Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2003, 17:58
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Het is een term die Pim Fortuyn heeft gebruikt .
Zegt toch al genoeg.....
Maar thanks anyway
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2003, 18:00
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
gegennazis schreef:
Zegt toch al genoeg.....
Maar thanks anyway
Graag gedaan
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:12
chris9 tje
chris9 tje is offline
Citaat:
Als je geen ongewenste mensen in je woonwijk wilt ben ik op zich wel benieuwd waar je woont. Dat heb ik namelijk vaker gehoord in Apeldoorn….
dat wilde ik ook net zeggen.....
er was ook zo'n verhaal over het slaaphuis en mensen aan de kanaaloever? en achtertuinen enzo.....

zolang ze geen rotzooi gaan trappen, heb ik er niet zoveel problemen mee... (wat mij betreft zijn ze welkom in apeldoorn )

maar dat is gelijk ook mijn bezwaar tegen demonstraties: ze zorgen vaak voor rotzooi en rellen.....
__________________
wie niet in wonderen gelooft, is geen realist (Yves Klein)
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:25
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
kijk als je dan links bent, kom dan ook eens met tegenargumenten, ik zie op een heeeel enkel argument over het wel of niet door moeten laten gaan na geen enkel argument van de linksdenkende medeforummer( zo beter )
gegennazis, je draagt geen enkel argument aan, maar hebt wel een grote praatjes waarom het wel of niet moet volgens jou!
Zo is het heel vaak bij deze linksdenkende mensen, en de term linkse kerk, zo willen jullie niet genoemd worden, nou zoek maar eens HEEL goed op wie fortuyn met deze mensen bedoelde, dan weet je dat dit niet te onpas gebruikt werd in mijn threads.
Maar al met al, kom nu eens met sterke argumenten waarom deze mensen niet zouden mogen of wel zouden mogen demonstreren, niet vrijheid van meningsuiting, maar waarom jij het wel of niet met hun eens bent, ik verander de stelling dus een beetje.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:27
NN
NN is offline
Los van mijn politieke opinie t.a.v. neo-nazi's wil ik iedereen even wijzen op de vrijheid van meningsuiting en vrijheid van betoging (art. 7 & 9 GW). Deze mensen staan dus in hun recht als zij betogingen willen voeren, zo lang ze maar niet discrimineren (verboden gesteld in art. 1 GW) of wanordelijkheden veroorzaken (grens van art. 9 GW).

Ik ben het inhoudelijk niet eens met de denkbeelden van dit soort groeperingen, maar ben blij dat de democratie Nederland toch de mogelijkheid biedt voor je mening uit te komen. Verder verwacht ik dat iedereen die zo'n betoging ziet zelf slim genoeg is om te bepalen wat hij/zij daar van vindt.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:28
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
gegennazis schreef:
Zegt toch al genoeg.....
Maar thanks anyway
Dit is weeeeeeer zo een hele makkelijke en generaliserende opmerking van de linkse kant.
Kom dan eens met oplossing wat betreft integratie beleid, of relevant aan dit topic, waarom je wel of neit eens bent met de NVU.

Zegt toch al genoeg dat het Fortuyn is? waarom dan, leg mij dat eens uit? volgens mij heb je daar de groots mogelijke moeite mee.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:29
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef:
kijk als je dan links bent, kom dan ook eens met tegenargumenten, ik zie op een heeeel enkel argument over het wel of niet door moeten laten gaan na geen enkel argument van de linksdenkende medeforummer( zo beter )


Maar je was erg off-topic

Citaat:

Zo is het heel vaak bij deze linksdenkende mensen, en de term linkse kerk, zo willen jullie niet genoemd worden, nou zoek maar eens HEEL goed op wie fortuyn met deze mensen bedoelde, dan weet je dat dit niet te onpas gebruikt werd in mijn threads.


Leg dan maar eerst eens uit hoezo niet, want ik ben van mening dat je dat wel hebt gedaan (en dat heb ik je ook al uitgelegd).

