Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2003, 23:02
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
nog niet goed genoeg om me schone billetjes mee af te vegen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2003, 23:10
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 11-04-2003 @ 00:02:
nog niet goed genoeg om me schone billetjes mee af te vegen
Ga weg naar waar je vandaan kwam.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 23:39
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
BARON schreef op 10-04-2003 @ 18:57:
Laat me raden: je oma was: Iem Dales

Een politica uit één stuk!
schrijf het dan meteen goed (ien dales)

Citaat:
BARON schreef op 10-04-2003 @ 18:56:
Jaloers dat er nooit een linkse politicus is geweest die een standbeeld heeft verdiend?
zoek je op het woord standbaals, vind je en SGP-er das éng!

Ik weet zéker dat r wel een linkse politicus is die een standbaald verdiend heeft....

Ach... en de Dokwerker is veel -er dan welke politicus ook.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 08:48
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
duyvel schreef op 08-04-2003 @ 20:08:
persoonsverheerlijking, de cultus van een overleden leider!
Aha, daarom heb jij een afbeelding van Karl Marx als avater?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 08:55
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-04-2003 @ 18:01:
Iemand die niets concreets voor de samenleving heeft gedaan hoort geen standbeeld te krijgen.
Ze zeggen dat hij er voor gezorgd heeft dat de politiek weer toegankelijk is voor het gewone volk...

... dat standbeeld...
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 08:59
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
Anneee schreef op 11-04-2003 @ 09:55:
Ze zeggen dat hij er voor gezorgd heeft dat de politiek weer toegankelijk is voor het gewone volk...

... dat standbeeld...
Wat is er zo lachwekkend aan dat standbeeld? In Oost-Groningen heeft een paar maanden geleden communistenleider Fré Meis, ondanks zijn ideeën volgens mij toch een goed persoon, een standbeeld gekregen. Waarom Pim Fortuyn dan niet?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 09:00
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 11-04-2003 @ 09:59:
Wat is er zo lachwekkend aan dat standbeeld?
Het standbeeld op zich is niet zo lachwekkend, maar ik moest toch echt wel even lachen toen ik hoorde dat die chauffeur onder een te laag viaduct doorreed. (hoe dom kun je zijn?)
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 09:02
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
Anneee schreef op 11-04-2003 @ 10:00:
Het standbeeld op zich is niet zo lachwekkend, maar ik moest toch echt wel even lachen toen ik hoorde dat die chauffeur onder een te laag viaduct doorreed. (hoe dom kun je zijn?)
Idd. Vast een Volkert-aanhanger, die chauffeur.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 09:03
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 11-04-2003 @ 10:02:
Idd. Vast een Volkert-aanhanger, die chauffeur.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:31
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 11-04-2003 @ 09:59:
Wat is er zo lachwekkend aan dat standbeeld? In Oost-Groningen heeft een paar maanden geleden communistenleider Fré Meis, ondanks zijn ideeën volgens mij toch een goed persoon, een standbeeld gekregen. Waarom Pim Fortuyn dan niet?
omdat pim fortuyn geen leider is!
denk ik!
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:33
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Anneee schreef op 11-04-2003 @ 10:00:
Het standbeeld op zich is niet zo lachwekkend, maar ik moest toch echt wel even lachen toen ik hoorde dat die chauffeur onder een te laag viaduct doorreed. (hoe dom kun je zijn?)
inderdaad, dat was best lachwekkend, pim zonder kop
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:40
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 11-04-2003 @ 11:31:
omdat pim fortuyn geen leider is!
denk ik!
Pim was leider van een hele beweging, die nieuwe punten op de politieke agenda heeft weten te introduceren. Zouden PVDA, CDA, D66 etc. aandacht hebben voor integratie zonder het effect Fortuyn? Denk het eigenlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 12:52
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
het is trouwens dat die vlag zo duur is, anders had ik er wel een willen hebben om in de fik te steken (of om je kont ermee af te vegen )
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:15
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 11-04-2003 @ 13:52:
het is trouwens dat die vlag zo duur is, anders had ik er wel een willen hebben om in de fik te steken (of om je kont ermee af te vegen )
De vlag is inderdaad niet goedkoop. Jouw grappen overigens wel.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:18
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 11-04-2003 @ 14:15:
De vlag is inderdaad niet goedkoop. Jouw grappen overigens wel.
goedkoop maar wel leuk!!
€25 voor een stuk wc papier?
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:20
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 11-04-2003 @ 14:18:
goedkoop maar wel leuk!!
€25 voor een stuk wc papier?
Kijk, deze grap is al ietsje leuker. Nou jij weer Tweety, misschien kun je Gegennazis overtreffen...
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:28
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 11-04-2003 @ 14:20:
Kijk, deze grap is al ietsje leuker. Nou jij weer Tweety, misschien kun je Gegennazis overtreffen...
kan niemand, ik ben onovertrefbaar!
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:55
Caelis
Caelis is offline
Citaat:
Tampert schreef op 09-04-2003 @ 00:02:
Als je respect voor iemand wilt tonen hang je op de sterfdag de Nederlands vlag halfstok. Een officiëel teken van respect voor de dode en een gebaar volgens de etiquette .
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar ik dacht dat dat niet mocht op dagen die niet zijn nationaal bekend zijn gemaakt?

