Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2012, 11:39
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ja, maar de afgelopen paar dagen doet dit filmpje de ronde en wil iedereen opeens aan de bikram yoga. Mezelf niet geheel uitgesloten, trouwens.

Ik heb maar twee handen en die heb ik al aan anderen toegezegd. In ieder geval wat yoga betreft. Maar waarom weet je nog niet of je eraan wil? De basishoudingen zijn supermakkelijk en je hebt al twee proeflessen voor twaalf euro. TWAALF EURO!!1!!!1111

Maar koffie en/of iets sterkers is een prima plan. Als ik klaar ben met de strip waar ik nu mee bezig ben.
Wodka in Amsterdam tijdens Pluk de Nacht met Turk February? Ik wil trouwens helemaal niet opeens aan de Bikram Yoga, maar het lijkt me best leuk om een keer te proberen. Ik ga nog steeds liever zwemmen *kuch* met andere gezellige mensen *kuch* in West.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Advertentie
Oud 14-08-2012, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Ik ga er weer vandoor. Voor het eerst sinds de spiershizzle weer naar stage!
Doei!

En Snebbel, ik wilde nog even tegen je zeggen dat je echt een van de sterkste mensen bent die ik ken. <3
Oud 14-08-2012, 11:40
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Oh Marloes, wat een vreselijk irritant filmpje had je voor mij gepost op Onzin.
Ja, dat was expres Erg was het he. Dat die mensen het op internet durven te zetten
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 11:41
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Doei!

En Snebbel, ik wilde nog even tegen je zeggen dat je echt een van de sterkste mensen bent die ik ken. <3
Oud 14-08-2012, 11:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben 'net-niet-pathologisch'-stijf aldus de fysiotherapeut en ik denk dat ik yoga niet eens moet wíllen. Ik ben nu wel mijn lenigheid iets aan het trainen door elke dag te proberen mijn handen aan de grond te krijgen met gestrekte benen. Ik ben inmiddels gevorderd van 30cm boven de grond tot 25cm schat ik zo
Dat heb ik echt nooit gekund, terwijl ik zelfs jarenlang heb gedanst. Ik kom inderdaad ook iets tot 30 cm boven de grond

Citaat:
Ik ga er weer vandoor. Voor het eerst sinds de spiershizzle weer naar stage!
Woei, wat goed! Veel plezier ende succes
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-08-2012, 11:55
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, dat was expres Erg was het he. Dat die mensen het op internet durven te zetten
Ja, niet te geloven.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 14-08-2012, 12:02
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ja, niet te geloven.
Misschien kunnen we een parodie opnemen dan zal ik eens een interpretatie geven van wat vrouwen zeggen en bedoelen ik heb trouwens Cosmopolis gezien en vond het briljant, nog bedankt voor je spoilers, daardoor was het mogelijk
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 12:38
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
ik heb trouwens Cosmopolis gezien en vond het briljant, nog bedankt voor je spoilers, daardoor was het mogelijk
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 14-08-2012, 12:44
Verwijderd
Ik ben een leuk spel aan het doen. Het spel heet 'hoeveel van mijn wenkbrauwen kan ik wegepileren voordat ik eruit ga zien als een retard'. Tot zo ver ben ik aan het winnen, maar ik ben nog niet uitgespeeld en volgens mij zijn de spelregels ongeveer vergelijkbaar met blackjack. Dus, eh.
Oud 14-08-2012, 12:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben een leuk spel aan het doen. Het spel heet 'hoeveel van mijn wenkbrauwen kan ik wegepileren voordat ik eruit ga zien als een retard'. Tot zo ver ben ik aan het winnen, maar ik ben nog niet uitgespeeld en volgens mij zijn de spelregels ongeveer vergelijkbaar met blackjack. Dus, eh.
Ik vind het ook altijd een hachelijke onderneming.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-08-2012, 12:50
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik ben een leuk spel aan het doen. Het spel heet 'hoeveel van mijn wenkbrauwen kan ik wegepileren voordat ik eruit ga zien als een retard'. Tot zo ver ben ik aan het winnen, maar ik ben nog niet uitgespeeld en volgens mij zijn de spelregels ongeveer vergelijkbaar met blackjack. Dus, eh.
Oppassen, dit spel is heel gevaarlijk, ik speel het ook wel eens met hele nare resultaten
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 12:50
Verwijderd
Wat haat ik Excel soms
Oud 14-08-2012, 12:51
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Wat haat ik Excel soms
Denk aan je kittens
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 12:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Vanochtend naar de tandarts geweest en ze vond dat ik prima gepoetst had het was een heel grappig consult om de een of andere reden. Ik merkte op dat ik soms een kokhalsgevoel kreeg als ik mijn achterste kiezen poetste, toen zei ze dat ik elektrisch moest poetsen, maar dat vond ik vreemd omdat ze me eerder aanraadde om gewoon met een normale tandenborstel te poetsen, maar ze herstelde zich door te zeggen dat het kopje van de electrische borstel kleiner was en het dus minder snel een kokhalsreflex opwekt (ik kon ook een kindertandenborstel proberen, dus ik denk dat ik deze week een mooie Disneyprinsessentandenborstel ga uitzoeken ).