Citaat:

Maar al met al, kom nu eens met sterke argumenten waarom deze mensen niet zouden mogen of wel zouden mogen demonstreren, niet vrijheid van meningsuiting, maar waarom jij het wel of niet met hun eens bent, ik verander de stelling dus een beetje.
eeer
wat zeg je nu eigenlijk?
Dat:
a) ze mogen niet demonstreren, want ik het ben het niet eens met x en y standpunt
b) ze mogen wel demonstreren, maar ik ben het niet eens met x en y standpunt.
c) ze mogen demonstreren, want ik ben het eens met x en y standpunt.

En daar moeten we 1 uit kiezen en invullen?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:30
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
NN schreef:
Los van mijn politieke opinie t.a.v. neo-nazi's wil ik iedereen even wijzen op de vrijheid van meningsuiting en vrijheid van betoging (art. 7 & 9 GW). Deze mensen staan dus in hun recht als zij betogingen willen voeren, zo lang ze maar niet discrimineren (verboden gesteld in art. 1 GW) of wanordelijkheden veroorzaken (grens van art. 9 GW).


Dankjewel voor die artikelen
Enneh.... ik ben het met je eens, maar dat was volgens mij al duidelijk.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:32
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef:
Dit is weeeeeeer zo een hele makkelijke en generaliserende opmerking van de linkse kant.
Kom dan eens met oplossing wat betreft integratie beleid, of relevant aan dit topic, waarom je wel of neit eens bent met de NVU.

Zegt toch al genoeg dat het Fortuyn is? waarom dan, leg mij dat eens uit? volgens mij heb je daar de groots mogelijke moeite mee.
Doe niet zo semi-intelligent man, hij is geen politicus, hij hoeft nergens met oplossingen voor te komen. En als je hier op het forum eens wat rondleest, dan zijn het, om het cru te zeggen, jouw soort mensen die over het algemeen niet mer argumenten komen. Nogal wiedes dat dat soort kutjesvolk de eerst volgende keer dat ze hun hoofd laten zien de grond in getrapt worden.

Als jij zegt dat je niks tegen buitenlanders hebt maar dat ze het er zelf naar maken, dan heb ik niks tegen domme rechtsen (linksen ook, overigens), maar ze maken het er toch echt zelf naar.
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:35
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Gatara schreef:



[/b]

eeer
wat zeg je nu eigenlijk?
[/B]
Ik zeg, dat de linksdenkende op dit forum eens met argumenten moeten komen waarom ze het niet of wel eens zijn met de NVU.

En wat betreft de linkse kerk, zoek jij eerst maar eens HEEL precies op wat fortuyn met deze uitspraak bedoeld, deze term is overgens helemaal niet uit fortuyns mond ontstaan,en bestond al langer, alleen is hij door fortuyn weer opgehaald.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:36
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Citaat:
theone87nl schreef:
wow daar ga ik heen! klinkt goed!
Oke.

Ik denk dat je je niet staande zult weten te houden tussen echte nazis.
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:39
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef:
Ik zeg, dat de linksdenkende op dit forum eens met argumenten moeten komen waarom ze het niet of wel eens zijn met de NVU.


Dat doet er toch niet toe?
Het gaat er toch om of ze zich mogen uiten of niet?

Citaat:

En wat betreft de linkse kerk, zoek jij eerst maar eens HEEL precies op wat fortuyn met deze uitspraak bedoeld, deze term is overgens helemaal niet uit fortuyns mond ontstaan,en bestond al langer, alleen is hij door fortuyn weer opgehaald.
Enlighten me, want jij weet blijkbaar meer af van Fortuyn.
Ik heb mn interpretatie van het woord al gezegd.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:42
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Nate schreef:
Doe niet zo semi-intelligent man, hij is geen politicus, hij hoeft nergens met oplossingen voor te komen. En als je hier op het forum eens wat rondleest, dan zijn het, om het cru te zeggen, jouw soort mensen die over het algemeen niet mer argumenten komen. Nogal wiedes dat dat soort kutjesvolk de eerst volgende keer dat ze hun hoofd laten zien de grond in getrapt worden.

