Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2004, 22:42
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
heey!

er is ooit al eens zo'n topic geweest, maar omdat die al vrij oud is, er veel nieuwe forummers zijn bijgekomen e.d. wil ik het toch nogmaals vragen. Als dit niet mag, fb's, sluit hem dan maar, of stuur me een pm dat ik hem aanpas / zelf sluit.

Wat is jouw hoogtepunt in je leven tot nu toe geweest?

Waarom was dat zo geweldig?!!

Heb je herinneringen (behalve wat in je hoofd zit) hieraan?

Maakt dit hoogtepunt je ook echt intens gelukkig als je eraan terugdenkt?

Denk je ooit iets mee te maken wat nog fantastischer is?

Kan dit hoogtepunt je helpen je beter te voelen in 'slechtere' tijden, of is het dan even helemaal uit je geheugen gewist en kan niks het tot je laten doordringen als jij je rot voelt?

Verzin er zelf nog van alles bij hoor, laat je vooral niet tegenhouden

oww, ik wou ook dieptepunten doen, maar anderzijds hebben we het daar wel vaak genoeg over op het forum... maar mocht je het toch niet kunnen laten, zoals ik al zei, laat je niet tegenhouden

liefs, wen
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2004, 22:47
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
26 oktober 2003
toen kreeg ik voor het eerst het gevoel dat iemand me ook echt waardeerde en niet alleen maar accepteerde en respecteerde...
het was geweldig, die persoon begreep het allemaal gewoon, echt super en ik hoop dat er ooit iemand komt die dat kan evenaren...
__________________
ja, maar...

Laatst gewijzigd op 13-03-2004 om 22:55.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 22:47
Verwijderd
Oh, dat heeft iets met liefde en seks te maken, maar er zijn meerdere van die momenten waarvan ik erg blij word als ik eraan terugdenk, en nog wel met verschillende meisjes ook maar eigenlijk niet echt éen hoogtepunt.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 00:07
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Wat is jouw hoogtepunt in je leven tot nu toe geweest?
Mijn hoogtepunt... donderdag, 27 02 '04

Waarom was dat zo geweldig?!!
Ik ging die dag naar een meisje, om te praten en te huilen, en om getroosd te worden... dat voelde fijn

Heb je herinneringen (behalve wat in je hoofd zit) hieraan?
Zeker, dit was gewoon de dag van mijn leven...

Maakt dit hoogtepunt je ook echt intens gelukkig als je eraan terugdenkt?
Ja, dat geeft een fijn gevoel. En dat gaf haar ook een goed gevoel. En wat er ook gebeurt, dat gevoel kan niemand ons ooit nog wegnemen

Denk je ooit iets mee te maken wat nog fantastischer is?
Ja tuurlijk... laat ik zeggen, ik hoop het wel. Dat liefde wederzijds is, dat ik zal trouwen, en een eigen huis zal hebben, en kinderen... maar dat is nog heel ver weg

Kan dit hoogtepunt je helpen je beter te voelen in 'slechtere' tijden, of is het dan even helemaal uit je geheugen gewist en kan niks het tot je laten doordringen als jij je rot voelt?
Dit had ik vandaag nog, was ik aan het piekeren... en toen dacht ik aan dat moment, aan die dag... en toen voelde ik me wel weer redelijk ok.
Maar ik voel me ook rot door iets wat met haar te maken heeft... dus het blijft moeilijk

Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 13-03-2004 @ 23:42:
...oww, ik wou ook dieptepunten doen, maar anderzijds hebben we het daar wel vaak genoeg over op het forum... maar mocht je het toch niet kunnen laten, zoals ik al zei, laat je niet tegenhouden ...
Ja, dieptepunt... dat mijn moeder overleden is... en dat zal denk ik voor altijd het dieptepunt blijven
Want ik was er bij, toen, als 11-jarig jongetje... ik zag haar omvallen en ik moest hulp zoeken

Liefs,
Ruud
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 08:40
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Er zijn meerdere (hele) fijne momenten/gebeurtenissen
geweest, daar kan ik niet één hoogtepunt uithalen oid.
En dat geldt eigenlijk ook voor de dieptepunten.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 10:09
Verwijderd
mijn dieptepunt, toen alle mensen in mijn msn lijst dood waren

hoogtepunt: disneyland parijs, in die hete zomer.. hmm.. heb ik heerlijke herinneringen aan.. en de eiffeltoren op met de lift, en eraf met de trap

kampeerterrein buitenkunst.. werkelijk prachtige zonsonderagng.. dat zal ik nooit meer vergeten.. al die mooie momenten daar
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 11:10
Snow White
Avatar van Snow White
Snow White is offline
Hoogtepunt in mijn leven ;

