Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2012, 09:06
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Sure. Ik kan ook wel het wachtwoord even voor je veranderen en dat je op dit account toesturen?
Q was je al voor! Maar bedankt.
__________________
Allem voran die Tat.
Advertentie
Oud 14-08-2012, 09:07
Verwijderd
Oud 14-08-2012, 09:14
Verwijderd
Mweh, ik heb laatst tijdens het snipperen van een uitje mijn duimnagel getoucheerd. Nu zit er een moeilijk irritant stukje nagel min of meer los, maar afknippen of anderzijds corrigeren is niet mogelijk omdat de nagel dan veel te kort wordt. Kggggr.
Oud 14-08-2012, 09:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mweh, ik heb laatst tijdens het snipperen van een uitje mijn duimnagel getoucheerd. Nu zit er een moeilijk irritant stukje nagel min of meer los, maar afknippen of anderzijds corrigeren is niet mogelijk omdat de nagel dan veel te kort wordt. Kggggr.
Lijmen met nagellak!
Oud 14-08-2012, 09:18
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mweh, ik heb laatst tijdens het snipperen van een uitje mijn duimnagel getoucheerd. Nu zit er een moeilijk irritant stukje nagel min of meer los, maar afknippen of anderzijds corrigeren is niet mogelijk omdat de nagel dan veel te kort wordt. Kggggr.
Doe eens reageren op mijn geweldige verhaal op msn.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-08-2012, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Doe eens reageren op mijn geweldige verhaal op msn.
Copypaste dat geweldige verhaal even in een PM, want ik ben momenteel noeste arbeid aan het verrichten en MSN ist verboten door de Kulturkammer alhier

Citaat:
Lijmen met nagellak!
Je denkt toch niet serieus dat ik nagellak ga kopen eah, dan kan ik het helemaal shaken met m'n vrouwenhandjes
Oud 14-08-2012, 09:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heb je geen vrouwelijke huisgenoten van wie hee kunt lenen?
Oud 14-08-2012, 09:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Carn, waarom krijg ik ineens bericht dat jij iets heb toegevoegd op spotify? Ik heb werkelijk nog nooit mail gehad van spotify.
Ja dat zit er sinds n tijdje in. Als iemand iets toevoegd op een playlist waarop je gesubscribebebeetd bent/was. Ik vind het zelf ook strontvervelend want ik krijg op die manier elke dag n mail of 10. Fix:
http://community.spotify.com/t5/Off-...ers/td-p/56339
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 14-08-2012, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Heb je geen vrouwelijke huisgenoten van wie hee kunt lenen?
.. Huisgenoten?

Oud 14-08-2012, 09:45
Verwijderd
Fizzle, ik heb je nu een aantal keer gemeet, en je tics zijn me echt zelden opgevallen hoor. Echt een keer ofzo.
Oud 14-08-2012, 09:46
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
.. Huisgenoten?

Ik zeg: gewoon afknippen
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 09:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Holy shit, ik had een voicemail van m'n opa waarin hij zei dat ik hem moest bellen 'want er is een sterfgeval in de familie'. Ik schrok me helemaal het leplazarus Maar het ging om de zus van oma. Wel heel zielig voor oma trouwens, haar enige zus/familielid die nog over was maar voor mij persoonlijk was het iets minder erg natuurlijk.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-08-2012, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Fizzle, ik heb je nu een aantal keer gemeet, en je tics zijn me echt zelden opgevallen hoor. Echt een keer ofzo.
dit.
Oud 14-08-2012, 09:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle, ik heb je nu een aantal keer gemeet, en je tics zijn me echt zelden opgevallen hoor. Echt een keer ofzo.
Citaat:
dit.
Dat is fijn om te weten. Mijn familie en huisgenoten valt het ook amper op.maar ja, vreemden hè.
Oud 14-08-2012, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg: gewoon afknippen
Ja, makkelijk lullen als 't niet over je eigen duim gaat
Oud 14-08-2012, 09:57
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wel lullig trouwens, oma is vrijdag jarig en we zouden (zoals gebruikelijk) met de hele familie uit eten gaan. Dat vind ik doorgaans al een opgave. Niet zozeer om de familie (dat vind ik nog best gezellig, zo vaak zie ik ze nou ook weer niet), maar omdat ik me momenteel 's avonds enkel nog op de bank gooi om daar alleen af te komen om naar bed te gaan. Dus ik baalde al stevig van aankomend dinertje. Maar nu gaat het dus niet door om oma's zus dat is wel zielig.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-08-2012, 10:02
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ja, makkelijk lullen als 't niet over je eigen duim gaat
Ik heb dat ook vaak genoeg, en ik haat het eigenlijk nog meer als je het zo los voelt zitten, en dan knip ik het dus gewoon af, ondanks pijn.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 10:03
Verwijderd
Over dat 't niet opvalt: ik kan me voorstellen dat dat deels komt doordat Fizzle haar tics bij de meeste mensen simpelweg verbergt. Of dat in ieder geval heel hard probeert.

