Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2012, 20:04
Verwijderd
Oh dag Panda
Advertentie
Oud 02-08-2012, 20:04
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Hey Sannzonderpunt
__________________
O nou
Oud 02-08-2012, 20:04
Verwijderd
Citaat:


Het gaat, sorry dit te melden, over een andere leuke dame.
Ik voel je pijn. Moedertje Rusland is het land vzn de verre liefdes.
Oud 02-08-2012, 20:06
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik voel je pijn. Moedertje Rusland is het land vzn de verre liefdes.
Blijkbaar, man man man ik voel alsware een soort van misvormde verliefdheid stampen in de maag als ik een tijdje met haar praat. Wat is deze.
__________________
O nou
Oud 02-08-2012, 20:14
Henk
Avatar van Henk
Henk is offline
Citaat:
Heb jij nu ook nooit meer cravings para? Misschien dat ik dat boek dan toch een keer ga lezen. Als mosterd lang, lang na de maaltijd.
Als je een tijdje stopt ruiken en proeven sigaretten heel heel erg vies
Oud 02-08-2012, 20:15
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline


ze had dit voor me gemaakt, dan zet je toch iemands hart schaakmat
__________________
O nou
Oud 02-08-2012, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Als je een tijdje stopt ruiken en proeven sigaretten heel heel erg vies
ik ben al bijna 2,5 jaar gestopt en ik vind het nog steeds heerlijk ruiken en heb nog steeds regelmatig poepieveel zin in een sigaret, dus dat gaat blijkbaar niet voor iedereen op.
Oud 02-08-2012, 20:18
Henk
Avatar van Henk
Henk is offline
Citaat:
ik ben al bijna 2,5 jaar gestopt en ik vind het nog steeds heerlijk ruiken en heb nog steeds regelmatig poepieveel zin in een sigaret, dus dat gaat blijkbaar niet voor iedereen op.
Hmhm dat had ik ook wel maar als je er dan een hijsje van neemt smaakt dat vies
Oud 02-08-2012, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Hmhm dat had ik ook wel maar als je er dan een hijsje van neemt smaakt dat vies
Nou ja, dat is wel mooi want dan ben je er helemaal vanaf. Denk ik.
Maar ik denk dat als ik weer zou gaan roken ik het gelijk weer heerlijk zou vinden en weer hooked zou zijn vanaf de eerste hijs, mezelf kennende.
Oud 02-08-2012, 20:28
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik heb een zwangerschaps maar voornamelijk bevallingsfetisj

Een hoogzwangere vrouw die moeilijk loopt en kijkt en als alles haar teveel is, vind ik aantrekkelijk.
Een bevalling heeft alles wat mij aantrekt. Er is pijn, onmacht, genante houdingen, autoritaire medici, de typische geluiden die barenden maken, stretchende kut, een situatie waaruit je niet meer kan ontsnappen, heel veel viezigheid en al die oerkracht- en geluiden. Het ultieme orgasme.

Net als dat homo's niet alle jongens leuk vinden, vind ik ook niet alle bevallingen en zwangere vrouwen leuk. Ik heb daarin natuurlijk ook specifieke eisen zoals iedereen.

Dit is altijd al zo geweest. Als kind had ik een boekje waarin in van die 3d prenten de conceptie werd uitgelegd. Het laatste plaatje was een bekken met een baby erin, klaar om geboren te worden. Ik leefde altijd erg toe naar de laatste bladzijde, voor dat boek had ik altijd een andere, hogere interesse.
Toen ik een jaar of 7 was zag ik voor het eerst een bevalling op tv. Dat maakte zoveel indruk op me, een soort eureka gevoel. Maar dat kon ik natuurlijk allemaal niet plaatsen. Ik bewaarde stiekem plaatjes van zwangere vrouwen en ik droomde ervan om zelf een dikke buik te hebben.
Denken aan een bevalling of een spelcontext verzinnen waarin dit gesimuleerd wordt is dus het enige waar ik uberhaupt geil van kan worden. Dat is niet makkelijk te begrijpen als je het idee hebt dat de norm is dat je je aftrekt op carmen electra of vingert op brad pitt.
Ik heb de link tussen mijn fetisj en seks hebben/geil worden pas heel laat ingezien, ik dacht dat ik gewoon heel zieke afwijkende gedachtes had en ik schaamde me heel erg. In de hoop 'normaal' te worden en interesse te krijgen in normale seks, ging ik veel seks hebben (normale seks) met allerlei mannen. Daar deed ik dan een soort act, terwijl ik me in mijn hoofd helemaal afsloot. Dat was pure zelfverloochening en zelfontkenning. Ik durfde niet eens mijn benen in een bepaalde positie te zetten omdat ik bang was dat de man in kwestie dan wel zou zien wat mijn fetisj was en daar vervelende opmerkingen over zou gaan maken, dat trok ik heel ver door.