(ik heb er eigenlijk 2, mag dat ook )

* Toen ik mijn beste vriendinnetje leerde kennen. (my identical ) We kenden elkaar nog geen dag of het was zo'n enorme 'klik' waardoor ik me nog nooit zo fijn heb gevoeld bij iemand. heel speciaal. Die dag kreeg ik van haar ook een kaartje, en dat heb ik nog steeds. Dat is dus de herinnering die ik ook daadwerkelijk kan 'zien'.

*Toen ik werd getroost door een vriendin, die lange tijd mijn gymlerares was geweest. We kwamen bij haar thuis (omdat ze van school ging) en vanaf dat moment waren we vriendinnen (mijn gymlerares was ze toen dus al niet meer) Ik hoefde niks te zeggen, ze had al tijden door dat het slecht met me ging. Ik werd geknuffeld en vastgehouden, terwijl ik dat in die tijd van niemand toe liet. Het was heel heftig, maar ook heel heel fijn.

jah. heel goed en prettig om aan terug te denken. beetje weemoed ook wel.


Eigenlijk zijn dit hele kleine gelukjes. Maar daarom is het juist zo fijn. In beide situaties zat ik enorm in de knoop met mezelf, en het ging zó slecht. Deze mensen zijn mijn lichtpuntjes en daarom steekt dit boven een aantal andere herinneringen uit. Ik weet niet of ik ooit nog wat fantastischers meemaak.
(de geboorte van een kind zou dit moeten overtreffen, maar dat laat denk ik nog even op zich wachten )
Deze gevoelens helpen me door slechtere tijden ja
__________________
BE the *miracle* !
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 11:36
kleinedraak
Joh ik heb ook super veel hoogtepunten gehad.
Het afgelopen zomerkamp in Hongarije was zeker een hoogetepunt in mijn scouting carriere. Hier zijn vriendschappen nog hechter geworden en ik heb er een mooie dvd, foto's en gewoon herinneringen aan overgehouden. Als ik in een dipje zit dan kan ik me echt verheugen op het volgende (zomer)kamp dat eraan komt!!!
Ik hoop dat ik over 3mnd een heel groot hoogte punt ga krijgen oftwel: dat ik mijn havo-diploma kan gaan afhalen! Ik ben heel bang dat ik niet ga slagen dit jaar en ik hoop dat ik gewoon hiervoor kan knokken, en dan dat iedereen lekker trots op me kan zijn
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 13:05
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
*De tijd met mijn exvriend A. Ik heb nog nooit zoveel om een jongen gegeven als om hem en ik ben ook bang dat ik nooit meer zoveel om iemand kan geven!

*Alles wat ik met Manon meemaak. Ze is echt een hele goede vriendin van me!

*De wedstrijd in uhm, Zuidbroek. Die was echt zo geweldig!

En nog wel meer dingen, maar zo is het wel genoeg
Kusje!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 17:56
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Er zijn meerdere hoogtepunten geweest eigenlijk. Het halen van mijn Havo-diploma stond centraal als een overwinning van zoveel dingen voor mij... Na een hele hoop dieptepunten op een rij kreeg ik dat ding dan eindelijk in handen Maar goed, zoals ik al zijn, er zijn veel hoogtepunten geweest. Gelukkig maar
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 18:11
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Gisteren was voor mij een klein hoogtepuntje in mijn leven, gisteren was ik met een vriendin weg. Toen ik ze zag zei ze dat haar vriend en nog ene vriend enzo meegingen, zo ineens, en ik werd bang toen want ik heb last van mensenvrees. maar tot mijn eigen verbazing was ik sociaal, spontaan en blij, ik voelde me eens weer mezelf. Ik wil me vaker zo voelen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 12:22
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
het hoogtepunt was een dag die ik met een bepaald meisje had meegemaakt. we waren echt de hele dag met elkaar bezig. alleen jammer dat het nooit wat geworden is uiteindelijk.

