Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2005, 22:43
waaromniet?
waaromniet? is offline
Zullen we het nu weer even over Samir, rechtzaken, hoger beroepen etc hebben? Dank u
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2005, 23:01
aap777
aap777 is offline
Die rat moet gewoon het land uit

Let maar op, binnenkort loopt ie met een bom de Bijenkorf in en dan zitten wij met de shit.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 23:03
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Fotograaf Samir A. doet aangifte van mishandeling
Uitgegeven op 07 april 2005 om 22:56 uur

(Novum) - De fotograaf die woensdag werd aangevallen door terreurverdachte Samir A. en enkele van diens kennissen heeft donderdag aangifte gedaan van mishandeling. Hij deed dat aan het eind van de middag op het politiebureau in Nieuwegein. De verdachten wordt openlijke geweldpleging ten laste gelegd. Dat meldt politiewoordvoerder Tomas Aling.

De komende dagen worden getuigen gehoord en wordt beeldmateriaal van de vechtpartij bekeken. Daarna wordt met justitie overlegd wat de te nemen stappen zijn. De politie denkt dat er 'genoeg' bewijs is voor aanhoudingen.

Fotograaf Oscar Flos maakte woensdag foto's voor De Telegraaf, toen Samir A. de penitentiaire inrichting aan de De Liesbosweg in Nieuwegein uitliep na zijn vrijspraak. Daarop vloog de verdachte hem aan. Hij sloeg volgens de politie 'meerdere malen in op de fotograaf'. Doordat de man de slagen afweerde, raakte hij niet gewond. Samir A. reed daarop weg.

De politie is nog op zoek naar een cameraman, die eveneens klappen opving. Aling weet niet in hoeverre de man aangevallen is. "Het kan ook een duw zijn geweest." De politie heeft navraag gedaan bij verschillende omroepen, maar nog geen uitsluitsel van hen gekregen.
http://www.nieuws.nl/bericht/4/36482

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 23:04
Verwijderd
En terecht. Het vervelende kutmarokkaantje met losse handjes uithangen doet hij maar in zijn eigen buurt.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 03:00
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
webjunk schreef op 08-04-2005 @ 00:01 :
Die rat moet gewoon het land uit
Fijn, dan zadel je een ander land met hem op. Niet erg sociaal van ons, aangezien hij hier rottigheid heeft uitgehaald.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 03:29
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Kijk, pers kan heel irritant zijn. Maar laten we eerlijk wezen, deze jongen heeft toch dingen gedaan die terecht de interesse van de pers wekken. En dan gaan slaan?!!

Heel goed dat 'ie misschien daar voor aangepakt gaat worden!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 09:31
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-04-2005 @ 00:04 :
En terecht. Het vervelende kutmarokkaantje met losse handjes uithangen doet hij maar in de gevangenis.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 09:36
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
webjunk schreef op 08-04-2005 @ 00:01 :
Die rat moet gewoon het land uit

Let maar op, binnenkort loopt ie met een bom de Bijenkorf in en dan zitten wij met de shit.
ZOals je naam al doet vermoeden, krijg je van me een:
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 10:02
firelizzard
Avatar van firelizzard
firelizzard is offline
Citaat:
BiL@L schreef op 06-04-2005 @ 16:02 :
OM in beroep tegen vonnis Samir A.

Uitgegeven: 6 april 2005 15:51
Laatst gewijzigd: 6 april 2005 15:52

ROTTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) gaat in hoger beroep tegen de uitspraak van de rechtbank in Rotterdam in de strafzaak tegen Samir A.

Dat heeft een woordvoerster van het landelijk parket van het OM woensdagmiddag laten weten.


Bron: http://www.nu.nl/news/507502/13/OM_i..._Samir_A..html
Terecht! Aanpakken dat soort zieke geesten Vrijgesproken omdat hij de ontstekking niet had voor de bom......Hoe diep kan het Nederlands recht zinken

Het eerste wat die gek deed toen die de bajes uit kwam, was een cameraman in elkaar slaan.....en dat mag terug komen in de maatschappij? Ik hoop het toch niet.......

F.
__________________
WWW.GOUWENAAR.NL
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 12:46
Pikey
Avatar van Pikey
Pikey is offline
Citaat:
firelizzard schreef op 08-04-2005 @ 11:02 :
Terecht! Aanpakken dat soort zieke geesten Vrijgesproken omdat hij de ontstekking niet had voor de bom......Hoe diep kan het Nederlands recht zinken

Het eerste wat die gek deed toen die de bajes uit kwam, was een cameraman in elkaar slaan.....en dat mag terug komen in de maatschappij? Ik hoop het toch niet.......