Als jij zegt dat je niks tegen buitenlanders hebt maar dat ze het er zelf naar maken, dan heb ik niks tegen domme rechtsen (linksen ook, overigens), maar ze maken het er toch echt zelf naar.
Hij HOEFT zeker niet met oplossingen te komen,maar hij heeft wel een grote mond waarom hij er zo tegen is, nou dat hij dan ook maar eens komt met Argumenten, dat zou naar mijn mening vrij logisch zijn.
Wat je hier op het forum leest over rechtste, dat weet ik niet, maar je hebt zowel aan de rechter als aan de linker kant mensen ertussen zitten die maar iemand achterna praten, die er verder geen verstand van hebben, en die maar wat roepen om bij een bepaalde associatie te horen. Nou dat ben ik dus verre van, dus die vlieger gaat niet op.
Dat soort kutjesvolk? dat zegt meer over jou dan over mij, of de rechtsdenkende lijkt mij, jullie beginnen steeds met schelden etc etc. maar kom eens met feiten,argumenten etc etc.

Ik heb niets tegen buitenlanders, zolang ze zich met mate aanpassen, en zich netjes naar behoren gedragen als gast. Ik heb de zin, het er zelf naar maken nooit in de mond genomen overgens.
En dat er rechste en linske mensen zijn die domme opmerkingen over en weer gooien, ben ik volkomen met je eens, maar dan moet je wel eerlijk zijn en zeggend at linske mensen over het algemeen wel vaak roepen,maar niet met argumenten en oplossingen komen.

Klinkt dit weer te intelligent? misschien ben ik dat wel gewoon.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:45
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Gatara schreef:


Dat doet er toch niet toe?
Het gaat er toch om of ze zich mogen uiten of niet?



Enlighten me, want jij weet blijkbaar meer af van Fortuyn.
Ik heb mn interpretatie van het woord al gezegd. [/B]
Ja, maar ik had de stelling een beetje aangepast zoals je kon lezen.

En de linkse kerk: Dat zijn mensen die links denken,links doen, links praten. Met betrekking tot het vooruitstrevende karakter daarvan.

Jaja dat woord is niet nieuw, dat bestaat al heel veel langer, en dit is gewoon daadwerkelijk de oorspronkelijke betekenis van het woord.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:54
NN
NN is offline
Kom op mensen,
laten we er even voor zorgen dat deze discussie niet weer gaat verzanden in een links-rechts-zeurpartij, want dat vinden onze forumbazen niet leuk en wij zelf toch ook niet?

Het gaat hier er om of deze mensen wel of niet mogen demonstreren. Zoals ik al aangaf is er grondwettelijk geen belemmering, zo lang ze zich maar een beetje fatsoenlijk gedragen mag het.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:57
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef:
Ja, maar ik had de stelling een beetje aangepast zoals je kon lezen.


Da's niet volgens de etiquette.
Als Nate het over mishandelende honden heeft, ga ik ook niet opeens middenin het onderwerp veranderen in een oorlog op Japan.

Citaat:

En de linkse kerk: Dat zijn mensen die links denken,links doen, links praten. Met betrekking tot het vooruitstrevende karakter daarvan.


Waarom dan "kerk"?
Waarom niet gewoon "linksen"?

Citaat:

Jaja dat woord is niet nieuw, dat bestaat al heel veel langer, en dit is gewoon daadwerkelijk de oorspronkelijke betekenis van het woord.
Ik heb eens gegoogled maar niet gevonden wie die term dan uitgevonden heeft en wat de oorspronkelijke term dan bedoeld zou hebben.

Ik kan niets anders concluderen dat mijn uitleg tot nu toe de dichtsbijzijnde is (gezien de reacties die ik bij google kreeg).
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:58
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
NN schreef:

laten we er even voor zorgen dat deze discussie niet weer gaat verzanden in een links-rechts-zeurpartij, (...)
Het gaat hier er om of deze mensen wel of niet mogen demonstreren. (...)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:59
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef:
Hij HOEFT zeker niet met oplossingen te komen,maar hij heeft wel een grote mond waarom hij er zo tegen is, nou dat hij dan ook maar eens komt met Argumenten, dat zou naar mijn mening vrij logisch zijn.
Misschien wel, maar dan moet je dat aan hem vragen (wat je vast en zeker gedaan hebt), en niet de rest van het linksdenkende volk verantwoordelijk stellen voor zijn gewauwel.