Of schiet mijn kennis van de Nederlandse samenleving hier tekort?
__________________
Nee dank u, ik hoef geen applaus.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:58
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Caelis schreef op 11-04-2003 @ 14:55:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar ik dacht dat dat niet mocht op dagen die niet zijn nationaal bekend zijn gemaakt?

Of schiet mijn kennis van de Nederlandse samenleving hier tekort?
Volgens mij mag dat ook niet.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:02
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 11-04-2003 @ 14:28:
kan niemand, ik ben onovertrefbaar!
Jij zegt het....

Overigens denk ik ook niet dat Fortuyn nou zoveel heeft gedaan voor onze politiek dat hij daar een standbeeld aan over zou moeten houden. Het enige positieve dat hij heeft gedaan is dat men nu weer vrijuit kan spreken over controversiële onderwerpen zoals het immigratievraagstuk. Daarvoor respecteer ik hem ook zeker.

Maar verder heeft hij niet zoveel gedaan (natuurlijk ook omdat hij daar de tijd niet voor kreeg), in ieder geval niet genoeg om een standbeeld te verdienen. Hij heeft ons opgezadeld met een vrijwel stuurloze partij en ruzieënde leden die allemaal beweren 'het gedachtengoed van Pim te vertolken'. Als je daar al een standbeeld voor krijgt, kunnen we elke premier (en elke premier-wannabe) die Nederland ooit gehad heeft wel postuum met een standbeeld vereren. Dan wordt het wel erg vol (sorry: druk) met beelden hier.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:06
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 11-04-2003 @ 15:02:
Jij zegt het....

Overigens denk ik ook niet dat Fortuyn nou zoveel heeft gedaan voor onze politiek dat hij daar een standbeeld aan over zou moeten houden. Het enige positieve dat hij heeft gedaan is dat men nu weer vrijuit kan spreken over controversiële onderwerpen zoals het immigratievraagstuk. Daarvoor respecteer ik hem ook zeker.

Maar verder heeft hij niet zoveel gedaan (natuurlijk ook omdat hij daar de tijd niet voor kreeg), in ieder geval niet genoeg om een standbeeld te verdienen. Hij heeft ons opgezadeld met een vrijwel stuurloze partij en ruzieënde leden die allemaal beweren 'het gedachtengoed van Pim te vertolken'. Als je daar al een standbeeld voor krijgt, kunnen we elke premier (en elke premier-wannabe) die Nederland ooit gehad heeft wel postuum met een standbeeld vereren. Dan wordt het wel erg vol (sorry: druk) met beelden hier.
Gelukkig doen ze 't alleen bij Pim!
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:26
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 11-04-2003 @ 15:06:
Gelukkig doen ze 't alleen bij Pim!
Gelukkig wel ja...

Maar met dat standbeeld in zijn eigen tuin heb ik niet zo veel problemen. Waar ik echter wčl problemen mee heb, is een standbeeld van Pim Fortuyn op eén van de mooiste pleinen van Nederland: het Hofplein. Daar hoort überhaupt geen standbeeld te staan, van niemand, dus ook niet van Pim Fortuyn. Bovendien wordt het daar toch maar vernield en beklad.

Bovendien: waar wil je het dan neerzetten? Midden in die fontein?
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:27
Verwijderd
Tja als je er behoefte aan hebt om zo'n vlag te kopen en op te hangen, je doet er niemand kwaad mee.

Over de wc-papier grap: wat dacht je van milieuvriendelijk Volkert wc-papier? ''Veeg je reet af met een moordenaar'' Of: '' Volkert weg ermee, spoel em lekker door de plee''.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:30
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 11-04-2003 @ 15:26:
Gelukkig wel ja...