F.
Gebrek aan bewijs. En als hij jou was overkomen?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 12:57
firelizzard
Avatar van firelizzard
firelizzard is offline
Citaat:
Pikey schreef op 08-04-2005 @ 13:46 :
Gebrek aan bewijs. En als hij jou was overkomen?
Hetzelfde....Waarom zou ik een half afgebouwde bom in huis hebben ? Hey het is me hobby ik hou van knutselen

Kijk ik begrijp best dat er genoeg bewijs moet zijn. Als dat niet het geval zou zijn zouden we een nog groter probleem hebben met cellen

Maar deze gozer had kaarten van Schiphol en de tweede kamer, hij bouwt een bom en slaat op het moment dat hij uit de bajes komt een journalist voor z'n bek (goed dat laatste kan een impuls geweest zijn ofzo).....

Wanneer heb je genoeg bewijs? Op het moment dat hij Schiphol opblaast? Op het moment dat er doden vallen? Dat moment wacht ik liever niet af.

F.
__________________
WWW.GOUWENAAR.NL
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:02
Pikey
Avatar van Pikey
Pikey is offline
Citaat:
firelizzard schreef op 08-04-2005 @ 13:57 :
Hetzelfde....Waarom zou ik een half afgebouwde bom in huis hebben ? Hey het is me hobby ik hou van knutselen

Kijk ik begrijp best dat er genoeg bewijs moet zijn. Als dat niet het geval zou zijn zouden we een nog groter probleem hebben met cellen

Maar deze gozer had kaarten van Schiphol en de tweede kamer, hij bouwt een bom en slaat op het moment dat hij uit de bajes komt een journalist voor z'n bek (goed dat laatste kan een impuls geweest zijn ofzo).....

Wanneer heb je genoeg bewijs? Op het moment dat hij Schiphol opblaast? Op het moment dat er doden vallen? Dat moment wacht ik liever niet af.

F.
Dit rechtssysteem is gebaseerd op, dat je genoeg bewijzen hebt. Anders krijgen we een Amerikaans rechssysteem waar je schuldig bent tot het tegendeel bewezen word.

Ik snap best dat je denkt van ''hij heeft plannen voor een aanslag'' etc..
Maar jammer genoeg kan je dan zo iemand niet oppakken totdat ze genoeg bewijs hebben.

Ik denk als hij echt iets wil gaan uitvoeren, dat hij dan zo snel mogelijk in het gevang zit.
De AIVD en inlichtingsdiensten volgen elke stap van hem. Dus voor een aanslag van Samir. A hoeven we bang te zijn lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:04
firelizzard
Avatar van firelizzard
firelizzard is offline
Citaat:
Pikey schreef op 08-04-2005 @ 14:02 :
Dit rechtssysteem is gebaseerd op, dat je genoeg bewijzen hebt. Anders krijgen we een Amerikaans rechssysteem waar je schuldig bent tot het tegendeel bewezen word.

Ik snap best dat je denkt van ''hij heeft plannen voor een aanslag'' etc..
Maar jammer genoeg kan je dan zo iemand niet oppakken totdat ze genoeg bewijs hebben.

Ik denk als hij echt iets wil gaan uitvoeren, dat hij dan zo snel mogelijk in het gevang zit.
De AIVD en inlichtingsdiensten volgen elke stap van hem. Dus voor een aanslag van Samir. A hoeven we bang te zijn lijkt me.
Je hebt gelijk tot het moment dat je zegt dat de AIVD 'm in het oog houd Ze hadden Mohammed B. ook in het oog, maar hij steekt wel een mes in iemands lijf.....Ik hoop dat de AIVD daarvan geleerd heeft.

F.
__________________
WWW.GOUWENAAR.NL
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:06
Pikey
Avatar van Pikey
Pikey is offline
Citaat:
firelizzard schreef op 08-04-2005 @ 14:04 :
Je hebt gelijk tot het moment dat je zegt dat de AIVD 'm in het oog houd Ze hadden Mohammed B. ook in het oog, maar hij steekt wel een mes in iemands lijf.....Ik hoop dat de AIVD daarvan geleerd heeft.