Citaat:
Wat je hier op het forum leest over rechtste, dat weet ik niet, maar je hebt zowel aan de rechter als aan de linker kant mensen ertussen zitten die maar iemand achterna praten, die er verder geen verstand van hebben, en die maar wat roepen om bij een bepaalde associatie te horen.
Dat weet ik heel goed, maar hoe onbevooroordeeld ik ook ben danwel probeer te zijn, feit is dat het linkse deel van dit forum veel genuanceerder denkt en discussieert. Als Gatara het niet erg vindt als ik haar bij 'links' gooi, of Dystopia, of Nare Man, dat zijn alle drie prima, weldenkende forummers. Van 'rechts' kan ik alleen Unexplained noemen, again, als hij het niet erg vindt. Van het zogenaamde links kan ik dan dus nog wel even doorgaan.

Maar eigenlijk is dit al honderd keer gezegd hier. Je bent echt niet de enige non-imbiciele vertegenwoordiger van rechts die hier komt klagen over het zgn. intolerante gedrag van links t.o.v. rechts, op dit forum. Echter, het is allemaal zeer begrijpelijk als je de namen BARON en theone87 wat vaker ziet langskomen. Op elke 10 BARONs die van rechts komen, komt er slechts één TERRORIST1985 (of whatever) van links. Zo is het gewoon.

Citaat:
Dat soort kutjesvolk? dat zegt meer over jou dan over mij, of de rechtsdenkende lijkt mij, jullie beginnen steeds met schelden etc etc. maar kom eens met feiten,argumenten etc etc.
Zoals gezegd, dat valt wel mee, misschien verwar je rechts hier met links, en wat dat betreft zit je er vaak niet eens zo veel naast. Wat het eerste betreft, dat valt ook wel mee, want kennelijk voelde je je aangesproken terwijl ik jou niet bedoelde.
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:59
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Gatara schreef:


Da's niet volgens de etiquette.
Als Nate het over mishandelende honden heeft, ga ik ook niet opeens middenin het onderwerp veranderen in een oorlog op Japan.

[/b]

Waarom dan "kerk"?
Waarom niet gewoon "linksen"?



Ik heb eens gegoogled maar niet gevonden wie die term dan uitgevonden heeft en wat de oorspronkelijke term dan bedoeld zou hebben.

Ik kan niets anders concluderen dat mijn uitleg tot nu toe de dichtsbijzijnde is (gezien de reacties die ik bij google kreeg). [/B]
Deze 'stelling' sluit er op aan,
waarom linkske kerk? geen idee, en het is toch echt niet door Dhr fortuyn uitgevonden.
Maar je komt nog altijd niet met argumenten,maar dat raakt gewend
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:01
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Offtopic: En het spijt me verschrikkelijk dat ik ver van het topic ben afgedwaald. Ik laat het hier maar bij.
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:08
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef:


Jaja dat woord is niet nieuw, dat bestaat al heel veel langer, en dit is gewoon daadwerkelijk de oorspronkelijke betekenis van het woord.
Volgens Pim Fortuyn, maar die is dood, net als hitler, stalin en Lenin....
Oh ja waarom ik tegen de NVU ben????
1. Omdat ik geloof in een wereld waar iedereen gelijk is
2. Omdat dat gelul over buitenlanders erin of eruit nou behoorlijk op mijn zenuwen begint te werken!
3. Omdat ik Links ben!!!!!!!

Nou genoeg gehoord bijdehand?
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:12
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Citaat:
eztah schreef:
Als je neonazis gaat verbieden te demonstreren gaan ze toch wel door met hun praktijken, alleen nog ondergrondser. Daarmee werk je het juist mee in de hand denk ik.

Ik vind dat ze mogen demonstreren, maar ik vind ook dat er een grote tegendemo moet zijn die duidelijk laat merken dat er veel en veel meer mensen zijn die hun ideeen verwerpen.

