Oud 10-06-2005, 22:05
Verwijderd
Ik heb nu al ruim een maand last van een wondje naast m'n mondhoek, is voor m'n gevoel niet echt uitgescheurd, maar gaat wel steeds weer open met tandenpoetsen enzo.
Nou gebeurt het wel vaker dat ik dat heb, maar nu zit hij er dus al een maand en is nog steeds niet weg .
Vind het eerlijk gezegd een beetje raar.
Zijn er meer mensen die dit hebben en wat kun je eraan doen?
Smeer er nu af en toe (als ik eraan denk) wat lipconditioner op, maar het wil eigenlijk nog niet echt weg.
Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 22:06
phink
Avatar van phink
phink is offline
Ik denk dat het een aft is...die krijg je door een bepaald vitaminte tekort, en gaan vanzelf weer over.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 22:07
Verwijderd
Aft zit toch binnenin je mond? Dit zit aan de buitenkant.
Vitaminegebrek heb ik lijkt me ook niet echt, aangezien ik behoorlijk wat verse groente enzo eet.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 22:09
Verwijderd
Genoeg fruit en groente eten en blijven eten, zodat je genoeg mitavientjes binnen krijgt En je kan Blistex Medex eens proberen, dat helpt bij mij altijd wel goed tegen uitgedroogde lippen en wondjes.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 22:11
Verwijderd
Ik heb nu de gewone blistex in witte potje. Bedoel jij die in het blauwe potje?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 22:22
Verwijderd
Citaat:
ABgirl schreef op 10-06-2005 @ 22:11 :
Ik heb nu de gewone blistex in witte potje. Bedoel jij die in het blauwe potje?
Uhu, die helpt echt goed bij mij. Wel duur spul, maar je doet er heel lang mee. Purol kan ook wel goed helpen, zit in een klein blikje.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 22:33
Verwijderd
Vasaline wil ook wel helpen.
En dan vooral erop smeren voordat je bijvoorbeeld je tanden gaat poetsen, zodat het een beetje ''beschermd'' is.
Gezond (blijven) eten, dat kan sowieso nooit kwaad. Heb je vaak aften in je mond? Als je daar gevoelig voor bent, zou dat het opzich wel kunnen zijn (of zoiets). Het is geen koortslip?
Verder, je mond niet tever open doen ofzo
Sterkte ermee
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 22:52
Verwijderd
Ik heb eigenlijk nooit aften en al helemaal nog nooit een koortslip gehad. Is het dit keer ook niet.
En het gaat idd steeds met tandenpoetsen open. Zit aan die kant sinds een paar maanden een verstandskies, dus moet m'n mond wat verder open doen om goed te poetsen en flossen is ook al een ramp aan die kant
Ga dat met vaseline bij tanden poetsen en blistex medex maar een proberen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 12:22
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Calendulan zalf .
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 23:48
ookdaniel
ookdaniel is offline
Erg herkenbaar.
Ik heb pas geleden ook iets van een maand last van zo'n wondje gehad.
Toen was het bijna een maand over en toen begon mn andere mondhoek...
Ik weet ook zeker dat het geen koorts-lip is en ik krijg ook voldoende vitaminen binnen. (eerder teveel)
Ik smeer af en toe wel wat labello op mn mondhoek, maar het grootste probleem is denk ik dat ik er niet vanaf kan blijven... niet lang iig.


Hmm, calendulan zalf he..
Wat?
Waar?
Hoe duur?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 12:52
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Euh... bij elke drogist denk ik, is gewoon zalf die je op wondjes kunt smeren. Ik had laatst ook een wondje bij m'n mond en al 5 dagen last van, werd steeds erger, calendulan er 2 dagen op en het was weg. Ik vind het altijd erg goed werken. Het kost... tsja, weet ik het, nog geen 10 euro gok ik.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 15:52
ookdaniel
ookdaniel is offline
Citaat:
ekki schreef op 12-06-2005 @ 12:52 :
Euh... bij elke drogist denk ik, is gewoon zalf die je op wondjes kunt smeren. Ik had laatst ook een wondje bij m'n mond en al 5 dagen last van, werd steeds erger, calendulan er 2 dagen op en het was weg. Ik vind het altijd erg goed werken. Het kost... tsja, weet ik het, nog geen 10 euro gok ik.
Zal ik de volgende keer es proberen, nu heb ik er gelukkig geen last meer van

het grootste probleem met mij is dat ik er niet af kan blijven, maar de afgelopen paar dagen heb ik mezelf gedwongen eraf te blijven en dat heeft geholpen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 00:02
Verwijderd
Ik heb de laatste paar dagen gewoon gesmeerd met de gewone blistex en nu is het gelukkig bijna weg. En ik moest leren om er vanaf te blijven .
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 00:17
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Citaat:
phink schreef op 10-06-2005 @ 22:06 :
Ik denk dat het een aft is...die krijg je door een bepaald vitaminte tekort, en gaan vanzelf weer over.
Ja had ik ook, steeds van die wondjes, toen ik meer groenten en vitaminenpillen ging gebruiken, was t over
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 10-02-2017 00:04
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De wind, vermengd met de zee, suisde in onze oren.
Verwijderd
0 03-06-2004 21:40
Verhalen & Gedichten oorlogsverhaal
Crystal.Tears
7 13-03-2004 20:13
Verhalen & Gedichten 2 van Crystal.Tears' verhaaltjes
Crystal.Tears
4 28-02-2004 14:02
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Eeuwige glimlach
kuzmelis
2 24-11-2003 12:33
Verhalen & Gedichten [fragment] D-day verhaal
Merrow
11 03-07-2003 22:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50.