Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2014, 10:46
shannonschool
shannonschool is offline
Hee!

Ik doe de opleiding IBMS aan de haagse hogeschool. Nu moeten we voor een project een buitenlands product op de Nederlandse markt gaan verkopen. Voor wat onderzoek hebben we jullie hulp nodig over hoe en waar we het product het beste kunnen verkopen. (Het gaat om Dalan, een turks merk met verschillende producten)
Dus mijn vraag is, zouden jullie please de enquette willen invullen, het zou ons echt helpen?

Dit is de link naar de enquette: http://www.thesistools.com/web/?id=399720

Alvast heel erg bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2014, 14:37
shannonschool
shannonschool is offline
Oh, en als het misschien kan willen jullie het dan ook aan jullie ouders vragen?
We hebben ook mensen in de leeftijdscategorie boven de 30 nodig
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 15:20
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
de cosmeticaliefhebbers zitten op Lifestyle
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Oh, en als het misschien kan willen jullie het dan ook aan jullie ouders vragen?
We hebben ook mensen in de leeftijdscategorie boven de 30 nodig


Maar ik hem ingevuld al zijn de vragen soms vaag (skincare, daar versta ik geen shampoo onder) en de opties nogal beperkt.

Citaat:
de cosmeticaliefhebbers zitten op Lifestyle
Eh
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 15:23
Verwijderd
Ingevuld!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 16:11
shannonschool
shannonschool is offline
Citaat:
Ingevuld!
Citaat:


Maar ik hem ingevuld al zijn de vragen soms vaag (skincare, daar versta ik geen shampoo onder) en de opties nogal beperkt.
Super heel erg bedankt!!
Ohja, bedankt dat je het zegt, dan kunnen we daar de volgende keer rekening mee houden!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 11:10
Verwijderd
Algemeen: het zou handig zijn als je bovenaan zet wat jullie verstaan onder "cosmetics" en onder "skin care products", want het is zo niet duidelijk of jullie vinden dat dat hetzelfde is. Ik ben er nu van uit gegaan dat met "cosmetics" make-up bedoeld wordt en met "skin care products" crème en lotion enzo.

Andere puntjes:

Vraag 3: wat is het verschil tussen "single" en "living on nu own", waarom is samenwonend geen optie, en als je wil weten hoe groot het huishouden is, waarom vraag je dan niet naar aantal kinderen?
Vraag 5: als je je ook op volwassenen richt, waarom is de hoogste optie dan een modaal inkomen?
Vraag 8: ik mis de opties "drogist" (drugstore) en "warenhuis" (department store)
Vraag 10: dat zijn wel heel weinig opties
Vraag 14: in de vraag is "affect" correct, in het antwoord moet het "effect" zijn
Vraag 17: de laatste antwoordoptie is veel te specifiek vergeleken met de andere opties
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 12:39
shannonschool
shannonschool is offline
Citaat:
Algemeen: het zou handig zijn als je bovenaan zet wat jullie verstaan onder "cosmetics" en onder "skin care products", want het is zo niet duidelijk of jullie vinden dat dat hetzelfde is. Ik ben er nu van uit gegaan dat met "cosmetics" make-up bedoeld wordt en met "skin care products" crème en lotion enzo.

Andere puntjes:

Vraag 3: wat is het verschil tussen "single" en "living on nu own", waarom is samenwonend geen optie, en als je wil weten hoe groot het huishouden is, waarom vraag je dan niet naar aantal kinderen?
Vraag 5: als je je ook op volwassenen richt, waarom is de hoogste optie dan een modaal inkomen?
Vraag 8: ik mis de opties "drogist" (drugstore) en "warenhuis" (department store)
Vraag 10: dat zijn wel heel weinig opties
Vraag 14: in de vraag is "affect" correct, in het antwoord moet het "effect" zijn
Vraag 17: de laatste antwoordoptie is veel te specifiek vergeleken met de andere opties
bedankt voor de opmerkingen, heb t verandert!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Natuurlijke cosmetica
Laura Wieleman
0 25-07-2016 12:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.