Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2014, 12:19
Thijsku
Thijsku is offline


Hey,

Ik schrijf samen met een vriend een profielwerkstuk over de NSA en het PRISM programma. Hierbij hebben we een een (anonieme) enquête waarvan we het resultaat naderhand gaan analyseren. Wij proberen zoveel mogelijk respondenten te krijgen, zodat we een goed beeld krijgen van de algemene opinie. Daarom zouden we het ook heel tof vinden als jullie de tijd willen nemen om de vragenlijst in te vullen! Als je wil, mag je het na het invullen ook delen met andere mensen!

De link is https://vragenlijst-nsa.typeform.com/to/g5eEWf ( de site is overigens ook mobielvriendelijk)

Alvast bedankt!
Dion en Thijs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2014, 13:35
brands
Avatar van brands
brands is offline
Ingevuld. Je had misschien iets meer achtergrondkenmerken kunnen vragen. Namelijk opleidingsniveau, want dan had je ook het verschil kunnen maken tussen wat lager opgeleid en hoger opgeleiden.
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Oud 12-01-2014, 13:41
Thijsku
Thijsku is offline
Bedankt voor het invullen! Ja, dat is op zich een goede suggestie! Die zal ik onthouden voor wanneer ik in de toekomst nog een enquête start.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2014, 17:00
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Dit hoort hier niet. Ik verplaats het naar Nieuws en Achtergronden.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 13-01-2014, 17:27
Verwijderd
Tip: zorg ervoor dat je bij de leeftijden geen overlapping hebt. Ipv 14-20 en 20-30 doe je beter 14-20 en 21-30.
Nu pas ik als 20-jarige in beide categorieën.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 14:15
Thijsku
Thijsku is offline
@TCO: Je hebt helemaal gelijk, dit is iets dat we tijdens het maken van de enquête niet hebben opgemerkt. Bedankt voor je bijdrage!

@Tink: Ik had van tevoren gezocht naar andere enquêtes op dit forum, en een aantal waren in hetzelfde board geplaatst. Ik ging er dus vanuit dat het daar ook toegestaan was. Mijn excuses.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 20:22
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
ECHELON is veel interessanter eigenlijk.
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42.