Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2010, 15:33
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik vroeg me trouwens af, ik heb het maar half gezien, maar doen er ook Luxemburgse meisjes mee? Die zie ik namelijk nooit...

edit; oh, die doen niet mee volgens wiki... Waarom dan Benelux?
Er doen toch ook geen Waalse meisjes mee?
__________________
Yoloswag 420
Advertentie
Oud 21-09-2010, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Misschien mogen ze wel meedoen, ze hebben zich misschien gewoon niet ingeschreven. Bij Holland's next topmodel eisen ze toch ook niet dat er uit elke provincie iemand meedoet?
Ik zeg toch niets over eisen?
Als mensen niet mee willen doen, dan hoeft het niet natuurlijk, maar BNTM richt zich alleen op NL en Belgie, niet op Luxemburg, en toch kiezen ze voor Benelux. Dat is gek Ik snap dat het lekkerder klinkt dat 'Holland & Belgium's NTM' maar dat vind ik geen goede reden
Oud 21-09-2010, 15:34
Verwijderd
Er doen uberhaupt geen meisjes mee die geen Nederlands kunnen, toch? Ook geen Waalsen zonder talenknobbel.
Oud 21-09-2010, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Er doen toch ook geen Waalse meisjes mee?
Nu je het zegt!
Hier zit een luchtje aan!
Oud 21-09-2010, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg toch niets over eisen?
Als mensen niet mee willen doen, dan hoeft het niet natuurlijk, maar BNTM richt zich alleen op NL en Belgie, niet op Luxemburg, en toch kiezen ze voor Benelux. Dat is gek Ik snap dat het lekkerder klinkt dat 'Holland & Belgium's NTM' maar dat vind ik geen goede reden
Ja, een stel verraders is het!
Oud 21-09-2010, 15:43
Verwijderd
Ik vind het wel goed dat Daphne 'model' gewoon uitspreekt als 'model' en niet als 'moddel'.
Oud 21-09-2010, 15:45
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind het wel goed dat Daphne 'model' gewoon uitspreekt als 'model' en niet als 'moddel'.
ja, taalkundig een bewonderenswaardig hoogstandje.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-09-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
ja, taalkundig een bewonderenswaardig hoogstandje.
Je moet dat in perspectief zien vooor haar is dat héél goed. Héél goed.
Oud 21-09-2010, 15:46
Verwijderd
Hallo mensen!
Oud 21-09-2010, 15:48
Verwijderd
Hallo panda!
Oud 21-09-2010, 15:50
Verwijderd
Citaat:
ja, taalkundig een bewonderenswaardig hoogstandje.

het getuigt wel van zelfinzicht!
Oud 21-09-2010, 15:51
Verwijderd
Citaat:
ja, taalkundig een bewonderenswaardig hoogstandje.


ik vind Daphne echt vreselijk
Oud 21-09-2010, 15:53
Verwijderd
Daphne is om te huilen ja. Maar Yfke Sturm was, zo mogelijk, nog erger
Oud 21-09-2010, 15:54
Verwijderd
Oh er stond een interview met die Yfke in de Elite-agenda
Oud 21-09-2010, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Oh er stond een interview met die Yfke in de Elite-agenda
dat is allemaal prima, ze is ook best een bekend model (ik kende haar iig ook al vóór hntm) maar presenteren kan ze niet