Ik wil er nog bij opmerken dat dit fantasie is en ik dit niet in het echt zou willen meemaken.

Nou, nu ben ik geloof ik overal helemaal uit de kast
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 02-08-2012, 20:32
Verwijderd
Dapper dat je er voor uit komt Zepp, superstoer ik moet er even aan 'wennen', maar ik heb niet zoiets van omfgggg.

Oud 02-08-2012, 20:33
Verwijderd
Ik zocht ook nog even naar de woorden maar sann zegt precies wat ik wil zeggen
Oud 02-08-2012, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Heb jij nu ook nooit meer cravings para? Misschien dat ik dat boek dan toch een keer ga lezen. Als mosterd lang, lang na de maaltijd.
Nee, nooit meer. Spoiler want lang:

Spoiler


Ik kan je het boek ook van harte aanraden. Hij heeft een aantal hoofstukken die direct op jou van toepassing zijn, ik denk dat je er veel aan hebt. Hij noemt de stopmethode die jij hebt gebruikt (wilskracht) ook langzame marteling, geloof ik
Oud 02-08-2012, 20:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik ben de muik bovenop mn keukenkastjes aan het deconstructen. Met dat spul kan je volgens mij een kernreactor dichtkitten.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-08-2012, 20:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mensen, ik ben net even de stad in geweest, omdat ik toch wat frisse lucht wou hebben vandaag en het was best chill en ik heb lekker eten gekocht om te koken en ben nog even wezen kletsen op m'n werk (over Louie, lolz) en het was tantoegezellig, maar in de bus werd ik ineens ZO misselijk en nu lig ik al een half uur op de bank.
Ik heb al gebarft, maar ik blijf me maar misselijk voelen en nu zit ik met al dat lekkere eten wat ik niet kan maken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 02-08-2012, 20:39
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
@Zeppelin: Voor mij staat je fetisj heel ver van me af, fetisjen überhaupt eigenlijk (mogelijk omdat ik mijn eigen seksualiteit nog nauwelijks heb ontdekt natuurlijk), maar het lijkt mee heel naar om zoiets lang voor je te moeten houden. Fijn dat je je hier genoeg op je gemak voelt om het te delen. En wat mij betreft is alles prima op seksueel gebied (binnen de overduidelijke grenzen), als je daar zelf blij van wordt!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-08-2012, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Dapper dat je er voor uit komt Zepp, superstoer ik moet er even aan 'wennen', maar ik heb niet zoiets van omfgggg.

Oud 02-08-2012, 20:40
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
He Trimm, gatver wat naar ik voel me ook niet al te lekker (maar gelukkig niet met overgeven *fobie*), dus :boks:
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-08-2012, 20:40
Verwijderd
Zepp, ik vind het echt voor je dat je "uit de kast" bent. Het klinkt echt alsof je nu veel meer vrede? met jezelf hebt. Ik was even in mijn boeken aan het bladeren, want ik heb eerder wel eens iets gelezen over vrouwen die een bevalling als het ultieme orgasme beschrijven, maar ik kan het niet meer vinden.
Oud 02-08-2012, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Nee, nooit meer. Spoiler want lang:

Spoiler


Ik kan je het boek ook van harte aanraden. Hij heeft een aantal hoofstukken die direct op jou van toepassing zijn, ik denk dat je er veel aan hebt. Hij noemt de stopmethode die jij hebt gebruikt (wilskracht) ook langzame marteling, geloof ik
Hm wel interessant dus. Gaat op mijn todo-list!
Oud 02-08-2012, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ik wil er nog bij opmerken dat dit fantasie is en ik dit niet in het echt zou willen meemaken.
Ik vraag me alleen nog af waar ''dit'' precies naar verwijst. Seks met een barende vrouw? Een bevalling bijwonen terwijl je masturbeert? Zwanger zijn?
Oud 02-08-2012, 20:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jeez, zo doen we 2 weken over één topic en dan loopt WSZ weer als een trein . Ik snap er geen kut meer van.

