Oud 12-07-2019, 22:58
x.femkexx
x.femkexx is offline
Citaat:
Eerst zeg je dat je geen contact meer hebt en het dus (niet meer uitmaakt wat hij met andere meisjes doet?).

Je wil blijkbaar niet naar de politie of je ouders of mentor over hem vertellen maar als iemand hier aanbiedt achter hem aan te gaan, dan wil je dat ineens wel?

Houd daarmee op. Vertel het aan je ouders of mentor of ga naar de politie en ga niet voor eigen rechter spelen.
Tuurlijk boeit het me wek van die andere meiden ik bedoelde dat het niet boeit voor mijn ouders om te weten omdat ik dat niet wil vertellen uit schaamte.. sorry tis probabky gwn stom en mijn fout sorry nigmaals

Ik heb in ieder geval even uitgezocht een aantal dingen de afgelopen minuten ik kan hem ook anoniem aangeven... dat doe ik maar want ik schaam me dr kapot voor en nu kan je indd zefgen dat dat nep is enzo maar ik schaam me echt dood! Geloof me je wilt niet weten hoe erg t is...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2019, 22:59
x.femkexx
x.femkexx is offline
Citaat:
Welke platform had je met hem contact?
Instagram, whatsapp?
Kik en whatsapp
Met citaat reageren
Oud 13-07-2019, 05:22
Verwijderd
Citaat:
Kan ik eerst wat dingen over hem vertelken prive die belangrijk zijn om te weten zoals hoe je zijn nummer hebt als je dit echt wilt doen... wat ik eng vind en risky dan moet je het voorbereiden en niet net doen alsof je gewoon wil dat ie je oppakt
Moppie, luister, hij is een crimineel. Nou heb ik normaliter niet zoveel problemen met criminelen als drugsdealers als ze verder met hun vieze poten afblijven van gewone burgers, maar dit is een stap verder, er is gewoon geen excuus voor. Als je wat ouder bent zal je dat hopelijk vanzelf wel inzien; ik gok zelfs dat je jezelf medeplichtig vindt, dat je het misschien uitgelokt hebt ofzo, allemaal onzinnige nonsens. Hij. Is. Vies. En. Moet. Op. Zijn. Bek. Gaan. Hopelijk houdt het dan op. Anders wordt hij zoiets als deze viezerik; https://www.usatoday.com/story/news/...es/1713172001/

Er gaan echt levens kapot door. Pik het niet.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2019, 07:31
x.femkexx
x.femkexx is offline
Citaat:
Moppie, luister, hij is een crimineel. Nou heb ik normaliter niet zoveel problemen met criminelen als drugsdealers als ze verder met hun vieze poten afblijven van gewone burgers, maar dit is een stap verder, er is gewoon geen excuus voor. Als je wat ouder bent zal je dat hopelijk vanzelf wel inzien; ik gok zelfs dat je jezelf medeplichtig vindt, dat je het misschien uitgelokt hebt ofzo, allemaal onzinnige nonsens. Hij. Is. Vies. En. Moet. Op. Zijn. Bek. Gaan. Hopelijk houdt het dan op. Anders wordt hij zoiets als deze viezerik; https://www.usatoday.com/story/news/...es/1713172001/

Er gaan echt levens kapot door. Pik het niet.
Ja ok maar ik ga niet hier zijn nummer geven? Want eerste contact was kik dat we hadden. En sws die mensen hierboven zeggen het ook dat dit mijn verantwoordelijkhijd is... en ik wil gewwoon dat ik tijd kan terugdraaien... kan ik misschien even een pb sturen met wat extra dingen?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2019, 08:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja ok maar ik ga niet hier zijn nummer geven? Want eerste contact was kik dat we hadden. En sws die mensen hierboven zeggen het ook dat dit mijn verantwoordelijkhijd is... en ik wil gewwoon dat ik tijd kan terugdraaien... kan ik misschien even een pb sturen met wat extra dingen?
Je hoeft deadlock niet zijn nummer te geven, maar ga alsjeblieft gewoon naar de politie. Die hebben echt wel gekkere dingen gehoord dan een meisje van 14 die naaktfoto's heeft verstuurd. Hij is fout, jij ben het slachtoffer, vergeet dat niet!