De echte, nog betere hoogtepunten moeten nog komen. Bijvoorbeeld het krijgen van m'n vwo-diploma en een 2-weekse vakantie waarin ik een hoop nieuwe mensen ga leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 12:44
Verwijderd
De dag dat ik blij werd met mezelf. Dat was wel een groot hoogtepunt. Verder kan ik niets concreets bedenken, ik heb dagen dat ik me gewoon ontzettend gelukkig voel, en die horen bij mijn hoogtepunten.

Dieptepunten zijn er ook. De dag dat ik een vriend verloor, de dag van de diploma-uitreiking (dat hoorde leuk te zijn maar ik moest afscheid nemen van op dat moment de enige belangrijke en lieve persoon in mijn leven). 15 november, de dag van de overval, hoewel die ervaring me wel een stuk sterker heeft gemaakt. En afgelopen vrijdag, toen ik bijna mijn vriend kwijt was door de dood.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 13:01
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Fainne schreef op 14-03-2004 @ 19:11:
Gisteren was voor mij een klein hoogtepuntje in mijn leven, gisteren was ik met een vriendin weg. Toen ik ze zag zei ze dat haar vriend en nog ene vriend enzo meegingen, zo ineens, en ik werd bang toen want ik heb last van mensenvrees. maar tot mijn eigen verbazing was ik sociaal, spontaan en blij, ik voelde me eens weer mezelf. Ik wil me vaker zo voelen.
goed joh!
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:09
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Een van de hoogtepunten in mijn leven bleek tegelijkertijd een dieptepunt te zijn.
Op 1 februari 2002 zoende ik voor het eerst echt met een jongen, en het was ook nog eens de jongen waar ik al maanden verliefd op was. Ik kreeg eindelijk weer een gevoel van waardering. Dieptepunt was het omdat dat gevoel de dag erna meteen weer kapot gemaakt werd doordat de zoen "een foutje" van hem was

Ander hoogtepunt is mijn reis naar chicago met mijn vader. Heb me toen voor het eerst in een lange periode weer echt intens gelukkig gevoeld.

Laatste hoogtepunt: Een van de eerste dagen toen ik me weer goed voelde, geen gedachtes aan de dood, en alles weer kon waarderen om me heen.

Dieptepunt: Tja, op dit moment zie ik mijn terugval naar het depressieve als een erg dieptepunt.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:46
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Er heb er wel meer, maar één daarvan was toch echt wel toen ik met mijn beste vriendinnetje bij mijn tante en oom ging logeren (mijn ouders mogen haar niet, en de hare mij niet)..We hebben zo'n lol gehad toen. Het was feest daar in het dorp, dus we gingen daar boarden, en naar de kermis, concerten...het was zoo enorm leuk! Ik was zo gelukkig toen, zoiets zou ik nog wel honderd keer willen overdoen! Zij maakte mij gewoon gelukkig, alles wat die dagen gebeurde, was gewoon heel erg leuk..jammer dat het voorbij is

En het laatste hoogtepunt was vanmiddag..(dat was eigenlijk maar een kleine mgoed) ik had heel erge lol, en ging met een van mijn beste vriendinnen steeds midden in de hal liggen enzo , het was echt heel erg leuk! Het zijn de kleine dingen die het 'm doen hè

Binnenkort komt er nog wel een heel groot hoogtepunt denk ik, want om het lustrum van school te vieren(40 jaar) gaan we met de hele school naar Disneylandparijs! Dus dat zit wel goed

Liefs, M.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:10
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
hm, daar moet ik even over na denken.
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 21:06
lana
Avatar van lana
lana is offline
een paar avonden helemaal alleen in Dijon, in de zomer een jaar of 3/4 terug. s'avonds was alles rustig en warm rood door de ondergaande zon, mooi en dan eenzaam door de schone, mooie straten dwalen.
zo'n avond waarop je de warme lucht om je heen voelt zonder dat het onconfortabel wordt, met maar een paar mensen op straat.
en dan s'avonds terug naar het hotel met uitzicht op de vineyards.



intens gelukkig

Laatst gewijzigd op 15-03-2004 om 21:21.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-03-2004, 21:13
Verwijderd
Tja, één hoogtepunt? Dat kan ik niet zomaar benoemen. Misschien de relatie met mijn vriend, mag dat? Al twee en een half jaar intens gelukkig met elkaar en het lijkt nu alleen maar fijner te worden elke keer dat we elkaar zien.