Ik heb vandaag mijn fiets opgeknapt voor de vakantie . Woei, ik heb er zin in! Morgen nog een korte dienst (6 uur) draaien en dan ben ik klaar .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 02-08-2012, 20:45
Verwijderd
Waar ga je naar op vakantie Miekje?
Oud 02-08-2012, 20:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Internet ligt er steeds even uit. Volgens mij ligt het aan de router.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-08-2012, 20:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
He Trimm, gatver wat naar ik voel me ook niet al te lekker (maar gelukkig niet met overgeven *fobie*), dus :boks:
Ik kots echt meer dan de gemiddelde persoon, helaas. Minstens 1 keer in de maand iig.
Heb afgelopen weekend nog moeten barfen, omdat ik thee dronk op een lege maag. Muh. Ik zal 't wel 'georven' hebben van m'n vader, die kotst zich ook een ongeluk.

@Para: Ik heb al vaak van Carr's boek gehoord, maar ben nog nooit mensen tegen gekomen die 't ook daadwerkelijk geprobeerd hebben. 't werkt dus echt? Het stomme van mezelf is dat ik regelmatig een week niet rook, omdat ik te lui ben om sigaretten te halen en dan heb ik er geen problemen mee. Ben ook een paar keer tijdelijk gestopt en toen vond ik 't ook vies enzo, toen was ik er klaar mee, maar toch begin ik dan weer.
Net ook weer een pakje gekocht uit gewoonte, maar de sigaret smaakte niet lekker. ugh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 02-08-2012, 20:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Waar ga je naar op vakantie Miekje?
Nederland . We zitten op een camping in het bos (Loonse en Drunense duinen).
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 02-08-2012, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Nederland . We zitten op een camping in het bos (Loonse en Drunense duinen).
Ah gaaf, dat is echt mooi
Oud 02-08-2012, 20:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
@Trimm: Uhl, dat lijkt me echt vreselijk. De laatste keer dat ik echt heb gekotst is echt 15 jaar geleden ofzo. Wel een paar keer zo misselijk dat ik kokhalsend boven de wc heb gehangen, maar lege maag, dus kwam niks uit. Ik ben er ook heel bang voor, hoewel het nu minder is dan het een paar jaar geleden was. Als ik toen alleen al dacht aan overgeven werd ik al heel erg misselijk.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-08-2012, 20:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh, en Zep, ik vind het heel goed en dapper en moedig en tof van je dat je dat met ons kunt/wilt/durft delen . Dat wilde ik nog even zeggen. Het de algemene ontwikkeling van ieder mens die het leest zeker ten goede komen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 02-08-2012, 20:51
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
@Zeppelin: Voor mij staat je fetisj heel ver van me af, fetisjen überhaupt eigenlijk (mogelijk omdat ik mijn eigen seksualiteit nog nauwelijks heb ontdekt natuurlijk), maar het lijkt mee heel naar om zoiets lang voor je te moeten houden. Fijn dat je je hier genoeg op je gemak voelt om het te delen. En wat mij betreft is alles prima op seksueel gebied (binnen de overduidelijke grenzen), als je daar zelf blij van wordt!
Dat heeft mijn inziens alles te maken met mijn zelfacceptatie! Sinds ik afgelopen december uit de kast ben gekomen is er nogal een positieve verandering bij me ontstaan.

Ook even credits naar Paranoide, haar heb ik het jaren terug al verteld (wel met veel schaamte maar ik móest het toch een keer aan iemand kwijt). Door haar houding en openheid over fetisjen en andere afwijkende seksuele voorkeuren ben ik langzaam maar zeker me veel beter gaan voelen over mezelf en mijn eigen fetisj. Dit is zeer waardevol en vormend geweest voor hoe ik nu naar mezelf kijk
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 02-08-2012, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Dapper dat je er voor uit komt Zepp, superstoer ik moet er even aan 'wennen', maar ik heb niet zoiets van omfgggg.