Ik denk dat ik zaterdag 8 maart in Apeldoorn ben, en ik hoop dat er veel mensen komen voor de tegendemo.
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:14
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Citaat:
gegennazis schreef:
Ja onder andere en familie van mij is indisch en meerdere malen bedreigt en mishandelt door die mafkezen!!!!
ja je hebt rechts extremisten en je hebt rechts extremisten
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:14
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Nate schreef:
Offtopic: En het spijt me verschrikkelijk dat ik ver van het topic ben afgedwaald. Ik laat het hier maar bij.


(ben zwemmen, reageer later nog)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:15
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Zolang ze op een normale manier een politieke boodschap onder de aandacht willen brengen dan mag dat. Waarom niet? Je kan het ze wettelijk gezien niet verbieden, zolang het bij beschaafde taal blijft mag het van mij.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:16
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
gegennazis schreef:
Volgens Pim Fortuyn, maar die is dood, net als hitler, stalin en Lenin....
Oh ja waarom ik tegen de NVU ben????
1. Omdat ik geloof in een wereld waar iedereen gelijk is
2. Omdat dat gelul over buitenlanders erin of eruit nou behoorlijk op mijn zenuwen begint te werken!
3. Omdat ik Links ben!!!!!!!

Nou genoeg gehoord bijdehand?
Nou je komt eens met argumenten, de 1e vind ik een goed argument. Maar het 2e en het 3e zijn wederom geen argumenten.
Waarom wil ik dat de inkomensverschillen kleiner worden: omdat ik links ben, waarom ben ik vooruitstrevend? omdat ik links ben, ja sorry maar dat is naar mijn mening geen argument.
Dat gelul over buitenlanders gaat jou anders ook aan, dat hoort nou eenmaal bij onze maatschappij,of je er iets mee doet is wat anders. Maar ik vind het wat naief om te zeggen, laat ze er maar in,dan zijn we van het gezeur af.

En bijdehand? tsja als jij dat vind.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:18
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Citaat:
Gatara schreef:


(ben zwemmen, reageer later nog)
Wat ik bedoelde was dat ik het, in tegenstelling tot wat NN suggereerde en waar jij het schijnbaar mee eens was , niet over de nazi-demo ja/nee had, maar over standaard praatjes tussen links en rechts. En daarvoor bood ik mijn excuses aan, for the taking.
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:20
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Sync schreef:
ja je hebt rechts extremisten en je hebt rechts extremisten
jezus wees eens duidelijk hey, godver
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:23
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
gegennazis schreef:
jezus wees eens duidelijk hey, godver
Kom jij eens met GOEDE argumenten heej
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:24
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef:
Nou je komt eens met argumenten, de 1e vind ik een goed argument. Maar het 2e en het 3e zijn wederom geen argumenten.
Waarom wil ik dat de inkomensverschillen kleiner worden: omdat ik links ben, waarom ben ik vooruitstrevend? omdat ik links ben, ja sorry maar dat is naar mijn mening geen argument.
Dat gelul over buitenlanders gaat jou anders ook aan, dat hoort nou eenmaal bij onze maatschappij,of je er iets mee doet is wat anders. Maar ik vind het wat naief om te zeggen, laat ze er maar in,dan zijn we van het gezeur af.

En bijdehand? tsja als jij dat vind.
Citaat:
Maar het 2e en het 3e zijn wederom geen argumenten.....???????
/

volgens welke regels niet dan???
by the way jij vraagt mij om argumenten en die geef ik je, wees een keer tevreden met wat je krijgt...

Oh ja en:
Citaat:
Dat gelul over buitenlanders gaat jou anders ook aan, dat hoort nou eenmaal bij onze maatschappij
is dat niet verontrustend dan, dat iemand van 17 het al normaal vind dat er gediscrimineerd wordt, krijg eerst maar eens stemrecht dan praten we verder, okee!!!
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!

