Oud 16-04-2013, 00:38
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Hallo,

Komende zaterdag op een feestje ga ik voor het eerst de research chemical 4-FMP proberen (capsule van 160 mg).
Dit schijnt na 4/5 uurtjes uit te werken en daarna wil ik de rush nog blijven houden door er een halve xtc pil bij te pakken, schijnt een heerlijke combinatie te zijn. Kan iemand me vertellen wanneer ik het beste dat halfje kan droppen? Op de piek van de 4-FMP, tijdens de coming down of pas wanneer het helemaal is uitgewerkt?

Verder ben ik van plan om 8 mei weer xtc te pakken, ik zit nu op 3 maanden pauze maar wil zaterdag dus een halfje pakken. In hoeverre werkt dit halfje mijn serotonineniveau omlaag? Zal ik het dan merken op 8 mei dat ik 2/3 weken daarvoor een halfje heb gepakt? 4-FMP werkt heel weinig op de serotonine dus dat zal niet veel uitmaken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2013, 14:28
Zamorak
Zamorak is offline
Ik wil deze combi ook is gaan doen, echter denk ik dat je op de forums van bv partyflock meer te weten zult komen hierover.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2013, 16:08
Zoari
Avatar van Zoari
Zoari is offline
Ik weet niet of ik dit hier mag zetten maar op DrugsForum weten ze alles.
Er zijn daar dan ook mensen die alles hebben geprobeerd.

Nog nooit gehoord van chemical 4-FMP
Met citaat reageren
Oud 17-04-2013, 16:22
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Zal daar eens rond gaan lezen dan!

Wel gehoord van 4-FA? Das hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2013, 16:26
Verwijderd
Die hadden we hier vroeger ook, mensen die alles wisten over drugs Als je meer info hebt of ervaring, kom het dan hier melden.
En reclame maken voor andere fora is niet de bedoeling, maar ik wil ook wel dat je je informeert voor je iets doet, dus tja.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2013, 21:43
Verwijderd
http://www.erowid.org/
Met citaat reageren
Oud 17-04-2013, 21:52
Verwijderd
Ik vind 160 4-FMP erg veel icm XTC, ik zou eerder voor 120 gaan. Niet combineren met alcohol als er geen mensen zijn die nuchter blijven en je vochtinname in de gaten kunnen houden en pas in de mellow out gaan blowen mocht je dat van plan zijn. Wees waakzaam voor de laatste paar golven.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 22:27
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Bedankt voor je antwoord!
Heb een vrij hoge tolerantie met XTC, de persoon van wie ik het koop raadde me dit aan, het is een bekende.
Zit ook nog een beetje te twijfelen over de XTC, ik pak gewoon een cap van 160mg en mocht ik daar niet genoeg aan hebben pak ik gewoon een kwartje of halfje.
Enige alcohol die er bij mij ingaat zijn 3 blikjes bier op de heenweg, maar dat is een uur of 4 voordat ik het ga innemen dus kan niet zo'n kwaad.
Blowen doe ik sowieso nooit als ik andere drugs gebruik, vind ik niet chill.

Thanks voor je reactie, en ook voor de site kid606

Als ik d'r zin in heb zal ik eens een tripreportje schrijven
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 08:32
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 16:54
Zoari
Avatar van Zoari
Zoari is offline
Citaat:
Die hadden we hier vroeger ook, mensen die alles wisten over drugs Als je meer info hebt of ervaring, kom het dan hier melden.
En reclame maken voor andere fora is niet de bedoeling, maar ik wil ook wel dat je je informeert voor je iets doet, dus tja.
Ik heb je hiervoor een PM gestuurd.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2013, 18:14
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Wauw wat een heerlijk goedje.
Voor mij wel de fijnste drug die ik heb gebruikt.