Maar met dat standbeeld in zijn eigen tuin heb ik niet zo veel problemen. Waar ik echter wčl problemen mee heb, is een standbeeld van Pim Fortuyn op eén van de mooiste pleinen van Nederland: het Hofplein. Daar hoort überhaupt geen standbeeld te staan, van niemand, dus ook niet van Pim Fortuyn. Bovendien wordt het daar toch maar vernield en beklad.

Bovendien: waar wil je het dan neerzetten? Midden in die fontein?
Tja, ik vind het natuurlijk niet erg. Dat het beklad zal worden ben ik wel bang voor, dat zou ik dus echt zonde vinden. Maar ja, daar moet een oplossing voor te vinden zijn.
Misschien moet er eerst een hoog vierkant blok komen te staan van zo'n 5 meter en daar bovenop Pim Fortuyn!
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 11-04-2003 @ 15:30:
Misschien moet er eerst een hoog vierkant blok komen te staan van zo'n 5 meter en daar bovenop Pim Fortuyn!


Dat zou het alleen maar vertragen...dan moet eerst een brandweerwagen gejat worden en vervolgens vanaf de ladder bekladden.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:22
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 11-04-2003 @ 14:58:
Volgens mij mag dat ook niet.
volgens mij is het slechts een vorm van etiquette. Je wordt er in ieder geval niet voor op de bon geslingerd. Bovendien vind ik het nog steeds niet echt van respect getuigen zo'n vlag.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:25
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 11-04-2003 @ 15:30:
Tja, ik vind het natuurlijk niet erg. Dat het beklad zal worden ben ik wel bang voor, dat zou ik dus echt zonde vinden. Maar ja, daar moet een oplossing voor te vinden zijn.
Misschien moet er eerst een hoog vierkant blok komen te staan van zo'n 5 meter en daar bovenop Pim Fortuyn!
ben sowieso erg tegen standbeelden op openbare plekken. Ieder normaal denkend mens kan toch verzinnen dat juist grote, veelbezochte pleinen zo neutraal mogelijk moetne blijven omdat die er zijn voor iedereen... Of je nu voor Pim bent of hem kon schieten moet op zo'n plein niet uitmaken. Dat is zo met ieder persoon. Je gaat toch ook niet het beeld van een politicus op de Dam zetten?
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:29
SpAwNy
Avatar van SpAwNy
SpAwNy is offline
bij ons in EDE iz het zow erg.. dat als er op 5 / 6 mei een Pim flag verschijnt dat er dan groepen van 10 / 20 marrokanen die eigenaar van de flag in elkaar komen slaan en de boel verbouwen.. Het is allemaal al afgesproken .. politie kunne we ook weer niet op rekenen duz word weer een leuk kranten artikel

Jammer dat nederlanders en anderen, in ons eigen land "angst" moeten hebben voor zulke mensen .. omdat ze anders klappen krijgen...


Spawny
__________________
Pulling on the boots and tightening up the laces, shaving our heads and strapping up the braces, there you have a Skinhead looking for a fight !!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 17:11
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
SpAwNy schreef op 11-04-2003 @ 17:29:
bij ons in EDE iz het zow erg.. dat als er op 5 / 6 mei een Pim flag verschijnt dat er dan groepen van 10 / 20 marrokanen die eigenaar van de flag in elkaar komen slaan en de boel verbouwen.. Het is allemaal al afgesproken .. politie kunne we ook weer niet op rekenen duz word weer een leuk kranten artikel

Jammer dat nederlanders en anderen, in ons eigen land "angst" moeten hebben voor zulke mensen .. omdat ze anders klappen krijgen...


Spawny
nederlanders weten niet wat angst is!
wij hebben nooit bang hoeven zijn om dood geschoten te worden als je zegt dat balkenende een nerd is.
angst....dat is als je over straat loopt en voortdurend over je schouder moet kijken of je niet achtervolgd wordt door de geheime dienst!

en wat die vlag betreft....heel goed!
een winkelier moet geen pim fortuyn vlag op hangen, net zo min als een linkse vlag!
winkeliers moeten neutraal zijn!
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 17:13
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Nee ok dat van dat verbranden en kont afvegen was idd wat overdreven.

