Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2014, 22:41
Verwijderd
Hallo!

Ik ben aan het trainen voor de Vierdaagse in Nijmegen, maar mis nog fatsoenlijke kleding om in te wandelen. Ik loop het liefst in een legging of strakke sportbroek en een simpel shirt, maar ik merk, nu het warmer wordt, dat het eigenlijk tijd wordt voor goed materiaal. (onder)hemdjes en shirts die zweet goed openemen en afvoeren, maar er wel voor zorgen dat ik niet afkoel tijdens een pauze. Warm blijven als het koud is, en fris voelen als ik het heel erg warm heb (en dus geen koude rug krijg). De hemdjes moeten lang genoeg zijn zodat ze niet omhoog kruipen. Ik ben wel benieuwd naar welke merken goed zijn zonder dat je heel veel geld betaalt. Wat zijn jullie ervaringen, wat is fijn en wat juist niet? Tips? Afraders?

Roept u maar! (uiteraard ook voor fijne sportbroeken!)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2014, 06:04
Verwijderd
Ik sport niet op die manier, dus ik kan je niet helpen, maar ik las dat Miekje (naamzoek) blij was met haar nieuwe fatsoenlijke sportkleding.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 07:34
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als je goedkope sportkleding zoekt zou ik iig even kijken bij sportsdirect.com. Ik heb daar voor een paar euro's superfijne trainingsbroeken gekocht en een sportbh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 08:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb inderdaad ook fijne sportkleding kunnen kopen bij SportsDirect Er zit er hier in Rotterdam één, maar dat is voor jou een beetje ver weg.

Ze hebben er prima sportkleding voor weinig geld, dus wellicht is dat een tip! Zelf vind ik het prettig om tijdens het wandelen een hardloopshirt te dragen met eventueel een trui van sportfleece eroverheen voor de kou. Voordeel van beide is dat het snel droogt en licht draagt, en als je zweet, krijg je niet zo'n plaklijf. Als je lange afstanden gaat lopen, zou ik wel kijken voor een sportbroek van een materiaal dat op het materiaal van je sportshirt lijkt. Droogt snel, plakt niet, zit comfortabel.

Maar het is natuurlijk maar net wat je eigen voorkeur is Dus het is denk ik vooral een kwestie van uitproberen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 08:53
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Joh, ik wist helemaal niet dat er een winkel in Rotterdam zat! Zit die boven de C&A/H&M?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 09:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Joh, ik wist helemaal niet dat er een winkel in Rotterdam zat! Zit die boven de C&A/H&M?
Oh, grapje, het is de Sportsworld Maar ook een hele fijne winkel en helemaal niet duur Het is een megastore op het Alexandrium.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 20:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik moet zeggen dat ik nog nooit dure sportkleding gekocht heb behalve een korte sportbroek van Nike en die heeft zijn geld wel al opgebracht, heerlijk ding. Verder heb ik een fijn sporthemdje voor in de zomer van de H&M, zo een. Die is ook vrij lang trouwens. Ik koop ook van sport/hardloopkleding bij de Aldi, Lidl, Albert Heijn, van die acties en dat bevalt tot nu toe ook prima. Het belangrijkste is om op de stof te letten. Katoen neemt vocht op maar polyester laat het bijvoorbeeld door waardoor je niet nat blijft. Ik draag ook veel en lang thermokleding omdat je daardoor droog blijft en het ook minder zweterig voelt. Skipully's zijn ook vaak wel fijn maar voor vanaf nu zeker te warm.

Voor tijdens pauzes kan ik je een hardloopjasje aanraden. Ik roei en ik trek dat altijd aan als ik terug kom en mijn boot nog uit het water moet halen en moet schoonmaken en afdrogen omdat je dan warm en bezweet bent en met zo'n winddicht jasje koel je niet zo snel af en sta je niet op de tocht. Ik heb er vorig jaar voor weinig geld één gekocht bij de Kruidvat.

Ik weet niet waar je woont maar ik koop ook graag sportkleding bij de Decathlon. Ik ga altijd naar die in Antwerpen maar er zit er ook één bij de Amsterdam Arena. Heel veel keus en zeker niet duur en prima kwaliteit. Perry Sport heeft ook mooie spullen van hun huismerken (Spex, INQ, Wildebeast) voor een goede prijs.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 22:28
Verwijderd
Ik heb rond november/december 2 sportbroeken gehaald bij de Newyorker. Verwachte er eigenlijk niet zo veel van maar ze zitten heel fijn! Weet niet of ze ze nog verkopen maar een new Yorker zit op best veel plekken en is niet zo duur
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 18:53
Verwijderd
Sportsdirect kende ik niet, ik zal de webshop eens doorspitten.

H&M-kleding doe ik, buiten de hele fijne, lange gewone basishemdjes, niet meer aan Kleding heeft vrijwel altijd een rare pasvorm. Een hardloopjasje is een idee, ik moet ook nog een vestje dat nét genoeg is om aan te hebben als ik start, maar dun genoeg is om makkelijk om te knopen als het warmer wordt. Decathlon hebben we hier geloof ik niet. Perry Sport ben ik wel eens wezen kijken, maar ik vind die hier in de stad heel onoverzichtelijk. 12 km verderop zit een megastore, misschien moe tik daar eens gaan kijken.... Idee!

En er is net een New Yorker geopend hier in de stad, ik weet nog niet of ze ook een sportafdeling hebben. Ik zal eens gaan kijken
Met citaat reageren
Oud 11-05-2014, 23:03
Janssen108
Avatar van Janssen108
Janssen108 is offline
hoeveel km ga je lopen?? ik loop zelf dit jaar ook voor het eerst mee en ga de 50km doen. ik weet niet of jezelf ook in Nijmegen woont maar anders kan je een keer langs Topshelf gaan in Beuningen daar hebben ze genoeg kleding/spullen liggen voor bijv. de 4daagse
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 14:42
Verwijderd
Ik loop de veertig. Ik heb inmiddels een hemdje van Odlo gekocht. Mijn moeder had zo'n zelfde en die heb ik eens aangehad en beviel heel erg goed. Vrij duur, maar hij bevalt super! Ik kom niet uit de buurt van Nijmegen, maar bedankt voor de tip.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2014, 11:47
Verwijderd
40 kilometer maar? Dat zou ik doen in mijn onderbroek.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2014, 16:53
Verwijderd
Ik zeg: Doe je best.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Adidas vestje gezocht!
masss.
15 08-04-2010 00:14
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #24!
Mara
476 08-09-2004 17:03
Vrije tijd Mooiste/Sexyste sportoutfit
Bodien
10 29-02-2004 13:04
Werk, Geld & Recht kleedgeld
luvertje
57 15-09-2003 13:14
Lifestyle Tegenstrijdigheid?
peaceflower
38 21-05-2003 18:52
Lifestyle Dure Sportkleding...?
Verwijderd
103 17-02-2003 20:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13.