Dit
Oud 02-08-2012, 20:51
Verwijderd
Ik vind het echt heel leuk en hartverwarmend hoe openminded iedereen hier is. Jullie doen mijn vertrouwen in de mensheid veel goed. *speculaasjes uitdeelt*
Oud 02-08-2012, 20:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ah gaaf, dat is echt mooi
Ja, daarom nemen we de fietsen ook mee. Fietsen als een malle . Ik voorzie dat we erg veel gaan picknicken onder een boom, in het zand .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 02-08-2012, 20:52
Verwijderd
Oh, een speculaasje
Oud 02-08-2012, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, daarom nemen we de fietsen ook mee. Fietsen als een malle . Ik voorzie dat we erg veel gaan picknicken onder een boom, in het zand .
Sowieso voor fietsen. En dat is ook relaxt Heb ik afgelopen vakantie ook veel gedaan, onderweg enzo.
Oud 02-08-2012, 20:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind het echt heel leuk en hartverwarmend hoe openminded iedereen hier is. Jullie doen mijn vertrouwen in de mensheid veel goed. *speculaasjes uitdeelt*
Dit ook, ja.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 02-08-2012, 20:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat heeft mijn inziens alles te maken met mijn zelfacceptatie! Sinds ik afgelopen december uit de kast ben gekomen is er nogal een positieve verandering bij me ontstaan.
Heel erg goed om te horen dat je je zoveel beter bent gaan voelen!

Citaat:
Ik vind het echt heel leuk en hartverwarmend hoe openminded iedereen hier is. Jullie doen mijn vertrouwen in de mensheid veel goed. *speculaasjes uitdeelt*
Dit ja!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-08-2012, 20:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Sowieso voor fietsen. En dat is ook relaxt Heb ik afgelopen vakantie ook veel gedaan, onderweg enzo.
Ik hou niet van fietsen als het moet, maar tijdens de vakantie vind ik het echt superfijn. Ik ben een beetje raar . En picknicken .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 02-08-2012, 20:55
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga toch maar even naar beneden naar de gasten voordat ze allemaal weer weg zijn. Ik heb zo het gevoel dat opa en oma al naar huis zijn (zonder dat even te zeggen :bob:).
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-08-2012, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Ik hou niet van fietsen als het moet, maar tijdens de vakantie vind ik het echt superfijn. Ik ben een beetje raar . En picknicken .
Ik heb afgelopen jaar amper gefietst maar deze vakantie bij elkaar rond de 350 kilometer en dat beviel me ook prima. Zo raar is dat niet, denk ik

En yay voor de openheid idd
Oud 02-08-2012, 20:56
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dat heeft mijn inziens alles te maken met mijn zelfacceptatie! Sinds ik afgelopen december uit de kast ben gekomen is er nogal een positieve verandering bij me ontstaan.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2012, 20:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, de wereld is schitterend mooi .

*doet de hippie*
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 02-08-2012, 20:57
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Als WSZ The Breakfast Club was, zouden we nu tegen het slot aanzitten. /Abed
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2012, 20:57
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Zepp, ik vind het echt voor je dat je "uit de kast" bent. Het klinkt echt alsof je nu veel meer vrede? met jezelf hebt. Ik was even in mijn boeken aan het bladeren, want ik heb eerder wel eens iets gelezen over vrouwen die een bevalling als het ultieme orgasme beschrijven, maar ik kan het niet meer vinden.
ja vrede met mezelf inderdaad . en dat fenomeen is nogal opkomend geloof ik, er staan ook filmpjes van op youtube en ik las er laatst iets over in een tijdschrift. Wel een beetje een taboe heerst erop geloof ik. Dit fenomeen is trouwens niet wat mij aantrekt, want het is fijn en soort van pijnvrij
steriele onpersoonlijke ziekenhuis situaties met veel angst en narigheid bekoren mij het meest.

