Oud 04-07-2016, 19:25
diodeals
diodeals is offline
Vraagje aan de hetero jongens hier, hebben jullie ooit een ervaring gehad met een andere jongen, zou graag willen weten wat en hoe dat was gebeurd
Met citaat reageren
Oud 04-07-2016, 20:06
Verwijderd
Ik wel. Heb met 1 jongen, die overigens een goede vriend van mij is, meerdere keren seks gehad. Het begon met alleen samen aftrekken maar al snel gingen we elkaar aftrekken en kwam de orale seks erbij. Ik ben 1x anaal genomen. Ik verbeelde mij gewoon dat hij een meisje was en sloot mijn ogen, toen ik anaal werd genomen lukte dat uiteraard niet meer maar ik vond het wel lekker, maar niet voor herhaling vatbaar.

Met een andere vriend heb ik een keertje samen afgetrokken maar dat gewoon onder de deken. Verder ben ik niet bang om te douchen of om mij om te kleden in het bijzijn van andere jongens, maar dat komt omdat ik niet preuts ben.

Maar ik zal nooit verliefd worden op een jongen en ben gelukkig met meisjes.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2016, 22:30
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Nope
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 04-07-2016, 22:31
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Nee. Geen behoefte aan ook. Ieder zijn ding. Ik vind dat je dan ook gewoon bi bent. En dat geeft natuurlijk niks, maar dan ben je geen hetero.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2016, 01:18
Helpmij123
Helpmij123 is offline
Citaat:
Nee. Geen behoefte aan ook. Ieder zijn ding. Ik vind dat je dan ook gewoon bi bent. En dat geeft natuurlijk niks, maar dan ben je geen hetero.
Je bent dan niet per defintie biseksueel, daar kun je geen mening over hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2016, 06:53
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
In mijn ogen ben je dan bi. Daar mag ik een mening over hebben.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2016, 11:48
Verwijderd
Citaat:
In mijn ogen ben je dan bi. Daar mag ik een mening over hebben.
Je bent alleen bi als je op beide geslachten valt.

Seksuele voorkeur is tenslotte iets anders dan seksuele geaardheid.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2016, 12:13
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Je bent alleen bi als je op beide geslachten valt.

Seksuele voorkeur is tenslotte iets anders dan seksuele geaardheid.
Ieder zijn eigen mening. Maar het maakt verder ook niet uit welke stempel je het wil geven. Doe lekker waar je gelukkig van wordt.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2016, 04:54
Simmim
Avatar van Simmim
Simmim is offline
Nee en ik heb daar zelf totaal de behoefte ook niet aan. Ken wel hetero jongens die dat wel is geprobeerd hebben
Met citaat reageren
Oud 07-07-2016, 13:31
Loner
Loner is offline
Citaat:
Ieder zijn eigen mening. Maar het maakt verder ook niet uit welke stempel je het wil geven. Doe lekker waar je gelukkig van wordt.
En dat is 30?
Mag toch hopen dat je dan inmiddels wel het verschil weet tussen lust en verliefdheid
Met citaat reageren
Oud 07-07-2016, 14:20
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
En dat is 30?
Mag toch hopen dat je dan inmiddels wel het verschil weet tussen lust en verliefdheid
Ligt aan je definitie van "biseksualiteit".
Met citaat reageren
Oud 07-07-2016, 14:58
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
En dus kan niemand voor anderen besluiten of ze bi of hetero zijn.

