Oud 25-10-2006, 17:22
Verwijderd
Okeej, ik heb de regels zo'n beetje doorgelezen, maar ik heb er niks over gevonden, dus ik hoop maar dat het hier mag:


ik zoek meer informatie over A. Van Isacker, ik geloof dat de A. staat voor Arseen.

het zit zo: jaren geleden heeft mijn oma mij een kalenderblaadje gegeven met een (stuk van een) gedicht van deze man, voor het geval mijn grootvader overlijdt, voor op zijn prentje... Maar nu wil ik weten of dit stukje tekst de volledige tekst is, of dat het deel is van een langer gedicht, of...


Google levert overigens niks op, daarom kom ik aan jullie - gedichtenliefhebbers - vragen of jullie het stukje misschien herkennen en mij er meer over kunnen vertellen.




"Je bent de beste aller vaders
omdat je de onze bent;
dank voor je kommer om ons,
dank voor je liefde voor ons,
dank voor je levenslange
voorbeeld van rechtvaardigheid"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2006, 18:30
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
Het staat hier in ieder geval goed, maar ik ben bang dat ik zelf je niet veel verder kan helpen...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 20:54
hajo
Avatar van hajo
hajo is offline
te oordelen naar de 2 andere gedichten die ik van a van isacker kan vinden denk ik dat dit het hele gedicht is. En het komt waarschijnlijk uit het bundeltje "terug", maar dat wist je waarschijnlijk al. Ik ga eens verder zoeken.
__________________
If you're going to think anyway: think BIGG
www.abcpraktijk.nu
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 08:18
Verwijderd
Citaat:
hajo schreef op 25-10-2006 @ 20:54 :
te oordelen naar de 2 andere gedichten die ik van a van isacker kan vinden denk ik dat dit het hele gedicht is. En het komt waarschijnlijk uit het bundeltje "terug", maar dat wist je waarschijnlijk al. Ik ga eens verder zoeken.
neen, dat wist ik nog niet

je bent een schat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45.