Laatst gewijzigd op 18-02-2003 om 19:28.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:27
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
gegennazis schreef:
Maar het 2e en het 3e zijn wederom geen argumenten>.....???????/
volgens welke regels niet dan???
by the way jij vraagt mij om argumenten en die geef ik je, wees een keer tevreden met wat je krijgt...

Oh ja en:
Dat gelul over buitenlanders gaat jou anders ook aan, dat hoort nou eenmaal bij onze maatschappij
is dat niet verontrustend dan, dat iemand van 17 het al normaal vind dat er gediscrimineerd wordt, krijg eerst maar eens stemrecht dan praten we verder, okee!!!
Ik vind het geen sterke argumenten, Ik ben links dusssss ..j naja vind ik geen argument. En wat je zegt..ik ben het gezeur zat dussss laat ze maar binnen, dat is naar mijn mening ook geen argument.
Discriminatie? ik heb het nooit over discriminatie gehad, ik beoordeel niemand op zijn Godsdienst, Afkomst wat dan ook, ik zeg alleen dat als ze hier als gast komen, ze zich ook als gast moeten gedragen en het netjes houden hier.
Jij hebt misschien stemrecht, ik niet nee, maar je hebt wel een hele naieve mening over de politiek als ik het zo hoor, het verontrust me dat er mensen zijn die zo naief denken en toch kunnen stemmen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:32
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
dus als jij hebt gezien hoe ze je kleine zusje hebben verkracht en daarna haar keel hebben doorgesneden, zou jij het dan fijn vinden als er een paar van die klootzakken bij de grens staan die zeggen: "Sorry het is hier te druk ga maar ergens anders heen!"?

nou sorry hoor wie is hier nou naïef?

maar goed, het is jou mening, en die moet ik respecteren!!!!!
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:40
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Citaat:
gegennazis schreef:
dus als jij hebt gezien hoe ze je kleine zusje hebben verkracht en daarna haar keel hebben doorgesneden, zou jij het dan fijn vinden als er een paar van die klootzakken bij de grens staan die zeggen: "Sorry het is hier te druk ga maar ergens anders heen!"?

nou sorry hoor wie is hier nou naïef?

maar goed, het is jou mening, en die moet ik respecteren!!!!!
Doe niet zo stom man, die mensen worden altijd gewoon binnengelaten, ze moeten alleen aan bepaalde eisen voldoen als ze willen blijven. Wanneer zo iemand écht goede redenen heeft om het land van afkomst te ontvluchten, dan is er meestal geen probleem.

En oh ja, je bent zelf pas 18 man. Wat lul je nou over mensen die stemrecht moeten krijgen, je hebt 't zelf nog geen jaar. Stemrecht bepaalt overigens niet of iemand een mening mag hebben ja of nee. En verder maak je echt domme posts.
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:42
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
maar hey ik sta tenminste open voor andermans mening, jij niet echt zo te lezen jammer hoor!!!!!
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:50
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
t is wel stil opeens
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:54
drama
Avatar van drama
drama is offline
Nazi demonstratie? Prima. Ga de straten maar op, kom maar op met je mening. Maar zeik niet als je een andere mening in je bek krijgt.

NVU, ja, dat klubje met de welbekende hitler-look-a-like...(subtiel, werkt vast net zo goed als de propagandamachine van 60 jaar terug). Nazis om U tegen te zeggen en ze vervolgens goed op hun bek te slaan. Geef dit soort kankerlijers geen kans. Een ideologie die het individu platwalst, gebaseerd op Haat Haat en nog meer Haat, mijn vrienden dood willen, generaliseren op grond van ras, geweld verheerlijken....

en als ze geweld willen, kunnen ze het krijgen.
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:45
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
gegennazis schreef:
Best joh, je hebt helemaal gelijk hoor
Jij hebt blijkbaar nooit gesproken met die baardaap van de NCPN die beweert dat de goelag westerse propaganda is. En dat de here Stalin de revolutie gered heeft.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje

