Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2012, 00:57
Verwijderd
Advertentie
Oud 14-08-2012, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Lees het vorige topic even terug Para, je hebt hilariteit alom gemist.
Ik las zo tussen 't lezen over seksspeeltjes wel mee, hoor. Maar kinderboektitels van dit slag boeken zijn raar, ja. Raar of heel saai, zoals alle titels van de Kameleonreeks.
Oud 14-08-2012, 00:59
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
De verrotte levens van de Gele Forumbende
Oud 14-08-2012, 00:59
Verwijderd
Mijn favorieten waren 'helpt een hond' en 'vindt een poes'.
Oud 14-08-2012, 01:01
Verwijderd
Van mij ook wel, samen met 'wint een kangoeroe', en 'dat is de band, Claudia'.

En de raadelachtige Turk.
Oud 14-08-2012, 01:05
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
De Gele Forumbende op Dreef!
Toe Maar, Gele Forumbende!
Kijk Uit, Gele Forumbende!
Zoek Het Dan Zelf Maar Uit, Gele Forumbende!
Krijg De Tyfus, Gele Forumbende!
Citaat:
De Gele Forumbende en de raadselachtige Turk February.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 14-08-2012, 01:05
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
De Kameleon vaart uit! (1969)

"Daar gaan we!", snuift Peter Veerman.
"We varen uit!", wijst Diederik Sapperloot naar ginder.
"Recht zo die gaat!", knikt schipper Andries Botermans.
"Het gaat netjes, vrinden!", moedigt Jan zijn maten aan.

En dat dan 134 pagina's lang.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 14-08-2012, 01:06
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
ik ga ook slapen. Gelukkig heb ik een oude laptop aan de praat gekregen, slapen met een programma aan is nu eenmaal mijn klassieke conditionering.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 14-08-2012, 01:06
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
nah, de kameleon was hartstikke spannend!
Oud 14-08-2012, 01:07
Verwijderd
Citaat:
nah, de kameleon was hartstikke spannend!
Op een kneuterige manier. Maar er was altijd een Probleem dat Opgelost moest worden en dan liep het bijna mis maar dan kwam Gerben Zonderland ze helpen en dan kwam het toch allemaal weer goed!
Oud 14-08-2012, 01:09
Verwijderd
er is een jongen die via PM en profielbericht mijn msn wil weten om 'makkelijker te praten' en toch de behoefte voelt om me met u aan te spreken
En we zijn niet eens aan het praten. Ik heb alleen maar op zijn topic gereageerd.
Oud 14-08-2012, 01:11
Verwijderd
Ik verveelde me al als ik de Kameleontitels las. Net zoals bij de titels van die voetbalreeks die je had. Dan ben je kinderboekenschrijver, dus je kunt schrijven over álles, maar in plaats daarvan schrijf je over een boot. Dat is nog niet zo saai als de band van Claudia, maar 't komt in de buurt.
Oud 14-08-2012, 01:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga ook slapen, kusjes.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-08-2012, 01:13
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik verveelde me al als ik de Kameleontitels las. Net zoals bij de titels van die voetbalreeks die je had. Dan ben je kinderboekenschrijver, dus je kunt schrijven over álles, maar in plaats daarvan schrijf je over een boot. Dat is nog niet zo saai als de band van Claudia, maar 't komt in de buurt.
Ik krijg een déjà vu Heb je dit al eens eerder gezegd?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 14-08-2012, 01:13
Verwijderd


Noh, het eerste deel komt ook uit 1948. Dat verklaart een deel van de knulligheid wel.
Oud 14-08-2012, 01:13
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg een déjà vu Heb je dit al eens eerder gezegd?
Kan zijn! Het zit diep, Noedel. Díep.
Oud 14-08-2012, 01:15
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Kan zijn! Het zit diep, Noedel. Díep.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 14-08-2012, 01:15
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
De covers zijn er zo mogelijk nog lelijker op geworden
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 14-08-2012, 01:19
Verwijderd
ZO, ik ga maar eens naar bed!
Oud 14-08-2012, 01:21
Verwijderd
Maar niet voordat ik dit heb gedeeld:
Citaat:
Vanaf 1992

Na de dood van Hotze de Roos schreef Piero Stanco, de directeur van uitgeverij Kluitman, onder het pseudoniem P. de Roos drie boeken, de delen 61, 62 en 63. In 2006 schreef Fred Diks een nieuw kameleonboek, De Kameleon scoort!, over voetbal. In 2008 volgde Zet 'm op, Kameleon!, en in 2009 De Kameleon lost het op.