Ik ben nu wel benieuwd naar de volgende aflevering!
Oud 21-09-2010, 16:08
Verwijderd
Je kunt wel zien dat ze in België nog wat conservatiever zijn dan in Nederland. 'Maar menne lief die gaat dat zo niet goe vinden eh'. Die Nederlandse meisjes zaten ook echt zo van: wtf, je maakt je toch niet druk om wat je vriendje van je nieuwe coupe vindt?
Oud 21-09-2010, 16:08
Verwijderd
ja inderdaad
hoewel en van de belgische meisjes ook al aankwam met 'maar als hij de liefde van je leven is, dan gaat hij je toch niet verlaten om een kapsel?'
Oud 21-09-2010, 16:10
Verwijderd
Mijn huisgenoot spoort echt voor geen meter. Ik vroeg of hij zijn was van de lijn wilde halen, zodat ik mijn was op kon hangen. Gaat hij het doen, zegt hij: nee sorry, het is nog niet droog, het hangt er pas sinds gisteravond, en normaal gesproken is het dan nog niet droog.
Ik had aan wat dingen gevoeld, en het was allemaal echt kurkdroog!
Oud 21-09-2010, 16:11
Verwijderd
En ikzelf spoor trouwens ook voor geen meter, want ik ben er nu helemaal naar van dat hij zo raar doet.
Oud 21-09-2010, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Mijn huisgenoot spoort echt voor geen meter. Ik vroeg of hij zijn was van de lijn wilde halen, zodat ik mijn was op kon hangen. Gaat hij het doen, zegt hij: nee sorry, het is nog niet droog, het hangt er pas sinds gisteravond, en normaal gesproken is het dan nog niet droog.
Ik had aan wat dingen gevoeld, en het was allemaal echt kurkdroog!
vreemd
hangt het op een heel koude plek ofzo? Het verschil tussen vochtige stof en koude stof is wel eens moeilijk te voelen.
Oud 21-09-2010, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Daphne is om te huilen ja. Maar Yfke Sturm was, zo mogelijk, nog erger
Ik heb Yfke een beetje uit mijn geheugen verbannen geloof ik. Ik vind vooral die tussenstukjes waarin daphne verteld hoe het is om model te zijn tenenkrommend. Ze is 42, de tijd dat zij model was is zeker 20 jaar geleden. Aargh, ik word echt agressief van haar.
Oud 21-09-2010, 16:13
Verwijderd
Citaat:
vreemd
hangt het op een heel koude plek ofzo? Het verschil tussen vochtige stof en koude stof is wel eens moeilijk te voelen.
Nee, het is duidelijk echt allemaal droog. Zegt hij: ja, maar sommige randjes zijn nog niet droog. :')
Maar zelfs dat was zo!

Ik snap hier echt niks van. Voel me er helemaal slecht door.
Oud 21-09-2010, 16:13
Verwijderd
Citaat:
ja inderdaad
hoewel en van de belgische meisjes ook al aankwam met 'maar als hij de liefde van je leven is, dan gaat hij je toch niet verlaten om een kapsel?'
Ja maar ik had de indruk dat zij nog 'ergens' het wel begrepen dat ze overstuur was en bang van de reacties itt de Nederlandse meisjes. Oh en die Renee is echt te gemaakt vrolijk, haar lachjes en enthousiaste houding, seriously it could cure cancer ;x ;x
Oud 21-09-2010, 16:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik zou best een Vlaams vriendinnetje willen <3
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-09-2010, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Nee, het is duidelijk echt allemaal droog. Zegt hij: ja, maar sommige randjes zijn nog niet droog. :')
Maar zelfs dat was zo!

Ik snap hier echt niks van. Voel me er helemaal slecht door.
Misschien moet je alle was van hem natgooien!
Oud 21-09-2010, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet je alle was van hem natgooien!
En wat schiet ik daar mee op...?
Oud 21-09-2010, 16:16
Verwijderd
maak hem gewoon ff dood
Oud 21-09-2010, 16:17
Verwijderd
Citaat:
maak hem gewoon ff dood
Oud 21-09-2010, 16:17
Verwijderd
Ik snap het gewoon NIET!

Is hij zo'n autist dat de was er per se 2 dagen moet hangen, ongeacht of het droog is of niet?
Oud 21-09-2010, 16:18
Verwijderd
Misschien wel!
Oud 21-09-2010, 16:18
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik snap het gewoon NIET!

Is hij zo'n autist dat de was er per se 2 dagen moet hangen, ongeacht of het droog is of niet?
Ach, over zo'n 40 minuten is het avond en dan kun je hem vragen of ie z'n was eraf wil halen.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 21-09-2010, 16:19
Verwijderd
Ik ben zelf net zo erg, heb er helemaal buikpijn van en alles.
Oud 21-09-2010, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Ach, over zo'n 40 minuten is het avond en dan kun je hem vragen of ie z'n was eraf wil halen.
Ik ga 'm echt niet nog een keer erover aanspreken hoor. Ik voelde me al bezwaard, en als hij dan ook nog zo raar gaat doen.
Oud 21-09-2010, 16:20
Verwijderd
haal van al zijn kleren de knoopjes af en knip gaten in al zijn zakken, dat zal hem leren.
Oud 21-09-2010, 16:22
Verwijderd
Ik zou gewoon over een kwartier ofzo heel hard denken 'HEEE, nu is het wél droog!' en zijn was eraf halen en op een schoon oppervlak leggen en je eigen was ophangen. En als hij er dan naar vraagt, zeggen 'ja later kwam ik terug en toen was het wel droog en ik wilde je niet storen'.