Maar goed ik vind het hele gedoe rondom Pim gewoon vreselijk overdreven, gewoon iemand die geld wil verdienen ofzo.
Het is iemand zijn eigen keus om die vlag te kopen, maar ik vind het gewoon overdreven.
Dat standbeeld al helemaal, een tegeltje ofzo had ik nog wel mee kunnen leven.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 17:38
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 11-04-2003 @ 18:11:
nederlanders weten niet wat angst is!
wij hebben nooit bang hoeven zijn om dood geschoten te worden als je zegt dat balkenende een nerd is.
angst....dat is als je over straat loopt en voortdurend over je schouder moet kijken of je niet achtervolgd wordt door de geheime dienst!

en wat die vlag betreft....heel goed!
een winkelier moet geen pim fortuyn vlag op hangen, net zo min als een linkse vlag!
winkeliers moeten neutraal zijn!
Heb je hem weer hoor.

Ook in Nederland zijn er mensen die continu achtervolgd worden door mensen waar je het liever niet mee aan de stok krijgt.

En ook in Nederland worden mensen doodgeschoten om hun mening, of was je even vergeten over wie het ook al weer hadden?

Winkeliers zijn even goed mensen en mogen zelf bepalen wat voor vlag ze uithangen. Tenzij het natuurlijk aanzet tot haat, discriminatie, enz. Maar dat geldt uiteraard voor alle mensen.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 17:40
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 11-04-2003 @ 18:13:
Nee ok dat van dat verbranden en kont afvegen was idd wat overdreven.

Maar goed ik vind het hele gedoe rondom Pim gewoon vreselijk overdreven, gewoon iemand die geld wil verdienen ofzo.
Het is iemand zijn eigen keus om die vlag te kopen, maar ik vind het gewoon overdreven.
Dat standbeeld al helemaal, een tegeltje ofzo had ik nog wel mee kunnen leven.
Sommige dingen zijn inderdaad overdreven en er zullen absoluut mensen zijn die een slaatje uit de dood van Fortuyn willen slaan.

Een standbeeld vind ik zelf dan weer niet overdreven, maar goed... Ieder z'n mening.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 18:34
NN
NN is offline
Ik ben geen liefhebber van vlaggen en standbeelden om mensen te eren omdat ik niet van persoonsverheerlijking houd. Begrijp mij goed, ik vind niet dat Fortuyn vermoord moest worden, maar wel dat er nu door zijn aanhang nogal overdreven wordt gedaan.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 19:46
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Laat ik van de gelegenheid gebruik maken om bij deze voor eens en altijd duidelijk te laten weten dat ik zeer zeker NIET iemand ben die Pim Fortuyn tot op het bot vereerd. Wel vind ik het een interessante en intelligente man en vind ik zijn dood ontzettend spijtig en niet verdiend.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 20:11
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 11-04-2003 @ 14:15:
De vlag is inderdaad niet goedkoop. Jouw grappen overigens wel.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 20:15
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
SpAwNy schreef op 11-04-2003 @ 17:29:
bij ons in EDE iz het zow erg.. dat als er op 5 / 6 mei een Pim flag verschijnt dat er dan groepen van 10 / 20 marrokanen die eigenaar van de flag in elkaar komen slaan en de boel verbouwen.. Het is allemaal al afgesproken .. politie kunne we ook weer niet op rekenen duz word weer een leuk kranten artikel

Jammer dat nederlanders en anderen, in ons eigen land "angst" moeten hebben voor zulke mensen .. omdat ze anders klappen krijgen...


Spawny
Laat die marrokanen maar komen; altijd goed als de rest van nederland de ware aard van moslims kan zien.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 22:46
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
BARON schreef op 11-04-2003 @ 21:15:
Laat die marrokanen maar komen; altijd goed als de rest van nederland de ware aard van moslims kan zien.
De ware aard is dat het hele vriendelijke mensen zijn.
Je moet eerst eens met ze omgaan voordat je blindelings zulke dingen roept.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 00:30
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
SpAwNy schreef op 11-04-2003 @ 17:29:
bij ons in EDE iz het zow erg.. dat als er op 5 / 6 mei een Pim flag verschijnt dat er dan groepen van 10 / 20 marrokanen die eigenaar van de flag in elkaar komen slaan en de boel verbouwen.. Het is allemaal al afgesproken .. politie kunne we ook weer niet op rekenen duz word weer een leuk kranten artikel

Jammer dat nederlanders en anderen, in ons eigen land "angst" moeten hebben voor zulke mensen .. omdat ze anders klappen krijgen...