Verder heb ik heb al bijna twee weken één opgezwollen lymfeklier in mijn hals. Dit weekend realiseerde ik me dat opeens; dus toch maar een afspraak gemaakt bij de huisarts. Ik keek zojuist even met een stokje en een lampje in de spiegel en het viel me op dat één amandel een beetje opgezwollen is en de ander niet. Wist niet dat dat ook kon blijkbaar.

Tot zover een update van mijn boeiende medische geschiedenis.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-08-2012, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Denk aan je kittens
Dat is nu niet voldoende
Oud 14-08-2012, 12:55
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dat is nu niet voldoende
Ik kan ook wel andere dingen bedenken, maar die zal ik hier maar niet posten
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Ik kan ook wel andere dingen bedenken, maar die zal ik hier maar niet posten
Oud 14-08-2012, 13:01
Hazel
Hazel is offline
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Zijn jullie elkaar aan het doen?
__________________
you're not my demographic
Oud 14-08-2012, 13:03
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Lekker direct
__________________
you're not my demographic
Oud 14-08-2012, 13:04
Verwijderd
Oud 14-08-2012, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Zijn jullie elkaar aan het doen?
<3
Oud 14-08-2012, 13:05
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Zijn jullie elkaar aan het doen?
Nee.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:05
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-08-2012, 13:06
Verwijderd
Ik doe het met iedereen naar wie ik bloos
Oud 14-08-2012, 13:06
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik doe het met iedereen naar wie ik bloos
Interesting!
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:07
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
In het Dagblad van het Noorden staat een prijsvraag, waarmee een picknickpakket, zitzak en vrijkaarten voor de afterparty van Zienemaan (openluchtbios) kunnen worden gewonnen. Het antwoord op de vraag was in ongeveer 5 seconden te googelen Ik heb toch maar even meegedaan, wie weet.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-08-2012, 13:07
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik doe het met iedereen naar wie ik bloos
Slet!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-08-2012, 13:09
Verwijderd
Ik meen dat ik het wenkbrauwspel gewonnen heb met 21.

Niet slecht.
Oud 14-08-2012, 13:09
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
In het Dagblad van het Noorden staat een prijsvraag, waarmee een picknickpakket, zitzak en vrijkaarten voor de afterparty van Zienemaan (openluchtbios) kunnen worden gewonnen. Het antwoord op de vraag was in ongeveer 5 seconden te googelen Ik heb toch maar even meegedaan, wie weet.
Leuk
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:09
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik meen dat ik het wenkbrauwspel gewonnen heb met 21.