Ik zou 'm ook geen 2e keer willen aanspreken nadat hij raar deed
Oud 21-09-2010, 16:22
Verwijderd
Citaat:
En wat schiet ik daar mee op...?
Gemoedsrust
Oud 21-09-2010, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Ik zou gewoon over een kwartier ofzo heel hard denken 'HEEE, nu is het wél droog!' en zijn was eraf halen en op een schoon oppervlak leggen en je eigen was ophangen. En als hij er dan naar vraagt, zeggen 'ja later kwam ik terug en toen was het wel droog en ik wilde je niet storen'.

Ik zou 'm ook geen 2e keer willen aanspreken nadat hij raar deed
dat is een goede oplossing.
Oud 21-09-2010, 16:25
Verwijderd
Yfke presenteert veel leuker.
Oud 21-09-2010, 16:26
Verwijderd
Ik ben uitgenodigd door een promotie team voor een intake.
White trash, eric. Kun jij me wat meer vertellen?
Oud 21-09-2010, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Ik zou gewoon over een kwartier ofzo heel hard denken 'HEEE, nu is het wél droog!' en zijn was eraf halen en op een schoon oppervlak leggen en je eigen was ophangen. En als hij er dan naar vraagt, zeggen 'ja later kwam ik terug en toen was het wel droog en ik wilde je niet storen'.

Ik zou 'm ook geen 2e keer willen aanspreken nadat hij raar deed
Ja nee, ik durf er nu niks meer mee te doen hoor.
Oud 21-09-2010, 16:29
Verwijderd
het interesseert hem dus niet dat ik ruimte nodig heb, ook al in zijn was droog?!?!?!?!?!?

Ik kan hier niet bij.
Oud 21-09-2010, 16:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ga 'm echt niet nog een keer erover aanspreken hoor. Ik voelde me al bezwaard, en als hij dan ook nog zo raar gaat doen.
Gewoon al z'n kleren (redelijk) netjes voor z'n deur neermieteren. Als hij er wat over zegt zeg je gewoon dat je het wasrek echt nodig had en dat zijn kleren toch al droog waren.
Als hij gaat zeiken is het een eikel en moet je de volgende keer over zijn (nog natte) kleren heenpissen zodat het opdroogt met een zeiklucht. HA!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-09-2010, 16:32
Verwijderd
Laat je was gewoon nog even liggen, en vraag het over een paar uur nog een keer, dat lijkt me de beste compromis
Oud 21-09-2010, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Gewoon al z'n kleren (redelijk) netjes voor z'n deur neermieteren. Als hij er wat over zegt zeg je gewoon dat je het wasrek echt nodig had en dat zijn kleren toch al droog waren.
Als hij gaat zeiken is het een eikel en moet je de volgende keer over zijn (nog natte) kleren heenpissen zodat het opdroogt met een zeiklucht. HA!
Dit kan natuurlijk ook
Oud 21-09-2010, 16:33
Verwijderd
Gelukkig moet ik m'n was nog doen, anders had ik met natte was gezeten.
Oud 21-09-2010, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Yfke presenteert veel leuker.
Yfke presenteert überhaupt niet leuk.
Oud 21-09-2010, 16:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn oud huisgenootje liet altijd d'r was in de machine zitten, soms de hele dag, terwijl ik dringend dingen moest wassen (werkkleren enzo).
Dan flikkerde ik haar kleren gewoon in een emmer en zette ik 't voor d'r deur neer.
Ik heb er nooit commentaar op gekregen.
Mede omdat zij meestal sliep als ik wakker was en andersom.

Maar dat was slechts 1 van haar irritante gewoontes. Ik ben zo blij dat ze is opgepleurd.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-09-2010, 16:37
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Jeetje wat een drama! Heb je al gevraagd waar hij het nat vond dan en dat gevoeld?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 21-09-2010, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Mijn oud huisgenootje liet altijd d'r was in de machine zitten, soms de hele dag, terwijl ik dringend dingen moest wassen (werkkleren enzo).
Dan flikkerde ik haar kleren gewoon in een emmer en zette ik 't voor d'r deur neer.
Ik heb er nooit commentaar op gekregen.
Mede omdat zij meestal sliep als ik wakker was en andersom.
Oh ja, wij gooien het altijd boven op de machine. Dat vind ik niet raar, of het nu nat ligt te zijn in de machine of ergens anders. Maar als mensen kleren van mijn wasrek halen terwijl ze nog niet droog zijn word ik wel boos .
Oud 21-09-2010, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Jeetje wat een drama! Heb je al gevraagd waar hij het nat vond dan en dat gevoeld?
Nee. Ik was zo verbaasd dat ik niet meer wist wat ik moest zeggen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49.