F.
Ok, de AIVD wil die gozer ook zo snel mogelijk achter de tralies hebben hoor

Dus misschien eerdaags maakt hij een ''fout''.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:08
firelizzard
Avatar van firelizzard
firelizzard is offline
Citaat:
Pikey schreef op 08-04-2005 @ 14:06 :
Ok, de AIVD wil die gozer ook zo snel mogelijk achter de tralies hebben hoor

Dus misschien eerdaags maakt hij een ''fout''.
Wij zijn het eens
__________________
WWW.GOUWENAAR.NL
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Pikey schreef op 08-04-2005 @ 14:02 :
Dit rechtssysteem is gebaseerd op, dat je genoeg bewijzen hebt. Anders krijgen we een Amerikaans rechssysteem waar je schuldig bent tot het tegendeel bewezen word.
Psst: http://www.stimmel-law.com/articles/...ustice_us.html
Ook Amerikanen geloven pas in schuld bij een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:09
Pikey
Avatar van Pikey
Pikey is offline
Citaat:
firelizzard schreef op 08-04-2005 @ 14:08 :
Wij zijn het eens
Yeah!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:10
firelizzard
Avatar van firelizzard
firelizzard is offline
Citaat:
Snees schreef op 08-04-2005 @ 14:09 :
Psst: http://www.stimmel-law.com/articles/...ustice_us.html
Ook Amerikanen geloven pas in schuld bij een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.

sssst....Stil nou, dat weet jij, dat weet ik en dat weet Pikey nu maar vertel het niet door
__________________
WWW.GOUWENAAR.NL
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:14
Pikey
Avatar van Pikey
Pikey is offline
Citaat:
firelizzard schreef op 08-04-2005 @ 14:10 :
sssst....Stil nou, dat weet jij, dat weet ik en dat weet Pikey nu maar vertel het niet door
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:29
firelizzard
Avatar van firelizzard
firelizzard is offline
Weet iemand by the way wanneer dat hoger beroep behandelt wordt?

F.
__________________
WWW.GOUWENAAR.NL
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:39
Gary Glitter
Avatar van Gary Glitter
Gary Glitter is offline
who the F is samir A
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:41
firelizzard
Avatar van firelizzard
firelizzard is offline
Citaat:
Gary Glitter schreef op 08-04-2005 @ 14:39 :
who the F is samir A
Meen je dit echt ? Maar goed het kan zijn dat je net uit Australie komt Of gewoon gigantisch contact gestoord

(Novum) - Ondanks de verontwaardiging over de vrijspraak van terreurverdachte Samir A. vindt strafrechtdeskundige Simon Stolwijk van de Universiteit Amsterdam het vonnis van de Rotterdamse rechtbank terecht. "Er is echt onvoldoende bewijs", zegt hij in Trouw.

Bij Samir A thuis werden vorig jaar plattegronden van onder meer de Tweede Kamer en Schiphol, wapens, ingrediënten voor springstof en een grote hoeveelheid radicaal-islamitische lectuur gevonden. Stolwijk vindt desondanks dat er onvoldoende bewijs is dat Samir plannen had voor de feiten die justitie hem ten laste legt: poging tot moord, doodslag of een ontploffing.

"Tussen een plan om een aanslag te plegen en dat ook ten uitvoer brengen, zitten heel veel fasen. En vele van die fasen zijn strafbaar. Hij moet de spullen hebben, afspraken maken, en dan ook daadwerkelijk de aanslag gaan plegen. Maar het simpelweg hebben van wat plattegronden en wat incompleet wapentuig, is dat gewoon niet", zegt de hoogleraar."

VVD-Kamerlid Laetitia Griffith vraagt zich in dezelfde krant af wanneer iemand dan wel strafbaar is. "Bij terroristische misdrijven komt het erop neer dat je net wat eerder moet ingrijpen. Hoeveel bewijs moet je hebben om iemand te kunnen veroordelen?", zegt het Kamerlid. "Als Tweede-Kamelrid kan ik dit vonnis niet uitleggen."

bron: Trouw
F.
__________________
WWW.GOUWENAAR.NL

Laatst gewijzigd op 08-04-2005 om 13:45.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Gary Glitter schreef op 08-04-2005 @ 14:39 :
who the F is samir A
De achterbuurman!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:43
Gary Glitter
Avatar van Gary Glitter
Gary Glitter is offline
doodmaken!

visies.. argumenten... debatten
wijs, wijs, wijs
nieuws&achtergronden hmmmm wijs.....
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Gary Glitter schreef op 08-04-2005 @ 14:43 :
doodmaken!

visies.. argumenten... debatten
wijs, wijs, wijs
nieuws&achtergronden hmmmm wijs.....
Béétje in de war?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 14:00
firelizzard
Avatar van firelizzard
firelizzard is offline
Citaat:
S. schreef op 08-04-2005 @ 14:51 :
Béétje in de war?
Nee hoor valt best wel mee
__________________
WWW.GOUWENAAR.NL
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 14:04
Verwijderd
Citaat:
firelizzard schreef op 08-04-2005 @ 15:00 :
Nee hoor valt best wel mee
Ik wilde net zeggen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 14:19
Foresight
Foresight is offline
Citaat:
webjunk schreef op 08-04-2005 @ 00:01 :
Die rat moet gewoon het land uit

