Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2008, 23:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
vertel


trouwens, waar is tra gebleven?
nee.

Citaat:
Hm ja, ik weet niet. Nu heb ik me al op spelen ingesteld.

Waar is sterrenmeisje?
geen idee.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Oud 06-07-2008, 23:16
Verwijderd
oh sorry
Oud 06-07-2008, 23:18
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
mag je bij veel studies vakken kiezen? /studienoob
Bedoel je veel verschillende vakken? In utrecht heb je het major/minor systeem. In het major deel doe je zeg maar je voltijdstudie. En in het minor deel mag je alles kiezen wat je wilt. Dus als je informatica studeert, mag je bijvoorbeeld ook vakken kiezen in Frans ofzoiets. Er zijn wel wat regeltjes enzo, maar daar komt het op neer

Citaat:
Geen idee. Het mag geloof ik wel op uitzondering.
Gek hoor. Want als je redelijk doorwerkt zou je best 3 vakken per blok kunnen doen, dus dan doe je 12 vakken ipv 8, en haal je 90 ects ipv 60. En dat lijkt me gewoon kunnen eigenlijk..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 06-07-2008, 23:18
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik wil ook wel spelleideren L;D:;:;;D:;D


Ik kan het je ten zeerste afraden. Maar goed.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-07-2008, 23:18
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
En nu ga ik slapen, truste.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-07-2008, 23:19
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Gek hoor. Want als je redelijk doorwerkt zou je best 3 vakken per blok kunnen doen, dus dan doe je 12 vakken ipv 8, en haal je 90 ects ipv 60. En dat lijkt me gewoon kunnen eigenlijk..
Ik heb volgend half jaar twee vakken van 15 ect's en de mensen die in het eerste jaar een grondslagen vak niet hebben gehaald moeten zich sowieso daarvoor inschrijven en dan nog één van de vakken van het tweede jaar, die andere mag er niet meer bij.
__________________
Nice
Oud 06-07-2008, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Bedoel je veel verschillende vakken? In utrecht heb je het major/minor systeem. In het major deel doe je zeg maar je voltijdstudie. En in het minor deel mag je alles kiezen wat je wilt. Dus als je informatica studeert, mag je bijvoorbeeld ook vakken kiezen in Frans ofzoiets. Er zijn wel wat regeltjes enzo, maar daar komt het op neer

Gek hoor. Want als je redelijk doorwerkt zou je best 3 vakken per blok kunnen doen, dus dan doe je 12 vakken ipv 8, en haal je 90 ects ipv 60. En dat lijkt me gewoon kunnen eigenlijk..
OooooOooooH vakken kiezen is gewoon je minor ! Megafaal van mij. Oh hey, dan mag ik 2 vakken kiezen in mijn hele studie :'')
Oud 06-07-2008, 23:20
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
En nu ga ik slapen, truste.
Trusten!
__________________
Nice
Oud 06-07-2008, 23:20
Verwijderd
Citaat:
En nu ga ik slapen, truste.
Welterusten!
Oud 06-07-2008, 23:21
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik kan het je ten zeerste afraden. Maar goed.
Ik ook
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 06-07-2008, 23:23
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb volgend half jaar twee vakken van 15 ect's en de mensen die in het eerste jaar een grondslagen vak niet hebben gehaald moeten zich sowieso daarvoor inschrijven en dan nog één van de vakken van het tweede jaar, die andere mag er niet meer bij.
Aha. Wij hebben vakken van 7,5 ect's. En ik heb 1 van de 2 vakken uit de eerste periode vorig jaar niet gehaald. En die doe ik er nu gewoon bij.

Citaat:
OooooOooooH vakken kiezen is gewoon je minor ! Megafaal van mij. Oh hey, dan mag ik 2 vakken kiezen in mijn hele studie :'')
Volgens mij zijn er ook nog wel wat keuze mogelijkheden in mn major, maar dan uit maar een paar vakken ipv het hele aanbod van de uni.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 06-07-2008, 23:25
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Nou ben ik toch wel heel erg benieuwd van wie die grootvader-undercover is
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 06-07-2008, 23:37
Verwijderd
Ik ben nog steeds aan het wiebelen en weifelen wat betreft die videokaart, maar nu ga ik er toch maar voor
Oud 06-07-2008, 23:39
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Zolang je niet echt met instellingen kloot in je bios ofzo, kan er weinig fout gaan lijkt me. Als je 'm eruit haalt en hij doet het niet meer, doe je 'm er weer in en bedenk je iets anders
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 06-07-2008, 23:42
Verwijderd
broodje tsatsiki, gesuikerde donut, chokotoffs, crunchsticks, cola
wat een mooi lijstje
Oud 06-07-2008, 23:42
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
chokotoffs
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 06-07-2008, 23:44
Verwijderd
Ja, ik ga 'm er nu gewoon uithalen en dan kijken of het werkt.