Het klapt er niet ineens op zoals xtc bijvoorbeeld maar na een kwartiertje begon het heel langzaam op te komen en na 45 minuten ongeveer zat ik op m'n piek, en deze gaat de komende 3 (!) uur niet meer weg!
Het is een soort MDMA-achtig gevoel, maar dan met ontiegelijk veel energie en je blijft helemaal helder in je hoofd. Je krijgt gesprekken ook echt mee (die ik veel gehad heb, dikke praatkick) in plaats van dat je halverwege je zin niet eens meer weet waar je over aan het praten was zoals bij xtc. Ook sms'en/whatsappen en berichten lezen kost geen moeite.

Toen de piek voorbij was voelde ik het heel langzaam steeds minder voelen, totdat ik een uur later opeens 10 minuutjes begon te hallucineren (schijnt heel vaak voor te komen, maar is wel grappig eigenlijk voor dat hele eventjes). Daarna kwam het gevoel weer even een uurtje terug en toen was het echt gedaan met de pret.
Maar inkakken, ho maar! Je voelt je gewoon weer hetzelfde als voordat je het innam, ik was totaal niet naar de klote ofzo en kon de laatste anderhalf, twee uurtjes nog moeiteloos losgaan.

Daarnaast ga je er ook helemaal niet verlept uitzien, ietsje grotere pupillen maar niet overdreven groot, ze worden ook meteen weer normaal op het moment dat het is uitgewerkt, kaakschaatsen en kauwen heb ik heel weinig last van gehad. Helaas wel bij de hele enkele keer dat m'n kaak een beetje aan het slingeren ging m'n wangen en bovenlip opengehaald aan m'n beugel, kwam er op het einde achter dat m'n hele hand onder het bloed zat

Slapen is wel een probleem trouwens, ben nu 32 uur wakker en ben niet eens zo moe
Hopen dat het vanavond wel gaat lukken.
Heb ook helemaal geen kater of iets anders vervelends vandaag, behalve mijn wangen dan die pijn doen met eten en drinken maar van onze groep hebben er nog vijf andere 4-FMP gebruikt en die hadden helemaal geen last van schaatsen, zelfs niet een heel klein beetje.

Oh, en die tintelingen die je op random momenten door je hele hoofd heen krijgt
Echt heerlijk gewoon, leek soms ook net of ik een pet of een hoed ofzo op had, toch maar even voelen ook al weet je dat er niks zit

Kortom, als het je niet uitmaakt om meer met andere dingen bezig te zijn dan het feest en wilt spacen moet je xtc nemen, maar als je het feest helemaal mee wil maken en toch genieten van een euforisch en energiek gevoel, dan is 4-FMP de perfecte drug.

Op Koninginnedag ga ik het nog eens gebruiken (dan wel wat meer, 180-200 mg) en ben benieuwd of die keer net zo heerlijk gaat worden als dat het gisteren was.
Daarna eventjes een hele tijd niet meer, wil geen tolerantie opbouwen voor dit goedje.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2013, 18:35
Zamorak
Zamorak is offline
Klinkt geweldig, enkel heeft de persoon waar ik het van haal alleen XTC en speed... Je kan het wel online bestellen zag ik, maar dan moet het thuis in je brievenbus worden gegooit dus dat zie ik ook niet zo zitten ivm ouders
Met citaat reageren
Oud 21-04-2013, 19:29
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Oja, heb er geen xtc meer bij gebruikt, wou het eigenlijk wel doen maarja nu heb ik een paar heerlijke uurtjes gehad zonder de dag en dagen erna helemaal verlept te zijn. Wellicht dat ik het later nog een keer ga combineren.

Trouwens, de tijd gaat echt zo ontiegelijk traag met dit spul op, en dan niet omdat het saai is ofzo. Echt megachill want zo lijkt je feest veel langer te duren
Met citaat reageren
Oud 22-04-2013, 02:00
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ondertussen 40 uur wakker en begin eindelijk moe te worden... 06:45 gaat de wekker weer en heb dan school tot 17:30, dat valt wel vies tegen helaas.