Fijn dat we daar uit zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2016, 15:52
Loner
Loner is offline
Citaat:
Ligt aan je definitie van "biseksualiteit".
Nee hoor want je hoeft je in principe niet seksueel aangetrokken te voelen door iemand die jou neukt
Met citaat reageren
Oud 07-07-2016, 16:14
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nee hoor want je hoeft je in principe niet seksueel aangetrokken te voelen door iemand die jou neukt
Ligt aan je definitie van "seksueel aangetrokken". En aan de vraag of biseksualiteit altijd inhoudt "seksueel aangetrokken". Seks met mannen willen = biseksueel: dat is ook een definitie.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2016, 17:20
Loner
Loner is offline
Citaat:
Ligt aan je definitie van "seksueel aangetrokken". En aan de vraag of biseksualiteit altijd inhoudt "seksueel aangetrokken". Seks met mannen willen = biseksueel: dat is ook een definitie.
En je anaal laten penetreren door je vriendin?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2016, 17:39
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
En je anaal laten penetreren door je vriendin?
Als je je niet ook anaal wil laten penetreren door mannen (of andere seksuele handelingen met mannen wil verrichten, aangezien niet iedereen van anale penetratie houdt), lijk je me niet biseksueel.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2016, 21:49
Bengel
Bengel is offline
Ik denk dat als 2 jongens het experimenteel met elkander doen, en dat lekker vinden ze nog geen homo-of biseksueel maakt. Ze kunnen dat echter wel worden, als ze dit tot een vaste gewoonte gaan maken. Omdat verslaving zich bij alle aangelegenheden voor kan doen, na gelang het ervaren genot zich doet gelden.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2016, 21:52
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik denk dat als 2 jongens het experimenteel met elkander doen, en dat lekker vinden ze nog geen homo-of biseksueel maakt. Ze kunnen dat echter wel worden, als ze dit tot een vaste gewoonte gaan maken. Omdat verslaving zich bij alle aangelegenheden voor kan doen, na gelang het ervaren genot zich doet gelden.
Houd eens op met dat gelul over verslaving aan anale seks. Alsof het iets slechts is.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2016, 22:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik denk dat als 2 jongens het experimenteel met elkander doen, en dat lekker vinden ze nog geen homo-of biseksueel maakt. Ze kunnen dat echter wel worden, als ze dit tot een vaste gewoonte gaan maken. Omdat verslaving zich bij alle aangelegenheden voor kan doen, na gelang het ervaren genot zich doet gelden.
Ik heb toch nog altijd het idee dat geaardheid aangeboren is. Als het een keuze was die beïnvloed werd door omgevingsfactoren waren er vast niet zoveel mensen tegen hun zin in homofiel (wanneer de omgeving dit bijvoorbeeld afkeurt).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 07-07-2016 om 23:07.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2016, 23:04
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Houd eens op met dat gelul over verslaving aan anale seks. Alsof het iets slechts is.
Bijbelgordel Bengel moet oppassen want straks wordt hij zelf een anaalridder.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2016, 23:54
diodeals
diodeals is offline
het zou fijn zijn als er alleen antwoord word gegeven als het wel zo is
Met citaat reageren
Oud 08-07-2016, 09:16
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
het zou fijn zijn als er alleen antwoord word gegeven als het wel zo is
Je begint zelf over "hetero jongens", wat onduidelijk is en vragen oproept
Met citaat reageren
Oud 08-07-2016, 12:20
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Sommige jongens identificeren als hetero maar hebben toch incidenteel seks met andere jongens (gehad). Je kunt er van alles van vinden, maar TS is op zoek naar deze specifieke groep mannen. Lijkt me gewoon legitiem.