Ik kan me ook voorstellen dat dat verbergen precies 't soort gedrag is dat ervoor zorgt dat ze 't op haar 20ste nog steeds moeilijk heeft met haar Tourettes, en tevens een reden voor waarom mensen er soms raar op reageren.

Bovendien stel ik me zo voor dat tics in 't algemeen alleen maar erger of vervelender worden als je ze krampachtig probeert te onderdrukken.

Maar goed, ik weet er verder niets van, noch ken ik Fizzle goed genoeg om dit te onderbouwen. Ik heb haar niet eens in 't echt gezien.
Oud 14-08-2012, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Dat is fijn om te weten. Mijn familie en huisgenoten valt het ook amper op.maar ja, vreemden hè.
De eerste keer dat ik je meette had je wel veel tics. Dat maakte me op zich niet uit, maar ik maakte een beetje zorgen of het wel goed met je ging. Dus dat vroeg ik wel. Geqoon omdat ik bang wasdat je straks een epileptische aanval zou krijgen ofzo.
Oud 14-08-2012, 10:11
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb vorig jaar ook soort van tics gehad, maar ik merk dat zelf niet. En als mensen dan gaan zeggen dat ik rare bewegingen/geluiden maak word ik heel achterdochtig en boos Maar goed, alleen last van gehad toen het niet zo goed ging met mijn hersens. Met wat extra prednison was het over.
Oud 14-08-2012, 10:29
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat lijkt me naar. Ik vind het al vervelend dat mensen zeggen dat is zo vaak met m'n ogen knipper, terwijl ik dat zelf niet doorheb.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-08-2012, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Holy shit, ik had een voicemail van m'n opa waarin hij zei dat ik hem moest bellen 'want er is een sterfgeval in de familie'. Ik schrok me helemaal het leplazarus Maar het ging om de zus van oma. Wel heel zielig voor oma trouwens, haar enige zus/familielid die nog over was maar voor mij persoonlijk was het iets minder erg natuurlijk.
Vervelend

Citaat:
Ik heb dat ook vaak genoeg, en ik haat het eigenlijk nog meer als je het zo los voelt zitten, en dan knip ik het dus gewoon af, ondanks pijn.
Maar je komt er met een schaartje niet bij, hoor. 't Zit te ver op 't 'vlees', of zo.
Oud 14-08-2012, 10:32
Verwijderd
Glad maken met een nagelvijltje
Oud 14-08-2012, 10:32
Verwijderd
Citaat:
.. Huisgenoten?

Gewoon lijmen met superlijm. En dan zou ik de 1-minuut-drogende nrmen, geen secondelijm.
Oud 14-08-2012, 10:34
Hazel
Hazel is offline
Het zit je ook niet mee, he, Q
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 10:35
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Dat lijkt me naar. Ik vind het al vervelend dat mensen zeggen dat is zo vaak met m'n ogen knipper, terwijl ik dat zelf niet doorheb.
Het was meer dat ik al paranoïde was en als mensen opmerkingen maakten over tics waarvan ik zelf niet wist dat ik ze had, bevestigde dat voor mij alleen maar dat die mensen nare plannen hadden
Oud 14-08-2012, 10:36
Verwijderd
Marloeseke, ga jij ook al aan de bikram yoga? Ik vind het heel grappig dat het hele forum daar nu in de ban van is. Allemaal door dat ene filmpje, zeker.
Oud 14-08-2012, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Het zit je ook niet mee, he, Q
Nee, wat een kutleven heb ik Brb, even naar LJH

Ik wacht wel een weekje of twee, of zo. Dan kan-ie geknipt worden.
Oud 14-08-2012, 10:46
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Marloeseke, ga jij ook al aan de bikram yoga? Ik vind het heel grappig dat het hele forum daar nu in de ban van is. Allemaal door dat ene filmpje, zeker.
Filmpje? Bikram yoga bestaat toch al wel even?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-08-2012, 10:49
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Nee, wat een kutleven heb ik Brb, even naar LJH

Ik wacht wel een weekje of twee, of zo. Dan kan-ie geknipt worden.
LJH?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 10:50
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Marloeseke, ga jij ook al aan de bikram yoga? Ik vind het heel grappig dat het hele forum daar nu in de ban van is. Allemaal door dat ene filmpje, zeker.
Nou, ik weet het nog niet zo. Wil je mee om mijn handje vast te houden? Wanneer gaan wij eindelijk eens koffie drinken, of iets sterkers?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Filmpje? Bikram yoga bestaat toch al wel even?
Dat yoga-geneuzel, ik vind het allemaal maar duf. Ga dan lekker éckt spogten en mediteren nadien, zou ik adviseren

Lucht Je Hart
Oud 14-08-2012, 11:00
Verwijderd
Ik word van gewoon hardlopen al helemaal zen.
Oud 14-08-2012, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Filmpje? Bikram yoga bestaat toch al wel even?
Ja, maar de afgelopen paar dagen doet dit filmpje de ronde en wil iedereen opeens aan de bikram yoga. Mezelf niet geheel uitgesloten, trouwens.