Het is heel zuur, maar de tijd terug draaien kan niet. Je kunt wel bepalen hoe jouw toekomst er uit ziet. Of je dan nog steeds bang voor hem bent, of dat je je veilig voelt omdat hij vast zit voor zijn foute gedrag. Of je dan nog steeds obsessief met eten bezig bent, of dat je met begeleiding een gezonde relatie met eten krijgt. Hoe eerlijker je bent, hoe beter men je kan helpen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-07-2019, 08:27
x.femkexx
x.femkexx is offline
Citaat:
Je hoeft deadlock niet zijn nummer te geven, maar ga alsjeblieft gewoon naar de politie. Die hebben echt wel gekkere dingen gehoord dan een meisje van 14 die naaktfoto's heeft verstuurd. Hij is fout, jij ben het slachtoffer, vergeet dat niet!

Het is heel zuur, maar de tijd terug draaien kan niet. Je kunt wel bepalen hoe jouw toekomst er uit ziet. Of je dan nog steeds bang voor hem bent, of dat je je veilig voelt omdat hij vast zit voor zijn foute gedrag. Of je dan nog steeds obsessief met eten bezig bent, of dat je met begeleiding een gezonde relatie met eten krijgt. Hoe eerlijker je bent, hoe beter men je kan helpen.
Ja i know
Met citaat reageren
Oud 13-07-2019, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Ja i know
Naast wat Elin3 zegt garandeer ik je dat dingen als eetproblematiek en gewichtsproblematiek problematisch worden verergerd door dit soort situaties, waarin een volwassene misbruik maakt van een kind. Wil je dus echt meer afvallen dan zal je onder ogen moeten zien dat dit ook een onderliggende reden van het probleem is.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2019, 17:54
x.femkexx
x.femkexx is offline
Citaat:
Naast wat Elin3 zegt garandeer ik je dat dingen als eetproblematiek en gewichtsproblematiek problematisch worden verergerd door dit soort situaties, waarin een volwassene misbruik maakt van een kind. Wil je dus echt meer afvallen dan zal je onder ogen moeten zien dat dit ook een onderliggende reden van het probleem is.
hoe bedoel je precies? ik snap je niet helemaal?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2019, 18:09
Verwijderd
Citaat:
hoe bedoel je precies? ik snap je niet helemaal?
Dat eetstoornissen aangewakkerd worden door dergelijke trauma's. Wat is daar niet aan te snappen?

Trouwens, nog één opmerking; Je vraagt om advies, iedereen geeft zo'n beetje hetzelfde advies en je gaat er aan de lopende band tegenin. Waarom? Je wil alleen advies als het overeenkomt met wat je zelf eerder bedacht had?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2019, 18:17
x.femkexx
x.femkexx is offline
Citaat:
Dat eetstoornissen aangewakkerd worden door dergelijke trauma's. Wat is daar niet aan te snappen?

Trouwens, nog één opmerking; Je vraagt om advies, iedereen geeft zo'n beetje hetzelfde advies en je gaat er aan de lopende band tegenin. Waarom? Je wil alleen advies als het overeenkomt met wat je zelf eerder bedacht had?
nee laat maar ik snapte de zin gewoon niet (begrijpend lezen is lastig... )
ik heb jullie advies toch gevolt blokkeren enzo en ik vind alleen de hulp nog lastig ik heb wel mijn mentor geappt met de vraag hoe je het beste iets moeilijks verteld aan je ouders
Met citaat reageren
Oud 13-07-2019, 20:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
nee laat maar ik snapte de zin gewoon niet (begrijpend lezen is lastig... )
ik heb jullie advies toch gevolt blokkeren enzo en ik vind alleen de hulp nog lastig ik heb wel mijn mentor geappt met de vraag hoe je het beste iets moeilijks verteld aan je ouders
Helemaal niet zo gek dat je dat lastig vindt! Je neemt in elk geval wel de juiste stappen, door je mentor om hulp te vragen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-07-2019, 08:30
x.femkexx
x.femkexx is offline
Citaat:
Helemaal niet zo gek dat je dat lastig vindt! Je neemt in elk geval wel de juiste stappen, door je mentor om hulp te vragen.
Bedankt ik heb de brief geschreven opnieuw dit keer duidelijk ik zal de tekst even kopiern plakken miscchhoen hebben jullie nog tips?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2019, 12:20
Verwijderd
Weet je zeker dat je deze brief hier wil delen?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2019, 12:38
x.femkexx
x.femkexx is offline
Citaat:
Weet je zeker dat je deze brief hier wil delen?
Ik had m al gedeeld en weggehaalt
Want ik weet get niet als je m wilt en niet gezien hebt stuur maar pb
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.