Verder heb ik zoveel dingen die ik helemaal fijn vind en waar ik heel erg kan genieten maar één hoogtepunt kan ik niet noemen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 21:40
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 15-03-2004 @ 14:01:
goed joh!
hihi, dankje
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 20:21
SonOfSinterklaz
Avatar van SonOfSinterklaz
SonOfSinterklaz is offline
Naast de vele hoogtepunten in mijn leven(3 seizoenen te hebben gewerkt op het Archeon,het beschilderen van een coffeshop en nog vele andere dingen,ook veel dieptepunten.Het echte hoogtepunt moet nog gaan komen ik werk er langzaam naar toe allen weet ik niet waar er wanneer en in welke hoedanigheid,dat weet allen Grootvader Levensgever
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 20:26
Verwijderd
Hoogtepunt kun je het niet echt noemen, maar op het moment dat ik besefte dat ik mensen had die om mij gaven, en om wie ik ook gaf, voelde ik me toch wel heel erg goed. Op het moment dat ik besefte dat ik vrienden had dus eigenlijk, maar dan wel échte vrienden...
En de momenten met mijn vriend zijn toch wel elke keer kleine hoogtepuntjes in mijn leven.
En toen ik hoorde dat ik een zusje had gekregen, hoewel ik daar nu een stuk minder blij om ben.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 20:31
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
De dag dat ik besloot m'n joodsheid te bevestigen? Dat was 18 maart 2003. Nouja, toen maakte ik de definitieve beslissing. Was er al anderhalf jaar mee bezig toen.

Verdraaid.
Dat is precies 1 jaar geleden.

Inmiddels ben ik dus bezig met emigratieplannen naar Israël en ben in gesprek geweest al met het orthodoxe rabbinaat (hierzo).

En de volgende grote dag zal de dag zijn waarop ik voet op Israëlische bodem zet.

Ach joh, er zijn zoveel ongelofelijk belangrijke dagen in het leven. Hoe moet je nou kiezen? Ik kan nog wel honderden dagen noemen die belangrijk voor mij waren. En uiteindelijk bepalen alle dagen van het leven samen hoe jij je als persoon ontwikkelt.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 20:43
treintje
Avatar van treintje
treintje is offline
Moeilijk te zeggen. Ik heb veel leuke momenten mee gemaakt. De laatste tijd iets minder, maar hopelijk komt er binnenkort weer één.
__________________
Een trein op een verkeerd spoor zal nooit het juiste eindstation halen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 07:09
Chris
Avatar van Chris
Chris is offline
Wat is jouw hoogtepunt in je leven tot nu toe geweest?

In me eentje op het strand zitten van een tropisch eiland helemaal verzonken in gedachten kijkend naar een zonsondergang.

Waarom was dat zo geweldig?!!

Het gevoel

Heb je herinneringen (behalve wat in je hoofd zit) hieraan?

1 foto heb ik toen gemaakt

Maakt dit hoogtepunt je ook echt intens gelukkig als je eraan terugdenkt?

Intens gelukkig ... niet echt denk ik, ik zie het meer als hulpmiddel...

Denk je ooit iets mee te maken wat nog fantastischer is?

Ik hoop het

Kan dit hoogtepunt je helpen je beter te voelen in 'slechtere' tijden, of is het dan even helemaal uit je geheugen gewist en kan niks het tot je laten doordringen als jij je rot voelt?

Het helpt me kalmeren en alles even op een rijtje te zetten als ik aan dat moment denk


Ook staat de eerste keer dat ik daadwerkelijk met iemand kon praten over wat ik voelde nog vers in mijn geheugen. Verder kunnen praten dan de gebruikelijke oppervlakkige 'hoe is het' enz. Ik zal dat iig nooit vergeten.
__________________
oranje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2004, 07:20
farrar-misty
farrar-misty is offline
mijn hoogtepunt tot nu toe was een avond tijdje terug... toen ik zeker wist dat ik hem nooooit wilde verlaten
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 20:55
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 13-03-2004 @ 23:42:

Wat is jouw hoogtepunt in je leven tot nu toe geweest?