Wie wil discussiëren over wat biseksualiteit is mag daar een nieuw topic over openen. (En dan zullen wij dat topic allemaal negeren want die saaie discussid hebben we al duizend keer gevoerd.)
Met citaat reageren
Oud 09-07-2016, 16:14
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Ik heb toch nog altijd het idee dat geaardheid aangeboren is. Als het een keuze was die beïnvloed werd door omgevingsfactoren waren er vast niet zoveel mensen tegen hun zin in homofiel (wanneer de omgeving dit bijvoorbeeld afkeurt).
Dat is strijd met je beantwoording van de eerder gedane vraag, Namelijk of men ook aan genomen worden verslaaft kan raken? Daarop reageerde je met te stellen, dat men aan alles wat lekker is verslaaft kunt worden.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2016, 16:19
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Bijbelgordel Bengel moet oppassen want straks wordt hij zelf een anaalridder.
Omdat ik smoorverliefd ben geworden op een meisje, is het bij enige keren experimenteren gebleven. Maar heb daar wel zelfvertrouwen aan over gehouden
Met citaat reageren
Oud 09-07-2016, 17:20
Helpmij123
Helpmij123 is offline
Citaat:
In mijn ogen ben je dan bi. Daar mag ik een mening over hebben.
Je bent 30 jaar en je snapt nog niet wat een mening is? Hoe kun je nu een mening over vaststaande feiten hebben Jij vind je overbuurman toch ook niet afrikaans terwijl hij een blanke nederlander is? Je vind toch ook niet dat er in nederland minder dan 10 miljoen mensen leven... ik bedoel kom op
Met citaat reageren
Oud 09-07-2016, 17:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je bent 30 jaar en je snapt nog niet wat een mening is? Hoe kun je nu een mening over vaststaande feiten hebben Jij vind je overbuurman toch ook niet afrikaans terwijl hij een blanke nederlander is? Je vind toch ook niet dat er in nederland minder dan 10 miljoen mensen leven... ik bedoel kom op
Er is geen keihard alom geaccepteerde definitie van "bi". Hoe jij "bi" definieert is dus persoonlijk. De één vindt dat je bi bent wanneer je je seksueel aangetrokken voelt tot beide geslachten, de ander vindt dat alleen seksuele aantrekkingskracht niet genoeg is maar dat daar ook nog romantische gevoelens bij horen. Omdat die definitie niet duidelijk is kunnen mensen van mening verschillen over wat zij als "bi" bestempelen en wat niet.
En nu weer een beetje respectvol graag
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-07-2016, 03:57
Verwijderd
Citaat:
In mijn ogen ben je dan bi. Daar mag ik een mening over hebben.
Je kan ook vinden dat de maan niet bestaat maar dan ben je gewoon een idioot.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2016, 07:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jongens kunnen we het hebben over de vraag die TS stelt? Discussies over de definitie van biseksualiteit mogen in een nieuw topic, discussies over meningen en hun definities wellicht op levensbeschouwing.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2016, 07:31
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ik heb toch nog altijd het idee dat geaardheid aangeboren is. Als het een keuze was die beïnvloed werd door omgevingsfactoren waren er vast niet zoveel mensen tegen hun zin in homofiel (wanneer de omgeving dit bijvoorbeeld afkeurt).
Volgens die redenering zouden er ook niet zoveel mensen tegen hun zin in dik, dom, alleen of arm moeten zijn.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2016, 08:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Volgens die redenering zouden er ook niet zoveel mensen tegen hun zin in dik, dom, alleen of arm moeten zijn.
Hoe sta jij dan tegenover geaardheid, denk je dat het er vrije keuze is, of aangeboren?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-07-2016, 13:23
jpvolvo
jpvolvo is offline
He topper ik heb er ook ervaring mee!
Ben er wel achter dat ik bv rukken en pijpen lekker vind.
Anaal hoeft van mij niet zo!
Gewoon lekker genieten man!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2016, 16:01
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Volgens die redenering zouden er ook niet zoveel mensen tegen hun zin in dik, dom, alleen of arm moeten zijn.
Ik deel je mening dat men van een experimenteren als zodanig niet homo of biseksueel zal worden Maar blijf de overtuiging aangedaan, dat men gelijk dit bij alles het geval is, door in constante herhaling te vervallen dit wel kan worden. Dit staat in relatie tot je mening, dat men aan alles wat lekker is verslaaft kunt raken --
Met citaat reageren
Oud 10-07-2016, 22:46
Pervect
Pervect is offline
Citaat:
Nee. Geen behoefte aan ook. Ieder zijn ding. Ik vind dat je dan ook gewoon bi bent. En dat geeft natuurlijk niks, maar dan ben je geen hetero.
ervaring hebben met is niet hetzelfde als aantrekking hebben tot.
Het kan je mening zijn maar je mening maakt niks uit in een feitelijke kwestie

TS had het hier over "ervaring" en dat houd geen lust/verliefdheid/emotie in. Dat heeft dus ook niks met voorkeur te maken.

Laatst gewijzigd op 10-07-2016 om 23:48.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2016, 23:56
Pervect
Pervect is offline
Citaat:
Seks met mannen willen = biseksueel: dat is ook een definitie.
Nee. Wat? Zijn alle heteroseksueele vrouwen nu ineens bi? O-o
Of betekend hetero dan met vrouwen, dus zijn heteroseksuele vrouwen dan ineens wat we ooit lesbies noemde? Ik snap er geen ene *** meer van!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 00:12
Pervect
Pervect is offline
Citaat:
Volgens die redenering zouden er ook niet zoveel mensen tegen hun zin in dik, dom, alleen of arm moeten zijn.