Let maar op, binnenkort loopt ie met een bom de Bijenkorf in en dan zitten wij met de shit.
Ja, wie gaat er dan ook naar de Bijenkorf! dat is ook vragen om problemen!!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 14:21
firelizzard
Avatar van firelizzard
firelizzard is offline
Citaat:
Foresight schreef op 08-04-2005 @ 15:19 :
Ja, wie gaat er dan ook naar de Bijenkorf! dat is ook vragen om problemen!!
Maar geef toe dat was een schot voor open doel Als jij het niet had gezegd, had ik het gedaan

ontoppic: Weet iemand wanneer dat hoger beroep behandeld word?

2e keer dat ik het vraag

F.
__________________
WWW.GOUWENAAR.NL
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 14:37
Verwijderd
De ingezonden brieven in de Telegraaf vanochtend over dit onderwerp waren weer dijenkletsen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 15:16
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Snees schreef op 08-04-2005 @ 14:09 :
Psst: http://www.stimmel-law.com/articles/...ustice_us.html
Ook Amerikanen geloven pas in schuld bij een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.
Tenzij je in Guantanamo Bay zit, uiteraard.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 15:18
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 08-04-2005 @ 16:16 :
Tenzij je in Guantanamo Bay zit, uiteraard.
De juridische procedure daar is geheim, dus dat weten we niet. Maar dat komt weer vervolgens in de federale rechtbank. Even afwachten nog.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 08-04-2005 @ 16:16 :
Tenzij je in Guantanamo Bay zit, uiteraard.
En als het de Amerikanen meezit, worden ze daar ook even naar gedeporteerd. Niets mis met Amerika.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 15:19
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 08-04-2005 @ 16:18 :
De juridische procedure daar is geheim, dus dat weten we niet. Maar dat komt weer vervolgens in de federale rechtbank. Even afwachten nog.
Een onderonsje onder de Amerikanen bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 15:23
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
S. schreef op 08-04-2005 @ 16:19 :
Een onderonsje onder de Amerikanen bedoel je?
Ik weet niet helemaal wat je daarmee bedoelt?
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 15:25
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 08-04-2005 @ 16:23 :
Ik weet niet helemaal wat je daarmee bedoelt?
Laat ook maar.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 15:30
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
McCaine schreef op 08-04-2005 @ 16:18 :
De juridische procedure daar is geheim, dus dat weten we niet. Maar dat komt weer vervolgens in de federale rechtbank. Even afwachten nog.
Ik heb vertrouwen in een goede afloop, maar het stemt me wel treurig dat er zoveel mensen zijn die het beleid van de Bush administration op dit gebied wel een tof idee vinden.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 19:47
Donny must die
Donny must die is offline
hmm kdacht dat hirsi ali zoveel vertrouwen had in het nederlandse rechtsysteem, blijkbaar niet dus (zie haar commentaar op de rechter van samir)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 20:19
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Gary Glitter schreef op 08-04-2005 @ 14:43 :
doodmaken!

visies.. argumenten... debatten
wijs, wijs, wijs
nieuws&achtergronden hmmmm wijs.....
crackwhO00Ore?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 08-04-2005 @ 20:47 :
hmm kdacht dat hirsi ali zoveel vertrouwen had in het nederlandse rechtsysteem, blijkbaar niet dus (zie haar commentaar op de rechter van samir)
Waar lees je dat?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 23:44
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 08-04-2005 @ 21:40 :
Waar lees je dat?
http://frontpage.fok.nl/nieuws/52953
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 00:05
Verwijderd
'We zijn hier in Nederland niet naïef. We zijn hier volslagen DEBIEL! We worden hier afgemaakt, maar we verdedigen ons niet! We gaan netjes als kalkoenen in de rij staan tot de Samirs en de Mohammed El B's klaar zijn met maaien.'

'Oh? Is dat zo? Met dit soort geloofsfanaten MOET je geen risico nemen....als je tenminste logisch na kan denken. Iets wat het Nederlandse rechtssyteem mist.'

'Straks op het nieuws: osama bin laden vrij in Nederland, hij heeft wettelijk niks verkeerd gedaan in Nederland en kan dus niet opgepakt worden.'

'Slecht nieuws weer, er moeten dus eerst weer mensen sterven voordat er iets gedaan word. Dan komt Balkenende weer even met de ouders van de moordenaar praten en zijn excuses aanbieden en dan gaan we weer verder met slapen.'