Spawny

hang dan ook de gewone vlag op.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 00:31
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 11-04-2003 @ 23:46:
De ware aard is dat het hele vriendelijke mensen zijn.
Je moet eerst eens met ze omgaan voordat je blindelings zulke dingen roept.
Die ziet ie niet/wilt ie niet zien, anders beinvloed dat zijn mening in voor hem negatief opzicht
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 07:58
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 11-04-2003 @ 21:15:
Laat die marrokanen maar komen; altijd goed als de rest van nederland de ware aard van moslims kan zien.
Je generaliseert weer eens...
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 09:30
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Citaat:
SpAwNy schreef op 11-04-2003 @ 17:29:
bij ons in EDE iz het zow erg.. dat als er op 5 / 6 mei een Pim flag verschijnt dat er dan groepen van 10 / 20 marrokanen die eigenaar van de flag in elkaar komen slaan en de boel verbouwen.. Het is allemaal al afgesproken .. politie kunne we ook weer niet op rekenen duz word weer een leuk kranten artikel
Twee vliegen in een klap

1 De LPF krijgt klappen
2 De marokaantjes gaan de cel in
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 10:01
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 12-04-2003 @ 08:58:
Je generaliseert weer eens...

is niet anders gewend...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 11:04
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef op 11-04-2003 @ 21:15:
Laat die marrokanen maar komen; altijd goed als de rest van nederland de ware aard van moslims kan zien.
Ik geef je gelijk, dat draagt inderdaad bij aan transparantie in de Nederlandse samenleving.

Net zoals heel Europa op 15 mei vorig jaar de ware aard van een groot deel van de Nederlanders kon zien.

Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 12:09
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-04-2003 @ 12:04:
Net zoals heel Europa op 15 mei vorig jaar de ware aard van een groot deel van de Nederlanders kon zien.

En dat was tamelijk jammer...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 12:25
NN
NN is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 11-04-2003 @ 20:46:
Laat ik van de gelegenheid gebruik maken om bij deze voor eens en altijd duidelijk te laten weten dat ik zeer zeker NIET iemand ben die Pim Fortuyn tot op het bot vereerd. Wel vind ik het een interessante en intelligente man en vind ik zijn dood ontzettend spijtig en niet verdiend.
Ik vond Fortuyn een interessante persoon die zijn intellect op hele handige wijze gebruikte om mensen te beďnvloeden. Zijn dood vind ik ook spijtig en niet verdiend, maar hij had beter moeten weten dat hij door zijn opstelling haat zaaide en het spreekwoord luidt: "wie zaait zal oogsten", dus...........
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:24
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
NN schreef op 12-04-2003 @ 13:25:
Ik vond Fortuyn een interessante persoon die zijn intellect op hele handige wijze gebruikte om mensen te beďnvloeden. Zijn dood vind ik ook spijtig en niet verdiend, maar hij had beter moeten weten dat hij door zijn opstelling haat zaaide en het spreekwoord luidt: "wie zaait zal oogsten", dus...........
Naar mijn idee zaaide Fortuyn geen haat, maar stelde problemen aan de orde die anderen niet deden omdat dat volgens de gevestigde orde onder discriminatie viel.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:32
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Wat ik nog steeds niet snap is dat mensen denken dat Pim Fortuyn en volgeling Nawijn het slecht voor hebben met allochtonen.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 12-04-2003 @ 15:24:
Naar mijn idee zaaide Fortuyn geen haat, maar stelde problemen aan de orde die anderen niet deden omdat dat volgens de gevestigde orde onder discriminatie viel.
Ach man lul toch niet zo slap. Hij stelde problemen niet aan de orde, hij maakte problemen van zaken die totaal geen problemen waren.

Laatst gewijzigd op 12-04-2003 om 14:38.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:43
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
halve banaan schreef op 12-04-2003 @ 15:36:
Ach man lul toch niet zo slap. Hij stelde problemen niet aan de orde, hij maakte problemen van zaken die totaal geen problemen waren.
Zalig zijn de onnozelen van geest onder ons...
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:47
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
halve banaan schreef op 12-04-2003 @ 15:36:
Ach man lul toch niet zo slap. Hij stelde problemen niet aan de orde, hij maakte problemen van zaken die totaal geen problemen waren.
hahaha, problemen die door de linkse kerk weggemoffeld worden als we maar doen alsof ze er niet zijn, dan zijn ze er ook niet.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine pim fortuin een jaar dood..
punkyfun
223 11-05-2003 16:20
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap ChristenUnie/SGP
geen punt.
285 30-04-2003 17:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.