Tot nu toe wel de dag dat mijn (ex)vriend terug kwam uit bosnie na een uitzending. Het geweldige gevoel wat ik kreeg omdat ik em na een aantal maanden weer kon knuffelen, dat vergeet ik nooit meer. aaan de andere kant een pijnpijke herinnering omdat het nu 3 maanden uit is en ik nog echt om em geef, en hij helemaal geen contact meer wil. (na een relatie van 1,5 jaar)

Waarom was dat zo geweldig?!!

Omdat ik zoveel om die jogen gaf en ik em zo veel moest missen psies terwijl ik een van de ergere dingen in het leven meemaakte. (mn oma die binnen 2 weken kanker geconstateerd kreeg en overleed)

Heb je herinneringen (behalve wat in je hoofd zit) hieraan?

Nee, behalve de herinnering an hem, maar niet aan het moment

Maakt dit hoogtepunt je ook echt intens gelukkig als je eraan terugdenkt?

Nee niet echt.

Denk je ooit iets mee te maken wat nog fantastischer is?

Ja. Mijn droom is om een keer in mn eentje te gaan backpacken door china of australië. Lekker rustig nadenken over aantal dingen en volledig tot rust komen.

Kan dit hoogtepunt je helpen je beter te voelen in 'slechtere' tijden, of is het dan even helemaal uit je geheugen gewist en kan niks het tot je laten doordringen als jij je rot voelt?

Als ik me echt rot voel, word ik alleen maar boos als ik aan blije dingen ga denken vreselijk.

Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 21:20
Verwijderd
Heb meer kleine dingetjes waar ik van binnen weer helemaal blij van word, maar om dat nu 'hoogtepunten in mijn leven' te noemen... Toch maar wat voorbeeldjes ter illustratie:
een vriendin van me zit nu een jaar in Australie, we hebben altijd (inmiddels een jaar of 15) een haat-liefde-relatie gehad. Toen ze een tijdje terug belde hebben we eigenlijk voor het eerst uitgesproken dat we het echt fijn vinden om met elkaar te praten, dat we elkaar stiekem wel een beetje missen en dat soort dingen. Na dat gesprek heb ik een week op wolkjes gelopen
Na mijn stage in groep 8 moest mijn mentor me beoordelen, hij was alleen vol lof en toen wist ik dat ik de pabo echt wel af wil maken.
Opmerkingen van mijn vriendje maken me ook helemaal blij, maar met dat verliefde gekwaak zal ik jullie niet lastig vallen

Wat ben ik toch vreselijk gelukkig *zucht*
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 00:02
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Ik weet het eigenlijk niet...

Misschien in de tijd dat we relax met 'vrienden' samenzaten op een plein en babbelden over alles en nog wat, zonder elkaar te veroordelen. We hebben toen heel wat meegemaakt.

Nu zie ik die vrienden niet meer. Ik zie gewoon niemand meer.
Niemand geeft nog iets om mij.

Dus nee, het maakt me niet gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 21:15
Verwijderd
Citaat:
ChimeraOffline schreef op 19-03-2004 @ 08:09:
Ook staat de eerste keer dat ik daadwerkelijk met iemand kon praten over wat ik voelde nog vers in mijn geheugen. Verder kunnen praten dan de gebruikelijke oppervlakkige 'hoe is het' enz. Ik zal dat iig nooit vergeten.
Offtopic: was ik dit? zo ja, ik vind dat lief om te horen, zo nee, nou jammer dan

Ik weet niet echt een hoogtepunt.. ik ga er over nadenken en dan edit ik deze post!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 21:21
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
Ik heb meerdere fijne hoogtepunten de herinneringen aan onze vakanties mijn 1ste keer seks was ook zeer speciaal en herinneringen aan mijn vader hoe we altijd voor de tv zaten te schreeuwen voor het voetbal ik hem uitlachte als heerenveen weer eens had verloren en andersom als ajax het had verpest... en het vliegeren...

Mijn dieptepunt dat mijn vader overleed en ons leven 180 graden draaide en naja dat heeft nu nog steeds gevolgend... dat ik als 15 jarige erbij was dat mijn vader omviel hulp ben gaan zoeken ja dat kan ik nog als de dag van gister herinneren dat zal altijd mijn grootste dieptepunt blijven...
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 21:26
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
Ik had hier pas een gesprek over met een vriendin.
Ze vroeg dat ook aan mij, maar ik wist geen antwoord.
Ik heb soms gewoon zo'n moment van; nu is alles perfect, echt zo'n golf van geluk ineens. bijv. ik zit lekker op mijn kamertje, met mn raam open in mn dagboek te schrijven. Helemaal niks bijzonders maar het kan wel een fantastisch gevoel geven. Of als ik met mn ponytje aan het wandelen ben, het zonnetje schijnt lekker op ons gezicht en de vogeltjes fluiten, dan ben ik echt blij, of lekker na het schaatsen een leuke film kijken met een kop warme choco *zucht* ik zou zoveel van die momenten kunnen opnoemen....

