Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2017, 13:40
Verwijderd
ik gluur weer eens op je spotify en dat vind ik zo heerlijk wil je nog eens met me Skypen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2017, 15:37
Verwijderd
*kusje voor mieke verstop*
Met citaat reageren
Oud 27-02-2017, 15:40
Verwijderd
Citaat:
*kusje voor mieke verstop*
Lafjuh!
Kusje terug!! hoe gaat het met jou?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2017, 15:50
Verwijderd
Hiephoihallo

Met mij gaat het goed, een simpele ziel is snel tevreden he . Ben net weer een week in het land terug van een stukje varen.
Hoe is het met m'n favoriete Mieke ?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2017, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Hiephoihallo

Met mij gaat het goed, een simpele ziel is snel tevreden he . Ben net weer een week in het land terug van een stukje varen.
Hoe is het met m'n favoriete Mieke ?


Wat fijn! En hoelang ben je dan terug? Of mag je binnenkort weer het water op? Waar woon je nu als je weer in het land bent?
Ook goed! Een heerlijk atelier met nieuwe dingen in de maak en een job die daar beter bij past. In het Antwerpse zojuist eindelijk een mooi paars gevonden
Met citaat reageren
Oud 27-02-2017, 16:18
Verwijderd
Liflafjuh.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2017, 19:51
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oooh wat een leuk topic volgens mij ben jij mijn grootste spotify-fan!

Maar ik heb het idee dat ik de laatste tijd helemaal niet zo heel veel nieuwe dingen erop heb staan
__________________
#JeSuisAldi
Met citaat reageren
Oud 27-02-2017, 19:52
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
En ja, skypen, natuurlijk!
__________________
#JeSuisAldi
Met citaat reageren
Oud 01-03-2017, 14:51
Verwijderd
Citaat:


Wat fijn! En hoelang ben je dan terug? Of mag je binnenkort weer het water op? Waar woon je nu als je weer in het land bent?
Ook goed! Een heerlijk atelier met nieuwe dingen in de maak en een job die daar beter bij past. In het Antwerpse zojuist eindelijk een mooi paars gevonden
Tot aan de zomer nog een paar korte vaarperiodes en dan zit het er voorlopig wel op . Ik woon in Alkmaar, en ik zoek iets nieuws in Alkmaar of Haarlem.
Een atelier, wat goed! Gaat lekker met de creativiteit dus . Antwerpen heeft wel lange termijn plannen opgeleverd he! Al helemaal gesetteld ?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2017, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Liflafjuh.
Basje .
Met citaat reageren
Oud 01-03-2017, 22:12
Verwijderd
Lekkere zeebonk <3
Met citaat reageren
Oud 01-03-2017, 23:16
Verwijderd
Wij hebben nog wel eens geknuffeld op lowlands <3
Met citaat reageren
Oud 01-03-2017, 23:26
Verwijderd
Je hebt je piemel laten zien en me op m'n mond gezoend
Met citaat reageren
Oud 02-03-2017, 07:54
Verwijderd
Citaat:
Oooh wat een leuk topic volgens mij ben jij mijn grootste spotify-fan!

Maar ik heb het idee dat ik de laatste tijd helemaal niet zo heel veel nieuwe dingen erop heb staan
Haha aaahw!! Haha is het zo? Het is sporadisch dat ik gluur hoor

Zou kunnen, je hebt gewoon een hele fijne afspeellijst Racoon heb ik nu aan die van mij toegevoegd
Met citaat reageren
Oud 02-03-2017, 07:55
Verwijderd
Citaat:
En ja, skypen, natuurlijk!
Morgenavond?? Rond zeven uur ofzo?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2017, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Tot aan de zomer nog een paar korte vaarperiodes en dan zit het er voorlopig wel op . Ik woon in Alkmaar, en ik zoek iets nieuws in Alkmaar of Haarlem.
Een atelier, wat goed! Gaat lekker met de creativiteit dus . Antwerpen heeft wel lange termijn plannen opgeleverd he! Al helemaal gesetteld ?
Hoelang is een korte vaarperiode? Is je huisje niet meer zo leuk? Of word je een groot mens en ga je iets kopen

Laatst gewijzigd op 23-10-2018 om 18:20.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2017, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Je hebt je piemel laten zien en me op m'n mond gezoend
Met citaat reageren
Oud 02-03-2017, 11:30
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Je hebt je mond laten zien en me op m'n piemel gezoend
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-03-2017, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Je hebt je piemel laten zien en me op m'n mond gezoend
Was dat op Lowlands ?
En ben je niet in de war met die keer dat je je mond hebt laten zien en me op m'n piemel hebt gezoend .
Met citaat reageren
Oud 02-03-2017, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Hoelang is een korte vaarperiode? Is je huisje niet meer zo leuk? Of word je een groot mens en ga je iets kopen
Ja! Onlangs won ik zelfs een prijs en nu heb ik in december een expositie hier, dus flink wat te doen. Haha! Lange termijnplannen, wat houdt dat precies in Mijn pers is niet zo 123 verhuisd en ik heb hier nu werk, maar ik sluit niet uit dat ik ooit over tien of twintig jaar oid weer terugkom. Ik weet het niet, maar voor nu is dit wel de place2be voor binnen mijn vakgebied
Volgens mij moet ik nog 2x een week en 2x twee weken. Maar ik ben echt net twee weken terug van 5,5 maand weg .
Ja nou kopen, ik ben al vrij lang aan het kijken maar ik ben een beetje kieskeurig. Inmiddels is het appartement dat ik huur verkocht, dus ik moet er uit .
Oei, een prijs, gefeliciteerd! Wel gaaf dat je zo leuk bezig bent! En dat je een Belgje aan het worden bent !
Met citaat reageren
Oud 03-03-2017, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Was dat op Lowlands ?
En ben je niet in de war met die keer dat je je mond hebt laten zien en me op m'n piemel hebt gezoend .
Haha, nee ik ben niet in de war, ik was nogal verbaasd Het was mooi weer trouwens weet ik nog en we hadden zonnebrillen op <3
Met citaat reageren
Oud 05-03-2017, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Haha, nee ik ben niet in de war, ik was nogal verbaasd Het was mooi weer trouwens weet ik nog en we hadden zonnebrillen op <3
ik had ook bier op
Met citaat reageren
Oud 06-03-2017, 09:07
Verwijderd
Klopt.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2017, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij moet ik nog 2x een week en 2x twee weken. Maar ik ben echt net twee weken terug van 5,5 maand weg .
Ja nou kopen, ik ben al vrij lang aan het kijken maar ik ben een beetje kieskeurig. Inmiddels is het appartement dat ik huur verkocht, dus ik moet er uit .
Oei, een prijs, gefeliciteerd! Wel gaaf dat je zo leuk bezig bent! En dat je een Belgje aan het worden bent !
Wow, dat is wel best heftig.. een haf jaar! Kom je dan helemaal tot rust als je weer terug bent, of is dat een beetje wennen? Of juist helemaal niet??
Kieskeurig is goed, toch. Het is niet zo even een broek die je morgen weer kunt ruilen met je bonnetje. Binnen welk tijdsbestek moet je een nieuw huis hebben?

Laatst gewijzigd op 23-10-2018 om 18:20.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2017, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Was dat op Lowlands ?
En ben je niet in de war met die keer dat je je mond hebt laten zien en me op m'n piemel hebt gezoend .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12.