Zo niet, dan moet ik dus wél in de BIOS klooien om ergens iets van pci-e naar onboard te zetten. Maar klooien in de BIOS heb ik nog nooit gedaan zonder dat er iemand bij zat die kon zeggen van 'NOEESSS DOE NIET ANDERS GAAT ALLES MIS' dus oei
Oud 06-07-2008, 23:45
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb het vermoeden dat ie 'm vanzelf wel pakt, eigenlijk
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 06-07-2008, 23:47
Verwijderd
Ik hoop het, want al die guides over onboard dingen hebben waarschuwingen a la (copypaste!) "Make sure you follow everything or else you may ruin your computer" en "Don't change anything if you don't know what you're doing"
Oud 06-07-2008, 23:48
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Maar wat als je gewoon een monitor op de uitgang van de onboard videokaart prikt. Pakt ie 'm dan niet gewoon?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 06-07-2008, 23:49
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Dingen in je bios wijzigen is wel risky ja. Want als ie er door foute instellingen niet meer in kan komen heb je een probleem. Maar ik heb het vermoeden dat je helemaal niks in je bios te zoeken hebt.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 00:02
Verwijderd
:{
Oud 07-07-2008, 00:07
Verwijderd
wat is uitzendinggemist waanzinnig onhandig eigenlijk, qua zoeken
Oud 07-07-2008, 00:10
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Weinig animo dit keer voor het weerwolfspel. Of zijn er tig rode kaarten uitgedeeld?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 07-07-2008, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Dingen in je bios wijzigen is wel risky ja. Want als ie er door foute instellingen niet meer in kan komen heb je een probleem. Maar ik heb het vermoeden dat je helemaal niks in je bios te zoeken hebt.
Oja, ik hoefde die oude kaart er eigenlijk helemaal niet uit te halen. In theorie. Maar goed, hij moet terug naar m'n vader dus eigenlijk moest het wel.

Ik zit hier nu met de onboard graka, die hij dus wel vanzelf pakte, maar de resulutie kan niet hoger dan 800*600 Als ik het probeer te veranderen gaat de pc automatisch rebooten. Omg. En hij kan niet eens vloeiend scrollen. Ik ben bang dat m'n vader maar alsnog moet wachten tot ik een nieuwe videokaart heb gekocht, want dit is echt geen doen Even zoeken of ik er geen codecs oid voor kan krijgen want volgens zo'n hardwarenerd was mijn onboard kaart niet veel slechter dan m'n oude videokaart, maar als ik dit zo zie lijkt het me hééél erg sterk.

Wat gebeurt er eigenlijk als ik nu een screenshot maak en die later met een hogere resolutie terugkijk?
Oud 07-07-2008, 00:13
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Dan krijg je een plaatje van 800x600. Dus die is dan niet beeldvullend op een hogere resolutie.

Wat ik denk, is dat je een driver moet zoeken voor je onboard videokaart. Want het lijkt me stug dat ie niet hoger kan dan 800x600. Hoe oud is dat beestje?

Ik weet vrij zeker dat het aan je driver ligt, eigenlijk.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 00:15
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Hoi!

M'n cijfertjes zijn niet meer rood ;(
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 07-07-2008, 00:15
Verwijderd
Hihaho, maar ik ben vergeten wat voor moederbord ik heb. Ik heb 'm een krap halfjaar in m'n bezit, hiervoor stond 'ie een paar maanden bij iemand anders.

En shit ik moet de hele tijd lachen om de resolutie.
Oud 07-07-2008, 00:18
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hoi!

M'n cijfertjes zijn niet meer rood ;(
Die 19 staat gek bij je naam

Citaat:
Hihaho, maar ik ben vergeten wat voor moederbord ik heb. Ik heb 'm een krap halfjaar in m'n bezit, hiervoor stond 'ie een paar maanden bij iemand anders.

