Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2013, 22:21
ikuhdude
Avatar van ikuhdude
ikuhdude is offline
ben een jonge van 23 en draag wel eens een panty onder mijn werkbroek :$ vind het soms nogal ongemakkelijk :$ mijn vraag is nu dan ook wie zal hier problemen mee hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2013, 22:29
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Alleen jij, lijkt me.

Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 01:07
Verwijderd
Misschien moet je wat ruimere panty's halen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 13:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Draag je het voor de warmte of voor iets anders? Je kan proberen of je een legging fijner vind zitten. Dat vind ik zelf iig wel.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 14:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat is je motivatie?
Warmte? Of gewoon omdat je graag een panty draagt?

Het is inderdaad een beetje vreemd wanneer je je in het openbaar moet omkleden, panty's zijn en blijven natuurlijk een beetje vrouwendingen (vreselijke vrouwendingen!).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 15:24
Verwijderd
Waarom draag je het als je het ongemakkelijk vindt
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Waarom draag je het als je het ongemakkelijk vindt
Dat vroeg ik me ook af , toen ik het voor het eerst las.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 16:37
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Lekker warm toch? Of heb je een fetisj ofzo? Wat het ook is, het zit onder je broek dus niemand ziet het toch?
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 20:36
ikuhdude
Avatar van ikuhdude
ikuhdude is offline
draag het puur voor de warmte !! en dat ik het ongemakkelijk vind is omdat ik toch een jonge ben

Laatst gewijzigd op 21-01-2013 om 20:44.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 20:38
Verwijderd
Dan draag je het gwn niet als je het zo ongemakkelijk vind xd
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 20:50
Verwijderd
Waarom geen thermo-ondergoed of een legging dan? Dat zit volgens mij beter dan een panty, een panty of maillot vind ik ook niet geweldig, sowieso hou ik niet van sokken, dus iets zonder voeten vind ik fijner.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 20:58
ikuhdude
Avatar van ikuhdude
ikuhdude is offline
Citaat:
Waarom geen thermo-ondergoed of een legging dan? Dat zit volgens mij beter dan een panty, een panty of maillot vind ik ook niet geweldig, sowieso hou ik niet van sokken, dus iets zonder voeten vind ik fijner.
dat zou ook nog kunnen indd goeie tip alleen thermo-ondergoed zouden we normaal via het werk wel krijgen maar ze kunnen mijn maat niet bestellen omdat ik nogal vrij lang ben
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 21:03
Verwijderd
Thermolegging zijn wel lekker had hem aan toen ik ergens was waar het - 8 was xd
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 21:37
Verwijderd
Citaat:
dat zou ook nog kunnen indd goeie tip alleen thermo-ondergoed zouden we normaal via het werk wel krijgen maar ze kunnen mijn maat niet bestellen omdat ik nogal vrij lang ben
En je kunt wel panty's vinden? Dat vind ik knap Ik heb met 1m71 al altijd het gevoel dat het kruis tussen mijn knieën hangt doordat de stof het naar beneden trekt.
Het is ook stom dat ze die via het werk zouden kunnen bestellen maar niet in jouw maat. Thermo-ondergoed is er voor mannen en vrouwen, dus dat zou in grote maten verkrijgbaar moeten zijn. Anders moet je zelf op zoek gaan, een kampeerwinkel en winkels met outdoormateriaal (AS Adventure bijvoorbeeld) hebben dat soort dingen wel. En dan koop je er zelf een en kan het werk je die terugbetalen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 21:42
ikuhdude
Avatar van ikuhdude
ikuhdude is offline
Citaat:
En je kunt wel panty's vinden? Dat vind ik knap Ik heb met 1m71 al altijd het gevoel dat het kruis tussen mijn knieën hangt doordat de stof het naar beneden trekt.
Het is ook stom dat ze die via het werk zouden kunnen bestellen maar niet in jouw maat. Thermo-ondergoed is er voor mannen en vrouwen, dus dat zou in grote maten verkrijgbaar moeten zijn. Anders moet je zelf op zoek gaan, een kampeerwinkel en winkels met outdoormateriaal (AS Adventure bijvoorbeeld) hebben dat soort dingen wel. En dan koop je er zelf een en kan het werk je die terugbetalen.
als ik die onder mijn broek draag heb ik gewoon die van de action aan en heb daar nooit last van !! nee heb het al meerdere keren aangegeven en telkens krijg ik van het hoofdkantoor het zelfde nieuws .... en het is nu dat ze niks meer in onze filiaal willen stoppen omdat ons bedrijf eind mei stopt !!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2013, 00:22
ikuhdude
Avatar van ikuhdude
ikuhdude is offline
Citaat:
Wat is je motivatie?
Warmte? Of gewoon omdat je graag een panty draagt?