Laatst gewijzigd op 18-02-2003 om 20:48.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:46
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
gegennazis schreef:
maar hey ik sta tenminste open voor andermans mening, jij niet echt zo te lezen jammer hoor!!!!!
hij staat net zo goed open voor een ander zijn mening, alleen sloeg jou redenatie nerges op
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:50
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
drama schreef:
NVU, ja, dat klubje met de welbekende hitler-look-a-like
Ik lach met iedere keer rot als ik dat figuur op de TV zie. De loserigheid druipt er van af.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:50
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Hey, ik ben een hij, maar anyway: (dank als je het inmiddels aangepast hebt )

Drama, beetje narrow-minded van je. Hoef je niet erg te vinden - mij zal 't ook een worst wezen - maar in het kader van 'er is geen universeel goed of kwaad' vind ik het persoonlijk een beetje onnodig om het fascisme en neo-nazi's te veroordelen. Evenals Saddam. Evenals Stalin en Hitler. Evenals Noord Korea.

Ik vind 't allemaal maar een hoop gemauw. Ik vind 't prima als je mekaar de hersens in slaat, by all means, een beetje keet in de toko, maar laat dat politiek (in)correcte gezanik dan lekker thuis. Je hoeft niet persé een reden te hebben om elkaar uit te moorden.
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 21:08
Verwijderd
Is het niet veel verstandiger om geen aandacht aan dat soort lui te schenken? Ze gewoon botweg uit te lachen en keihard aan te pakken zodra ze ook maar 1 stap te ver gaan? ..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 22:06
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef:
Deze 'stelling' sluit er op aan,
waarom linkske kerk? geen idee, en het is toch echt niet door Dhr fortuyn uitgevonden.


Door wie dan wel?
En waarom denk je dat mijn interpretatie van KERK niet de juiste is?

Citaat:

Maar je komt nog altijd niet met argumenten,maar dat raakt gewend
Zoals ik al zei is het inhoudelijk ingaan op de argumenten van neo-nazis
OFF-TOPIC!!!!!!!

Maak maar een nieuw topic open op Filosofie ofzo.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 09:01
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
Luister, het intresseert me geen zak wat jullie er van vinden,
Het ging over 8 maart demo in apeldoorn, en ik wil gewoon geen kalebalzakken met nazi gedachten in apeldoorn, als mensen daar anders over denken mij best bel dan de NVU maar en zeg dat ze 8 maart die demo mogen houden in jouw woonplaas maar ga niet lopen zeiken als ik gvd mijn mening geef!!!!

We leven verdomme in een vrij land!!!!!!
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 09:40
chris9 tje
chris9 tje is offline
Citaat:
Luister, het intresseert me geen zak wat jullie er van vinden,
Het ging over 8 maart demo in apeldoorn, en ik wil gewoon geen kalebalzakken met nazi gedachten in apeldoorn, als mensen daar anders over denken mij best bel dan de NVU maar en zeg dat ze 8 maart die demo mogen houden in jouw woonplaas maar ga niet lopen zeiken als ik gvd mijn mening geef!!!!

We leven verdomme in een vrij land!!!!!!
dat zegt genoeg zou ik zo zeggen

mede-apeldoorner: ik heb er geen problemen mee dat ze in apeldoorn gaan lopen blaten, zolang ze maar geen apeldoornse eigendommen kapot gaan lopen maken en rel gaan lopen schopppen. Daarom vind ik een tegendemo ook het domste van het domste. Dat loopt alleen maar uit op rellen en ruzie en gebroken benen en armen en blauwe ogen.

we leven inderdaad in een vrij land. en dat betekend niet dat iedereen zich maar naar jou verlangens moet schikken.
kom nou, als iemand wil zeggen dat alle neo-nazi's stom zijn, dan mag hij dat zeggen (beetje generaliserend, maar als iemand daar zin in heeft, oke) MAAAR dat houd ook in dat neo-nazi's mogen zeggen dat alle niet neo-nazi's stom zijn (ook generaliserend)

je bent een echt mens: wel het leuke willen, maar niet het niet leuke. Daarnaast ben je vast ook zo'n rasechte flapapeldoorner die graag een slaaphuis wil in zijn stad, maar niet in zn achtertuin of aan de andere kant van het kanaal. OF zo een die zegt: ik wil best een azielzoekerscentrum, maar dan wel aan de andere kant van de stad.

kom nou.... doe die oogkleppen eens af
__________________
wie niet in wonderen gelooft, is geen realist (Yves Klein)
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 12:34
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
Hey er is toch al genoeg oorlog en ellende in de wereld,
er komt hoe dan ook een tegendemo en het loopt toch uit op een gigantische rel wat je ook wil!!!!