'nederland he, waar anders, maar ja voor ze dit gaan snappe in de tweede kamer en dat strafrecht is heel wat zwaarder maken, zijn me inmiddels al 15aanslagen verder.'

Et cetera, et cetera.

Vijf minuutjes op Fok! herinnert mij er weer even aan waarom ik ook alweer een schijthekel heb aan domme, onwetende paupers.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 00:08
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-04-2005 @ 01:05 :
'We zijn hier in Nederland niet naïef. We zijn hier volslagen DEBIEL! We worden hier afgemaakt, maar we verdedigen ons niet! We gaan netjes als kalkoenen in de rij staan tot de Samirs en de Mohammed El B's klaar zijn met maaien.'

'Oh? Is dat zo? Met dit soort geloofsfanaten MOET je geen risico nemen....als je tenminste logisch na kan denken. Iets wat het Nederlandse rechtssyteem mist.'

'Straks op het nieuws: osama bin laden vrij in Nederland, hij heeft wettelijk niks verkeerd gedaan in Nederland en kan dus niet opgepakt worden.'

'Slecht nieuws weer, er moeten dus eerst weer mensen sterven voordat er iets gedaan word. Dan komt Balkenende weer even met de ouders van de moordenaar praten en zijn excuses aanbieden en dan gaan we weer verder met slapen.'

'nederland he, waar anders, maar ja voor ze dit gaan snappe in de tweede kamer en dat strafrecht is heel wat zwaarder maken, zijn me inmiddels al 15aanslagen verder.'

Et cetera, et cetera.

Vijf minuutjes op Fok! herinnert mij er weer even aan waarom ik ook alweer een schijthekel heb aan domme, onwetende paupers.
Ik moet er eerlijk gezegd wel altijd om lachen. Ze brengen het met humor.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 00:10
Verwijderd
Als je alleen die teksten leest moet je lachen. Als je je realiseert dat vrij veel Nederlanders er zo over denken en dat ze stemrecht hebben moet je huilen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 00:12
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Hij heeft ook wel humor, af en toe:

Geert Wilders: "Vrouwe Justitia heeft blinddoek verruild voor hoofddoek."

bron
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 00:14
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-04-2005 @ 01:10 :
Als je alleen die teksten leest moet je lachen. Als je je realiseert dat vrij veel Nederlanders er zo over denken en dat ze stemrecht hebben moet je huilen.
genetisch afval he

Maar waarschijnlijk (hopelijk) zijn het in het echte leven wel wat nettere en weldenkendere mensen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 00:14
Verwijderd
'Als A. ook door het hof wordt vrijgesproken, moet volgens Wilders de wet worden gewijzigd, opdat het gemakkelijker wordt het voorbereiden van aanslagen te straffen.'

Meneer snapt niet dat dit helemaal geen kwestie is van wetgevingsproblematiek. Deze vrijspraak komt gewoon doordat rechters zelf ook wel aanvoelen dat ze een serieuze en gegronde afweging moeten maken in plaats van mee te gaan met de waan van de dag. Het stukje is eigenlijk zo zielig dat het de 35 seconden die het kost om deze post te typen niet waard is.

Maarja, maak dat maar eens duidelijk aan een zielig, bang burgermannetje dat 24/7 bezig is met enge moslims.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 00:20
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Ja, eerlijk gezegd zag ik zo iemand ook liever achter slot en grendel, maar om dan zulke loze uitspraken te gaan doen.

Citaat:
Volgens hem had de rechter gemakkelijk een veroordeling kunnen uitspreken. "Ik kan het niemand uitleggen, ook in het buitenland niet.
rara waarom.

of ayaan, die moet huilen. Diepe, dieeeepe zucht.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 00:21
Verwijderd
Wat mij het meest irriteert is dat Nederland op dit soort momenten ineens zestien miljoen hoogleraren strafrecht schijnt te kennen en dat de rechters de enigen zijn die het niet snappen.

Plebs.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 00:24
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-04-2005 @ 01:21 :
Wat mij het meest irriteert is dat Nederland op dit soort momenten ineens zestien miljoen hoogleraren strafrecht schijnt te kennen en dat de rechters de enigen zijn die het niet snappen.

Plebs.
Ik zeg niet dat de rechter een verkeerde beslissing had gemaakt, maar dat ik hem liever ( dus voor mijn gevoel) achter slot en grendel had gehad.



Na het lezen van zijn stuk denk ik dat Wilders een grotere bedreiging is voor de rechtsstaat, dan samir a en zijn clan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.