Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2012, 12:37
Verwijderd
Logisch. Maar nu ga je fijn naar je eigen ouders, en kun je weer forummers meeten en dat soort dingen . Je moet ook blij zijn dat je weer naar huis gaat
Advertentie
Oud 12-02-2012, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Ah, gelukkig luister ik geen radio, anders had ik nu de hele tijd naar Whitney Houston moeten luisteren.
Ondanks al haar kutnummers had ze wel een behoorlijke stem. Die ze ook nog eens niet op tergende wijze gebruikte (10-4, Beyoncé?). Jamm0r hoor.
Oud 12-02-2012, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Logisch. Maar nu ga je fijn naar je eigen ouders, en kun je weer forummers meeten en dat soort dingen . Je moet ook blij zijn dat je weer naar huis gaat
Dat ben ik ook wel hoor. Maar dan nog ben ik er verdrietig om, zegmaar. Zoals in dat liedje - 'het maakt me vrolijk, het maakt me blij, het herinnert me aan IJmuiden'.
Oud 12-02-2012, 12:39
mollerator
Avatar van mollerator
mollerator is offline
De cantuccini's liggen in de oven
__________________
Ik wil graag weten wie er op mijn kop heeft gepoept!
Oud 12-02-2012, 12:44
Verwijderd
OMG <3 Het sneeuwt
Oud 12-02-2012, 12:47
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Hier niet
__________________
In omnia paratus
Oud 12-02-2012, 12:50
mollerator
Avatar van mollerator
mollerator is offline
Citaat:
OMG <3 Het sneeuwt
hmm... ik moet nog reizen met de trein vandaag
__________________
Ik wil graag weten wie er op mijn kop heeft gepoept!
Oud 12-02-2012, 12:52
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Hier ook
Oud 12-02-2012, 12:52
Verwijderd
Hier niet! Maar er ligt wel vrij veel.
Oud 12-02-2012, 12:53
Verwijderd
Ik hou van sneeuw <3
Oud 12-02-2012, 12:53
Verwijderd
Oosten des Lands; geen sneeuw yet!
Oud 12-02-2012, 12:53
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb het wel weer gezien met die sneeuw, hopelijk gaat het snel dooien, kan ik weer met de fiets.
Oud 12-02-2012, 12:54
mollerator
Avatar van mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Ik hou van sneeuw <3
Ik hou van sneeuw zolang is geen afstanden van meer dan 3 km hoef te overbruggen
__________________
Ik wil graag weten wie er op mijn kop heeft gepoept!
Oud 12-02-2012, 12:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ocherm, arme Whitney. Sneu.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-02-2012, 12:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ondanks al haar kutnummers had ze wel een behoorlijke stem. Die ze ook nog eens niet op tergende wijze gebruikte (10-4, Beyoncé?). Jamm0r hoor.
Ja, idd, niemand kon zo mooi powerballads zingen <3 Maarja, dat kon ze zelf ook niet meer omdat ze haar stem zo verneukt had met alle drugs en alcohol en bobby browns sperma.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-02-2012, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Ja, idd, niemand kon zo mooi powerballads zingen <3 Maarja, dat kon ze zelf ook niet meer omdat ze haar stem zo verneukt had met alle drugs en alcohol en bobby browns sperma.
Oud 12-02-2012, 13:09
Verwijderd
Hier vast ook geen mensen die vanmiddag in de buurt van Leiden zijn en een stukje taart willen komen eten ?
Oud 12-02-2012, 13:16
Verwijderd
Ik heb zojuist besloten dat ik het aankomend halfjaar ga gebruiken om een ontwikkeld mens te worden en dingen te bestuderen die ik oprecht interessant vind. Dat wil zeggen dat ik Latijn ga vertalen als een baas, geschiedenis bestuderen, mijn economie zodanig bijwerken dat ik volgend jaar niet achterloop en misschien ga ik ook wel een jaar wiskunde B inhalen. Dat zijn de belangrijkste dingen, misschien verzin ik nog meer dat belangrijk is. Ik krijg er oprecht zin in.
Oud 12-02-2012, 13:19
Verwijderd
Wolla, over een halfjaar heb ik een baard van de geleerdheid.
Oud 12-02-2012, 13:20
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
wow, succes
__________________
In omnia paratus
Oud 12-02-2012, 13:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hier vast ook geen mensen die vanmiddag in de buurt van Leiden zijn en een stukje taart willen komen eten ?
Ik moet zo werken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-02-2012, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Hier vast ook geen mensen die vanmiddag in de buurt van Leiden zijn en een stukje taart willen komen eten ?
Ik heb nog niet ontbeten, maar om voor ontbijt nou zo'n grafeind af te leggen..
Oud 12-02-2012, 13:26
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Wtf, is Whitney Houston dood? Waarom wist ik dat niet?
Oud 12-02-2012, 13:34
Verwijderd
Oi Aldan. Wat naar! En wat heb jij alweer snel superpositieve dingen!
Oud 12-02-2012, 13:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wtf, is Whitney Houston dood? Waarom wist ik dat niet?
Hm, misschien omdat je in de latetrain zat?
__________________
you're not my demographic
Oud 12-02-2012, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Ik moet zo werken.
Citaat:
Ik heb nog niet ontbeten, maar om voor ontbijt nou zo'n grafeind af te leggen..