Citaat:
Nou, ik weet het nog niet zo. Wil je mee om mijn handje vast te houden? Wanneer gaan wij eindelijk eens koffie drinken, of iets sterkers?
Ik heb maar twee handen en die heb ik al aan anderen toegezegd. In ieder geval wat yoga betreft. Maar waarom weet je nog niet of je eraan wil? De basishoudingen zijn supermakkelijk en je hebt al twee proeflessen voor twaalf euro. TWAALF EURO!!1!!!1111

Maar koffie en/of iets sterkers is een prima plan. Als ik klaar ben met de strip waar ik nu mee bezig ben.
Oud 14-08-2012, 11:06
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het was meer dat ik al paranoïde was en als mensen opmerkingen maakten over tics waarvan ik zelf niet wist dat ik ze had, bevestigde dat voor mij alleen maar dat die mensen nare plannen hadden
Oja, bij jou lag het natuurlijk iets anders. Helemaal vervelend!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-08-2012, 11:06
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga na de vakanti ook weer yoga'en. Heb een pakket lessen gekocht via groupon, 20 lessen voor 70 euro
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-08-2012, 11:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben bang dat ik vandaag toch echt een eind moet opschieten met m'n stageverslag. Maar ik heb heel erg geen zin. Stom verslag.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-08-2012, 11:10
Verwijderd
Ik zeg trouwens wel 'supermakkelijk' maar daarmee bedoel ik vooral 'makkelijk om ze ongeveer te benaderen en dan buitenproportioneel tevreden te zijn over jezelf'.
Oud 14-08-2012, 11:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb vorig jaar een basiscursus gedaan en kon echt láng niet alles je moet wel enige lenigheid bezitten af en toe.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-08-2012, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg trouwens wel 'supermakkelijk' maar daarmee bedoel ik vooral 'makkelijk om ze ongeveer te benaderen en dan buitenproportioneel tevreden te zijn over jezelf'.
Oud 14-08-2012, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg trouwens wel 'supermakkelijk' maar daarmee bedoel ik vooral 'makkelijk om ze ongeveer te benaderen en dan buitenproportioneel tevreden te zijn over jezelf'.


Ik moet bij yoga altijd denken aan Chinezen die elke morgen op het grasveldje achter hun megaflat gaan yogaën. Dat is wel een positieve associatie.
Oud 14-08-2012, 11:26
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:


Ik moet bij yoga altijd denken aan Chinezen die elke morgen op het grasveldje achter hun megaflat gaan yogaën. Dat is wel een positieve associatie.
Maar dat is Tai Chi Etmakas!
Oud 14-08-2012, 11:29
Verwijderd
Oh fizzle mij zijn tics eigenlijk echt nooit opgevallen
Oud 14-08-2012, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is Tai Chi Etmakas!
O!

Dan moet ik denken aan Indiase fakirs die zichzelf ingraven, twintig jaar niet drinken en hun lichaamsdelen doorboren met allerlei huishoudelijke voorwerpen.
Oud 14-08-2012, 11:30
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben 'net-niet-pathologisch'-stijf aldus de fysiotherapeut en ik denk dat ik yoga niet eens moet wíllen. Ik ben nu wel mijn lenigheid iets aan het trainen door elke dag te proberen mijn handen aan de grond te krijgen met gestrekte benen. Ik ben inmiddels gevorderd van 30cm boven de grond tot 25cm schat ik zo
Oud 14-08-2012, 11:30
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Lucht Je Hart
Ahja, dat is waar ook ook een heel goed topic voor als je niets te doen hebt
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 11:31
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb wel eens poweryoga gedaan maar daar kwam ik zeer gefrustreerd van terug, want zelfs de oudjes van 50/60 konden veulllll meer dan ik.
Oud 14-08-2012, 11:31
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Oh Marloes, wat een vreselijk irritant filmpje had je voor mij gepost op Onzin.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 14-08-2012, 11:34
Verwijderd
Waarom is het zo plakkerig warm De zon schijnt niet eens.
Oud 14-08-2012, 11:35
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ga er weer vandoor. Voor het eerst sinds de spiershizzle weer naar stage!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.