Volgende keer maar een benzo nemen voordat ik naar bed ga, heb gehoord dat dat veel scheelt.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2013, 15:21
Verwijderd
Ben je nog naar school geweest?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2013, 04:22
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ja ben gewoon naar school geweest toen!

Vandaag/gistermiddag, hoe je het wilt zien, een bommetje van 180mg gepakt om 16:00 en om 19:00 nog 80mg bijgepakt, ging heel erg goed want ik heb 'm tot 02:00 uur gevoeld.
Als iemand hier van plan is deze drug ook te proberen en achteraf gewoon wil slapen, dan raad ik je aan om niet bij te pakken want dan kun je het helemaal vergeten.
Voel me op wat hoofdpijn na 100% fit en ik denk niet dat ik snel in slaap ga vallen...
Ook megagrote pupillen nu, terwijl dat reuze meeviel toen het spul nog werkte.
Maar wel weer een heerlijk dagje gehad, maar voorlopig even geen 4 meer voor mij want wil geen tolerantie opbouwen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2013, 15:22
Synaps
Synaps is offline
Wow, dat klinkt vet.
Moet het dan sowieso ook een keertje gebruiken
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 20:20
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Zeker aan te raden, fijnste drug die ik heb gebruikt!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-05-2013, 21:18
Inspire
Avatar van Inspire
Inspire is offline
Ik heb 4FA gebruikt laatst, en vond het ook wel chill inderdaad. Het begint allemaal heel rustig, en het gevoel blijft lang. Vond het ook wel erg fijn dat je niet hoeft na te denken over 'bijpakken'.

Ondanks vond ik de rush die je krijg bij XTC toch fijner, al vind ik een combo wel een goed idee . Ga ik ook is proberen.

Oh en wat is dat toch met slapen, sommige van mijn vrienden zijn ook uren wakker, terwijl ik altijd na drugs als een blok in slaap val, heerlijk .
Met citaat reageren
Oud 25-05-2013, 01:33
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ik vind zelf het xtc gevoel in principe ook wel wat fijner, maar het probleem wat ik bij xtc heb is dat ik niet meer los kan gaan. Ik raak helemaal in mijn eigen wereldje als ie inklapt en daarna word ik super sociaal, ik ben totaal niet meer met de muziek bezig, alleen maar met mensen aan het praten en naar de lichtshow aan het kijken. Daarom vind ik 4-FMP veel fijner op feesten, het is gewoon eigenlijk perfect. Ik kan nonstop losgaan, ik raak gewoon niet vermoeid, maar ik merk ook wel dat ik iets socialer word dus als ik even rustig met iemand wil praten kan dat ook gewoon. En dan op een vrij nuchtere manier, niet zo waus als op xtc dat je na twee zinnen niet meer weet waar je het over hebt. Maar toch dat fijne gevoel wat xtc ook geeft, alleen dan wat minder sterk.

Na xtc slaap ik zelf overigens ook heerlijk, als ik thuis kom na een feestje op x en ik ga in m'n bed liggen uitspacen en ik val langzaam weg, echt heerlijk. Maar met amfetamines (4-FMP, speed) kan ik dat gewoon echt niet, en van in bed liggen en naar m'n plafond staren word ik helemaal gek na een half uur maar het is voor m'n ouders ook wel 'n beetje verdacht als ik van 10:00 tot 07:00 op een feest ben geweest en ik vervolgens vrolijk drie uur ga hardlopen Want dat zou ik op zo'n momenten zeker wel even willen doen xD

Edit:

Citaat:
Vond het ook wel erg fijn dat je niet hoeft na te denken over 'bijpakken'.
Ik heb wel bijgepakt de vorige keer op koninginnedag, en dan moet je er zeker wel goed over nadenken en echt het perfecte moment afwachten Anders heb je er geen reet aan. Op het moment dat je op het laatste beetje euforie zit ong. de helft van de eerste dosis bijpakken en dan ga je zo heerlijk, ik tenminste.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 04:10
imosed
imosed is offline
Heb dit goedje al meerdere keren gebruikt, vind het wel nice maar heb nooit echt die rush zoals je bij x krijgt. Lekker energiek, blij en spraakzaam. Ik neem meestal zo'n 200mg, dan voel ik het een uur of 4, geen probleem met slapen.