Door Joost Nauta zijn 2 delen geschreven. De Kameleon ontmoet familie en De Kameleon overstag!. De P. de Roos boeken lieten zolang op zich wachten dat er een discussie ontstond zelf een verhaal te bedenken. Het is later door Kluitman uitgegeven onder de schrijversnaam‚ J. de Roos.
Oud 14-08-2012, 04:36
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb het topic nog maar eens herlezen, ik kan er geen genoeg van krijgen. Nu ga ik slapen.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 14-08-2012, 04:44
Verwijderd
Meh, ik ben chagrijnig en wel om de volgende redenen;

- Blijkbaar heb ik een aftje. Voor 't eerst in mijn leven
- Ook een koortslip, zo te voelen en ik heb geen Zovirax (of el cheapo equivalent) meer
- Zie het tijdstip.
- Ik wil nog slapen.

Het enige lichtpuntje aan deze duisternis is het pak karnemelk dat ik ontdekte in de koelkast, want karnemelk is awesome.
Oud 14-08-2012, 04:46
Verwijderd
En dan zo'n PvdA-greppelheks die de Kieswijzer doet zegt doodleuk "Dat ik PvdA ben blijkt maar weer eens, want Rutte staat helemaal onderaan bij mij in de kieswijzer!" (Nieuwsitem op televisie, dus.)

Laatst gewijzigd op 14-08-2012 om 05:48.
Oud 14-08-2012, 07:08
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb echt bijzonder veel geslapen gister. Eerst gewoon 's nachts, toen ik terugkwam van yoga weer een uurtje en toen van 15:00 tot 19:00u weer. En toen van 23:00 tot 7:00. En elke keer viel ik meteen diep in slaap. Wat een moeheid!
Oud 14-08-2012, 07:26
Verwijderd
Welke buur-idioot gaat zijn heggen snijden om 8uur.


ik heb gewoon van 2 tot 8 geslapen.
Oud 14-08-2012, 07:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
gewoon van 2 tot 8? Vet laat en kort
Oud 14-08-2012, 07:45
Verwijderd
ik heb al 3 dagen niet echt slaap. Normaal slaap ik van half 11 tot half 7 of half 8.
Oud 14-08-2012, 07:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt bijzonder veel geslapen gister. Eerst gewoon 's nachts, toen ik terugkwam van yoga weer een uurtje en toen van 15:00 tot 19:00u weer. En toen van 23:00 tot 7:00. En elke keer viel ik meteen diep in slaap. Wat een moeheid!
Meh, ik had ernstig moeite met het vatten van slaap. Het was echt irritant benauwd ende heet in m'n slaapkamer En de temperaturen aangekondigd voor dit weekend, oh FORFEND
Oud 14-08-2012, 07:57
Verwijderd
sinds wanneer ben jij forumbaas?