Nu blijft die taart hier weer staan en eet ik hem in mijn eentje op denk ik
Oud 12-02-2012, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Bodyguard?
pff, ik geloof het niet!
Oud 12-02-2012, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Oi Aldan. Wat naar! En wat heb jij alweer snel superpositieve dingen!
O, ik ben nog wel verdrietig hoor. En mijn spullen uitzoeken is ook dramatisch. Kiezen tussen spullen.

Maar goed! Onverwachte dingen gebeuren nu eenmaal. De verhuisellende is nu snel voorbij - ik ga naar huis en dat is in ieder geval een rustig idee.
Oud 12-02-2012, 13:39
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hm, misschien omdat je in de latetrain zat?
O damn.

Ja, ik moet er helemaal niet meer van opkijken. Gelukkig kom ik er nu achter en niet over drie maanden.
Oud 12-02-2012, 13:40
Verwijderd
Citaat:
O, ik ben nog wel verdrietig hoor. En mijn spullen uitzoeken is ook dramatisch. Kiezen tussen spullen.

Maar goed! Onverwachte dingen gebeuren nu eenmaal. De verhuisellende is nu snel voorbij - ik ga naar huis en dat is in ieder geval een rustig idee.
Wanneer ben je dan weer terug in NL?
Oud 12-02-2012, 13:40
Verwijderd
Wat vervelend, Aldan. Vooral omdat het onverwacht was. Maar ik kan me ook voorstellen dat het toch wel fijn is om ook weer naar huis te gaan.
Oud 12-02-2012, 13:40
Verwijderd
Vowel is eigenlijk ook zo'n tekenfilmfiguur dat een eindje over een ravijn loopt, en pas na vier stappen naar beneden kijkt en valt.
Oud 12-02-2012, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Vowel is eigenlijk ook zo'n tekenfilmfiguur dat een eindje over een ravijn loopt, en pas na vier stappen naar beneden kijkt en valt.
Oud 12-02-2012, 13:41
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Aldan, je komt weer naar Nederland? Zul je wel gemengde gevoelens hebben.
Oud 12-02-2012, 13:41
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Vowel is eigenlijk ook zo'n tekenfilmfiguur dat een eindje over een ravijn loopt, en pas na vier stappen naar beneden kijkt en valt.
Oh pfft.
Oud 12-02-2012, 13:41
Verwijderd
Weet iemand trouwens of het erg slecht voor je haar is als het bevroren is? Niet dat daar nu nog iets aan te doen is, maargoed.
Oud 12-02-2012, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Wanneer ben je dan weer terug in NL?
Weet ik niet. Ik hoop eerst nog naar Ig. te kunnen - als dat kan, over anderhalve week ongeveer. Of ja, eigenlijk ga ik dat sowieso doordrijven () tenzij er daar iets is waardoor het niet kan. Maar dat verwacht ik niet. Dus dat. En anders, eh, donderdag of zo?
Oud 12-02-2012, 13:43
Verwijderd
Volgens mij ben je wel oprecht de meest dappere 16 (17?)-jarige die ik ooit heb ontmoet Aldan. Ik zou nu nog steeds niet in mijn eentje op reis durven naar verweggistan
Oud 12-02-2012, 13:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Weet iemand trouwens of het erg slecht voor je haar is als het bevroren is? Niet dat daar nu nog iets aan te doen is, maargoed.
Een keertje kan geen kwaad. Alleen even kijken dat het niet breekt, en gewoon op kamertemperatuur laten ontdooien
__________________
you're not my demographic
Oud 12-02-2012, 13:43
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*kusje op Kat plakt*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-02-2012, 13:44
Verwijderd
Wat is er in Ig.?
Oud 12-02-2012, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Aldan, je komt weer naar Nederland? Zul je wel gemengde gevoelens hebben.
Ja, heel erg. Ik vind het echt heel erg om Rusland achter te laten. (/patriot) Maar aan de andere kant, de ellende is nu voorbij, en ik heb allemaal plannen om daar te doen. Dus, precies. Maar zolang het gemengde gevoelens zijn en niet alleen negatieve komt het goed!

