannen/vrouwen, maar ook tegen henzelf. Ik vind dit een goede zaak, en zie geen voordelen van de leeftijd te verlagen naar 12 jaar, waarbij seks met een volwassene wordt toegestaan.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:16
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-01-2005 @ 18:08 :

Als jij 13-jarigen onaantrekkelijk vindt, dan is daar dus een sociale oorzaak voor. Jij denkt dat het hoort, dus denk je dat je dat vindt.
Stukje normen en waarden inderdaad, niks mis mee.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:29
Verwijderd
Citaat:
oneMen schreef op 31-01-2005 @ 18:16 :
Stukje normen en waarden inderdaad, niks mis mee.
An sich niet, maar wel als het normen en waarden zijn die irrationeel zijn. Daar is in dit geval sprake van.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:40
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-01-2005 @ 18:29 :
An sich niet, maar wel als het normen en waarden zijn die irrationeel zijn. Daar is in dit geval sprake van.
Ach vind je dit nou echt normaal? Niet ziek ofzo? Wat als jij later een dochter krijgt... vind je het dan ook niet ziek? Heb je een zusje?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-01-2005 @ 18:29 :
An sich niet, maar wel als het normen en waarden zijn die irrationeel zijn. Daar is in dit geval sprake van.
Newsflash: normen en waarden zijn in vrijwel alle gevallen gebaseerd op gevoel en gevoel is per definitie irrationeel.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:48
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 31-01-2005 @ 18:43 :
Newsflash: normen en waarden zijn in vrijwel alle gevallen gebaseerd op gevoel en gevoel is per definitie irrationeel.
Veel normen en waarden zijn helemaal niet irrationeel. Tegen moord zijn, bijvoorbeeld, is volledig rationeel. Niet dat ik beweer dat al mijn normen en waarden volledig rationeel zijn, maar bij iets waar het overduidelijk is dat het lulkoek is kun je toch wel vraagtekens zetten imo.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:49
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 31-01-2005 @ 18:40 :
Ach vind je dit nou echt normaal? Niet ziek ofzo? Wat als jij later een dochter krijgt... vind je het dan ook niet ziek? Heb je een zusje?
Ik neem geen kinderen en nee ik heb geen zusje.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-01-2005 @ 18:48 :
Veel normen en waarden zijn helemaal niet irrationeel. Tegen moord zijn, bijvoorbeeld, is volledig rationeel. Niet dat ik beweer dat al mijn normen en waarden volledig rationeel zijn, maar bij iets waar het overduidelijk is dat het lulkoek is kun je toch wel vraagtekens zetten imo.
Ik ben toch blij dat je zo open bent over je seksuele morale. Zo weten de forummers tenminste bij wie ze in de toekomst hun kinderen uit de buurt moeten houden.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:53
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 31-01-2005 @ 18:52 :
Ik ben toch blij dat je zo open bent over je seksuele morale. Zo weten de forummers tenminste bij wie ze in de toekomst hun kinderen uit de buurt moeten houden.
Haha. Ik ben juist extreem afstandelijk. Kenmerk van mensen met een autistische stoornis is dat zij lichamelijk contact met vreemden als vervelend ervaren.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:00
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-01-2005 @ 18:53 :
Haha. Ik ben juist extreem afstandelijk. Kenmerk van mensen met een autistische stoornis is dat zij lichamelijk contact met vreemden als vervelend ervaren.
Ik geloofde je niet echt (je kwam wel relaxed over) tot deze topic. Sorry maar pedofielen zijn echt ziek hoor...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:01
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 31-01-2005 @ 19:00 :
Ik geloofde je niet echt (je kwam wel relaxed over) tot deze topic. Sorry maar pedofielen zijn echt ziek hoor...
Ik ben ook heel relaxed.

Overigens begrijp jij denk ik zelf ook wel dat het verschil tussen een pedofiel 'ziek' noemen en een homofiel 'ziek' noemen uiterst klein is.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-01-2005 @ 19:01 :
Ik ben ook heel relaxed.