Ik heb gen oogkleppen op, degenen die dat wel hebben zijn de mensen die zaterdag 15 feb niet naar amsterdam geweest zijn om tegen de oorlog te demonstreren!!! Die hebben zoiets van: "ach die oorlog komt toch wel, we kunnen er niks aan doen laat bush maar, zolang het nederland maar niet schaad!!!"

Lieve mensen alles is al geregeld voor 8 maart, nu maar hopen dat dat tuig toch denkt: "Laat maar zitten, we doen het wel ergens anders!!"

Enne wat dat Asielzoekers centrum betreft chris....Ik woon achter in zevenhuizen en daar staat volgens mij nog geen 150 meter van mijn huis een AZC

Dat is wat ik ff kwijt wil!!!
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 12:40
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Citaat:
gegennazis schreef:

er komt hoe dan ook een tegendemo en het loopt toch uit op een gigantische rel wat je ook wil!!!!
Wat loopt iedereen nou te zeiken over rellen?
De politie is scijtbang dat dat gebeurt, dus doen ze er alles aan het te voorkomen.
En de laatste jaren zijn er nooit grote rellen geweest, misschien wat kleine schermutselingen achteraf ofzo...Dus kap aub over die rellen , want die komen er vast niet....

En ik ben het ook niet van plan. Ik ga er naartoe om te laten zien en horen dat ik tegen nazi's ben, en dat is voor mij genoeg. Ik ga ze niet opzoeken. Maar als ze ruzie komen zoeken wordt het natuurlijk een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 12:42
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
Ik ben ook hartstikke tegen geweld en rellen maar zoals ik al eerder gezegd heb......Vaassen komt ook, en die zijn niet van plan om het rustig te laten verlopen!!!
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 14:13
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Zolang ze zich aan de wet houden zie ik geen reden, die niet in strijd is met de vrijheid van meningsuiting, waarom extreem-rechts niet en extreem-links wel zou mogen demonstreren. In Amsterdam was extreem-links zaterdag zelfs met 60000, dus waarom een stuk of 100 extreem-rechts niet?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 14:15
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
gegennazis schreef:
Ik heb gen oogkleppen op, degenen die dat wel hebben zijn de mensen die zaterdag 15 feb niet naar amsterdam geweest zijn om tegen de oorlog te demonstreren!!! Die hebben zoiets van: "ach die oorlog komt toch wel, we kunnen er niks aan doen laat bush maar, zolang het nederland maar niet schaad!!!"
En dan heb je nog de groep mensen zonder oogkleppen die overtuigd is van de heil die een oorlog tegen Saddam kan brengen voor de wereldvrede en de Sjiieten en Koerden in Irak.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 14:20
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
drama schreef:
Nazi demonstratie? Prima. Ga de straten maar op, kom maar op met je mening. Maar zeik niet als je een andere mening in je bek krijgt.

NVU, ja, dat klubje met de welbekende hitler-look-a-like...(subtiel, werkt vast net zo goed als de propagandamachine van 60 jaar terug). Nazis om U tegen te zeggen en ze vervolgens goed op hun bek te slaan. Geef dit soort kankerlijers geen kans. Een ideologie die het individu platwalst, gebaseerd op Haat Haat en nog meer Haat, mijn vrienden dood willen, generaliseren op grond van ras, geweld verheerlijken....

en als ze geweld willen, kunnen ze het krijgen.
Hey, de NVU roept helemaal niet op tot geweld. Bovendien kunnen we dat doden ook over het communisme zeggen en die worden ook getolereerd. Mao en Stalin waren de twee grootste massaslachters ooit. Bovendien op hun bek slaan druist in tegen de vrijheid van meningsuiting. Zij hebben die net zo goed als jij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37.