Citaat:
Weet iemand trouwens of het erg slecht voor je haar is als het bevroren is? Niet dat daar nu nog iets aan te doen is, maargoed.
Volgens mij niet heel erg, zolang je het maar niet afbreekt en langzaam laat ontdooien.
Oud 12-02-2012, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij ben je wel oprecht de meest dappere 16 (17?)-jarige die ik ooit heb ontmoet Aldan.


Citaat:
Een keertje kan geen kwaad. Alleen even kijken dat het niet breekt, en gewoon op kamertemperatuur laten ontdooien
Oh, oké. Dan zal ik maar niet te dicht bij de verwarming gaan zitten.
Oud 12-02-2012, 13:44
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Weet iemand trouwens of het erg slecht voor je haar is als het bevroren is? Niet dat daar nu nog iets aan te doen is, maargoed.
Nee hoor, ik heb zo vaak met bevroren haar rondgelopen, en genoeg vrouwen die een moord zouden doen voor mijn haar! (alleen hoop ik dat ze dan niet mij vermoorden)
Oud 12-02-2012, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, ik heb zo vaak met bevroren haar rondgelopen, en genoeg vrouwen die een moord zouden doen voor mijn haar! (alleen hoop ik dat ze dan niet mij vermoorden)
Oud 12-02-2012, 13:46
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nee hoor, ik heb zo vaak met bevroren haar rondgelopen, en genoeg vrouwen die een moord zouden doen voor mijn haar! (alleen hoop ik dat ze dan niet mij vermoorden)
Lol pfft. Ja jouw haar is mooi als je er verdomme een keertje afblijft!
Oud 12-02-2012, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Wat is er in Ig.?
Daar woonde ik rond Nieuwjaar en ik houd zo oneindig veel van de mensen daar. <3 Bij wie ik woonde en zo.

Citaat:
Volgens mij ben je wel oprecht de meest dappere 16 (17?)-jarige die ik ooit heb ontmoet Aldan. Ik zou nu nog steeds niet in mijn eentje op reis durven naar verweggistan
Zestien. En, . Ach, het liep gewoon een beetje zo.

Citaat:
Nee hoor, ik heb zo vaak met bevroren haar rondgelopen, en genoeg vrouwen die een moord zouden doen voor mijn haar! (alleen hoop ik dat ze dan niet mij vermoorden)
Oud 12-02-2012, 13:48
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Lol pfft. Ja jouw haar is mooi als je er verdomme een keertje afblijft!
Oud 12-02-2012, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Vowel is eigenlijk ook zo'n tekenfilmfiguur dat een eindje over een ravijn loopt, en pas na vier stappen naar beneden kijkt en valt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45.