Overigens begrijp jij denk ik zelf ook wel dat het verschil tussen een pedofiel 'ziek' noemen en een homofiel 'ziek' noemen uiterst klein is.
Dat is zulke bullshit!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:07
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 31-01-2005 @ 19:05 :
Dat is zulke bullshit!
Ok, jij wint, tegen dat soort argumenten kan ik niet op.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-01-2005 @ 18:53 :
Haha. Ik ben juist extreem afstandelijk. Kenmerk van mensen met een autistische stoornis is dat zij lichamelijk contact met vreemden als vervelend ervaren.
Ik heb ook een lichte autistische stoornis en ik kon wel degelijk genieten van intiem contact met bijvoorbeeld m'n ex-vriendin. Het is alleen voor mij iets minder makkelijk om met iemand die ik niet heel goed ken en waarmee ik lichamelijk niet vertrouwd ben lichamelijk contact te hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:08
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 31-01-2005 @ 19:08 :
Ik heb ook een lichte autistische stoornis en ik kon wel degelijk genieten van intiem contact met bijvoorbeeld m'n ex-vriendin. Het is alleen voor mij iets minder makkelijk om met iemand die ik niet heel goed ken en waarmee ik lichamelijk niet vertrouwd ben lichamelijk contact te hebben.
Same here, ik heb zelf een vriendin.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:10
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 31-01-2005 @ 19:08 :
Het is alleen voor mij iets minder makkelijk om met iemand die ik niet heel goed ken en waarmee ik lichamelijk niet vertrouwd ben lichamelijk contact te hebben.
Das toch normaal? Ik ben daar ook niet zo van gediend.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:11
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 31-01-2005 @ 19:10 :
Das toch normaal? Ik ben daar ook niet zo van gediend.
Het ligt natuurlijk aan de manier waarop
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:13
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-01-2005 @ 19:01 :
Ik ben ook heel relaxed.

Overigens begrijp jij denk ik zelf ook wel dat het verschil tussen een pedofiel 'ziek' noemen en een homofiel 'ziek' noemen uiterst klein is.
ben ik het mee eens, tijdje geleden was homofilie net zo'n taboe als pedofilie nu

Het komt toch ook op hetzelfde neer? Volwassen man en vrouw zijn voor elkaar bestemd. Een homo wijkt daarin af, omdat hij/zij van hetzelfde geslacht houd. En een pedo wijkt daarin af, omdat hij/zij van kinderen houd.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:14
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 31-01-2005 @ 19:13 :
ben ik het mee eens, tijdje geleden was homofilie net zo'n taboe als pedofilie nu
Maar kom op... oude mannen? Op kinderen? Kindjes.......
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Da_mark schreef op 31-01-2005 @ 19:13 :
ben ik het mee eens, tijdje geleden was homofilie net zo'n taboe als pedofilie nu

Het komt toch ook op hetzelfde neer? Volwassen man en vrouw zijn voor elkaar bestemd. Een homo wijkt daarin af, omdat hij/zij van hetzelfde geslacht houd. En een pedo wijkt daarin af, omdat hij/zij van kinderen houd.
Euh ja, dat is precies wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:15
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-01-2005 @ 19:14 :
Euh ja, dat is precies wat ik bedoel.
Maar een homo met een homo. Niets mis mee. Een pedo met een pedo (al zal dat niet gauw gebeuren). Niets mis mee. Een pedo met een kindje??
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:16
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 31-01-2005 @ 19:14 :
Maar kom op... oude mannen? Op kinderen? Kindjes.......
zo reageerden ze toen waarschijnljk ook:

kom opzeg, mannen? Met andere mannen???
-----

Maar volgens mij vind jij het ziek, omdat je bij pedofilie meteen denkt aan de pedofile verkrachters die kinderen verkrachten, martelen en vermoorden. Maar dat is volgens mij maar een extreem klein deeltje van de pedofielen.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:17
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 31-01-2005 @ 19:15 :
Maar een homo met een homo. Niets mis mee. Een pedo met een pedo (al zal dat niet gauw gebeuren). Niets mis mee. Een pedo met een kindje??
Dat zal het kind meestal niet willen. Maar pedofilie an sich is niet slecht, dat is alleen dat je seks met niet-geslachtsrijpe kinderen wil. Vervelend voor jezelf, maar zolang je er niks mee doet is er niks aan de hand, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:21
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 31-01-2005 @ 19:16 :
zo reageerden ze toen waarschijnljk ook:

kom opzeg, mannen? Met andere mannen???
-----

Maar volgens mij vind jij het ziek, omdat je bij pedofilie meteen denkt aan de pedofile verkrachters die kinderen verkrachten, martelen en vermoorden. Maar dat is volgens mij maar een extreem klein deeltje van de pedofielen.
Maar sowieso dat ze zich tot die kinderen aangetrokken voelen... dat is gewoon erg.