Goed te combineren met alcohol, wiet, keta
Met citaat reageren
Oud 07-06-2013, 19:00
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Keta combineren met andere drugs? Lijkt me helemaal niks
Let wel goed op met alcohol, je (ik) gaat echt niet normaal hard zweten van dit spul, niet alleen bij het losgaan maar ook bij het stilstaan.
Ik stond aan de bar en het bleef maar stromen
En met alcohol zal dat alleen maar erger zijn.

Ik ga dit goedje volgende week zaterdag overigens combineren met xtc, ik zal mijn ervaring hier wel delen
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 03:34
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Ik ga dit goedje volgende week zaterdag overigens combineren met xtc, ik zal mijn ervaring hier wel delen
Nee, gaat 'm weer niet worden
Ik hou het bij alleen 4FMP, over drie weken ga ik een nieuw middeltje uitproberen (6-ABP, ook een Research Chemical) en dat werkt heel erg op je serotonine, denk dat ik dan beter geen XTC bij de 4-FMP kan pakken.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2016, 09:47
Schijtaanalles
Schijtaanalles is offline
Jongens het is al wel een oud topic, alleen 4FA of 4FMP is best wel gevaarlijk. Ik weet in 2013 was er weinig over bekend. Inmiddels is er wel meer bekend geworden over dat zgn 'XTC dan je wellicht nu denkt.

Laat het sowieso ook altijd testen en meestal (behalve in Amsterdam kost het 2,50) gratis.

Laatst gewijzigd op 14-10-2016 om 16:34. Reden: links even verwijderd. niet de bedoeling.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2017, 18:47
AudioFreak
AudioFreak is offline
Citaat:
Jongens het is al wel een oud topic, alleen 4FA of 4FMP is best wel gevaarlijk. Ik weet in 2013 was er weinig over bekend. Inmiddels is er wel meer bekend geworden over dat zgn 'XTC dan je wellicht nu denkt.

Laat het sowieso ook altijd testen en meestal (behalve in Amsterdam kost het 2,50) gratis.
Het word per 1 april ook verboden las ik laatst en 4fmp kopen kan nog maar een paar weken legaal dus!

Ik denk dat het gevaar zit in het feit dat mensen het spul vergelijken en combineren met xtc. Hierdoor gaan ze te snel/te veel bij doseren omdat ze de verkeerde verwachtingen hebben. Daar krijg je die spookverhalen van die je hoort.

Jammer dat we daar allemaal weer de dupe van moeten zijn

Laatst gewijzigd op 26-03-2017 om 21:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2017, 22:02
blaches
blaches is offline
Citaat:
Ik weet niet of ik dit hier mag zetten maar op DrugsForum weten ze alles.
Er zijn daar dan ook mensen die alles hebben geprobeerd.

Nog nooit gehoord van chemical 4-FMP
Grappig. Dit was ik. Rond de 15 jaar oud. Wist toen nog van niks.

Nu een stuk of 24 drugs op mijn naam staan, had het nooit in die tijd gedacht denk ik (niet om stoer te doen maar had in die tijd geen flauw benul. Drugs =slecht voor de lezers). Grappig dat ik dat account zie want zat blijkbaar toen al op drugsforum!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2017, 10:04
Research-lab
Research-lab is offline
Ik zou er niet aan beginnen deze research chemical te combineren, ze versterken elkaar. Daarbij wordt 4-fmp nu ook verboden per 1 april
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 10-02-2017 00:04
Drugs & Alcohol Welke drugs heb jij allemaal gebruikt?
Prospect
126 11-11-2015 01:56
Drugs & Alcohol 4-FMP + XTC + Keta combi
Prospect
2 24-09-2014 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12.