Het is inderdaad een beetje vreemd wanneer je je in het openbaar moet omkleden, panty's zijn en blijven natuurlijk een beetje vrouwendingen (vreselijke vrouwendingen!).
ik draag ze om de warmte onder me werk broek en zit wel goed ,,, en dat komt niet voor gelukkig alleen ik zie het
Met citaat reageren
Oud 22-01-2013, 18:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Panty's van de action zijn idd idioot lang. Thermo ondergoed hebben ze ook bij de Hema
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2013, 11:29
Baseend
Baseend is offline
Citaat:
ik draag ze om de warmte onder me werk broek en zit wel goed ,,, en dat komt niet voor gelukkig alleen ik zie het
Ik zou me er niet druk om maken als iemand het ziet,want panty's zijn tegenwoordig ook normaler bij de mannen.
http://www.pantywinkel.nl/heren-pantys-c-47.html
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-01-2013, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Ik zou me er niet druk om maken als iemand het ziet,want panty's zijn tegenwoordig ook normaler bij de mannen.
http://www.pantywinkel.nl/heren-pantys-c-47.html
Luister alsjeblieft niet naar hem.


Draag je nou een panty omdat je semi-gay bent of puur omdat je koude benen hebt (en dus niet zo slim bent)?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2014, 14:23
marijntje16
Avatar van marijntje16
marijntje16 is offline
Citaat:
Luister alsjeblieft niet naar hem.


Draag je nou een panty omdat je semi-gay bent of puur omdat je koude benen hebt (en dus niet zo slim bent)?
Ik weet dat de laatste reactie in dit topic al errug lang geleden is maar wil toch ff reageren.
Wat heeft er nou mee te maken of je semi-gay bent??? Vind het een beetje rare opmerking.
Ik ben zelf 100% gay en dat is volgens mij ook de enige manier. als je semi-gay bent ben je BI volgens mij, maar goed dat moest ik alleen ff kwijt.

dan ON-topic Het is steeds minder vreemd dat jongens pantys dragen gelukkig. Er zijn er jammer genoeg nog niet veel die het openlijk durven maar het wordt steeds normaler. Ik draag zelf bijna ALTIJD pantys. De enige keren dat ik ze niet draag is als ik ga sporten, gym heb op school (en dan niet omdat ik het niet durf want iedereen weet dat ik ze draag maar gewoon omdat anderen hebben gezegt dat ze het niet fijn vinden om mij zo te zien en ik respecteer dat), of als het warm genoeg is om in een korte broek te lopen.

Dat het steeds normaler wordt is omdat ik "lid" ben van een clubje jongens die gewoon graag in pantys lopen (ja ook hetro's) we komen gewoon bij elkaar gamen, film kijken, drinken, hardlopen, maar in pantys
Met citaat reageren
Oud 06-03-2014, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Dat het steeds normaler wordt is omdat ik "lid" ben van een clubje jongens die gewoon graag in pantys lopen (ja ook hetro's) we komen gewoon bij elkaar gamen, film kijken, drinken, hardlopen, maar in pantys
Dan wordt het duidelijk steeds normaler, als je lid bent van een speciale club puur voor het dragen van een modeaccessoire
Met citaat reageren
Oud 05-04-2014, 11:39
sannu
sannu is offline
ik ben ook een jongen die graag panty's draagt er zijn vrouwen die ze ook graag dragen maar vaak zijn ze les of bi
Met citaat reageren
Oud 05-04-2014, 11:43
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Ben jij ook die jongen die voorbij kwam op Tinder, die foto's van zichzelf maakt in 'sexy' posities met een panty aan?
__________________
Meetwaterkan.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2014, 11:47
sannu
sannu is offline
is dat tegen mij?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid panty
debby angel
2 22-03-2009 14:49
Lifestyle Panty's
elinekeuh
54 31-12-2004 11:56
Lifestyle Wat zijn goede panty's
loes-bakker
6 29-03-2004 22:10
Lifestyle Dikke bovenkant panty's
angelavanroozen
36 10-02-2004 16:48
Lifestyle panty´s
Verwijderd
52 01-03-2003 17:51
Lifestyle panty zonder zomen
stella
14 31-07-2002 19:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.