Citaat:
Ik vraag me alleen nog af waar ''dit'' precies naar verwijst. Seks met een barende vrouw? Een bevalling bijwonen terwijl je masturbeert? Zwanger zijn?
Geen seks met een barende vrouw. In mijn fetisj ben ik altijd het hulploze slachtoffer dat moet bevallen. Er wordt dus een bevalling gesimuleerd/gefantaseerd waarin ik de barende ben. Met 'dit' bedoel ik dat ik niet in real life zou willen baren. Iemand met een verkrachtingsfetisj wil ook niet per se door de eerste de beste verkracht worden in het echte leven

Citaat:
Oh, en Zep, ik vind het heel goed en dapper en moedig en tof van je dat je dat met ons kunt/wilt/durft delen . Dat wilde ik nog even zeggen. Het de algemene ontwikkeling van ieder mens die het leest zeker ten goede komen.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 02-08-2012, 20:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
@Zep: Je had 't mij ook wel verteld, natuurlijk, maar ik geef je ook echt duizent props voor het 'uit de kast komen'. Ik weet ook dat dat niet makkelijk is, maar het voelt echt superchill als je zoiets een plekje kunt geven (barfterm) en gewoon tegen mensen kunt zeggen 'nou, dit is mijn ding, en ik ben er blij mee. fuck jullie haters!'
Ik was wel even verbaasd, want het was niet iets waar ik eerder over had gehoord, maar whatever floats your boat. Iedereen heeft zo wel z'n ding, maar niet iedereen durft ervoor uit te komen.
Ik heb een ding met geluiden. Oh well.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 02-08-2012, 20:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Geen seks met een barende vrouw. In mijn fetisj ben ik altijd het hulploze slachtoffer dat moet bevallen. Er wordt dus een bevalling gesimuleerd/gefantaseerd waarin ik de barende ben. Met 'dit' bedoel ik dat ik niet in real life zou willen baren. Iemand met een verkrachtingsfetisj wil ook niet per se door de eerste de beste verkracht worden in het echte leven
Hoe dealde je dan met je eigen bevalling?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 02-08-2012, 21:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
En en kotsen . Dat vind ik echt het ergste wat er is.

/late train
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 02-08-2012, 21:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En en kotsen . Dat vind ik echt het ergste wat er is.

/late train
Nou ja, ik vind 't ook niet leuk, maar het gebeurt zo vaak dat ik er wel mee om heb leren gaan. Ik kan ook echt supermakkelijk 'even iets eruit gooien'. Of zoals ik dat van een vriend heb geleerd 'een tactical chunder plegen'.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 02-08-2012, 21:02
Verwijderd
Ik snap niet wat mensen altijd zo ontzettend tegen kotsen hebben. Als in, ik vind het ook niet echt bepaald fijn om te doen, maar ik kots liever dan dat ik telkens misselijk ben. Misselijkheid vind ik duizend keer zo erg als overgeven. Na overgeven voel je je gewoon veel fijner meestal.
Oud 02-08-2012, 21:03
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik vind het echt heel leuk en hartverwarmend hoe openminded iedereen hier is. Jullie doen mijn vertrouwen in de mensheid veel goed. *speculaasjes uitdeelt*
echt he
Citaat:
@Zep: Je had 't mij ook wel verteld, natuurlijk, maar ik geef je ook echt duizent props voor het 'uit de kast komen'. Ik weet ook dat dat niet makkelijk is, maar het voelt echt superchill als je zoiets een plekje kunt geven (barfterm) en gewoon tegen mensen kunt zeggen 'nou, dit is mijn ding, en ik ben er blij mee. fuck jullie haters!'
Ik was wel even verbaasd, want het was niet iets waar ik eerder over had gehoord, maar whatever floats your boat. Iedereen heeft zo wel z'n ding, maar niet iedereen durft ervoor uit te komen.
Ik heb een ding met geluiden. Oh well.
Jaaa zo voelt het ook
geluiden??
Citaat:
Hoe dealde je dan met je eigen bevalling?
onze lieve heer zag dat hij maar beter niet mijn fetisj kon verpesten en gaf me een keizersnee. ik ben daar zo blij mee he
__________________
Allem voran die Tat.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.