Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2014, 13:32
Jessuh
Jessuh is offline
Hallo iedereen!

Mijn doel is om uiteindelijk een sleeve (arm vol getattoëerd) te krijgen met allemaal kleinere tattoos. Ik heb er momenteel twee op mijn linker arm die je hieronder kunt zien. Eigenlijk zit ik nu een beetje vast qua inspiratie, wel weet ik zeker dat ik nog tekst wil onder het symbool maar verder heb ik nog totaal geen idee over hoe ik alles uiteindelijk kan verbinden en dit tot een (mooie!) sleeve kan maken. Toevallig hebben beide tattoos voor mij een persoonlijke betekenis maar in de sleeve mogen ook tattoos verwerkt zitten die gewoon mooi zijn. Heeft iemand ideeën of suggesties dan hoor ik die graag!

Jesse,

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2014, 17:24
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Wil je ook kleur toevoegen?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 00:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jij moet er de rest van je leven tegenaan kijken, dus ik weet niet of de mening van anderen echt belangrijk is in dit soort gevallen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 02:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wat Phoebe zegt.
Het is ook niet iets waarmee je hoeft te haasten. Wacht gewoon tot je een goed idee hebt voor 1 ding en laat dat er dan bij zetten, zodat je langzaamaan je arm vol kunt krijgen.
Of ga naar een goede tatoeerder en overleg met hem/haar wat de mogelijkheden zijn. Als je vertelt wat je ongeveer wilt en welke dingen belangrijk voor je zijn, dan kunnen zij er vast iets moois van maken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2014, 21:39
Ambiorix
Ambiorix is offline
Hamer & Sikkel, hakenkruis, kolovrat, zwarte zon, life ruins, keltische kruizen, zwarte panters.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2014, 22:30
Verwijderd
Ik vind het altijd een beetje gek om aan anderen te vragen wat jij moet tattoeren. Jij moet er de hele tijd mee lopen, er tegenaan kijken, het tof vinden. Schijt wat wij er van vinden - als jij de Power Puff Girls gaaf vindt, doe je dat lekker.

Wat Phoebe en Trimm zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.