Er zijn wel dingen waarvan je zou verwachten dat ze een gewelig gevoel geven, maar dat is vaak toch niet hetzelfde als van die kleine dingetjes, waar je intens gelukkig van wordt (nouja, ik dan)

Hier dus ook een bericht aan alle forummers: let ook eens op de kleine dingen, het zonnetje, de bloemen, die geur van de lente (van lentegeur wordt ik spontaan verliefd op alles!) .
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 14:18
Dmnq
Dmnq is offline
als ik al die berichten lees word ik zelf ook helemaal vrolijk
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 13:19
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Beftekkel schreef op 23-03-2004 @ 15:18:
als ik al die berichten lees word ik zelf ook helemaal vrolijk
woei, is dit topic toch ergens goed voor
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 19:37
meisje
meisje is offline
Mijn leven zoals het nu is beleef ik als een hoogtepunt..een soort rush, ondanks dat niet alles perfect is, voel ik me zo gelukkig, heerlijk gewoon
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 20:20
Verwijderd
Als ik eerlijk mag zijn, heb ik alleen dieptepunten gekend.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-03-2004, 20:31
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
meisje schreef op 27-03-2004 @ 20:37:
Mijn leven zoals het nu is beleef ik als een hoogtepunt..een soort rush, ondanks dat niet alles perfect is, voel ik me zo gelukkig, heerlijk gewoon
*hoopt zich ook ooit zo te gaan voelen*
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 01:17
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Het eerste wat nu in me opkomt, is vorig jaar de zomerakantie. Ik zat op het strand een beetje gitaar te spelen. Nouja spelen, ik kende maar een paar accoorden. Toen kwam er een meisje naast me zitten, en vroeg of ze mocht spelen. Ik had niets te doendu waarom niet? Toen heeft ze met nog paar paar accoorden geleert, en het was gezellig. Een week later moest ik weer terug naar Nederland.
Ik heb er een aandenken aan een litteken van een centimeter op me pols, dat gebeurde toen ik daar onderuit ging. Het was geeneens een diepe snee maar is toch een litteken geworden. Eigenlijk best grappig: Als iemand vraagt waar dat litteken vandaan kom, begin ik altijd gelijk te glimlachen, en dan snappn ze het helemaal niet meer . Warom denkt bjna iedereen dat als je een litteken op je pols hebt dat je een zelmoordpoging hebt gedaan?

Ik denk dat ik me gitaar weer eens onder het stof vandaan haal, kijken of ik nog kan spelen.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 17:42
Psycho1717
Psycho1717 is offline
Hoogtepunten??? Ik ken alleen maar dieptepunten ~ echt waar
__________________
Get a life! You f*cking BUSTARD
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 12:42
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Wat is jouw hoogtepunt in je leven tot nu toe geweest?
10.05.2003 Tiesto In Concert, Gelredome Arnhem

Waarom was dat zo geweldig?!!
Het was een muzikaal spectakel waar ik nog nooit eerder zo heftige emotie heb meegemaakt. Alles voelde in het Gelredome zo speciaal. Bij dit evenement kwamen alle frustraties en emoties van de maanden ervoor naar boven en die uitte ik met behulp van de muziek. Het leek net of de muziek mijn lichaam en geest overnam.

Heb je herinneringen (behalve wat in je hoofd zit) hieraan?

Te veel om op te noemen. Aan het einde van Tiesto's set draaide hij 'Urban Train'. Een speciale dance track voor mij. Ik kreeg kleine traantjes en teringveel kippevel! Het voelde zo speciaal en kreeg echt een trots gevoel van binnen.

Maakt dit hoogtepunt je ook echt intens gelukkig als je eraan terugdenkt?
Als ik de DVD terugzie, krijg ik altijd een glimlach. Ik denk er heel vaak aan.