zondag 34 graden hier.
Oud 14-08-2012, 07:58
Verwijderd
Sinds ik hier geregistreerd heb
Oud 14-08-2012, 07:59
Verwijderd
, ik zie het nu pas.
Oud 14-08-2012, 08:05
Verwijderd
Citaat:
, ik zie het nu pas.
Ik maakte slechts een flauw grapje. Ik ben sinds kort pas 'forumbaas' van H&T en S&M
Oud 14-08-2012, 08:23
Verwijderd
Goedemorgen.
Oud 14-08-2012, 08:32
Verwijderd
Ik kan niet uitslapen. Het is al heel wat dat ik het tot 8:45 heb volgehouden. Alleen jammer dat ik pas om 2:45 sliep
Maar gelukkig hoef ik vandaag niet intelligent te zijn, en word ik van één keer een nacht van zes uur niet meteen chagrijnig.
Oud 14-08-2012, 08:42
I <3 Jezus
Avatar van I <3 Jezus
I <3 Jezus is offline
Apate of een andere fb, kan iemand het mailadres pm'en dat bij Zeppelin hoort. Ik ben m'n wachtwoord vergeten
__________________
Jezus wil ook jouw vriend worden.
Oud 14-08-2012, 08:47
Verwijderd
Oud 14-08-2012, 08:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh man, vreselijk als mensen een opmerking maken over mijn tics. Ze bedoelen het meestal niet eens slecht, maar ik kan wel door de grond zakken en dan moet ik dietics verder inhouden tot ze weg zijn. Twintig jaar heb ik tourette en ik kan er nog altijd niet mee omgaan.
Oud 14-08-2012, 08:50
Verwijderd
Mijn broertje is werkelijk van God los. Hij fluit in huis, stampt met zijn schoenen door tot de fucking BADKAMER (Moeder: 'doe je schoenen uit, ben je gek geworden!' 'maar ik houd zo van mijn schoenen! '), neemt de tafel af met zijn hand, liet gisteren een spiegel kapotvallen, roept de vreselijkste dingen zonder ze af te wenden en dat is maar een klein deel van alle moeite die hij doet om het boze oog en mijn moeders woede over zich af te roepen. En mijn zielerust te verstoren.
Oud 14-08-2012, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Oh man, vreselijk als mensen een opmerking maken over mijn tics. Ze bedoelen het meestal niet eens slecht, maar ik kan wel door de grond zakken en dan moet ik dietics verder inhouden tot ze weg zijn. Twintig jaar heb ik tourette en ik kan er nog altijd niet mee omgaan.
Hoe uit zich dat bij jou? *benieuwd*
Oud 14-08-2012, 08:53
I <3 Jezus
Avatar van I <3 Jezus
I <3 Jezus is offline
ik had nog een pm op deze account van die justinbieberfan, kidhraul oid.. Ik ging namelijk testen hoelang het zou duren voor ze in mijn goedkope versierpogingen (met religieus tintje) zou trappen als ik me voor zou doen als jongen van 15, bijna 16.
Diezelfde avond opende ze een topic op onzin om te vragen wie er in Jezus geloofde.
__________________
Jezus wil ook jouw vriend worden.
Oud 14-08-2012, 08:55
Verwijderd
Citaat:
ik had nog een pm op deze account van die justinbieberfan, kidhraul oid.. Ik ging namelijk testen hoelang het zou duren voor ze in mijn goedkope versierpogingen (met religieus tintje) zou trappen als ik me voor zou doen als jongen van 15, bijna 16.
Diezelfde avond opende ze een topic op onzin om te vragen wie er in Jezus geloofde.
Wat ben jij evil.
Oud 14-08-2012, 08:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hoe uit zich dat bij jou? *benieuwd*
Tvp, vind je het goed als ik hierop antwoord als ik weer een echte computer heb vanavond? maar mensen reageren het meest op mijn piepgeluiden en mijn tics met mijn gezicht en hoofd, omdat ik die het minst kan verbergen.
Oud 14-08-2012, 08:59
Verwijderd
zo in de douche geweest, aardappels geschild, wortels gesneden, nu tijd voor eten en straks naar een vriend. Dat scrubspul ruikt heul lekker <3<3<3
Oud 14-08-2012, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Oh man, vreselijk als mensen een opmerking maken over mijn tics. Ze bedoelen het meestal niet eens slecht, maar ik kan wel door de grond zakken en dan moet ik dietics verder inhouden tot ze weg zijn. Twintig jaar heb ik tourette en ik kan er nog altijd niet mee omgaan.
Waarom moet je die tics dan inhouden?
Oud 14-08-2012, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Mijn broertje is werkelijk van God los. Hij fluit in huis, stampt met zijn schoenen door tot de fucking BADKAMER (Moeder: 'doe je schoenen uit, ben je gek geworden!' 'maar ik houd zo van mijn schoenen! '), neemt de tafel af met zijn hand, liet gisteren een spiegel kapotvallen, roept de vreselijkste dingen zonder ze af te wenden en dat is maar een klein deel van alle moeite die hij doet om het boze oog en mijn moeders woede over zich af te roepen. En mijn zielerust te verstoren.
herkenbaar
Oud 14-08-2012, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Tvp, vind je het goed als ik hierop antwoord als ik weer een echte computer heb vanavond? maar mensen reageren het meest op mijn piepgeluiden en mijn tics met mijn gezicht en hoofd, omdat ik die het minst kan verbergen.
Ja, zeker! Ik wist helemaal niet dat je dat hebt, joh. *benieuwder*
Oud 14-08-2012, 09:01
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-08-2012, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Apate of een andere fb, kan iemand het mailadres pm'en dat bij Zeppelin hoort. Ik ben m'n wachtwoord vergeten
Sure. Ik kan ook wel het wachtwoord even voor je veranderen en dat je op dit account toesturen?
Oud 14-08-2012, 09:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Waarom moet je die tics dan inhouden?
Omdat ik me er dan van bewust ben dat mensen het merken en het debiel vinden.echt, deze persoon was neutraal maar er zijn weg veel mensen die duidelijk laten weten dat ze vinden dat ik raar of debiel die of denken dat ik geestelijk achterloop.
Oud 14-08-2012, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik me er dan van bewust ben dat mensen het merken en het debiel vinden.echt, deze persoon was neutraal maar er zijn weg veel mensen die duidelijk laten weten dat ze vinden dat ik raar of debiel die of denken dat ik geestelijk achterloop.
Ahw. Ik heb er ook een keer iets over gezegd toch? Dacht je dat toen ook?

Maar als mensen duidelijk laten merken dat ze dat soort dingen denken, is het niet raar dat je er na twintig jaar nog niet aan gewend bent/mee om kan gaan.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.