Niet slecht.
Foto? Die van mij zijn nu veel te dun beetje overactief met het epileren de laatste tijd...
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ben je een Groninger?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-08-2012, 13:10
Hazel
Hazel is offline
Nee Ik ben een Zeeuw en ik woon sinds 7 jaar in Amsterdam.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:11
Verwijderd
Ik snap echt niks van epileren Heb geen idee wat ik zou moeten doen, daarom haal ik altijd maar gewoon wat overbodige haartjes aan de binnenkant weg en knip ik het soms een beetje bij met een nagelschaartje
Oud 14-08-2012, 13:12
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik snap echt niks van epileren Heb geen idee wat ik zou moeten doen, daarom haal ik altijd maar gewoon wat overbodige haartjes aan de binnenkant weg en knip ik het soms een beetje bij met een nagelschaartje
Ga naar de Soap treatment store daar doen ze het voor je. Bijknippen met een nagelschaartje hahahahah! Ik lach je niet uit hoor, ik doe soms ook hele vreemde dingen
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:12
Verwijderd
Dagblad van het Noorden vind ik zo'n goede naam voor een dagblad, he. En ze hebben de Dr. Denker, die ik erg saai vind maar ook dat vind ik een goede naam.
Oud 14-08-2012, 13:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
<3
Citaat:
Ik doe het met iedereen naar wie ik bloos


Ja, nee, het viel me gewoon op dat jullie een beetje aan het forumflirten waren. Dus ik dacht, laat ik het maar op de man/kameel af vragen
__________________
you're not my demographic
Oud 14-08-2012, 13:13
Hazel
Hazel is offline
Ik wil dat Turk February en Paranoide en ik ergens een gedeelde adviescolumn krijgen, dan neem ik een abonnement.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:13
Hazel
Hazel is offline
Citaat:





Ja, nee, het viel me gewoon op dat jullie een beetje aan het forumflirten waren. Dus ik dacht, laat ik het maar op de man/kameel af vragen
Ja, dat mag hoor
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee Ik ben een Zeeuw en ik woon sinds 7 jaar in Amsterdam.
Ah, ik dacht dat je misschien de openluchtbios kende ofzo

Citaat:
Dagblad van het Noorden vind ik zo'n goede naam voor een dagblad, he. En ze hebben de Dr. Denker, die ik erg saai vind maar ook dat vind ik een goede naam.
Het is echt een kutkrant verder. Kwaliteit van LIKMEVESTJE.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-08-2012, 13:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Forumflirten
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-08-2012, 13:16
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zijn jullie elkaar aan het doen?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 14-08-2012, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Foto? Die van mij zijn nu veel te dun beetje overactief met het epileren de laatste tijd...
Misschien straks, als ik hier niet meer in pyjama zit.

Met mijn ene wenkbrauw heb ik iets meer gewonnen dan met de andere, trouwens.
Oud 14-08-2012, 13:17
Verwijderd
Citaat:


Ja, nee, het viel me gewoon op dat jullie een beetje aan het forumflirten waren. Dus ik dacht, laat ik het maar op de man/kameel af vragen
Nee, 't echte flirten begint pas als ik straks weer op MSN kan, joh!
Oud 14-08-2012, 13:18
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Mijn god, HOE WARM wordt het zaterdag en zondag? 35 graden ofzo?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 14-08-2012, 13:18
Rationeel
Rationeel is offline
martiiiiiiiien, zie ik je vanavond weer?
Oud 14-08-2012, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Mijn god, HOE WARM wordt het zaterdag en zondag? 35 graden ofzo?
Ja, ik moet mijn plannen dit weekend enigszins herzien denk ik. Want dat is gewoon niet uit te houden. Zwemmen in de IJssel
Oud 14-08-2012, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Ga naar de Soap treatment store daar doen ze het voor je. Bijknippen met een nagelschaartje hahahahah! Ik lach je niet uit hoor, ik doe soms ook hele vreemde dingen
Ja, maar daar heb ik dus allemaal niet zo'n zin in ook Ik vind het wel best zo!
Oud 14-08-2012, 13:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
martiiiiiiiien, zie ik je vanavond weer?
ja <3
__________________
you're not my demographic
Oud 14-08-2012, 13:20
Verwijderd
Hihi Martien hihi.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06.