En shit ik moet de hele tijd lachen om de resolutie.
Dat kun je toch wel ergens zien? Bij je hardwarelijstje in windows ofzo.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Die 19 staat gek bij je naam


Dat kun je toch wel ergens zien? Bij je hardwarelijstje in windows ofzo.
Aida32/Everest weet ook niet wat voor moederbord ik heb

Maar ik ben al aan het zoeken inderdaad, het lijkt wel onwaarschijnlijk dat het zó brak is allemaal.
Oud 07-07-2008, 00:20
Verwijderd
God, death by pixelllssss
Oud 07-07-2008, 00:21
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Die 19 staat gek bij je naam


Dat kun je toch wel ergens zien? Bij je hardwarelijstje in windows ofzo.
Ja, dat vind ik ook, eigenlijk
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 07-07-2008, 00:23
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Weinig animo dit keer voor het weerwolfspel. Of zijn er tig rode kaarten uitgedeeld?
both i guess....
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 07-07-2008, 00:23
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Aida32/Everest weet ook niet wat voor moederbord ik heb

Maar ik ben al aan het zoeken inderdaad, het lijkt wel onwaarschijnlijk dat het zó brak is allemaal.
ik heb een 8 jaar oud (welliswaar niet-onboard) nvidia tnt riva2 32mb videokaartje in mn pentium3 zitten. En die kan ook best wel hoge resoluties aan nog. Toch zeker wel 1280x1024 (ik denk nog wel hoger, maar dat kanniet op mn monitor) en gewoon soepel scrollen in windows xp. Ik mag toch wel hopen dat een (neem ik aan) nieuwe onboard kaartje dat ook kan.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 00:29
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
both i guess....
Maar dan kan je ook niet goed chaos maken als wolf (of je moet het allemaal zelf uitzoeken als dorpeling) Als niemand eigenlijk zin heeft
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 07-07-2008, 00:41
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
/post
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 07-07-2008, 00:42
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
je ava is outdated
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 00:43
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Da's waar.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 07-07-2008, 00:58
Verwijderd
De driver voor het onboard-dinges van m'n moederbord stamt uit 2002 en het automatische update-ding vindt dat er geen betere te vinden zijn
Oud 07-07-2008, 01:02
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
De driver voor het onboard-dinges van m'n moederbord stamt uit 2002 en het automatische update-ding vindt dat er geen betere te vinden zijn
Hmm.. Dat is wel vaag. Maar je hebt iig wel een driver gevonden, of niet? Heb je kunnen vinden wat je voor onboard kaart hebt? En als je dan googlet op '<naam> driver' ofzoiets?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 01:07
Verwijderd
dat was een mooie film, op cultura
Oud 07-07-2008, 01:09
Verwijderd
Citaat:
Hmm.. Dat is wel vaag. Maar je hebt iig wel een driver gevonden, of niet? Heb je kunnen vinden wat je voor onboard kaart hebt? En als je dan googlet op '<naam> driver' ofzoiets?
Ha, nee, maar ik heb een breakthrough. Ik dacht dat 'standard VGA graphics adapter' de naam van de onboard-graka was, maar het is helemaal geen grafische kaart. Het is het een soort backup-driver die inderdaad voor 't laatst in 2002 geupdate is. Windows installeert 'm automatisch zodra hij zoiets heeft van 'wtf geen drivers'.

Dus nu moet ik inderdaad uitzoeken wat die onboard videokaart dan is, alleen is dat makkelijker gezegd dan gedaan, want tot zo ver leverde googlen voornamelijk Duitse sites op. Met vragen over de onboard geluidskaart.
Oud 07-07-2008, 01:10
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ah, ja Want als je een videokaart hebt zonder driver, zou je computer niks kunnen inderdaad.

En als je gewoon op algemene drivers zoekt van je moederbord? Aangezien dat ding onboard is..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 01:17
Verwijderd
Asus.com ontkent het bestaan van mijn moederbord
Oud 07-07-2008, 01:17
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
XD
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 01:19
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Als ik je kan helpen met iets..

Ik ga nu wel even naar beneden wat drinken enzo.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 01:25
Verwijderd
Haha, okay, tot zo.

En ik post hier voornamelijk om te klagen hoor, niet omdat ik wil dat iedereen opeens opspringt en me gaat helpen met m'n semi-n00bheid
Oud 07-07-2008, 01:45
Verwijderd
YES! Volgens mij heb ik 'm Asus ontkent het bestaan van m'n bordje omdat het een OEM-bord is, volgens mij. Voornamelijk gebruikt in Duitse Packard Bell-pc's, ehh. Ik snap het niet echt. Maar ik heb gevonden wat voor grafische kaart er vermoedelijk in zit en nVidia heeft me een driver voorgeschoteld die erop hoort te werken, dus YESSS.

En nu maar duimen dat het goed gaat.
Oud 07-07-2008, 02:07
Verwijderd
Werkt niet
Oud 07-07-2008, 02:18
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Balen!
__________________
Hoi! - Soija.nl
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14.