Dik zijn is natuurlijk een keuze tenzij je een stofwisselings aandoening hebt.
Dom ben je zeker (jk)
genen hebben veel effect op intellgentie, dus zou je ook niet veel aan kunnen doen (men kan binnen zijn/haar potentiaal wel verbeteren)
wat heeft welvaart hier mee te maken?
En alleen zijn is natuurlijk een keuze. Hoe kun je nou stellen dat een redenatie bij voorbeeld 1 sowieso dan ook moet gelden voor voorbeeld 2 terwijl beide niks met elkaar te maken hebben?

Laatst gewijzigd op 11-07-2016 om 01:11.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 00:15
Pervect
Pervect is offline
Citaat:
Ik deel je mening dat men van een experimenteren als zodanig niet homo of biseksueel zal worden Maar blijf de overtuiging aangedaan, dat men gelijk dit bij alles het geval is, door in constante herhaling te vervallen dit wel kan worden. Dit staat in relatie tot je mening, dat men aan alles wat lekker is verslaaft kunt raken --
Which makes no goddamn sense.
Dat kun je ook bij een vrouw krijgen, dus heeft de verslaving aan sex daar weinig tot niks mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 03:30
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Hoe sta jij dan tegenover geaardheid, denk je dat het er vrije keuze is, of aangeboren?
Ik denk dat seksualiteit fluïde is. Combinatie van genetische aanleg (maar niet vastbepaald) en ontwikkeling. Dat iets door je omgeving (mede-)bepaald wordt, wil totaal niet zeggen dat het vrije keuze is.

Ik weet dat sommige "born this way" mensen zich aangevallen kunnen voelen door die gedachte, maar zo is het niet bedoeld. Niemand hoeft zijn geaardheid te veranderen en ik zeg ook niet dat dat überhaupt bewust zou kunnen, maar is het niet betekenisvoller als je identiteit is gevormd door wat je mee hebt gemaakt dan iets wat al sinds je geboorte vastligt?

Citaat:
Ik deel je mening dat men van een experimenteren als zodanig niet homo of biseksueel zal worden
Dat is mijn mening helemaal niet. Hoe haal je dat nou weer uit mijn post?

Citaat:
Dit staat in relatie tot je mening, dat men aan alles wat lekker is verslaaft kunt raken --
Serieus. Dat is mijn mening helemaal niet. Leg me geen woorden in de mond aub.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 03:38
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Goed begin om jezelf als een respectvolle discussiepartner te introduceren!

Citaat:
Dom ben je zeker (jk)
Gooi er nog een ad hominem bovenop. Je maakt een geweldige eerste indruk! (jk)

Citaat:
Dik zijn is natuurlijk een keuze tenzij je een stofwisselings aandoening hebt.
[...]
genen hebben veel effect op intellgentie, dus zou je ook niet veel aan kunnen doen (men kan binnen zijn/haar potentiaal wel verbeteren)
wat heeft welvaart hier mee te maken?
En alleen zijn is natuurlijk een keuze. Hoe kun je nou stellen dat een redenatie bij voorbeeld 1 sowieso dan ook moet gelden voor voorbeeld 2 terwijl beide niks met elkaar te maken hebben?
Voor al deze dingen geldt dat het een resultaat is van eigen verantwoordelijkheid, omgeving en erfelijke eigenschappen. Mijn punt is dat iets niet "puur aangeboren" hoeft te zijn, om iets te zijn waar we geen volledige controle over hebben (zoals mensen die tegen hun zin in homo zijn, waar Elin3 het over had).
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 09:41
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nee. Wat? Zijn alle heteroseksueele vrouwen nu ineens bi? O-o
Of betekend hetero dan met vrouwen, dus zijn heteroseksuele vrouwen dan ineens wat we ooit lesbies noemde? Ik snap er geen ene *** meer van!
Je snapt prima wat ik bedoel, je weet er alleen niets zinnigs op te zeggen en dus doe je maar dit
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 12:44
Pervect
Pervect is offline
Citaat:
Goed begin om jezelf als een respectvolle discussiepartner te introduceren!
Hahaha... Wat is dat hier met die gevoeligheid? Ouw ouw ouw!! Dissssruspectvulll!!

Citaat:
Not for Sale schreef:
Gooi er nog een ad hominem bovenop. Je maakt een geweldige eerste indruk! (jk)
Jouw JK voelt anders niet zo JK. Neem je het stiekem niet toch iets te serieus?