Eigenlijk als je het zo kijkt best oppervlakkig. Zodra het dat kindje dr verjaardag is moet hij der niet meer. Wat is dat voor crazy disease eigenlijk dat je alleen maar op kindjes valt? Ben je zelf dan nog geestelijk een kind ofzo. Die mensen zijn geestelijk iig niet in orde.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:22
MB
Avatar van MB
MB is offline
Als je dat vindt dan vindt je ook dat Homo's geestelijk niet in orde zijn.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:23
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 31-01-2005 @ 19:21 :
Maar sowieso dat ze zich tot die kinderen aangetrokken voelen... dat is gewoon erg.

Eigenlijk als je het zo kijkt best oppervlakkig. Zodra het dat kindje dr verjaardag is moet hij der niet meer. Wat is dat voor crazy disease eigenlijk dat je alleen maar op kindjes valt? Ben je zelf dan nog geestelijk een kind ofzo. Die mensen zijn geestelijk iig niet in orde.
Ja, dan zijn homo's ook niet in orde. Of mensen die SM leuk vinden, een poep- of pis- of voetfetisj hebben, enz. enz.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:31
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-01-2005 @ 19:23 :
Of mensen die SM leuk vinden, een poep- of pis- of voetfetisj hebben, enz. enz.
Ook gestoord.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:32
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 31-01-2005 @ 19:31 :
Ook gestoord.
en homo's dan? Is dat ook een crazy disease? Zoniet, waarom homo's niet en pedo's en smliefhebbers wel?
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:34
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 31-01-2005 @ 19:32 :
en homo's dan? Is dat ook een crazy disease? Zoniet, waarom homo's niet en pedo's en smliefhebbers wel?
Omdat homo's niemand kwaad willen doen. Pedo's hebben de gedachte seks hebben met kinderen wel. Slechte gedachte . Bij homo's is het wederzijds.
En ik weet niet of homo's wel helemaal in orde zijn... toevallig dat heel veel homo's zich zo verwijfd gedragen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:34
AJKwak
AJKwak is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 31-01-2005 @ 09:25 :
Waarom moeten jullie alles zo doortrekkend naar geaardheid etc? Natuurlijk wil ik geen geestelijk gehandicapten, homofielen, gaan behandelen. Dat slaat natuurlijk nergens op.

Ik kan me alleen bij pedofielen zo weinig voorstellen dat het hun geaardheid is, dat ze er écht niets aan kunnen doen.

En behalve dat, als je ze hun gang laat gaan (en dan bedoel ik dus niet zoiets als Martijn, maar écht) dan beschadig je kinderen. Kinderen. Dat is het het meest vreselijke wat er is. Dat moet toch voorkomen worden?
Als pedofilie geen geaardheid is en te genezen is, vertel jij dan wat je moet doen om ervanaf te komen?

Denk je echt dat het leuk is om pedofiel te zijn, de wetenschap dat je nooit een relatie hebben zult bijvoorbeeld, en dat het verstandiger is om niet teveel met kinderen om te gaan terwijl je ze juist zo leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-01-2005 @ 19:23 :
een poep- of pis- of voetfetisj hebben, enz. enz.
Een voorkeur voo poep- en plasseks zie ik zeker als een psychische afwijking
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:39
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 31-01-2005 @ 19:34 :
Omdat homo's niemand kwaad willen doen. Pedo's hebben de gedachte seks hebben met kinderen wel. Slechte gedachte . Bij homo's is het wederzijds.
En ik weet niet of homo's wel helemaal in orde zijn... toevallig dat heel veel homo's zich zo verwijfd gedragen.
Iemand met een voetfetish wil ook niemand anders kwaad doen hoor...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.