Denk je ooit iets mee te maken wat nog fantastischer is?
Nope. Dat kan niet. Ik zou het mij echt niet kunnen verbeelden!

Kan dit hoogtepunt je helpen je beter te voelen in 'slechtere' tijden, of is het dan even helemaal uit je geheugen gewist en kan niks het tot je laten doordringen als jij je rot voelt?
Als ik mij rotvoel en ik denk er aan terug, krijg ik soms spontaan een glimlach op mijn gezicht. Het helpt echt en nog steeds!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 13:07
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 27-03-2004 @ 20:37 :
Mijn leven zoals het nu is beleef ik als een hoogtepunt..een soort rush, ondanks dat niet alles perfect is, voel ik me zo gelukkig, heerlijk gewoon
Beschrijft ook wel redelijk hoe ik me voel...

Na morgen ben ik éindelijk van het állerlaatste achterstallige tentamen af, het gaat al een hele tijd goed op studievlak, heb echt een superleuk iemand leren kennen, het zonnetje schijnt, ben eigenlijk best wel gelukkig nu

Laatst gewijzigd op 31-03-2004 om 13:10.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 13:09
Verwijderd
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 31-03-2004 @ 13:42 :
Wat is jouw hoogtepunt in je leven tot nu toe geweest?
10.05.2003 Tiesto In Concert, Gelredome Arnhem
Kijk, wij begrijpen elkaar
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 13:16
Verwijderd
mijn hoogtepunt:

Toen ik leerde windsurfen

mijn trots:

Dat ik het nog steeds doe
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 14:00
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-03-2004 @ 14:09 :
Kijk, wij begrijpen elkaar
Dan is er tenminste 1 iemand die mij begrijpt!

Maar het was toch ook mooi...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 14:07
Verwijderd
Ja, beste houseparty die ik in dat genre heb meegemaakt in elk geval. Ik was trouwens die avond ook inderdaad wel behoorlijk gelukkig
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 16:10
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Psycho1717 schreef op 29-03-2004 @ 18:42 :
Hoogtepunten??? Ik ken alleen maar dieptepunten ~ echt waar
je kan geen dieptepunten zonder hoogtepunten hebben. als alles klote was zou je het zien als één lijn, (dan was alles even erg) maar als jij wel echt dieptepunten kent, moeten er ook hoogtepunten zijn, hoe klein ze ook mogen zijn. xxx
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 16:16
Verwijderd
dat ik Havo mocht doen en dat ook heb gedaan.
op dit moment zie ik het niet direct als een hoogtepunt maar op de lange termijn denk ik toch wel
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 06:44
Chris
Avatar van Chris
Chris is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 22-03-2004 @ 22:15 :
Offtopic: was ik dit? zo ja, ik vind dat lief om te horen, zo nee, nou jammer dan

Ik weet niet echt een hoogtepunt.. ik ga er over nadenken en dan edit ik deze post!
Offtopic: ja
__________________
oranje
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 09:32
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Was op 18 augustus 2003, toen had ik voor het eerst het gevoel dat iemand me begreep en met niet meteen voor gek verklaarde en me niet geloofde. Hij was lief en steunde me ontzettend, hoop dat er meer van zulke mensen komen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 18:07
Verwijderd
mn hoogtepunt is eiglijk dat ik erachter kwam dat ik de liefste vriendinnen van de hele wereld heb maar dat ik ook voor hun moet opstaan en dat doe ik nou en nou ben ik egt zo blij met hun elke dag als ik ze zie voel ik me zo blij
egt suprsgatten zijn het!!
en ook fijn toen ik mn eerste vriendje kreeg en hij de hele tijd zei hoe lief en mooi ik was.. is erg goed voor mn zelfvertrouwen geweest
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Oneindig leven
Topicstarter
75 06-05-2004 11:16
De Kantine Wat is het hoogtepunt in jouw leven tot nu toe?
Verwijderd
52 05-12-2003 08:19
Levensbeschouwing & Filosofie Je jeugd
peaceflower
22 24-05-2003 07:26
Levensbeschouwing & Filosofie Je ideale samenleving
Rerisen Phoenix
35 16-02-2003 13:42
Psychologie Zelfmoord als je op je best bent..
Verwijderd
16 23-08-2002 17:13
ARTistiek Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen.
elsbizkit
17 09-11-2001 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.