Citaat:
Not for Sale schreef:
Voor al deze dingen geldt dat het een resultaat is van eigen verantwoordelijkheid, omgeving en erfelijke eigenschappen. Mijn punt is dat iets niet "puur aangeboren" hoeft te zijn, om iets te zijn waar we geen volledige controle over hebben (zoals mensen die tegen hun zin in homo zijn, waar Elin3 het over had).
Je voorbeelden waren gewoon slecht, daar ging het mij alleen over

Laatst gewijzigd op 11-07-2016 om 12:50.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 12:48
Pervect
Pervect is offline
Citaat:
Je snapt prima wat ik bedoel, je weet er alleen niets zinnigs op te zeggen en dus doe je maar dit
Euhum nee, ik verveelde me en vond dit wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 17:36
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Which makes no goddamn sense.
Dat kun je ook bij een vrouw krijgen, dus heeft de verslaving aan sex daar weinig tot niks mee te maken.
Ja meer dat leidt dan tot hetero zijn. Als je echter constant in herhaling valt met je anaal door een jongen laten nemen wordt je homo of biseksueel.

Laatst gewijzigd op 11-07-2016 om 19:07.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 17:52
Pervect
Pervect is offline
Tja, ik weet niet.. Anale seksverslaving en voorkeur voor geslacht, mja.
Ik zie en snap je punt, maar ik ben het er niet helemaal mee eens.
Verslaving en seksualiteit zijn namelijk nog steeds 2 dingen op zich.
Ergens verslaafd aan zijn veranderd op zich niks aan je seksualiteit, maar ik kan wel zien waarom je iemand als gay/bi gaat zien als hij dit meerdere malen doet. Maar het blijft van het motief afhangen, gewoon omdat je graag seks hebt met mannen, dat maakt je dan wel bi/gay bijvoorbeeld, maar een verslaving aan anaal gepenetreerd worden hoeft dat niet per sé te betekenen, wie weet vindt hij het 'echte' dan gewoon fijner dan een dildo maar voelt hij zich niet per sé aangetrokken tot of van nature opgewonden door het geslacht.
-

Trouwens ben ik zelf bi en heb met een jongen, maar ik heb geen verslaving aan anaal. Misschien wel een wat hoger libido maar daar blijft het dan ook bij.

Laatst gewijzigd op 11-07-2016 om 21:53.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 19:09
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ja meer dat leidt dan tot hetero zijn. Als je echter constant in herhaling valt met je anaal door een jongen laten nemen wordt je homo of biseksueel.
Daar is niets van waar, en het is ook nog eens off topic. Dit topic gaat om het uitwisselen van ervaring, niet over hoe je homo of bi wordt, of of anale seks verslavend is. Genoeg daarover dus.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 24-05-2019, 17:17
Svenboy23
Svenboy23 is offline
Ik ben hetero, maar heb wel seks gehad met een toenmalige vriend wat begon met trekken en al snel pijpen. Waaruit we begonnen te neuken wat ik eerst een raar idee vond en eigelijk totaal niet aansprak. Toch proberen en ookal ben ik echt hetero had ik niet verwacht dat ik het toch best lekker vond, dus om de zoveel tijd neukte hij mij buiten of thuis. En ja bi ofniet ieder zn eigen ding! Nu al.een tijdje geleden maar ik vond het lekker!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2019, 17:53
jaap11
jaap11 is offline
Ja
Met citaat reageren
Oud 24-05-2019, 18:10
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ja
Wat, ja?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2019, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Ja
ap11
Met citaat reageren
Oud 24-05-2019, 21:18
jaap11
jaap11 is offline
Ja
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Jongens en meiden; gewoon vrienden?
Elin3
13 29-01-2013 20:04
Liefde & Relatie homo's
voetbal190
54 22-12-2011 22:02
Seksualiteit Homo, Bi ???
GiovsGio
331 04-05-2007 19:31
Seksualiteit Experimenteren(mannen)
bas22
82 02-10-2005 16:03
Seksualiteit een vraag aan de hetero-jongens...
Verwijderd
86 26-04-2003 13:13
Seksualiteit Hetero jongens hebben jullie ooit..?
SounD
35 21-04-2003 18:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55.