Oud 14-09-2005, 17:53
Vitamintje
Vitamintje is offline
Welke 'profielen' zijn er in België en welke vakken zitten in die profielen? En welke keuzevakken kun je doen?

Voordat mensen over de zoekfunctie beginnen: ik heb al gezocht maar kon het antwoord op mijn vraag niet vinden. (Wel het verschil tussen ASO, TSO en BSO )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2005, 18:56
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
ik begin gelijk maar over de andere zoekfunctie www.google.nl of kon je daar ook geen info vinden .
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 19:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je hebt in Belgie niet echt profielen. Je moet een keuze maken van twee 'stromen' bijvoorbeeld Latijn/moderne talen, moderne talen wiskunde, wetenschappen/wiskunde, humane wetenschappen etc. Ik weet niet precies welke mogelijkheden je allemaal hebt maar dit verschilt ook erg per school.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 19:11
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
Ik weet niet wat profielen zijn, maar als het is ongeveer wat Daantje hierboven beschreef, dan is een profiel dus je studierichting?

Hier zijn alvast enkele nuttige sites:onderwijsaanbod, studierichtingen. Op de tweede site kan je alle studierichtingen van het secundair onderwijs vinden, alfabetisch gerangschikt met vermelding of het gaat om ASO, KSO, TSO of BSO.

Ik hoop dat dit je vooruit kan helpen!
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 19:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
freakje schreef op 14-09-2005 @ 20:11 :
Ik weet niet wat profielen zijn, maar als het is ongeveer wat Daantje hierboven beschreef, dan is een profiel dus je studierichting?

Hier zijn alvast enkele nuttige sites:onderwijsaanbod, studierichtingen. Op de tweede site kan je alle studierichtingen van het secundair onderwijs vinden, alfabetisch gerangschikt met vermelding of het gaat om ASO, KSO, TSO of BSO.

Ik hoop dat dit je vooruit kan helpen!
Een profiel is als het ware gewoon een vakkenpakket. Het is een vaste combinatie van vakken die je kan kiezen zodat je geen losse vakken hoeft te kiezen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 20:09
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
Oké, dan ben je vast wel geholpen met de bovenstaande links.
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 20:42
TD
TD is offline
In België bestaat er niet zoiets als 'profielen'.
In elke tak (ASO(KSO)/TSO/BSO) heb je verschillende richtingen die gewoonlijk (zeker in het ASO) een zeer breed gemeenschappelijk pakket hebben.
__________________
"God has not created man, but man created God." (L. Feuerbach)
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 22:07
Verwijderd
Wat iedereen boven mij zei, en het vakkenpakket per richting verschilt per school wel wat maar het is ongeveer wel gelijk natuurlijk. Dat zal ook wel ergens te vinden zijn zeker.. Maar als het niet zo is en je wilt het perse weten, wil ik het wel eens opzoeken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.